RAY netcasino

Helipullu

Kokemukset ; Ei missään nimessä satunnainen. Kun tuplaukset kasvaa saletisti menee metsään. Pienellä onnistuu mutta isot pieleen.

Siis ei mitään satunnaisuutta ,pelatkaa ja todetkaa, sitten sulkekaa pelitili.

ainoastaan täysi tampio voi väittää näitä satunnaisiksi....No ehkä myös kaykampler. Mutta sehän on .....


Varianssit sinne minne aurinko ei paista...

12

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • notgonnatule

      Mä yhdyn tähän täysin.

      Aika montaa nettikasinoa kokeilleena ray on ainoa joka on vienyt huomattavan määrän rahaa palauttamalla talletettuun nähden mitättömästi. Eikä kyse ole enää sattumasta, sen verran paljolla on tullut asia opittua.

      Ja kaikki ne hehkutukset Pirkon jackpot-voitosta jossa ihan sattumalta vaan napsahti 70 000 euroo kannattaa suosiolla unohtaa. Ei se sieltä tule vaikka kuinka hakkaa pokeria.

    • PeraKoski

      Huomaa ettei "kaykampler1" ole lainkaan pelannut tuolla.

      On kyllä niin läpipaistavaa systemaattisuus.

      Ei tuolla ole satunaisuuden kanssa mitään tekemistä.

      Kaykampler on aivan hukassa juttuineen...

    • kaykampler2

      Joo se kaykampler vaan toistaa sen päähän aivopestyä sanomaa...satunaisuudesta.


      Jos se olisi pelannut enemmän kuin yhden kerran 0,20c ja suuremmalla otannalla , se ei uskoisi satunnaisuuteen.

      Siis pelaamaalla sen toteaa ja huomaa. Jatkuvat viereen osumat ja tuplausten
      säännön mukainen kuseminen potin noustessa kertoo kaiken.

      Ja onhan tuplaus säädetty. Se onnistuu säädetysti siten miten laskennallisesti
      onnistumisprossa on !! Eli aivan mennään pelintarjoajien säädöillä. ei millään satunnaisuudella.

    • trust.77

      Merkkasin kerran ylös tuplaukset kun pelasin RAY:n nettikasinolla...antoi 19 kertaa klaavan putkeen! Siinä ei ole kyllä enää mitään satunnaisuutta. Muutenkin kohtuu paljon RAY:llä pelanneena voin kyllä yhtyä mielipiteeseen että pahempaan kusetukseen en ole vielä millään nettipelisaitilla törmännyt. PAF on melkein samassa kastissa RAY:N kanssa.

    • PelinKoittaja

      Niin in. Jos joku väittää tuplauksia satunnaisiksi, on täysin väärässä.

      Ne menevät systemaattisesti pieleen. Kun peli ei ole antopäällä

    • it-insinööri

      Eihän oikeata satunnaisuutta ohjelmoituna ole olemassakaan.

      Se on jonkun tekemä ja tässä tapauksessa RAY netkasinon tilaama.

      Kyllä ne voitto ja tappioputket on sinne joku ihan ohjemoinut.

    • PelinKoittaja

      Lama-aika ei pelaajia> budjetit ei täyty - ei voittoja.

      Sellainen on se NETkasino satunnaisuus

    • -

      Minä ainakin olen voitolla ray:n nettikasinolta pari tonnia, mutta tuplaus on kyllä säädetty, ei vittu voi antaa sattumalta niin montaa kertaa kurkoa ja ässää tuplauksessa!!!

      • -

        niin ja jos on iso summa esim 600€ tuplauksessa ja saat kolmosen, eiköhän se sun painama kortti ole kakkonen.


    • PeBUReiska1

      UP1

    • ray-mafia ry

      kusetusta.

      • mörökölli

        miksi? hävisitkö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe