Pinjan veljelle nimi?

nimi hakusessa

Meille syntyi pieni poika kesäkuun alussa ja odotin, että nimi olisi selvinnyt heti, kun pojan näen, mutta näin ei käynyt. Isosisko on Pinja. Eniten meitä miellyttää Pyry, Peetu, Oliver, Kasper, Aatu ja Nooa. Etunimeä siis haetaan. Toinen nimi on sitten jo paljon helpompi keksiä. Kiitos ehdotuksista ja mielipiteistä jo etukäteen!

12

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45+

      Pyry Kasper on suosikkini mietinnässänne olevista nimistä.. Ehdotan myös Aarnia, joka tarkoittaa isoa puuta. Sopisi Pinjan kanssa, Aarni Oliver olisi tällöin suosikkini.

      • Täti

        Veit jalat suustani ;) Mullekin tuli heti ekaksi mieleen Aarni.

        Pyrystä en pidä, eikä se mielestäni muutenkaan sovi kesälapselle.
        Peetu on ihan ok, Aatun vaihtaisin Aatiksi.


    • Tinea

      Kun olin pieni, minulla oli kaksi mielikuvituskaveria Pinja ja Vinjami :)

      Ehdotankin siis Pinjan veljelle nimeä

      Pietu Vinjami

    • mun list...

      Jasper.

      Ihana suloinen Jasper. Se on merkitysnimi kuten Pinjakin ja sopii äänteellisesti Pinjan kanssa hyvin yhteen kun on toi P,J ja A. Samoin myös molemmat nimet ovat vierassperäisiä nimiä ja uusia...

      Niin ja tiedoksi että Jasper on eräänlainen siis korukivi, ametisti tai jotain, siis ihana arvokas timantti....katso vaikka googlesta...

      • ¨'¨'¨'¨'¨'¨'¨''''

        Aikuisena nimestä tulee Jaska.
        Virallistanut Jaskan etunimeksi...

        Jasper käy pojalle, mutt ei miehelle.


    • jenna.

      tässä vielä muutama nimiehdotus Pinjan veljelle:)

      Oskari
      Jimi
      Tommi
      Joni
      Santeri
      Matias
      Hannes
      Lauri

    • Iidan äiti

      Pinja on nätti nimi :).

      Pyry, ihan kiva, itse en pidä näin suoranaisista merkitysnimistä. Mutta Pinjan sisarrukselle sopisi hyvin nimeksi.
      Peetu, En tykkää, kuulostaa eläimen nimeltä, ei sovi ollenkaan Pinjan sisarrukselle nimeksi.
      Oliver, Ihana, yksi omista suosikeistani.
      Kasper, Ihan ok.
      Aatu, en tykkää,
      Nooa, ihan kiva ja menee hyvin Pinjan kanssa.

      Miten olisi: Patrik?

    • ..

      Peetu Tapani tai Oliver Viljami olisivat minusta nättejä nimiä pikkuveikalle :)
      Miten olisi Jiri? Esimerkiksi Jiri Juhani tai Jiri Kasperi?

    • nurse12

      Ehdotan Paavoa.

    • '''''''''''''''''' '

      Kaarlo on kunnon miehen nimi.

      Pinja on naiselle herkkä kaunis nimi.

      Petjat ja Pontukset ovat mihelle vähän lällyjä.

    • hönöpöö

      Ite tykkään paljo Peetusta, Petjasta ja Pyrystä :) Kaikki sopis hyvin Pinjan sisarukselle.

    • Carolina-

      Otahan suu käyttöösi ja kuuntele mikä sopii Pinjan kanssa.
      Itse olen P alkuisen nimen kannalla.. :)

      Pinja ja Pyry
      Pinja ja Peetu
      Pinja ja Petja
      Pinja ja Petrus
      Pinja ja Pontus
      Pinja ja Petteri
      Pinja ja Petri
      Pinja ja Paul
      Pinja ja Perttu
      Pinja ja Pirkka
      Pinja ja Pasi


      Itse pidän paljon Pyry nimestä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe