Mun akustisen lakkapinta on siis haljennut useammasta kohtaa, niin miten hyvin toimii se useaan kertaan esille tullut ohje ohuen pikaliimakerroksen levittäminen siitä halkeamien yli estämään lisähalkeamista? Kun hieman epäilyttää kyseinen toimenpide ulkonäöllisistä ja soinnillisista syistä. Kiitokset.
Akustisen lakkapinta haljennut.
2
712
Vastaukset
- Heke33434353
Oisko kuitenkin fiksumpaa käyttää soitinkorjaajalla vähintään arviossa? Ammattilainen osaa katsoa mitä pitää tehdä ja tehdä homman myös kunnolla. Kysyminen ei maksa mitään. Jos on liian kallista niin tee sen kysymisen jälkeen itse.
- Kitaristi793642
Ei sitä haljennutta lakkapintaa korjailla millän pikaliimakerroksella.
Kysehän on lakan elämisestä ja sen halkeaminen ei ole edes niinkään paha asia.
Eri asia jos sitten kitaran kansi on halki mutta sitähän tuo lakan halkeaminen ei tarkoita.
Itse asiassa kitaran sointi yleisesti ottaen kyllä paranee vanhetessaan kun lakkapinta kuluu ja osin myös halkeilee.
Jos nyt kyse siis pelkästään lakkapinnan halkeamisesta niin melkeinpä väittäisin ettei se ole huonontavasti soundiin vaikuttanut, kysehän on enemmänkin ns. ulkonäöllisestä seikasta, josta toiset tykkää ja toiset ei.
Ja jos haluat oikeast nyt sitten korjata tuon lakkapinnan halkeiun niin vie se akustisesi kunnon kitarakorjaajalle äläkä missään nimessä rupea tuhraamaan siihen pikaliimakerrosta, lakkapinnan halkeamiselle kun on oikeasti omat korjaustavat ja aineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi792598On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512570Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682523Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742433Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl391947Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051779Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271287Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve121283Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r81069Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411065