Huomattavasti huonontunut viimeisten 30-40 vuoden aikana. Jenkkilässä on ilmeisesti elintaso alkanu nousemaan, kun sieltä ei nykyään kuulu enää tummia kavereita juurikaan ilmaantuvan. Tyson, Holyfiedt ja Foreman viimeisiä mohikaaneja. Tosin Alihan jo tyrmäsi Foremanin.
En usko tänäpäivänäkään siihen että Alin ollessa huipulla v.1967, joku Klitshko olis voinut juuri mitään. Ei myöskään Foremanille, Tysonille, eikä Kuuban amatöörille Stevensonille.
Tämänpäivän raskassarjalaiset ovat tekemisen puutteessa isoiksi hitaiksi lihakasoiksi muuttuneita pellejä, joilla on koko ajan joku paikka rikki, tai ainakin kipeenä.
Ylipäätään urheilussa näkyy nykyään se, että ei ole pentuna mitään tehty. On isoja kaljupäitä jätkiä, mutta loppujenlopuksi ei muuta kun kuntosalilla hankittua habitusta, jolla ei ole todellisen työllä ja liikkumisella tulleen voiman kanssa mitään tekemistä.
Niin kauan kun n.s.normaali liikunta ja liikkuminen on haettava kuntosalilta, ei tule huippu-urheilijoita. Sen voi kyllä jokainen pöljempikin nähdä esim. Suomen yleisurheilusta tänäpäivänä.
Raskaansarjan taso huonontunut?
9
124
Vastaukset
- nyrkk kiinnostunut
Minun mielipide ja tää on vain minun, miten ihmeessä muissa lajeissa maailmanennätykset taso ym on kehittynyt valtavasti viimeisen 40 vuoden aikana.
Mitä itse luulet paljonko päättyisi suomen jääkiekkomaajoukkue v1971 vs maajoukkuev 2011, vai onko siinäkin taso huonontunut ja esimerkkinä mm
miesten pikamatkat nykyään juostaan reippaasti alle 10sekunttia sata metriä
v 1971 kova sana oli alle 10.20 maailmala.
Esim seivästä hypättiin vähä rapiat 520 nykyään taso on maailmalla 590 paikkeilla ja tietysti välineet parantuneet,mutta silti.
MM painonnostossa jopa 80kg ukot nostavat enemmän kuin siihen aikaan
superraskas sarjalaiset..
Maailman ylivoimaisesti suosituin laji jalkapallo mikä ei ole suosiotaan
laskenut ikinä ´..Mitä luulet oisko pelen aikainen brasilia kukistanut nykyistä
espanjaa, itse luulen että suomen maajoukkuekkin voittais heittämällä
silloisen brasilian.
Mielestäni sama asia koskee ihan nyrkkeilyä , nykyisin se on niin ammattimaista
että ainakaan kehitys ei oo voinut tippua 40vuodessa.
ali vs klitsko tyrmäys klitskolle 1 erässä mun mielipide - justjoo76
Ja kas kummaa heti kun USA ei ole kärjessä kaikki on p*skaa ja tasotonta menoa eikä ketään edes kiinnosta. Yritä nyt edes nähdä läpi tästä jauhannastasi.
- ei saksassa
On se huonontunut, USA,ssa.
- kylmä tosiasia
ei saksassa kirjoitti:
On se huonontunut, USA,ssa.
Onkohan ne siellä amerikassa
niin masentuneita kun ei pärjää?
Uskon kyllä,että ne harjoittelee
kovaa ja onhan kun molempien
Klitshkojen otteluvastustajia katsoo
siellä juuri olleet ne maailman huiput.
Ja ovat hävinneet.
- Perv ... erseestä
Mike Tyson vastaan (noin 100 kg, 180 cm) Vitali Klitchko (115 kg, 202 cm) kumpi voittaisi.
- sori vaan
Vitali Klitshko.
- No regrets
sori vaan kirjoitti:
Vitali Klitshko.
Juuri näin! Nyrkkeily on lajina kehittynyt niin paljon.
- kuhansanoit
Niin kunhan sanoit.
- taso ei riipu maasta
Niin,todella,kunhan sanoit aloittaja.
Nyt on vain käynyt niin,että Klitshkon
veljekset ovat vain niin hyviä,että
heille ei löydy kukistajaa.
Oikein joku tässä mainitsi,tasosta,on
huonontunut,Klitshkojen jälkeen(ei heidän tasonsa) tai
voisi sanoa paremminkin,että taso on
parantunut,näiden kahden ansiosta.
Vaikka he ottelulistojensa mukaan ovat
kohdanneet aina sen hetken "hyvän"
ottelijan.Sehän kuluu jo lajin sääntöihinkin,
ei mestari voi kartella vuosikausia rankingiin kärkeen
kuuluvia ottelijoita.Välillä on sitten "lupa" ottaa joku
ns.heikompi kun on puolustanut mestaruuttaan
1-2 -3 haastajaa vastaan.Eri asia on sitten se,että
ei päästä raha-asioista yksimielisyyteen.Tällä logiikalla
voisi sanoa,että raskas-sarja oli tasoltaan heikko kun
Ali oli mestari tai Marciano.
Nyt vain parhaat tulevat USA,n ulkopuolelta,ei niinkuin
on totuttu.Ihmettelen kun Klitshkoista ns. seuraavaksi
paremmatkin näyttävät tulevan,tai nousevan "idästä" Povetkin,Dimitrenko
Boytsov,Abdusalamov jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742527Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231215Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955