City Deal - kusettaja ???

p#%*!+ palvelua

Ostimme porukalla City Dealin kautta lahjakortin Helsingissä sijaitsevaan kauneushoitola Lunaan ja annoimme sen syntymäpv-lahjaksi. Syntymäpv-sankari varasi ajan 4kk:n päähän.
Tänään se odotettu hieronta-aika oli, mutta aamulla yllätykseksi hänelle kerrottiin hoitolassa, että aika on peruutettu. Lunassa on tullut sairaustapaus, jonka vuoksi City Dealin kautta varatut ja maksetut ajat ovat peruuntuneet! Tästä ei kuitenkaan ole ilmoitettu City Dealin ostajille tai suoraan ajan varanneille. Hoitolallahan on ollut kaikille ajan varanneille suora puhelinnumero.
Ainakaan minun tapauksessani, en ole saanut yhtäkään s-postia, puhelua tai ennen kaikkea rahoja takaisin!!!
City Dealin asiakaspalvelu on tietenkin kiinni viikonlopun yli, en pysty selvittämään tilannetta nyt. Kuka on vastuussa asian korjaamisesta, asiakkaille ilmoittamisesta ja eikö rahojen tulisi olla jo palautunut minulle??? Pöyristyttävää!

63

8972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkaistyttöskä

      Hei!

      Minulla ja ystävälläni oli myös Lunan lahjakortit ja he tiedottivat meille toukokuun alussa tästä valitettavasta sairaustapauksesta. Antoivat vielä ylimääräisen hyvityksen kaupan päälle! :)

      Mielestäni Citydeal toimi tässä tapauksessa hyvin mallikaasti ja ymmärtääkseni otti yhteyttä kaikkiin ostaneisiin asiakkaisiin tästä. Mukava nähdä, että he pitävät huolta asiakkaistaan.

      Heidän tavastaan hoitaa asioita ja varsinkin heidän erittäin mukavasta asiakaspalvelustaan johon olen soittanut, on jäänyt tälle tyttöselle erittäin hyvä kuva.

      Alkuperäiseen viestiin viitaten; Kannattaa siis näemmä lukea sähköpostejaan! :)

      • citydeal...

        Heippa, en tähän kyseiseen asiaan kommentoi mitään, koska en siitä tiedä, mutta yleisesti olen alkanut miettiä citydealin toimintaa... Ensinnäkin siellä on nyt useammin kuin kerran tai kaksi ollut "mahtavia diilejä", joiden alennusprosentti on ollut 0%, eihän se ole citydealin alkuperäinen ajatus? Eli nythän siellä mainostetaan vain normaalihintaisia tuotteita.
        En halua sellaisia mainoksia sähköpostiini päivittäin.

        Toinen juttu, josta tuli hieman huijattu olo oli Turussa Kirppikseltä hyllypaikan ostaminen (diili oli eilen 27.8.2011) ja tänään kun sain sähköpostivarmistuksen diilin toteutumisesta, niin diilin käyttöajaksi ilmoitettiin 30.8.2011-2.9.2011, eli kokonaiset 4 PÄIVÄÄ!!!! Mitä vittua?? Eivät kaikki ehdi tässä parissa päivässä koota kirpparimyytäviään ja yleensä kaikissa diileissä on ollut n. 2kk tai pidempi aika käyttää kuponki. Hieman on huijattu olo.. Plus diilin kohteen eli Turun minimani-kirppiksen sivut ovat täysin keskeneräiset, eli kaikkea tärkeän infon linkkiä kun painaa, lukee "lisätietoja tulossa pian.." Kiva!! Toivottavasti niin v***n pian, koska mun diili umpeutuu alle viikon kuluttua :D


      • sammysam
        citydeal... kirjoitti:

        Heippa, en tähän kyseiseen asiaan kommentoi mitään, koska en siitä tiedä, mutta yleisesti olen alkanut miettiä citydealin toimintaa... Ensinnäkin siellä on nyt useammin kuin kerran tai kaksi ollut "mahtavia diilejä", joiden alennusprosentti on ollut 0%, eihän se ole citydealin alkuperäinen ajatus? Eli nythän siellä mainostetaan vain normaalihintaisia tuotteita.
        En halua sellaisia mainoksia sähköpostiini päivittäin.

        Toinen juttu, josta tuli hieman huijattu olo oli Turussa Kirppikseltä hyllypaikan ostaminen (diili oli eilen 27.8.2011) ja tänään kun sain sähköpostivarmistuksen diilin toteutumisesta, niin diilin käyttöajaksi ilmoitettiin 30.8.2011-2.9.2011, eli kokonaiset 4 PÄIVÄÄ!!!! Mitä vittua?? Eivät kaikki ehdi tässä parissa päivässä koota kirpparimyytäviään ja yleensä kaikissa diileissä on ollut n. 2kk tai pidempi aika käyttää kuponki. Hieman on huijattu olo.. Plus diilin kohteen eli Turun minimani-kirppiksen sivut ovat täysin keskeneräiset, eli kaikkea tärkeän infon linkkiä kun painaa, lukee "lisätietoja tulossa pian.." Kiva!! Toivottavasti niin v***n pian, koska mun diili umpeutuu alle viikon kuluttua :D

        Kaikissa diileissä lukee ehdoissa käyttöaika ja tässäkin se luki kyllä jo ennen ostamista. Onhan diilejä ollut yksittäisiin teatterinäytöksiinkin. Kyllä ne ehdot kohdat kannattaa aina lukea, on kyse sitten citydealista tai mistä tahansa. Mikä tarjous on ollut 0% alennuksella? en ole törmännyt sellaisiin.


      • Kauppias71
        citydeal... kirjoitti:

        Heippa, en tähän kyseiseen asiaan kommentoi mitään, koska en siitä tiedä, mutta yleisesti olen alkanut miettiä citydealin toimintaa... Ensinnäkin siellä on nyt useammin kuin kerran tai kaksi ollut "mahtavia diilejä", joiden alennusprosentti on ollut 0%, eihän se ole citydealin alkuperäinen ajatus? Eli nythän siellä mainostetaan vain normaalihintaisia tuotteita.
        En halua sellaisia mainoksia sähköpostiini päivittäin.

        Toinen juttu, josta tuli hieman huijattu olo oli Turussa Kirppikseltä hyllypaikan ostaminen (diili oli eilen 27.8.2011) ja tänään kun sain sähköpostivarmistuksen diilin toteutumisesta, niin diilin käyttöajaksi ilmoitettiin 30.8.2011-2.9.2011, eli kokonaiset 4 PÄIVÄÄ!!!! Mitä vittua?? Eivät kaikki ehdi tässä parissa päivässä koota kirpparimyytäviään ja yleensä kaikissa diileissä on ollut n. 2kk tai pidempi aika käyttää kuponki. Hieman on huijattu olo.. Plus diilin kohteen eli Turun minimani-kirppiksen sivut ovat täysin keskeneräiset, eli kaikkea tärkeän infon linkkiä kun painaa, lukee "lisätietoja tulossa pian.." Kiva!! Toivottavasti niin v***n pian, koska mun diili umpeutuu alle viikon kuluttua :D

        Kannattaa lukea ne käyttöajat kun ostaa poistoeriä yms palveluita. Joskus siellä on johonkin tiettyyn teatterinäytökseen, ei ne mitään primetimenäytöksiä puoleen hintaan sinulle myy (edes se kirppari). Ja mitä meileihin tulee niin satavarmasti sinulla on Gmail tai Hotmail ja kaikki meilit jotka koet ettet ole sanut on siellä Kamppanjat/Mainospostit -kansioissa. Ei kannata ostaa netistä ellei osaa.

        Sama koskee niitä kaikkia rutinaellejä ku kitisee roskaposteista. Tsekatkaa vähän minne laitatte rukseja niissä tilauksissa ja kun meilessä yleensä lukee miten päästä pois rekkarista, niin kannattaa lukea ne ohjeet! Ja se poistopyyntökin on hyvä lähettää samasta osoitteesta minkä on alunperin ilmoittanut. Eika moni lähettää jostain [email protected] kun todellisuudessa rekkarissa on [email protected], josta eriyisesti yliopistoissa ohjaus noihin lyhenneosoitteisiin. Tässäkin asiassa ei kannata kitistä ellei osaa asioita.

        Yrityksille vinkkinä, että liittäkää se rekkarissanne oleva osoite siihen meiliin niin näkee sitten, kun asiakkaan keneltä-osoite ei löydy että mikä osoite löytyy.


    • omjh

      esim. taulu-tv tai robotti-imuri...

    • huhu huhh

      Kyllä tää kirppisvalittaja on kaiken huippu. Kyllä kaikissa lahjakorteissa on aina sen voimassaoloaika. Jos sen vertaa ei viitsi, että lukee ehdot läpi, niin on parempi sitten ostaa vaan aina suoraan yrittäjiltä ja normaaliin hintaan. Ei niitä ehtoja tarvi odottaa sähköpostivarmistukseen asti. Ne on aina näkyvillä diilin ollessa myynnissä.

    • paras huijaus

      Olen saanut turhan ja aiheettoman laskun Suomenhakemistokeskus
      Laitoin palautetta sähköpostilla en ole tilannut mitään www.ostoshaku.fi
      ja tilausvahvistuksessakin on jonkun muun nimi kuin meidän henkilökaunalla.
      ei kuulunut mitään ja tuli Trustperintä Kuopio huomautus lähetin heillekin postia ei kuulunut mitään onko näin vaikka ei tilaa mitään joutuu maksamaan onko muilla yrityksillä kyseisten firmojen kanssa ollut ongelmia. Näinkö meitä yritetään kusettaa olkaa tarkkana.

    • Väiski

      Hei, meilläkin ostettiin lahjakortti ko paikkan kulmien kestopigmentointiin - alettiin pari viikkoa sitten varaamaan aikaa - pigmentoinnin tekijä olikin saanut potkut, siitä alkoikin keskustelu rahasta, maksettiin nimittäin se pigmentointi käteisellä Lunaan (silloin sai lahjakortille aikaa 1 v), kyllä tarvitsi monta puhelua että lupasivat palauttaa rahan. Viime lauantaina saatiin lopulta rahat käteen, eihän heillä ollut enää tekijääkään. Samalla omistaja sanoi että ko pigmentoija teki ala-arvoista työtä, siitä syystä potkut. En tiedä miten olisi rahojen kanssa käynyt jos oltaisiin varattu sitä aikaa esim. parin kuukauden päästä....
      En todellakaan suosittele ko kauneushoitolaa, ennen vaikka säästän vähän enemmän rahaa ja menen myöhemmin parempaan paikkaan.

      • Jarna47

        Jep, itse ostin hölmöyttäni CityDealin kautta Unikko Nordic oy:n herätyslampun 59€. Lampun toimitusajaksi mainittiin 4-6 viikkoa tammikuussa 2012 tarkalleen 15. päivä. Ei ole kuulunut lamppua. Enää tuon puljun asiakaspalvelunumerokaan ei vastaa. Huomasin myös, että toimitusjohjaksi ilmoitetulla on maksuhäiriöinen toiminimiyhtiö. Toki ennen diiliin tarttumista olin tarkastanut myös tuon Unikko Nordicin taloudellisen tilanteen, mutta uudehkosta yhtiöstä kun oli kyse, mikään ei vielä hälyyttänyt.
        Diilit yms. vastaavat saavat jatkossa olla osaltani rauhassa. Tinkaan alennukset kaupasta tai olen ilman.


    • jre

      Mulla on toiminut joka kerta ihan niin kuin pitääkin.
      laskin että tilauksia on 16 kappaletta.
      Välillä toimitus on kestänyt mutta se nyt ei ole citydealin vika.

    • ärräpee

      Eihän sinne pääse puhelimella, vastaus on, että meillä on nyt ruuhkaa. Saman vastauksen saat sähköpostilla. Peruivat yhden lahjakortin, tilasin uuden ja sitten niitä olikin 2kpl. Periaatteesta en hyväksy sitä vaikka kyse ei ole isosta rahasta. Mitäs teet, kun yhteyttä ei saa, 3pv olen koittanut.

    • Tabel
      • 11+12

        Minusta tuossa ei ole vikaa: Citydealin kautta saa kaksi palloa hintaa 25 e, johon sisältyy postikulut, kun taas toisessa kaupassa yhden pallon (ainakin niin käsitin) hintaan 11e eikä hinta ilmeisesti sisällä postikuluja. Eli Citydealin tarjous on parempi, sillä todennäköisesti noin suuren tuotteen postikulut on yli 3 e.

        PS. Kummatkin hinnat ovat muuten tarjoushintoja ja Citydeal ilmoittaa oikeaksi hinnaksi 18 e/kpl, kun taas toinen kauppa 24 tai 25 e/kpl.


      • Nasu

        Eri tuote. Mikä pointti?


      • Nasu
        Nasu kirjoitti:

        Eri tuote. Mikä pointti?

        Tarkoitin siis tuota Tabelin sieppausta.


    • Torvi

      Kannattaa olla tarkkana ostaessa CityDealista. Jotkut tarjoukset ovat vain liian halpoja ollakseen totta ja kuvaukset ostettavasta tuotteesta puutteelliset. Vasta myöhemmin huomaa tulleensa kusetetuksi. Siis älä osta sikaa säkissä!
      CityDealilla ei ole näissä tapauksissa mitään vastuuta, se vain välittää muiden tuotteita. Onko kukaan muuten huomannut sitä, että kyseinen firma tallentaa luottokorttitiedot? Kun olet kerran käyttänyt korttia, niin seuraava ostos meneekin automaattisesti napin painalluksella. Onko tämä muuten edes laillista?

      • airamaria

        Kaikessa kaupanteossa pitää olla tarkka, ostat sitten tiskiltä tai netistä. Tuo luottokortin tallennus - taitaa yleistyä. Minulla ainakin on yksi atk-palvelun "toistaiseksi" - tilaus, josta uusinta tulee juuri noin, saman kortin numeroa tarjotaan kuin ennenkin. Kaiketi sen vaihtaa saa, kuten aion tehdäkin.


    • Niina

      Minun kokemukseni City dealista on samanlainen. Ostin myös Unikko Nordicin Aurora lampun ja toimitusaika oli juuri sen 4-6 viikkoa. Sain lampun 13 viikkoa tilauksesta ja lamppu ei vastannut millään tasolla kuvauksesta lampusta. Kysyin sitten palautusmahdollisuuksista ja en saanut mitään vastausta. Palautin lampun n. kaksi viikkoa sitten ja silloin tuli asiakaspalvelusta ilmoitusta, että maksavat lampun hinnan takaisin. Eivät kuitenkaan kertoneet palautusohjeita tai yms. Laitoin lampun postissa menemään asiakaspalautuksella. Sanoivat, että maksavat rahat minulle n. viikon kuluttua lampun palautuksesta. Eipä ole rahoja kuulunut, eivätkä ole vastanneet minun yhteydenottopyyntöihin. Jäi todella huono maku suuhun kyseisestä yrityksestä. Jos rahojani ei ala kuulumaan otan yhteyttä kuluttajaviranomaiseen, joka ryhtyy selvittämään rahojeni takaisin saantia. Tästä edes en osta citydealista mitään!

      • AinaJ

        Hei,

        odotan itse rahoja takaisin City Dealista ostettuani sieltä Seamless Bra- tarjouksen viime maaliskuussa. Tuotteet ptii tulla 3-4 viikon sisällä. Tilaamisesta on kulunut jo yli 10 viikkoa, tuotetta ei ole kuulunut. KOlme kertaa on väitetty, että se on jo lähetetty, mutta mitään ei todellakaan ole tullut.
        Pyysin kaupan purkua, mutta vetoavat siihen, että tuote on muka tulossa ja voin hakea sen vaikka rahat onkin palautettu. Olen 1,5 kk nyt odottanut tuota "varmasti" toimitettua tuotetta.
        Pyysin luottokuntaa palauttamaan visalle maksamani summan, mutta hekin vielä luottavat niiden uskomattomiin selityksiin. Seuraava osoite on siis kuluttaja-asiamies. Olkaa ihmeessä ihmiset yhteydessä kuluttajavirastoon ja luottokuntaan/omaan pankkiinne näistä ostoksista joita ei ole saanut. Mitä useampi valittaa, sitä paremmat mahdollisuudet muillakin on saada asia eteenpäin, kun huomaavat että kusetus on laajemaakin.


    • Minulle CitiDeal on toiminut hyvin. Olen kyllä vain kerran varannut parturi-kampaamoon lahjakortin. Hiusleikkauksesta olen erittäin tyytyväinen ja suosittelen TuulenSuu kampaamoa muillekin! (sijaitsee Vallilassa, Helsingissä).

      Tällä linkillä pääsee katsomaan TuulenSuun allenuksia!

      http://www.groupon.fi/deals/helsinki/tuulensuu/5498639

    • Huijattuko?

      Sain kompressiosukat postissa viime viikolla usean kuukauden myöhässä luvatusta alkuperäisestä toimitusajasta. Tuote on erittäin huonolaatuinen ja yritän nyt selvittää mihin sen voi palauttaa ja kenen kuuluu korvata hinta minulle takaisin. Olettaisin että Citydealin, koska olen heidän kanssaan kaupan tehnyt. He ovat antaneet minulle vain tuotteen toimittajan nettiosoitteen ja toimittaja ei vastaa yhteydenottopyyntöihin. Kenen kuuluu ottaa tuotteet takaisin?

    • läheltä seurannut

      Citydealin/Grouponin kanssa sopimuksen tehneiden yrittäjien täytyy olla todella epätoivoisia: Jos diilissä olleen hiusten kaksivärivärjäyksen saa hinnalla 45 euroa, asiakkaan maksama summa menee puoliksi kampaajan ja citydealin kanssa, mutta kampaaja maksaa koko 45 eurosta arvonlisäveron!! Eli loppusummaksi kampaajalle jää käteen kahden ja puolen tunnin työskentelystä 15 euroa. Citydealiin pääsemiseksi pitää diilejä tulla myyntiin ainakin 200 kpl eli siinä on kyllä kohtuullinen savotta komealla tappiolla pakerrettavana.

      Ja valtaosa asiakkaista häipyy seuraavan diilin perään. Huh huh, hölmön yrittäjän kusetusta, sanon minä. Mutta citydeal ja asiakkaat tykkää.

      • niin on

        ^ otakaa yhteyttä ja varmasti menään käräjille! http://www.facebook.com/d1nocore

        sama juttu. olen yrittäjä ja sopimuksessa EI OLE mainittu että maksan koko summasta arvonlisäveron!!!!! teen nyt töitä ilmaiseksi!

        tuli yllätyksenä :(


      • VN

        Riippuu yrityksestä. Miten paljon normaalisti mainostukseen panostat? Onko asiakaskunta jo vakmiina jolloin et edes tarvitsisi tämän tyyppistä mainosta? Olen itse henkilökohtaisesti ostanut kampaamo lahjakortin ja yhden peruutuksen ja uuden ajanvarauksen jälkeen tuli käytyä. Muuten kiva mutta kyllä yrittäjän täytyy myydä palveluaan ja tuitteitaan. Mitään tuotteita ei tarjottu, uutta käyntiä ei ehdotettu eikä kysytty oletki tyytyväinen. Joten tuli vähän tälläinen olo että palvellaan nyt äkki toi alihintaan tullu. Joten rakkaat parturikampaamo yrittäjät jos ajattelette että koko hyöty tulisi vain yhdestä kerrasta olette käsittäneet väärin. Te saatte mahdollisuuden mainostaa itseänne ja hankkia asiakas vakiasiakkaaksi jos ette osaa niin älkää ees menkö mukaan. Itse ainakin toivoisin näin testatessani löytäväni oman kampaajan pitkäksi aikaa.
        Oma yritykseni on autokorjaamo ja voittoa teemme seuraavasta käynnistä. 85% asiakkaista tulee uudelleen joten näkisin sen erittäin tehokkaaksi tavaksi kohdata vakioasiakas ja palvella hyvin.


      • kauppias71

        No paljonko olisisit saanut latoa lateja riskiin Hesari-ilmoitukseen, että olisit samassa ajassa saanut tuon määrän asiakkaita liikkeeseen? Laske sitten millä hinnalla värjäilit tukkaa. En ole itse citydiilejä firmalleni ostanut, mutta se pitää tietenkin nähdä markkinointikuluna. On sinusta kiinni saatko asiakkalta lisämyntiö, tai uusia ajanvarauksia. Tee hommas äläkä inise.


    • city deal sucks!

      ^ otakaa yhteyttä ja varmasti menään käräjille! http://www.facebook.com/d1nocore

      sama juttu. olen yrittäjä ja sopimuksessa EI OLE mainittu että maksan koko summasta arvonlisäveron!!!!! teen nyt töitä ilmaiseksi!

      tuli yllätyksenä :(

    • Varokaa CityDealiä

      Älkää ostako City Dealistä mitään! Itse vielä odottelen tammikuussa tilaamiani tuotteita. Ei saa mitään vastausta yhteydenottoihin, eikä rahoja ole tullut takaisin lukuisista pyynnöistä huolimatta.
      Kaikkiin kauneushoitola ym. palveluihin on ihan mahdotonta saada aikoja, lisäksi palvelun tarjoajat kun tekevät esim. pelkkiä jalkahoitoja liukuhihnalta CityDealille, palvelun laatu on ollut aina huonoa!!
      Varokaa näitä ja ottakaa ihmeessä yhteyttä Kuluttajavirastoon jos tulette huijatusi, että nämä huijarit saadaan joskus pois markkinoilta.

      • city deal

        Samaa mieltä, hoidot ovat usein vain tätä tarkoitusta varten räätälöityjä ja työn tekijät harjoittelijoita.


    • Citydealin puhallus

      Olen samaa mieltä kuin edelliset kirjoittajat (mm Jarna 3.4.2012), kusetuksesta on kysymys, tässä tapauksessa Citydealin ja UnikkoNordicin täydellinen kusetus! Hankittiin helmikuussa citydealista Swarovskin rannekellot, joissa toimitusaika luvattiin 2-3 viikkoa. Kuukauden mentyä soittelimme citydealiin tilannetta, jossa valiteltiin, että toimitus aivan pikkuisen myöhästyy. No toisen kuukauden päästä soitimme jälleen, -valitettavasti pikkuisen myöhässä vielä. Toukokuun alussa meni hermot ja tiukka soitto citydealiin: "valitettavasti UnikkoNordic on toimittanut kellot vain osalle tilaajista"(meitä on kuuden hengen porukka, kenellekään ei ole tullut)., mutta "valtava kysyntä yllätti". Ihmettelin, miten se voi yllättää, Citydealin kanssa sovitaan ennen diilin avaamista tilauksen maksimimäärä, ei kai se nyt yllätys voi olla?? Miksi diilejä laitettiin myyntiin enemmän kuin oli tavaraa tarjolla -olisiko kysymyksessä vaikkapa kusetus? Citydeal pyysi olemaan yhteydessä Unikko Nordiciin (miksiköhän, eikö tämä asia kuulu pelkästään Citydealille, jonne rahatkin on menneet). Kyseisellä puljulla ei ole nettivisuillaan puhelinnumeroa (ei ihme, taustalta löytyy maksuhäiriöitä ja linjoilla olisi varmaan pari muutakin kyselijää kuin minä), vain sähköpostiosoite.

      Yritystietorekisteristä löytyi Unikko Nordicin puhelinnumero, joka ilmoittaa keskeällä päivää, että valitettavasti numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä.

      Kesäkuun alussa soitto Citydealiin: asiakaspalvelun esimies tuli puhelimeen ja tivasi puhelinnumeroani, jotta "joku asiakaspalvelusta voi soittaa takaisin". Sanoin, etten enää jää odottelemaan kenenkään soittoa minullepäin ja kyllä kai nyt asiakaspalvelun esimies osaa itsekin jotain tehdä, johon hän sanoi, että lopetammeko siis puhelun tähän. Ilmoitin, että koska yhdellekään tilaajista ei ole toimitettu sähköpostiosoitteeseen mitään tietoa kellon toimituksesta, katsomme että Citydealin toiminta täyttää petoksen tunnusmerkit. Siihen esimies vain totesi, että "anna se puhelinnumero".

      Kelloja, mitään ilmoitusta citydealin tiedossa olevaan sähköpostiin rahoista puhumattakaan ei ole kuulunut. Tilauksesta on aikaa kuukausia, joten ainoa keino lienee tosiaankin tehdä rikosilmoitus. Citydealin ahneus sokaisee harkintakyvyn myös toimittajakumppanien valinnassa, sillä yrityksen tai yrityksen taustalla olevien henkilöiden maksuhäiriöt eivät näytä sopimuksen tekoa estävän. Kuluttajien oletetaan vain tyytyvän tappioonsa, mutta citydeal senkun porskuttaa ja lihoo.

      • Kusettajat kuriin

        Tilasin myös tammikuussa CityDeal -lahjakortilla tavaraa, mitä en ole vieläkään saanut...
        Verkossa voi tehdä Kuluttajavirastoon ilmoituksen. Minä tein tänään -tehkää ihmeessä muutkin!


      • Citydeal kuriin
        Kusettajat kuriin kirjoitti:

        Tilasin myös tammikuussa CityDeal -lahjakortilla tavaraa, mitä en ole vieläkään saanut...
        Verkossa voi tehdä Kuluttajavirastoon ilmoituksen. Minä tein tänään -tehkää ihmeessä muutkin!

        Hyvä Kusettajat kuriin, laitatko tähän linkin kuluttajaviraston sivuille ja lomakkeeseen, johon tämän citydealin valitukset saa laittaa. Varmasti valtaosa kusetetuiksi tulleista ei jaksa/osaa hakea mistään itselleen oikeutta, linkki helpottaisi eteenpäin vientiä. Luulenpa, että sitä linkkiä tullaan käyttämään varsin ahkerasti, ainakin minun tuttavapiirissä joka toisella citydiiliin osallistuneella on vastaavia kokemuksia tämän firman kanssa.


      • sessi51
        Kusettajat kuriin kirjoitti:

        Tilasin myös tammikuussa CityDeal -lahjakortilla tavaraa, mitä en ole vieläkään saanut...
        Verkossa voi tehdä Kuluttajavirastoon ilmoituksen. Minä tein tänään -tehkää ihmeessä muutkin!

        Ostin valoverkon marraskuussa. Odottelin sitä jouluksi. Nyt on heinäkuu eikä sitä ole vieläkään tullut. Olen soittanut montakertaa. Kuulemma lähetetty.
        Sorruin ostamaan XENOX laser karvanpoistajan. Sain täysin lelun jolla en ole saanut yhtäkään karvaa tuhottua. Ohjeet englanniksi. En ymmärrä kaikkea.Ei mahdollisuutta suomenkieliseen ohjeeseen!


    • Semmosta!

      Unikko Nordic Oy, Helsinki

      Tyyppi Protesti
      Talousalue Uudenmaan talousalue
      Osoite Viikinportti, 00790 Helsinki
      Häiriöpäivämäärä 28.05.2012
      Velkoja Lindorff Oy
      Saatavan määrä 919 €

      • Tarja

        Vai on Unikko Nordic protestilistalla, no sen saattoi arvatakin ;). Itse tein kuluttajaasiamiehelle valituksen ja nyt sain Grouponilta ilmituksen,e ttär ahata on palautettu tililleni. Älkää ihmiset odotelko pidempään Unikko Nordicin tilauksia, vaatikaa rahat takaisin Grouponilta.


    • Tarja

      Hei,
      Edelliseen viestiini viitaten, sain kuluttajaoikeusneuvojalta viestin, että mikäli olette maksaneet luottokortilla tuotteita, joita ette ole saaneet, kannattaa reklamoida luottokorttiyhtiötä myös.

    • Kris

      Maaliskuussa tilattuja tuotteita odotellaan..ilmeisesti ihan turhaan!Grouponilta vaan pahoittelevat ja sanovat tuotteiden olevan tulossa..Eikö vaan voisi pistää niitä rahoja takaisin mun tilille,ihan naurettavaa toi touhu!

      • Outi

        Joo todella on huijaus ja kusetusfirma koko city-deal. Minä tilasin maaliskuussa jotkut hoikentavat sukkahousut 19,90 euroa. Toim.aika 3-4 vk. No rupesin sitten toukokuun alulla niitä kyselemään, soittelin ja laitoin sähköpostia, niin city-dealille kuin Unico Nordicille : juu tavara on vähän myöhässä sorry vaa, tulossa on. Lopulta sanoin ehkä viiden kuuden soiton ja e-mailin jälkeen, että en tarvitse tavaraanne enää, palautusrahat tililleni ja heti.. Rahojen palautus kestää n. 30 pv. Valitettavasti. Toistin että ne ovat minun rahojani joita teillä ei ole oikeus pitää, koska ette tuotettakaan pysty toimittamaan. No rhat ovat tilillä viikon sisällä, ilmoittakaa meille tilinumeronne. Ei tullut viikon sisään eikä toisenkaan, Sitten otin yhteyttä kuluttajaviranomaissen ja hänkin joutui pari kertaa sinne soittamaan ennenkuin toimivat. Sain rahani takaisin, mutta kyllä se vaati soittoja ja e-maileja kahden kuukauden ajan. Älkää ihmiset hyvät käyttäkö tätä firmaa.


      • piam49
        Outi kirjoitti:

        Joo todella on huijaus ja kusetusfirma koko city-deal. Minä tilasin maaliskuussa jotkut hoikentavat sukkahousut 19,90 euroa. Toim.aika 3-4 vk. No rupesin sitten toukokuun alulla niitä kyselemään, soittelin ja laitoin sähköpostia, niin city-dealille kuin Unico Nordicille : juu tavara on vähän myöhässä sorry vaa, tulossa on. Lopulta sanoin ehkä viiden kuuden soiton ja e-mailin jälkeen, että en tarvitse tavaraanne enää, palautusrahat tililleni ja heti.. Rahojen palautus kestää n. 30 pv. Valitettavasti. Toistin että ne ovat minun rahojani joita teillä ei ole oikeus pitää, koska ette tuotettakaan pysty toimittamaan. No rhat ovat tilillä viikon sisällä, ilmoittakaa meille tilinumeronne. Ei tullut viikon sisään eikä toisenkaan, Sitten otin yhteyttä kuluttajaviranomaissen ja hänkin joutui pari kertaa sinne soittamaan ennenkuin toimivat. Sain rahani takaisin, mutta kyllä se vaati soittoja ja e-maileja kahden kuukauden ajan. Älkää ihmiset hyvät käyttäkö tätä firmaa.

        >>Outi olen joutunut saman tyylisen huijauksen kohteeksi,paitsi että en saanut rahojani koskaan pois.Eikä niitä edes luvattu maksaa.Tuotteet oli kuulema maksettu tomitsijalle eikä häntä saada millään kiinni ku hän on jossain ulkomailla.Yritin ottaa tavaran toimittajaan yhteyttä ,mutta siellä vastasi vain automaatti jolle ei voinut jättää viestiä.Sinne meni rahat kuin kankkulan kaivoon.ÄLKÄÄ SORTUKO HUIJARI FIRMAAN !!!!!!!


      • piam49

        Valitettavasti et toden näkösesti rahojasi koskaan saa.En minäkään saanut.


    • Huijauksen makua

      Tilasin diilin, jossa sai housut hintaan 69 euroa. Mennessäni hakemaan housuja Studio 25 - nimisestä kaupasta Helsingissä minulle kerrottiin ettei diili olekaan voimassa, koska se oli kuulemma "liian hyvä tarjous".

      Eihän tämä nyt näin voi toimia, luulisi että joku laki kieltää harhaanjohtavan markkinoinnin. Lisäksi kukaan ei ole ottanut minuun yhteyttä palauttaakseen rahat, jotka lähtivät tililtä ripeästi.

    • kiia_23

      city deal huijaa nin asiakkaita kuin yrittäjääkin. alussa kusettavat ummet ja lammet kuinka yrittäjä saa rahaa ja asiakkaita ja blaablaa. todellisuudessa yrttäjä maksaa veronsa itse erikseen jota city deal ei kerro. toiseksi he pitävä JOKAISEN asiakkaan maksaneen lahjakortin itsellään niin kauan kun yrittäjä saa asiakkaalta lahjakortin. jos esim myydään 400 lahjakorttia ainakin siitä 100-150 jää käyttämättä jolloin kappaskappas rahat jäävät citydealin tilile. tiedän tämän hyvin varmaksi siellä työskenneeltä ihmiseltä. joten jos koskaan tarvitsette rahojenne palautusta yms kannattaa suoraan soittaa grouponille koska heidön tilillään kaikki rahanne ovat ei yrittäjän. itse en käytä ollenkaan palvelua sen oksettavuuden ja naurettavuuden vuoksi. hyvä idea oli joskus ja nyt siinäkin pitää kusettaa. jos ostatte palveluita suosittelen suomalaisia (offerium, facediili)? ei todellakaan noin hämäriä. näillä tilitoimistokin jossain saksassa! mitä voimme siis odoittaa. harmi että noinkin hauska idea pilattu tuollaisella röyhkeydellä.
      otan osaa kuluttajien ja yrittäjien puolesta ja tsemppiä kaikille rahojen saamisen kanssa.

      • mitä härskiyttä

        Citydealin yrityksiin kohdistama markkinointi on varsin hämärää. Palvelualan yrittäjät lähtevät tähän täysin reikäpäiseen sopimukseen citydiilin kanssa tietämättä, että vaikka city deal ottaa tuotosta puolet, yrittäjä joutuu maksamaan arvonlisäverot koko osuudesta. Tätä ei sopimusta tehdessä kerrottu, tiedän sen läheltä seuranneena.

        ja vielä edelliseen kirjoittajaan viitaten, millaistahan olisi olla töissä yrityksessä jonka tietäsi toimivan näin epäeetteettisesti ja asiakaspalvelussa lähes 100% puheluista on palveluun tyytymättömiä reklamaatioita?


    • kiitos ihmiset

      vau ajattelin ostaa sieltä diilejä, mutta onneksi luin ensin kokemuksia. En todellakaan osta mitään sieltä.

    • blendaa ny sitte!

      Onko kukaan muuy saanut tätä blenderiä, Shake and Take?
      Aioin juuri syöttää lahjakortin koodit toimittajan sivulle, mutta hupsista, koko sivulle ei enää pääse.
      Yritän soittaa sinne Grouponille, koska näköjään "ruuhkaa on sähköpostipalvelussa"

      No, tämän kai olisi pitänyt arvata.

    • Semmosta! 23.6.2012
      Unikko Nordic Oy, Helsinki

      Tyyppi Protesti
      Talousalue Uudenmaan talousalue
      Osoite Viikinportti, 00790 Helsinki
      Häiriöpäivämäärä 28.05.2012
      Velkoja Lindorff Oy
      Saatavan määrä 919 €



      Hei mistä tämmösiä tietoja saa?

    • kurppala3

      Olen tilannut useasti tavaroita, ne luvataa tietyssä ajassa, kaikki tulee poikeuksetta kuukauden kaskis myöhässä ja aina vaan pahoitellaan, tilasin kellonkin siitä ei kuulunut mitään 6 kuukauteen paitsi pahotteluja lopulta sain rahat taksisin ilman korkoja, ihan paskaa kerää rahat ensin ja toimittaa tavarat kun jaksaa...

    • Hei olen tänä syksynä ostanut jalkahoidon ja hohto minigolfin. Toiminut on hyvin, vaikka kun huusin ensimmäisen huudon olin varovainen ja ostin halvan etten menettäisi rahoja paljon, matkoja en ehkä uskalla ostaa, vaikka mieli tekisi.

    • diilien orja

      Citydealin tavarat (kunhan ensin tulevat) ovat olleet ihan suht laadukkaita kuitenkin. Tilasin facediililtä muutaman tuotteen ja mainoksen mukaan oli laadukas tuote mutta kun tuotteen lopulta sain niin roskiin meni. En edes jaksanut palauttaa koska oli niin vaikeaa facediilin kanssa asioiminen. Citydealin kanssa ei ole ainakaan vielä ollut samaa ongelmaa.

    • haapajärvinen

      Oma kokemukseni tästä murheen kryynistä - Citydealista on tosi hirveät! alkuvuodesta tilasin sieltä vaimolle lahjan, jonka olisin antanut äitienpäivälahjaksi.Mutta tavaraa ei parin kuukauden odottelun jälkeen maksamisesta vain kuulunut! Sain vaivoin kovalla työllä sähköpostilla yhteyden tähän"GROUPONIIN" ja monen monituisen viestittelyn jälkeen sain tuotteen kesäkuun alussa. Lahjaksi siitä ei tietysti enää ollut mutta sain sen kuitenkin! Sen jälkeen iski varmaan mielenhäiriö, kun erehdyin vielä kesäkuun lopulla tilaamaan nyt tytterelleni lahjan , jonka antaisin hänelle kun hän aloittaa ammattikoulun elokuussa! Ajattelin kärsivällisesti odottaa tuotetta ja täytyy tunnustaa että jostakin syystä asia pääsi unohtumaan kunnes marraskuun 20. joulunaikaa suunnitellessa hoksasin ettei se saamarin lahja ole tullut vieläkään!!! Yhteyden saaminen Grouponiin oli tällä kerralla tosi työlästä, sieltä tuli aina vain sähköposti ettei tällaisia viestejä käsitellä heillä jne!! 24.6. maksettulahjatavara on siis nyt 23.11. vielä saamatta, ja Grouponin kanta tänäpäivänä on ettei tuotetta voida edes toimittaa, vaikka he kertovat tietävänsä mikä tuote on, ei maksutapahtumastakaan ole erimielisyyttä!!! Mutta lahjatavaraa ei luvata toimittaa!!! No kolmatta kertaa en tämän GROUPONIN petokseen lähde, vaikka saisin jotain ilmaiseksi, sen olen oppinut!! JA TÄMÄN HALUAISIN MUIDENKIN OTTAVAN OPIKSI!!

    • ngkjh

      En tod ENÄÄ IKINÄ OSTA SIELTÄ MITÄÄN

      ravintolat ovat olleet täyttä PASKAA.
      en ole rasisti mutta kaikki ulkomaalaiset "kauneushoitajat" ovat olleet joko hulluja tai eivät vain osaa YHTIKÄS MITÄÄN.

      olen käyttänyt n. 8 palvelua, kaikki paskaa.

      nykyisin säästän rahaa ja sitten ostan jotain laadukasta ja kivaa/hyvää

    • tyytyväinen

      positiivisia kokemuksia kolme kuukautta palvelua käyttäneenä. 5 diiliä löytynyt ja kaikki mennyt niinkuin pitääkin esim auton huolto, tanssi- ja joogalahjakortit yms.

      Voin kyllä suositella varauksetta!

    • NintsQu

      Joka toisen diilin kanssa on ollut ongelmia suurin piirtein... Nolointa on ollut kun olen sieltä pari kertaa tilannut miehelle synttärilahjan ja kaikki on mennyt pieleen (lentoaika peruuntui kun tilasin lentotunnin ja Tommy Hillfigerin paita tuli yli 1 kk myöhässä), itselle tilatusta MsChicin meikkikynistä puuttui yksi enkä koskaan saanut puuttuvaa tilalle, vaikka reklamoin... Tässä nyt muutama näitä. Asiakaspalvelu on ollut suht töykeää, ei parhaimmasta päästä ainakaan. Pari muuta diiliä on onnistunut ok.

    • uskomatonta 10

      miettikää kampaamoa joka tarjoaa leikkauksen ja kaksi väri värjäyksen plus ripset ja kulmat 45euroa. diili ottaa siitä puolet sen jälkeen menee aine kustannukset ja verot mitäköhän jää käteen . noin 5 euroa sillä ei liikettä pyöritetä ei ihme jos ei ole motivatiota tehdä töitä

    • googlettaja3

      Tiedon tuottaa Asiakastieto Oy.
      Protestitiedot näytetään kolmen kuukauden ajan siitä päivästä, jona ne ovat saatu Suomen Asiakastiedolta. Tänä aikana protestin tiedot eivät päivity esimerkiksi sen mukaan, onko protesti enää aiheellinen.

      Unikko Nordic Oy, Porvoo

      Tyyppi Protesti
      Talousalue Uudenmaan talousalue
      Osoite Veckjärventie, 06150 Porvoo
      Häiriöpäivämäärä 22.01.2013
      Velkoja Suomen Perintätoimisto Oy
      Saatavan määrä 1029 €
      KATSO yrityksen Unikko Nordic Oy tarkemmat tiedot

    • kyyppari1

      Minä pidän Ravintolaa ja minuun otettiin yhteyttä useamman kerran täältä dealista.
      No haluavat että tarjoan puoleen hintaan tuotteen ja he ottavat siitä sitten 36%.
      Sitten he tilittävät vain ne lahjakortit jota täällä ravintolassa käytetään. Eli käyttämättömien rahat jää heille.
      EROTKAA KAIKKI CITYDEALISTÄ!
      ÄLKÄÄ OSTAKO TAI MYYKÖ MITÄÄN SEN KAUTTA!
      KAIKILLE TULEE VAIN PAHA MIELI!

    • kejdn

      facediilissä samaa paskaa! ei muuta kun soitto suoraan virpi meritähdelle, omistajalle, eiköhän ala ******** pikkuhiljaa kun kaikki soittaa ja alkaa toimimaan asian eteen. 0407432130

    • yrittäjä

      Oli meilleki grouponin kanssa tarjous viime vuosi ja lopputulos on nyt se, että hyvin toiminut yritys on mennyt konkurssin.....

    • assdasd5

      Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com

    • ei diilejä ikinä

      Ajattelin muös helliä vaimoani kyseisellä lahjakortilaja hommasin sen samoihin aikoihin kuin tekin olitte sen ostaneet.
      Yhtään viestiä eikä puhelua saapunut että aikataulussa olisi ongelmia ja ensikerran asiasta vaimoni kuuli kun meni hoitoon ja silloin hänelle kanssa kerrottiin diilien olevan aina ensinmäiset jotka tiputetaan jonosta jos varauksia on buukattuna liikaa eli jos joku sattuu sairastumaan niin silloin diililäinen jää ilman hoitoja tosin antoi uuden ajan mutta se ei käy koska emme ole enään silloin suomessa vaan menemme aina talvelksi Malagaan joten se noista diileistä ja niiden diilien myyjistä joiden resurssit ei riitä jos joku sairastuu niin silloin diililäinen jää ilman ostettuja hoitojaan jos se ei sovi aikatauluihinne todellista huijausta koska myydään enempi kuin voidaan ottaa ihmisiä hoitoon jos yksikin hoitaja on flunssantakia poissa duunista.Ahneus on kamala tauti.

    • markkukarhu

      Uusi firma jo pystyssä taas, Gizlo

      • GizloFEED

        "Uusi firma jo pystyssä taas, Gizlo"

        Gizlo päätti Tammikuun 12.pv lopettaa palkitsemisen kauppapalautteesta. Lahjakortit ovat aina lähettäneet. Aivan aluksi softa käytti puhelimen kameraa & luettiin karkkien EAN koodeja sekä kerättiin hintatietoja, mutta tuo muuttui kokemuspalautteeseen jossa palkittiin pistein myös. Saapa nähdä kauanko kukaan jaksaa antaa palautetta kun ei saa lahjakortteja enään.


    • Hommatoimiikomiasti

      Toimiva firma!

    • Metsässäjumppaus

      Lande Mail - On rehellinen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1509
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1133
    3. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1018
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      880
    Aihe