pitkälle ollaan tätä vuotta eletty juhanus siihen viellä niin en vieläkään ole ehtinyt priosoida itselleni aikaa päätäkseni rahvaan pariin. tosin kävin kyllä eräässä viehättävässä sekä historialisesti merkittävässä paikassa :) hesas eikä sielläkään vaikka kuinka tuksuttelivat "talon " viiniä nenäni edessä.
ollakseni vieläkin tarkempi noinhan nämä vuodet on menneet taaksepäin katsottuna mutta mä annan tässä liuvan teille että juorutkaa vaan ihan vapaasti mä kanssa voin tulla sitten tarkistamaan mitääkö päivämäärät vuosi ja nimi oikein. Ei mutta nyt mun täytyy mennä kun laitoin pakkasen sulamaan jonka aioin täyttää mansikoilla, puolukoilla jne. MUTTA en varmasti itse kerää . :)
p.s ai niin kyselijät saanko pyytää menkää sinne leipäjonoihin kysymysten kanssa koska itse en rahvaan kanssa seurustele....
Alkoholimainon pitäisi ryhdistäytyä :) jo näin
4
<50
Vastaukset
- :)
noniin tästä nyt sitten päästiinkin mansikoihin , mustikoihin, vadelmiin , puolikoihin että vain hansikkaat kädessä kerätyt kelpaa jos sitä ette pysty todistamaan tulen pesemään joka ainoan marjan . Minä en suuhuni laita ties mistä kerättyä ja millä räppäkäpälillä ! olen mielummin sitten vaikka ilman.
niin ja sitten "kiirettä teeskentelevät Ei sinne kahvihuoneeseen tarvitse puolta tuntia ennen kokousta mennä istumaan eikä jäädä puoleksi tuntia kokousten jälkeen niin ei tarvitse teeskenellä kiirettä sekä ehtii aivan hyvin tekemään työnsä kuin myös joudatte juoruamaan perättömiä huhuja ai mutta minullahan on patonki uunissa yrttivoilla :) maistuis varmaan teillekin .- .:)
En osalistu mihinkään keskusteluun vaikka olisi taivas kuulolla, tällä viittaan mainokseen joka palstalla joskus on enkä edelleenkään deittiseuraa hae enkä muuten osalistu muidenkaan jonkinjoutaviin kyselyihin.
menkää ihmeessä jonnekin ystävyyskerhoihin tai mitä niitä kaikkia onkaan jos täällä ehkä ajttelette kirjoittajan olevan sosiaalista kanssakäymistä vaille.
:) onko muuten tuntunut siltä että tämä kirjoittaja tässä siis mä olisi sosiaalista kanssakäymistä vaille tai ehkä sellanen yksinäinen reppana jota kukaan :)
ei ymmärrä tai huoli..hihih....Hyvää kesää :) - :)
.:) kirjoitti:
En osalistu mihinkään keskusteluun vaikka olisi taivas kuulolla, tällä viittaan mainokseen joka palstalla joskus on enkä edelleenkään deittiseuraa hae enkä muuten osalistu muidenkaan jonkinjoutaviin kyselyihin.
menkää ihmeessä jonnekin ystävyyskerhoihin tai mitä niitä kaikkia onkaan jos täällä ehkä ajttelette kirjoittajan olevan sosiaalista kanssakäymistä vaille.
:) onko muuten tuntunut siltä että tämä kirjoittaja tässä siis mä olisi sosiaalista kanssakäymistä vaille tai ehkä sellanen yksinäinen reppana jota kukaan :)
ei ymmärrä tai huoli..hihih....Hyvää kesää :)En varmasti avaa minkäänlaista tele piste fi sentäs olen aina ollut Soneran asiakas vaikka sitten millaisilla houkutuskamppanjoilla ovat yrittäneet vuosien varella. jos sitten minkälaiset
Ettekä saa minua Lidlin asiakuudesta pois vaikka kuinka solvaisitte nimittäin jo sen :) mainoksen takia fanitan Lidliä siis sen mainoksen jossa se mies on niin epätavalisen epäluuloinen jne. Niin ja mitä politiikaan tulee saatika uskontoon ihan turhaan kuvittelette itseni osalistuvan yleisiin riekkujaisiin saatika ihan turhaan kuvittelette minulle mitään puoluetta jos sellainenkin on käynnyt mielessä ihan saatte palstoilla kiivailla keskenänne ja ihan itsekseen myös riidellä :)
mä laitan valkoiset hanskat käteen ja lähden puutarhatöihin :) - .
:) kirjoitti:
En varmasti avaa minkäänlaista tele piste fi sentäs olen aina ollut Soneran asiakas vaikka sitten millaisilla houkutuskamppanjoilla ovat yrittäneet vuosien varella. jos sitten minkälaiset
Ettekä saa minua Lidlin asiakuudesta pois vaikka kuinka solvaisitte nimittäin jo sen :) mainoksen takia fanitan Lidliä siis sen mainoksen jossa se mies on niin epätavalisen epäluuloinen jne. Niin ja mitä politiikaan tulee saatika uskontoon ihan turhaan kuvittelette itseni osalistuvan yleisiin riekkujaisiin saatika ihan turhaan kuvittelette minulle mitään puoluetta jos sellainenkin on käynnyt mielessä ihan saatte palstoilla kiivailla keskenänne ja ihan itsekseen myös riidellä :)
mä laitan valkoiset hanskat käteen ja lähden puutarhatöihin :)ei paulingin juhlamokka viellä ole valunut että ihan rauhassa voitte mennä takaisin töihinne / kesälomalle siitä sitäpaitsi prinsessa kakkua on vain tarjolla minulle osaatteko yhtään ajatella miksi.
nonii tämä oli nyt tässä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi402100Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301989Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32718