Tärkeä foorumi?

bibimbap

Joskus kun luen palstoja,mielikuvittelen luomalla mielessäni hahmoja, sen mukaan miten ihmiset käyttäytyvät foorumeilla.
Huomaan että nämä ovat tärkeä henkireikä kaikille, mutta jokainen käyttää kuitenkin foorumia omista lähtökohdistaan.
Huvikseni sitten tyypittelin ihmisiä, älkää pahastuko vaan lukekaa huumorilla.Pyydän.

Minättäjä.

Hän peilaa kaikkia asiota oman kokemuksensa kautta, ei teoretisoi.
Olipa aloitus mistä tahansa asiasta, sen hän kääntää omaksi leikkikentäkseen ja kohta puhutaan vain hänestä


Vyöryttäjä

Tämä ihminen kokee että hänellä on ehdottomasti jotain annettavaa muille palstalaisille, hän vyöryttää elämänkokemustaan ja osaamistaan kaiken yli.Halusipa lukija sitä tai ei.
Jollei, tungetaan se kuitenkin kauhalla kurkkuun?

Ilkiö

Hänen funktionsa on olla aina erimieltä ja haastaa muita.Piikitellen hän vastaa aloitukseen kuin aloitukseen ja saa näin kaipaamansa huomion.
Tutti voisi lohduttaa

Tsemppaaja

Joka kärsivällisesti miettii jokaisen sanomaa ja vastaa siihen positiivisesti.
Tällaisen ihmisen kanssa haluaa jokainen olla ystävä, sillähän on positiivinen ihminen, aito ihminen.

Löydättekö te malleja joita tunnistatte?

14

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lejanna

      Loistavia diagnooseja, lisänä on noiden ristisiitostakin.

      Paljon on kiinni mielentilasta, millä tänne kirjoittaa, ainakin minulla.
      Eräillä on kyllä oma, pettämätön, iki-ikuinen, ennustettavissa oleva tyylinsä.
      Positiivisuus täällä usein kierretään lipomiseksi, vain haluksi miellyttää. :(
      Ja tapavihamielisyydestä tehdään kunnia-asia, kun uskaltaa. :/

      Onhan noiden lisäksi tyylittömyys, hankielämä, vaihdavaippasi, siis tyhjyys.

      Jään hautomaan, josko kuoriutuisi tyypistöä lisää.
      Murhaan pari sääskeä ja käyn tervehtimässä sääkseä.
      .

      • bibimbap

        Löytyyhän niitä, en vain haluaisi kaikkia tehdä yksin :D

        Bondaaja

        Ihminen joka on palstoilla liikkeellä ystävystymismielessä.
        Kuka vaan kelpaa ystäväksi kun tarpeeksi hempeitä puhutaan.Taputellaan toisiaan selkään ja kannustetaan.
        Nämä ihmiset erottuvat omaksi joukkiokseen palstalla, kaikissa aloituksissa he alkavat keskustelemaan sisäpiirin asioita aloittajasta välittämättä.

        Ufo

        Ihminen joka kirjoittelee palstalle kaikenlaista, josta muut eivät ymmärrä höykäsen pöläystä.Omalle tajunnanvirrallensa uskollisena, hän viis veisaa muista :D

        Linkkiliisa

        Ei ensimmäistäkään omaa ajatusta mutta musiikkia ja uutisotsikoita seuraa toinen toistaan katkeamattomana virtana.
        Ihmine joka piiloutuu muunmaailman taakse, mutta haluaa silti osallistua


      • isoäiti*
        bibimbap kirjoitti:

        Löytyyhän niitä, en vain haluaisi kaikkia tehdä yksin :D

        Bondaaja

        Ihminen joka on palstoilla liikkeellä ystävystymismielessä.
        Kuka vaan kelpaa ystäväksi kun tarpeeksi hempeitä puhutaan.Taputellaan toisiaan selkään ja kannustetaan.
        Nämä ihmiset erottuvat omaksi joukkiokseen palstalla, kaikissa aloituksissa he alkavat keskustelemaan sisäpiirin asioita aloittajasta välittämättä.

        Ufo

        Ihminen joka kirjoittelee palstalle kaikenlaista, josta muut eivät ymmärrä höykäsen pöläystä.Omalle tajunnanvirrallensa uskollisena, hän viis veisaa muista :D

        Linkkiliisa

        Ei ensimmäistäkään omaa ajatusta mutta musiikkia ja uutisotsikoita seuraa toinen toistaan katkeamattomana virtana.
        Ihmine joka piiloutuu muunmaailman taakse, mutta haluaa silti osallistua

        En tiedä muista, mutta varmaan kuulun ufoihin, koska muukalaiseksi tunnen itseni kirjoittajien joukossa.
        Kulttuuri on osa elämääni ja kuitenkin esim. musiikki, mitä täällä mainitaan on yleensä mulle ihan tuntematonta.
        Tosin lueskelen sattumoisin sieltä täältä, en jaksa kahlata pitkiä ketjuja, enkä osallistua kinailuihin enkä ystävyysseuroihin.

        Toivottavasti hautomosta löytyy lisää tyyppejä entisten, mainioiden lisäksi,
        sillä kyllä meistä palstalaisista ainesta löytyy.


    • ei ole rekattua

      No juu,ihmisiä ollaan joten turha luokitella mitenkään.Onhan vielä roolinvaihtajat aina kulloisenkin nikin mukaan.

      • ei ole rekattua

        Lisään palstanvaihtajat jotka kirjoittavat eri palstoilla eri nikeillä yrittäen muuttaa kirjoitustyyliään siinä kuitenkaan onnistumatta.


    • meeriamanda

      Oivallisia havaintoja sinulla:) Olkoon osallistumiseni lukemisessa, ja myönnän löytäväni itseni jokaisesta ryhmästä :D

    • Mätkijä/matkija/apinoija

      Tälläisella henkilöllä kykenemättömyys rakentavaan keskusteluun ilmenee ohipuhumisena siten, että ärtymyksen kohdetta he eivät kykene suoraan lähestyä. Kohde ohitetaan ja aloitetaan julkinen supattelu. Matkitaa muka vitsien varjossa ärtymyksen kohteen tapaa allekirjoittaa esim. omia tekstejään..

      Mätkijät eivät osaa kertoa suoraan mikä mätkii.

    • kysyn vain..

      Olet hyvin paljon ulkona, siitä mitä luulet tietäväsi ja kaikki muutkin. Onko ammattilaisia mukana?

      • #

        Täällä on varmasti runsaasti oman ammattinsa ammattilaisia. Kirjoittaja-ammattilaisia en ole 6 vuoteen havainnut, muuta kuin omasta mielestään.
        Ainakin taidot on hyvin peitetty. Voihan ollakin, joitakin.


      • ...
        # kirjoitti:

        Täällä on varmasti runsaasti oman ammattinsa ammattilaisia. Kirjoittaja-ammattilaisia en ole 6 vuoteen havainnut, muuta kuin omasta mielestään.
        Ainakin taidot on hyvin peitetty. Voihan ollakin, joitakin.

        On juu.

        Yks työtön toimittaja heiluu viiskymppisissä, korpikirjailija kirjoitta kotitarpeikseen, sitten on satunnaisia, just toimittajia, jotka keräävät ideoita ja aineistoa jotakin varten.

        Jaa meitsi, jotain pientä lehtiartikkelia ja sensellaistaja, aikanaan duunissa "kaupallisia tiedotteita" Nykyään enenpi legendaaristen muistelmien kirjoittamista ja riekkumista netin huuhaapalstoilla :DDD

        =DW=


      • tässä elämässä.
        ... kirjoitti:

        On juu.

        Yks työtön toimittaja heiluu viiskymppisissä, korpikirjailija kirjoitta kotitarpeikseen, sitten on satunnaisia, just toimittajia, jotka keräävät ideoita ja aineistoa jotakin varten.

        Jaa meitsi, jotain pientä lehtiartikkelia ja sensellaistaja, aikanaan duunissa "kaupallisia tiedotteita" Nykyään enenpi legendaaristen muistelmien kirjoittamista ja riekkumista netin huuhaapalstoilla :DDD

        =DW=

        En koskaan voisi aloittaa tällaista ja arvostella toisia, sillä kaikilla meillä on arvo jota kukaan ei tiedä vielä.


      • Vastaan vain tuohon.

        Huomenna minusta tulee sahuri. Saa nähdä josko neljän vuoden kuluttua istun myös Arkadianmäellä.


    • epämiellyttävää

      Arvostelija joka tyypittelee ja lokeroi muita kirjoittajia.

    • 'Setä

      Itse olen palstalla eri roolihahmoissa esim:

      Haulikkopappa
      Apina
      Nubutunluuseri
      Pissapoika
      Lortti
      Punaniska

      Yleensä kuitenkin AIKUINEN KAKARA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe