Itse olen muuttamassa tonne syksyllä ja ajattelin kysyä,että millasta porukkaa tuolla on? Onko rauhallista?
Neulamäen Metsurintie
13
3232
Vastaukset
- d
Se on pitkä katu jolle mahtuu monenlaista kengänkuluttajaa.
- op
Ainakin Kuopaksen asunnossa, jossa itse olen asustellut useamman vuoden on ollut hyvinkin rauhallista. Ylipäänsä Neulamäki on mukava paikka asua, enkä ole mihinkään ongelmiin törmännyt ,vaikka välillä kaikenlaisia kauhutarinoita nepalista kuuleekin. Mutta ilmeisesti tietyt talot voi olla rauhattomia esimerkiksi Juontotiellä.
- ..
Kiva kuulla! Ite nimittäin Kuopaksen asuntoihin menen, koska muualtakaan en saanut (olisin vain toivonut hieman koulua lähempänä olevaa asuntoa), mutta hyvä näinki.
- sdfjksfjkfkfjkfsdkjl
Se on Kuopiossa tapana. Opiskelija-asunnot ovat huitsin Nevadassa oppilaitoksista.
Toivottavasi tuo Savilahden kampusalue nytkähtää eteenpäin.
"Kuopion keskustan läheisyyteen kaavaillaan tuhansia uusia asuntoja. Yliopiston kampuksen ympärillä olevasta Savilahden alueesta on tarkoitus rakentaa uusi Kuopion vetovoimatekijä Saaristokaupungin rinnalle."
http://yle.fi/alueet/savo/2010/06/savilahdesta_kuopion_uusi_vetonaula_1772614.html?comment_form=show - :)
Aivan. No,eiköhän tuon matkan pyörällä pärjää (4,5km).
- Einomaijakrön
Neulamäestähän saa hyvät vauhdit niin ensimmäiset 3 kilometriä menee parilla polkaisulla.
- nepalissa asunut
takaisintulo mäkeä ylös koulupäivän päätteeksi vaatiikin sitten sisua.
- Neulamäkeläinen
Tervetuloa Neulamäkeen!
Itse muutin kovien ennakkoluulojen saattelemana opiskelujeni aluksi alueelle kuusi vuotta sitten, ajattelin kai että noin opiskelijakämppärunsas alue ei voi tietää hyvää... ;) Nyt jo valmistuneena asustelen alueella vieläkin ja katselen ensiasuntoakin sieltä. Eli hyvin olen viihtynyt!
Yliopistolle ainakaan ei ole matka eikä mikään, Prisma lähellä, akuuteimmat palvelut aina lähikapakkaa myöten hyvin hollilla ja tosi hyvät ulkoilumaastot. Pyörät ja bussit kulkee keskustaan. Ps. Yöbussi klo 02 tulee neulamäen kautta eli jos haluaa baarista lähteä ennen valomerkkiä niin ei tarvii aina taxiin turvautua. Tätäkään luksusta ei kaikilla Kuopion lähiöillä ole... ;) Koiran omistajille alue on kiva, koirapuisto täällä on ihan virkeä paikka. Metsurintie on mielestäni varsin rauhallinen, opiskelija kämppiä siinä on paljon ja ne siistejä. Kauppa lähellä ja bussipysäkkejä siellä täällä.
Mesta paikka! :) - :)
Kiva kuulla! Oon kuullut vähä vaikka minkalaista juttua, mutta oon antanut mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. Tottakai toisessa paikassa asuvat pitävät omaa parempana ja haukkuvat toista.
- huutomerkki on varat
Asun metsrurin tiellä ja muuttaisin heti pois kun vaan saisin vuokrakämpän vaikkapa Petoselta , ei ainakaan huonommaksi mee. Täällä ainakin yks akka huutaa kuin sireeni ainakin niin kauan kun henkee alkaa ahistaa .... kun talutan koiraani pissille postilaatikko rykelmän ohitse.
- -
Neulamäki oli ainakin osaltani (ja kaverieni) tosi hyvä paikka asua.
- nepislapsi
Olen kasvanut Metsurintiellä. Vajaa 20 vuotta siellä asuin. Se on totta että neulamäessä on joitan sellaisia pihoja joissa asuu juoppoja/narkkareita, mutta missäpä niitä ei olisi. Metsurintie on kyllä rauhallista seutua. Ja luulen että ne opiskelija-asunnot on varsin hyvä paikka olla. Kyllä siellä varmaan nuorimmat opiskelijat bileitä pitää mut niistä ei pääse mihinkään.. paitsi aina ilmoittamalla vuokranantajalle/ Kuopakselle niin eivät pitkään asu. Toivottavasti viihdyt!
- Muuttaja
Minkälainen paikka asua on Jaamantie 23 Neulamäessä? Onko rauhallista porukkaa? Taitaa olla Nikun asunto jos oikein ymmärsin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455250Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1301691Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511680Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141315
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22114081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171067Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867