RKP Oikeusministeriö

No comments

Ahtisaaripaperi meni siis läpi
Tulee sakot jos ei suostu puhumaan ja opiskelemaan ruotsia
Pakkoruotsi-ilta ja mielenosoitus ja tämä helvetinmoinen kirjoittelu
ON OLLUT TÄYSIN TURHAA

SUOMESTA EI SIIS VIELÄKÄÄN TULE SUOMALAISILLE VAPAATA MAATA !!!!!!!!

Vellihoususuomalaisista ei ole barrikaadeille

11

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • znznzsnmxzmk,khykihg

Tarvitsisi nyt vähän kreikkalaista toimintaa että ei ihan uhrilampailta näytettäis

• Niinpä!

RKP tule varmasti käyttämään tuota postia pakkoruotsituksen oikeuttamiseen.

Onneksi Sasi ja Söderman ei ole enää perustusvaliokunnan johdossa.

• asylum asylum

Joo, odotan innolla ensimmäisiä poliittisia oikeudenkäyntejä
      Meitä rangaistaan pakkoruotsilla, mutta kieltäydymme lusimasta..
      Onneksi on Euroopan ihmisoikeustuomioistuin, ja ainahan voi hakea poliittista turvapaikkaa jostakin enemmistödemokratiasta, esim. Venäjältä.
      Suomalaisille tulee ankarat ajat, kun pakkoruotsittaja on "oikeusministeri", oikeus ja kohtuus ei kuulu niiden ajatusmaailmaan.. vain ahneus ja röyhkeys.

• rosvojen hallinnassa

• ei hitto

Itse olisin ollut tyytyväinen jos perussuomalaiset olisivat saaneet maahanmuutto tai sisäministerin salkut. Nyt on savunahkoja Suomi täynnä neljän vuoden kuluttua. Ja tällaisen maan puolesta tavallisen suomalaisen pienviljelijä ja työläisesi-isät taistelivat.

Kuitenkin pahaa saa yleensä palkkansa. Vaasa-suku romahti, Ruotsi romahti 1720 ja niin tulee myös nykyruotsalaisuuskin romahtamaan.

• Jaakko Ilkka

Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit ei hanki.

• miksi sb ssba adr jo

Miksi alentua svekkuleiden tasolle. Sitä niittää mitä kylvää. Enemmin tai myöhemmin. Se on Ruotsin verisestä historiasta nähty.

• Suomen lippu ylös!

Älä lannistu! Varmasti ollaan lähempänä pakkoruotsin poistoa kuin uskotkaan. Meidän täytyy entistä enemmän ponnistaa, että enempi ja enempi ihmisistä ajattelee asiaa ja protestoi.

Ajattele, että vielä vuosi tai kaksi sitten asiasta ei saanut edes puhua ja tekstit editoitiin keskustelupalvtalta pois. Ylekään ei puhunut asiasta sanakaan.

Eespäin vaan ja seuraavissa kunnallisvaaleissa isompi jytky, joka antaa lisävoimaa painostaa hallitusta ja sitten 4-vuoden sisällä asia on klaari. Lopettaa Wallinkin ylimielisesti hymyilemästä ja puhumasta pakkoruotsiaan väärällä kanavalla.

• antisvenska

Kun hallituskausi tästä pääsee käyntiin niin pakkoruotsista ja ruotsinkielisten etuoikeuksista ylipäätänsä tullaan keskustelemaan tiiviisti eduskunnassa.

• sit of p not last än

Stefan on kyllä säälittävin itseään vihaavin ihminen mitä olen ikinä nähnyt. Onkin jo ihan sopivasti hyvä Gestapo ukon näköinen siilitukallaan ja perseleuallaan.

• Darvin

Milloin ja missä järjestetään tänä vuonna 2012
      pakkoruotsin vastainen mielenosoitus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe