Itsemurhalla uhkailu

neuvotonporukka

Neuvoja pliis.Ystävätäs,ihan jo kesi-ikää lähentelevä uhailee itsarilla.Ystäviä on ja muutama meistä on jo tosi huolissaan asiasta.Taloudelliset vaikeudet ovat yksi syy,toinen on pettymys erään hänelle tärkeän asian menettämisestä.Emme enää tiedä,miten suhtautua,oska mitä luultavammin hän itsarin tekee.Voiko saada tuollaisen henkilön pakohoitoon hetkeksi,jotta hän voisi jutella asiantuntijan kanssa? Olemme yrittäneet saada terapiaan mutta ei suostu.Aika voimaton ja neuvoton olo on...

5

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+5

Kysy mielenterveystoimistosta miten kannattaa tällaisessa tilanteessa toimia. Voimia!

• RyhmäKokkolaSinde82

Sukupuolenvaihdospiste voi olla sellainen suisaidaalisuuspiste ettei toista. Siellä on ihan kaikki kyseenalaista joka ikinen tunti, jokaikinen sekuntti. Siksi sukupuolieristyksiä ei hyväksytä. Seksuaali- ja seksielämä pitää järjestää ensin, ennen tunteenosoituksia ja ennen keskustelua.

Joo, mä voin varmaan kertoa taas pakotettuna miltä tämä musta tuntuu ja miten mä jatkan. Nämä ovat teidän pyrkimyksiä perheinenne joka saatanan lääkärinlapsen asiaan.

"En tiennyt tällaista", sanoi äitis
      Mikä keskustelu tämä on taas?
      Uskonto on vain kuolemantuomio ja sähkötuolikeskustelu
      "Frustraation takia omaksuttava pois tämäkin", mä osaan nyt tämänkin
      Neurofiktiiviset psykoosit ovat tämän tasoisia ankaria manioita, joissa ei saa olla seksuaali- ja seksiseuratta. Kuukautiset, ikä ja sukupuolenvaihdos, nämä ovat vain leijan lennätyksen takia. Myöskään ei saa jäädä roikkumaan.
      "Minä Ritva olin taas kiinnostunut; miten se pärjää"
      Sitä sä järjestät kun työsi ovat jo loppuneet reaalisi takia sukupolvenvaihdoksen takia.

Aivoja ei saa coping-keinon takia tyhjentää.
      Et osaa siis aitoja egoismi-perusteita, eikä sinulla ole näitä viritteitä tai virikkeitä tarpeeksi laajoilla ja suojatuilla näkökannoilla. Egoismi varsinkin varastettuna on tosi surullinen näky ja siksi ei ole sääntöjä tai osoitusta ja omistusta luokkiin jakaen, vaan on kehityttävä vielä huiman paljon enemmän frustraatiottomaksi, coping-keinottomaksi ja defensittömäksi. Et voi vedota ammatitta sellaiseen rahaan.

Joo ketkä kaikki tietävätkään jo sen tuloksen, joka vittu näkyy mulle jo loistavasti. Ihan vain sanoilla: *Tavoitteeni tappaminen paljain käsin* Ymmärräthän ettei ihan tällaiseen purkkamaailmaan voi vedota enää nykyään. Mä löysin jo sen sijoittumismahdollisuudenkin.

"Hei, kasvuhormonit, koita nyt v*****u saada päähäsi missä ne oli?"Benghiti, niin tämä oli osaamattomuutesi, jossa .....

*Sijoitusmahdollisuus* Uskonto = sairaalloisuus/sairas ja fyysinen ja psyykkinen kidutus. Vissisti kielletty aika lailla iästä ja sukupuolesta
      Entä pyhyys? Käsittää vain imbesillin, verovapautta ei näin sukupuolelta katsottuna ole lainkaan. Päivän ajatus: sähkötuoli ja kuolemantuomio.
      "Tässä on tällainen keskustelupaikka."

"alalle ole enää töitä ollenkaan"
      Laillinen työllistyjä, laiton työllistyjä
      "Näihinkään adoptioihin ei ole ollut verovapautta lainkaan."

• RyhmäKokkolaSinde82

Niistä sijaishuolloista ja adoptioista tulee taas paljain käsin tappamissyytte.

Oletko maaseudulta? Joo, viimeksikin tehtiin sukupuolenvaihdoksen perusteella, prinsessaleikillä ja tällaisilla kääntöpiireillä jotka olivat omaksuneet pelkkää mielensairautta. Kyseenalaistava keskustelumenetelmä on tämän defenssin takia kielletty

"Saako prostitutoitu tehdä näitä adoptioitu?"
        "Saatko järjestettyä prostituutiota?"
        Voisitko omaksua terveet kääntöpiirit päähäsi, jotka tarkoittavat intimiteettiä ja mielenterveyshäiriötä, joka ei ihan ole aakkostava mielensairaus.

• RyhmäKokkolaSinde-82
        RyhmäKokkolaSinde82 kirjoitti:

Niistä sijaishuolloista ja adoptioista tulee taas paljain käsin tappamissyytte.

Oletko maaseudulta? Joo, viimeksikin tehtiin sukupuolenvaihdoksen perusteella, prinsessaleikillä ja tällaisilla kääntöpiireillä jotka olivat omaksuneet pelkkää mielensairautta. Kyseenalaistava keskustelumenetelmä on tämän defenssin takia kielletty

"Saako prostitutoitu tehdä näitä adoptioitu?"
        "Saatko järjestettyä prostituutiota?"
        Voisitko omaksua terveet kääntöpiirit päähäsi, jotka tarkoittavat intimiteettiä ja mielenterveyshäiriötä, joka ei ihan ole aakkostava mielensairaus.

Miksi sinulla ei ole 50 seksisuhdetta tähän adoptioon ja mun mielestä vetoaa esim. käytettävällä defenssillä, frustraatiolla ja coping-keinolla? jaa ja jatkuu
        Tosiaan absoluuttiseen materian hävittämiseen, nollapisteeseen, sukupuolenvaihtoon
        *paljain käsin tappamiseen*

Onko sinulla tällainen paljain käsin tappamislapsi? Meillä on nyt tällainen mania täällä...? Meillä on ehkä vähän kokemusta tästä jo.
        Ymmärrätkö varmasti miksi vihaamme jo maaseutu-ihmisiä?

"Onkohan minulla rahan käyttöön liittyvä psykoosi?" Siellä ei ole sellaisia palveluita. Miksi haluat sanella taas nauhuripäissäsi mielenterveystoimistoa, jos et vaihda sukupuoltasi? Te ette istu töissä coping-keinon takia.

Nyt mä oon mun äiti, jaa minkäs ikäinen mä olen.
        Katson äkkiä 29-vuotias
        Eli 28-vuoden takaa
        " Mä en olisin halunnut sen nauhuriäänen, mutta en saanut sitä siellä Matkusneva-Kerossa." No, nyt siellä on töissä mun lapsia. Ei mulle mitään makseta, se on turvallisuusriski. Sun pitää vain jättää yksityisyydensuoja, ei coping-keinoa eli uskontoa ja perhe ja perheellisyyttä ihmiskäsityksineen ilman ... jne. Jumalkäsityksetöntä fransiskaaniushypnoosia (kts. neurofiktiivinen psykoosi/....prinsessaleikki)
        Sulla ei ole mun äidin sosiaaliturvaa demokratialle näin
        Eikä mun sinin ja sisarten sosiaaliturvaa vaan kapitalistitonta silpomista ja kerjäilyä (ihan kuin metsästys- ja keräilykulttuureissa) Koskee koko kansaa

"Joo, joku H.S. A:aa selittää mulle katso ilman sua ja mua, ihan kokonaan jo mitä tapahtuu tai mitä on tapahtunut. " Et saa aarteen takia keksiä ja riistää, mä voin kertoa taas sanasta sanaan, miten tämä meni. Se oli sellainen lapsettavuusperuste, ettei toista. Robottina, vain selittää ettei se ole sulle, muista nyt, ettei niitä saa tehdä tai tuoda näön eteen tunne-elämän takia, robottina vain ihan nopeesti ettei itsee ole ollenkaan, mut ei sillä mitään lapsia saa, kun se meni varastelussa. Ne, uskonnot eivät ole hyvyyttä tai pätemistä, kun on robotti ja sitten siitä pitää vain päästä, nopeasti alta pois.

"Tämä ei ole vanhempainilta." Koska tällaista ei kestä kukaan edes sairaalassa. Sitten yrität etsiä aarretta, etkä ole edes metallinpaljastin ja siksi et lässytä. Entä mikä pakkomielle tukkia umpioon, jopa toistuvasti? Nyt nämä oli tällaiset luistavat nämä henk.koht. perusteet.. Uskonto tai näytös yliopistosta tai psykologiasta ei tule vastata mitään ikätasoa. Se ei tunnu kovin kivalta, että olet psykologiasta seuraillut "kohtuuttomasti anastellen ja panetellen". Se on lapsettavuutta, varsinkin kun siihen ohjataan tällainen kohtuuton tanhu- ja ihmiskäsityksen vaihto, vieläpä julkisena oikeudesta. Se on taas mania, skitsofrenia, depressio ja frustraatio. Tunnistatko näitä kääntöpiireistä? Ne voi arvioida erikseen. Entä aivoihin tunkeutuminen?

Ehkä vähän reilu puolivuotiaasta ilmoitus, ei amorinkaaria, jne... sydän-ja keuhkoverenkierto *veretön* vai mieletön? En ole kuullut, että ennen olisi ollut tarvetta. Taljailla.... Entä teilaus, miten se menee?

• Aika,kuollut/S.N.-82
        RyhmäKokkolaSinde-82 kirjoitti:

Miksi sinulla ei ole 50 seksisuhdetta tähän adoptioon ja mun mielestä vetoaa esim. käytettävällä defenssillä, frustraatiolla ja coping-keinolla? jaa ja jatkuu
        Tosiaan absoluuttiseen materian hävittämiseen, nollapisteeseen, sukupuolenvaihtoon
        *paljain käsin tappamiseen*

Onko sinulla tällainen paljain käsin tappamislapsi? Meillä on nyt tällainen mania täällä...? Meillä on ehkä vähän kokemusta tästä jo.
        Ymmärrätkö varmasti miksi vihaamme jo maaseutu-ihmisiä?

"Onkohan minulla rahan käyttöön liittyvä psykoosi?" Siellä ei ole sellaisia palveluita. Miksi haluat sanella taas nauhuripäissäsi mielenterveystoimistoa, jos et vaihda sukupuoltasi? Te ette istu töissä coping-keinon takia.

Nyt mä oon mun äiti, jaa minkäs ikäinen mä olen.
        Katson äkkiä 29-vuotias
        Eli 28-vuoden takaa
        " Mä en olisin halunnut sen nauhuriäänen, mutta en saanut sitä siellä Matkusneva-Kerossa." No, nyt siellä on töissä mun lapsia. Ei mulle mitään makseta, se on turvallisuusriski. Sun pitää vain jättää yksityisyydensuoja, ei coping-keinoa eli uskontoa ja perhe ja perheellisyyttä ihmiskäsityksineen ilman ... jne. Jumalkäsityksetöntä fransiskaaniushypnoosia (kts. neurofiktiivinen psykoosi/....prinsessaleikki)
        Sulla ei ole mun äidin sosiaaliturvaa demokratialle näin
        Eikä mun sinin ja sisarten sosiaaliturvaa vaan kapitalistitonta silpomista ja kerjäilyä (ihan kuin metsästys- ja keräilykulttuureissa) Koskee koko kansaa

"Joo, joku H.S. A:aa selittää mulle katso ilman sua ja mua, ihan kokonaan jo mitä tapahtuu tai mitä on tapahtunut. " Et saa aarteen takia keksiä ja riistää, mä voin kertoa taas sanasta sanaan, miten tämä meni. Se oli sellainen lapsettavuusperuste, ettei toista. Robottina, vain selittää ettei se ole sulle, muista nyt, ettei niitä saa tehdä tai tuoda näön eteen tunne-elämän takia, robottina vain ihan nopeesti ettei itsee ole ollenkaan, mut ei sillä mitään lapsia saa, kun se meni varastelussa. Ne, uskonnot eivät ole hyvyyttä tai pätemistä, kun on robotti ja sitten siitä pitää vain päästä, nopeasti alta pois.

"Tämä ei ole vanhempainilta." Koska tällaista ei kestä kukaan edes sairaalassa. Sitten yrität etsiä aarretta, etkä ole edes metallinpaljastin ja siksi et lässytä. Entä mikä pakkomielle tukkia umpioon, jopa toistuvasti? Nyt nämä oli tällaiset luistavat nämä henk.koht. perusteet.. Uskonto tai näytös yliopistosta tai psykologiasta ei tule vastata mitään ikätasoa. Se ei tunnu kovin kivalta, että olet psykologiasta seuraillut "kohtuuttomasti anastellen ja panetellen". Se on lapsettavuutta, varsinkin kun siihen ohjataan tällainen kohtuuton tanhu- ja ihmiskäsityksen vaihto, vieläpä julkisena oikeudesta. Se on taas mania, skitsofrenia, depressio ja frustraatio. Tunnistatko näitä kääntöpiireistä? Ne voi arvioida erikseen. Entä aivoihin tunkeutuminen?

Ehkä vähän reilu puolivuotiaasta ilmoitus, ei amorinkaaria, jne... sydän-ja keuhkoverenkierto *veretön* vai mieletön? En ole kuullut, että ennen olisi ollut tarvetta. Taljailla.... Entä teilaus, miten se menee?

Ens vuoden puolella kääntyy 30-vuodeksi vankeudeksi.

Kysyy niinkö kaikki?
        "Oletko uskonnollisen hyökkäyksen kohteena tai uhrina?"
        Ei, minä yritin esittää sellaista. Vähän liian vaarallista taas. Ihmiskäsitysten rinnalle, "sillä ei ole niitä, kun se ei osaa niitä käyttää"
        "Mä en sitten saa oikein muuten tätä tehdäkään."
        Aikaiseksi saa, tunnistaa, ettei mies tarvitse
        *paljain käsin tappamiseen"
        -lahkoa tai lahkoakaan

Teitä on viimeksi yritetty auttaa kehitysmaatyönpiiristä.
        "Ettei heidän tarvitse pelätä"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      86
      3841
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2401
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      72
      2373
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2272
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      37
      2029
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      77
      1618
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1517
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1081
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      1054
    10. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      6
      994
    Aihe