Mistä esim LindaLine sataman läheltä voi ostaa paikallisbussi lippuja..olen ymmärtänyt että kuskilta ei voi ostaa kuin matkan alussa, jos iis hyppää kyytiin kesken matkan ei voi ostaa kuskilta.
ja kuulma ovat 50% halvempia ennekkoon ostettuinakin :)
Kiitos etukäteen neuvoista .
Paikallis Bussilippuja Mistä ???
7
284
Vastaukset
- matkaaja61
Lindan satamassa ei myydä lippuja.Niitä saa muiden laivayhtiöiden satamista R-kioskista ja seuraava lähin paikka on Viru Keskus, jonka ulkopuolella on R-kioski,
10 matkan lippuvihko maksaa alle 7 euroa, niillä lipuilla voi matkustaa vain yhden matkan, mutta tunnin lipuilla saa mennä niin pitkälle kuin ehtii.Tunnin liput maksavat 1,06 euroa.
Eli R-kioskeista saa niitä lippuja.
Muistakaa että kaikki ikäeläkkeellä olevat EU kansalaiset matkustavat ilmaiseksi.
Jos tarkastaja tulee, näytä vain id:korttia että olet ikäeläkkeellä. - pilet müügikohat
Linda Liini bussi 82 Linnahall satamasta keskustaan maksaa 2 e ja ostat laivan baarista valmiiksi.
Se ajaa hotellit Tallink Spa sieltä Tamsaare pst, Virun eteen siihen samaan, josta bussi 2 jatkaa. Virussa R-kioski heti kulmasta , kun nouset rullaportaita.
http://www.tallinn.ee/pilet
löytyy myyntikohdat
http://www.tallinn.ee/est/AS-Uhisteenused-paber-piletite-muugikohad
Ratikassa olen nähnyt lippuja ostettavan kuskilta, liikennevaloissa seistessä. - LoGuettas
Miksi ihmeessä haluat ostaa niitä, ei niitä kukaan kysy.
- exbomb
ei kysykään
mutta jospa tuleekin tarkastus ja kysytään niin on parempi olla lippu
ei kysy passia kukaan, ei lippuja stadissa, ei
mutta jospas kysyykin niin oltava on, ei auta selitykset
ajakaa vaan pummilla, se on hauskaa ja jännittävää.
niin minäkin ajoin, silloin ei ollut paljon tarkastajia
kunnes hokasivat että suurin osa ajjaa ilmaseks
no nyt en koskaan näillä ajele mutta ajelkaa vaan
pitäähän pummilla ajelijoita olla että kannattaa
pitää tarkastajia
kiinnijääneet maksaa - Tallinnaan menossa
Mahtaakohan viime syksynä hankitut krooni arvoiset bussi/ratikka liput olla vielä voimassa?
- TaLLin.Ger
Tietysti, ainakin Suomalaisille. Mahtava säästö matkabudjettiin.
- Piletid kehtivad
Joo, ovat voimassa vuoden loppuun saakka:
Ainult Eesti krooni vääringus talongid ja paberkandjal tunnipiletid kehtivad kuni 31. detsembrini 2011.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k543686On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712318Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561022Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879