Ihan ärsyttää tämä alkoholin ihannointi

fadsfsfg

siis tosi! Aina, joka paikassa monilla ne siiderit, paukut ja oluet on messissä. Eikö vois tilalla olla alkoholittomia juomia? Siis miksi aina pitää olla alkoholia juomana? No selvä vastaus:alkoholi ongelmaisia tyyppejä.. Niitähän riittää aivan hemmetisti..

Nuorilla kaikilla alle 30v ikäsillä pitää olla vkl ja jo vkl tissuttelu juomat, ja jokseenkin känni juomat. Miksi ostaa niitä kun voi ottaa vaikka tuoremehuakin. Ymmärtäähän sen että harvemmin ottaa, mutta jatkuva juominen on sairaanloista juomista. Se monelta karkaa käsistä, jossain vaiheessa ja sitten ovat täysiä alkoholisteja!

11

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arsg,,WD

      Huh! Jopas on kova kuivahuikka päällä. Taidat olla melko tiukkapipo.

    • Huoh2

      Käyppäs esimerkiks Englannissa ja tuu sen jälkeen vinkumaan uudestaan.

    • ...

      Aivan totta.

    • TuomionJulistaja

      Suomi HUKUTETAAN viinaan!!! viina maksaa 1eur litra. 99%Vol.. ruoka maksaa 1000eur /kg.. sitä mitä halusitte - sitä saatte

    • viinamäen mies

      No viinahan me haluamme, tietenkin.

    • Lutkun lutkun

      Siinähän tuhoatte aivojanne.

    • rhehy

      ruikutiruikuti... muuta pois jos ei kelpaa, kukaan ei ole estämässä.

    • Kylmät kädet

      SodaStream vishykone
      Coka-cola -mauste
      kossupullo

      Pystyt tekemään itse kotona identtisesti samanmakuisia kossupaukkuja, mitä ne on yökerhossa.

      Säästät monta euroa per annos!

    • vittuuntunu

      Joo ei tää hyvältä vaikuta. Suomalaisethan joi ihan liikaa jo silloin kun alkoholia otettiin lähinnä vain viikonloppuisin. Nyt on alkoholin valmistajat ja maahantuojat onnistuneesti saanu suomalaiset uskomaan. että sivistyneen ihmisen tulee juoda "eurooppalaisittain" joka päivä. Toki suomalaisella säilyi myös se kännääminen. Ei helevetti miten se alkoholi voi olla niin tärkeää. Ja menehän asiasta mainitsemaan niin johan älähdetään niinkuin oltaisiin ihmisarvoa viemässä vähintään. Kyllä inhotta nähdä kaupoissa kun joka ikinen päivä kiikutellaan päkkejä ja mäyräkoiria. Mistä vitusta ne mäyräkoirat ja salkut ja muut tuli? Onhan se tietty helppo ja jotenkin hyvöksyttävämpää kai napata salkku kuin semmonen vanhan mallinen kori. Eikä niin tunne ostavansa paljon alkoholia kun nappaa mäyriksen eikä tarvi latoa kärryihin pulloja yksitellen. Suomalaiset ohjataan ostamaan yhä useammin ja suurempia määriä kerrallaan. Tulis muslimit ja pistäis stopin läträämiselle perrrrkele!

      • Jännäkakka

        Losahtiko housuihin vai mistä moinen keuhkoaminen?


      • Augustiina
        Jännäkakka kirjoitti:

        Losahtiko housuihin vai mistä moinen keuhkoaminen?

        Kyllä viinanjuonti on suuri ongelma ja tabu Suomessa.
        Työssäkävijöistä suurkuluttajia ja alkoholisteja on 300000, kansantaloudelliset kustannukset viinan takia ovat miljardiluokkaa.

        Tulevina vuosina suomalaisten keski-ikä tulee laskemaan Venäjän malliin, ainakin miesten.

        Tulevina vuosina on yhä enemmän alkoholidementoituneita nelikymppisiä hoitopaikkaa jonottamassa.

        Suuntaus näyttää surkealta, ihmisille pitäisi korostaa henkilökohtaisen vastuun ottamista elämästään ja yhteiskunnan tulisi tunnustaa alkoholismi sairaudeksi laajassa mitassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe