Rahoitin pelihimoani pikavipeillä ja nyt kun viimein olen päässyt pelaamisesta eroon olisi pikavippien maksun aika. Mutta mistään ei tunnu saavan rahaa. 6000e pystyssä monelle eri pikalainayhtiölle ja en keksi enää mitään..APUA!!
Apua peliriippuvuudesta selvinneelle pikavippien maksuun!?
peliriippuvainen
4
322
Vastaukset
- joopati
Onko sinulla säännölliset tulot? Itse pikkuhiljaa selviämässä samanlaisesta suosta perintätoimistojen kanssa tehtyjen maksusuunnitelmien avulla. Palkka minulla n. 2000e/kk ja about 1200 menee maksusuunnitelmiin. Tällä keinolla velat lyhenee nopeasti eikä mee luottotiedot, tosin muutamia kuukausia (itse puoli vuotta ainakin) joutuu elämään todella tiukilla.
- pöh ja puh
Ehkä kannattaa pelata vielä sen aikaa, kunnes on voittanut puuttuvan summan.
- niin ei tarvi maksaa
Ammu ittes!
- terttu
kuinka sinulla nykyisin menee? oletko jo selvinnyt kaikista lainoistasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä332016Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734