Olen pari kertaa säätänyt työkaverini kanssa, jonka kanssa olen flirttaillut töissä muutamat kuukaudet. Loppuun asti en ole mennyt hänen kanssaan, koska mulla on ollut menkat ja muutenkin oon ollu epävarma. Syyksi olen sanonut "ettei ole hyvä hetki siihen" (joo olen idiootti, ois pitäny vaan sanoa menkoista). Periaatteessa olen siis torjunut hänet pari kertaa, vaikka olen tosi kiinnostunut hänestä.
Keskustelumme tapahtuvat suurimmaksi osaksi töissä ja baareissa, kun siellä tapaamme. Yhtäkkiä työkaveri kuitenkin muuttui kylmäksi, ja hädin tuskin puhuu mitään minulle töissä. Yritin kysellä hänen vointiaan ja vastaukseksi sain jotain epämääräistä huonosta päivästä. Mutta näitä päiviä on ollut jo muutama. Muiden kanssa hän näyttää käyttäytyvän normaalisti. Lisäksi tämän viimeisimmän säätämisen jälkeen törmäsin häneen baarissa, jolloin hän taas oli normaali, jutteli, hymyili yms.
Mitä vittua tämä on? Olenko oikeasti loukannut häntä vai onko hän vain menettänyt kiinnostuksensa? Kehtaanko ottaa häneen yhteyttä?
Pilasinko kaiken työkaverin kanssa?
eiookivaa22
3
448
Vastaukset
- eiookivaa22
Niin ja lisättäköön että hän muuttui kylmäksi pari päivää sen jälkeen kun oli torjunut hänet menkkojen takia. Ja sitten oltuaan päivällä kylmä, kyllä kännissä juttu luisti samana iltana.. wtf.
- LoisaLane
Työpaikkaromanssit on kamalia.
- pihtari paavo
Se luulee et olet pihtari ja sen takii hylkäs sut. Ei se haluu mitään vakavampaa kun luulee ettei saa enään sua sänkyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742487Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886