Meille syntyi pieni poika kesäkuun alussa ja odotin, että nimi olisi selvinnyt heti, kun pojan näen, mutta näin ei käynyt. Isosisko on Pinja. Eniten meitä miellyttää Pyry, Peetu, Oliver, Kasper, Aatu ja Nooa. Etunimeä siis haetaan. Toinen nimi on sitten jo paljon helpompi keksiä. Kiitos ehdotuksista ja mielipiteistä jo etukäteen!
Pinjan veljelle nimi?
12
384
Vastaukset
- 45+
Pyry Kasper on suosikkini mietinnässänne olevista nimistä.. Ehdotan myös Aarnia, joka tarkoittaa isoa puuta. Sopisi Pinjan kanssa, Aarni Oliver olisi tällöin suosikkini.
- Täti
Veit jalat suustani ;) Mullekin tuli heti ekaksi mieleen Aarni.
Pyrystä en pidä, eikä se mielestäni muutenkaan sovi kesälapselle.
Peetu on ihan ok, Aatun vaihtaisin Aatiksi.
- Tinea
Kun olin pieni, minulla oli kaksi mielikuvituskaveria Pinja ja Vinjami :)
Ehdotankin siis Pinjan veljelle nimeä
Pietu Vinjami - mun list...
Jasper.
Ihana suloinen Jasper. Se on merkitysnimi kuten Pinjakin ja sopii äänteellisesti Pinjan kanssa hyvin yhteen kun on toi P,J ja A. Samoin myös molemmat nimet ovat vierassperäisiä nimiä ja uusia...
Niin ja tiedoksi että Jasper on eräänlainen siis korukivi, ametisti tai jotain, siis ihana arvokas timantti....katso vaikka googlesta...- ¨'¨'¨'¨'¨'¨'¨''''
Aikuisena nimestä tulee Jaska.
Virallistanut Jaskan etunimeksi...
Jasper käy pojalle, mutt ei miehelle.
- jenna.
tässä vielä muutama nimiehdotus Pinjan veljelle:)
Oskari
Jimi
Tommi
Joni
Santeri
Matias
Hannes
Lauri - Iidan äiti
Pinja on nätti nimi :).
Pyry, ihan kiva, itse en pidä näin suoranaisista merkitysnimistä. Mutta Pinjan sisarrukselle sopisi hyvin nimeksi.
Peetu, En tykkää, kuulostaa eläimen nimeltä, ei sovi ollenkaan Pinjan sisarrukselle nimeksi.
Oliver, Ihana, yksi omista suosikeistani.
Kasper, Ihan ok.
Aatu, en tykkää,
Nooa, ihan kiva ja menee hyvin Pinjan kanssa.
Miten olisi: Patrik? - ..
Peetu Tapani tai Oliver Viljami olisivat minusta nättejä nimiä pikkuveikalle :)
Miten olisi Jiri? Esimerkiksi Jiri Juhani tai Jiri Kasperi? - nurse12
Ehdotan Paavoa.
- '''''''''''''''''' '
Kaarlo on kunnon miehen nimi.
Pinja on naiselle herkkä kaunis nimi.
Petjat ja Pontukset ovat mihelle vähän lällyjä. - hönöpöö
Ite tykkään paljo Peetusta, Petjasta ja Pyrystä :) Kaikki sopis hyvin Pinjan sisarukselle.
- Carolina-
Otahan suu käyttöösi ja kuuntele mikä sopii Pinjan kanssa.
Itse olen P alkuisen nimen kannalla.. :)
Pinja ja Pyry
Pinja ja Peetu
Pinja ja Petja
Pinja ja Petrus
Pinja ja Pontus
Pinja ja Petteri
Pinja ja Petri
Pinja ja Paul
Pinja ja Perttu
Pinja ja Pirkka
Pinja ja Pasi
Itse pidän paljon Pyry nimestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473