Tuohon alempana olevaan harrastusketjuun liittyen haku:
Olisitko kiinnostunut tutustumaan erilaisiin harrastuksiin kaksin tai miksei vaikkapa porukalla? Käydään kokeilemassa islanninhevosilla ratsastamista, pelaamassa sulkapalloa, teatterissa, vaeltamassa Nuuksiossa, koirapuistoilemassa Sipoossa (jos olet koiraihminen), terassilla mojitoilla, opettelemassa melontaa, kokeilemassa pistooliammuntaa ja mitä ikinä keksitäänkin! Ja/tai tavataan välillä keskustellen kirjoista ja tehdään käsitöitä, käydään käsityömessuilla ja muissa tilaisuuksissa.
Asun Itä-Helsingissä, käyn töissä, lapsi on jo aikuinen joten aikaa olisi uusille harrastuksille. Nuo ylläolevat asiat olivat vain omia kiinnostuksenkohteitani, kaikkia ei tietenkään tarvitse toteuttaa ja vastaavasti olisin kiinnostunut kokeilemaan asioita, joita en itse ole edes tullut ajatelleeksi.
Laitan anonyymin sp-osoitteeni tänne jos näyttää siltä, että kiinnostusta löytyy.
Harrastuskavereita 40+ naiselle Helsingistä?
13
251
Vastaukset
- kljhfayt
Moi! Mä olen 33-vuotias nainen Espoosta.
Etsin myös uusia ystäviä. Jos haluat laita meiliä mulle.
Mun meiliosoite on [email protected]. - ratkaisu:
Mikset harrastaa miehesi kanssa?
- 17+13=1713
Minkä miehen? Ei ole ollut miestä muutamaan vuoteen.
- voi tätä elämätä
voi kun kuullostaa kivalta tuo aloittajan teksti :) tulisin kanssasi mielelläni, mutta kun ole työtön, ei rahani riitä moisiin harrastuksiin, joten onnea sinulle etsinnöissäsi.
minulla muuten sama tilanne kuin sinulla lapset lähteneet pesästä ja olen yksin, eikä miestä, harmittaa kovasti tämä tilanteeni, meillä olisi voinut olla hauskaakin .- T.Yötön
Samanlaisia juttuja ja harrastuksia haluaisin tehdä, työttömän budjetilla jää vaan haaveeksi. Onneksi käveleminen, luonto, puistoissa istuminen, koiran kanssa lenkkeily ja kirjastot ovat vielä ilmaisia. Joskus vaan kaipaisi aikuisen ihmisen seuraa.
- mennään vaan
Hei, mua vois kiinnostaa, asun myös Helsingissä (lähellä Malmia) ja olen vajaa nelikymppinen kahden pienen lapsen äiti. Olis kiva kokeilla seinäkiipeilyä, melontaa, vaeltamista........ ja istuskella terasseilla silloin tällöin "maailmaa parantamassa". Myös se teatteri ja muu kulttuuri kiinnostais uuden kaverin/ kaveriporukan kanssa. Laita viestiä jos vielä kiinnostusta!
- Aladdin52
Moikka! Mua kiinnostaisi tällä hetkellä juuri tuollainen mukava harrastus-ja keskusteluseura. Olen juuri eronnut, joten aikaa riittää. Olen 52-vuotias, mutta sekä fyysisesti että henkisesti nuorekas - ainakin omasta mielestäni :-) Ainoa "puutteeni" on se, ettei minulla sattuneesta syystä ole juuri tällä hetkellä autoa. Pidän eläimistä - tosin minulla vain kisuliini, jonka kanssa pitkät lenkit eivät oikein onnistu...Ota yhteyttä jos kiinnostaa.
Puheena olleita harrastuksia on tarjolla Eurosinkuissa, eurosinkut.net
Itse olen siinä teinin ja kypsän ihmisen välissä, ja eurosinkuissa käy valitettavan vähän nuorempaa väkeä...
Eli siis: aloittajalle ja muillekin kaikki on jo valmiina tarjolla mainitsemassani paikassa!- kotikulta
Ihanaa, seuraa siis löytyy! Enkä todellakaan tarkoita, että aina pitäisi kokeilla jotain maksullisia juttuja, pieni on vapaa-ajan budjetti itsellänikin. Esimerkiksi lukupiiri tai tapaaminen käsitöitä tehden tai aarrekarttaa askarrellen vaikkapa meidän taloyhtiön kerhohuoneessa ei maksa mitään. Tai lenkkeily koirien kanssa tai vaikka käynti Rajasaaren koirapuistossa.
Minulle voi laittaa postia osoitteeseen [email protected]
Jos joku tietää hyvän mustikkapaikan niin aloitetaan siitä! (Autoa ei minullakaan ole käytettävissä eli julkisten yhteyksien päässä pitäisi kuitenkin olla.) Tai jos Vartiosaari kiinnostaa niin käydään kiertämässä siellä luontopolku. - ode68
Kiinnostusta löytyisi yhteisiin harrastuskokeiluihin ja listasi oli kattava kuin olisin sen itse kirjoittanut eli kiinnostuksen kohteeni ovat samanlaisia.
Olen Itä- Helsingistä myöskin ja lapset jo teini-ikäisiä, joten aikaa olisi erilaisiin harrastuksiin.
Minulle voi laittaa postia... [email protected] - katinka1234
Ammunta, melonta ja terdereissut : ilmoittaudun! Teatteri ja kirjat on myös jees :D Asun myös Itä-Hgissä, olen samaa ikäluokkaa, sinkku ja työssäkäyvä urheilullinen nainen. Vai pitäiskö täst tehdä joku joukkokokoontuminen jo? XD
Terv. [email protected] - kotikulta
ode68 ja merisirri, teille on postia.
- mennään vaan
Mullekin voi laittaa postia, jos tarviitte lisää kavereita joukkoon, vastaukseni on tossa ylempänä =)
Meiliosoitteeni... [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475335Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "571981Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381713Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella171689- 141435
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol271305Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4129081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171087Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771048Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60887