Adressi Suomen pelimonopolin toimintaa vastaan

Veikkaus ei määräile

Jyrki Kataisen hallituksen hallitusohjelmassa on kohta, jonka mukaan "Nykyistä rahapelien yksinoikeusjärjestelmää kehitetään rajoittamalla ulkomaille tapahtuvaa pelaamista".

Aleksi Valavuori on perustanut adressin ja on sopinut alustavan tapaamisen eduskuntaan. Käykää laittamassa nimenne listaan!

http://www.adressit.com/adressipelimonopoliavastaan

12

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      Paras kun täysin lopettaa pelaamiset. Pelikoneet on rahojen keräämistä varten, hyväntekeväisyyttä montaa sorttia :DDD mm. johdon kestitykset, matkailu, kelohonkamökit ja mitä lieneekään.

    • 234324232

      "Hups! RAY käänsi takkinsa ja he päättivät perustaa oman nettipokerin. Ja kenet he ottivat toteuttajaksi, suomalaisen tai arvostetun pohjoismaalaisen tahon? No ei tietenkään. RAY otti toteuttajaksi Playtech Ltd:n. Israelilaisen yrityksen, jonka omistajan lähes koko suku on mukana paikallisessa mafiassa, istunut linnassa, tuomittu petoksista, tehnyt rahaa pornolla ja plagioinnilla. Tällaisen yhteistyökumppanin valitsi siis suomalainen RAY, jonka omat arvot ovat sloganin mukaan mm. "luotettavuus & ihmisen arvostaminen." Israelilaiset saavat tästä yhteistyöstä varsin merkittävän siivun. Alan yleinen käytäntö on 10% suuruinen osuus kaikesta tuotosta. Ei siis nettotuloksesta, vaan kaikkien asiakkaiden generoimasta tuotosta ennen kuluja. RAY: nettipelien arvioidaan tuottavan ensimmäisenä vuonna 25 miljoonaa euroa. Tästä summasta israelilainen rötösherra kuorii omansa päältä. RAY:n lisäksi tämän lafkan asiakkaisiin kuuluu mm. Kiinan kommunistisen puolueen nuorisojaosto. Voiko tätä selvemmin tulkita - RAY tukee toiminnallaan rikoksista tuomittujen johtamaa voittoa tekevää yhtiötä (Playtech)."

      http://www.adressit.com/adressipelimonopoliavastaan

      • no just!

        Julkinen hankinta ja tuo Playtech on Lontoossa listattu puulaaki.

        Ja kun Aleksi tuon kritiikin ekan kerran esitti jokusen kk sitten Seiskan kolumnissa, niin noin 24 tunnin kuluttua Aleksin silloinen palkanmaksaja Unibet julkisti neuvottekujensa tuloksen ja teki ison diilin samaisen Playtechin kanssa bingosoftan osalta. Huultenheiluttelua kaverilta joka on TODELLA kujalla pelialasta!


      • Katujen kingi 123
        no just! kirjoitti:

        Julkinen hankinta ja tuo Playtech on Lontoossa listattu puulaaki.

        Ja kun Aleksi tuon kritiikin ekan kerran esitti jokusen kk sitten Seiskan kolumnissa, niin noin 24 tunnin kuluttua Aleksin silloinen palkanmaksaja Unibet julkisti neuvottekujensa tuloksen ja teki ison diilin samaisen Playtechin kanssa bingosoftan osalta. Huultenheiluttelua kaverilta joka on TODELLA kujalla pelialasta!

        Sinä se kujalla olet..


      • HeliPullu

        Ettei tosiasia olisi vaan se että, pelaajat ovat huomanneet etteivät pelit perustu satunnaisuuteen vaan systemaattiseen säätöihin tuottojen osalta.

        Ei kait ketään kiinnosta pelata pelejä jotka eivät kertakaikkiaan anna mitään voittoja. Ja tämä seikka perustuu samaan kuin markettien ym. kolikkopelien osalta ettei niitä pelata samalla lailla kuin aikaisemmin, mutta tuotottojen vain pitää nousta joka vuosi.

        Jos joku edelleen uskoo RAY minkään pelien satunnaisuuksiin, niin voisi kertoa miten satunnaisen pelin osalta voitot katoavat / vähenevät pelaajien vähetessä.

        Voin kertoa että se perustuu siihen että pelit ovat säädettyjä antamaan voittoja sen jälkeen kun sinne on tunkettu tarpeeksi rahaa...

        ELI SATUNNAISUUDEN KANSSA NIILLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ !!!


      • klaara kotko..
        HeliPullu kirjoitti:

        Ettei tosiasia olisi vaan se että, pelaajat ovat huomanneet etteivät pelit perustu satunnaisuuteen vaan systemaattiseen säätöihin tuottojen osalta.

        Ei kait ketään kiinnosta pelata pelejä jotka eivät kertakaikkiaan anna mitään voittoja. Ja tämä seikka perustuu samaan kuin markettien ym. kolikkopelien osalta ettei niitä pelata samalla lailla kuin aikaisemmin, mutta tuotottojen vain pitää nousta joka vuosi.

        Jos joku edelleen uskoo RAY minkään pelien satunnaisuuksiin, niin voisi kertoa miten satunnaisen pelin osalta voitot katoavat / vähenevät pelaajien vähetessä.

        Voin kertoa että se perustuu siihen että pelit ovat säädettyjä antamaan voittoja sen jälkeen kun sinne on tunkettu tarpeeksi rahaa...

        ELI SATUNNAISUUDEN KANSSA NIILLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ !!!

        Huomattu on ja noin se todellakin on. Säädettyjä ovat, eikä palautusprosentti ole edes 1% luokkaa.


      • HeluPillu
        HeliPullu kirjoitti:

        Ettei tosiasia olisi vaan se että, pelaajat ovat huomanneet etteivät pelit perustu satunnaisuuteen vaan systemaattiseen säätöihin tuottojen osalta.

        Ei kait ketään kiinnosta pelata pelejä jotka eivät kertakaikkiaan anna mitään voittoja. Ja tämä seikka perustuu samaan kuin markettien ym. kolikkopelien osalta ettei niitä pelata samalla lailla kuin aikaisemmin, mutta tuotottojen vain pitää nousta joka vuosi.

        Jos joku edelleen uskoo RAY minkään pelien satunnaisuuksiin, niin voisi kertoa miten satunnaisen pelin osalta voitot katoavat / vähenevät pelaajien vähetessä.

        Voin kertoa että se perustuu siihen että pelit ovat säädettyjä antamaan voittoja sen jälkeen kun sinne on tunkettu tarpeeksi rahaa...

        ELI SATUNNAISUUDEN KANSSA NIILLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ !!!

        Sä se vaan jaksat meuhkata satunnaisuuksista. Mitä väliä? Oli säädetty tai ei niin lopputulos sama. Pelaa pöytärulettia, jos haluat olla varma, että peli perustuu satunnaisuuteen.


      • KelliVoide
        HeluPillu kirjoitti:

        Sä se vaan jaksat meuhkata satunnaisuuksista. Mitä väliä? Oli säädetty tai ei niin lopputulos sama. Pelaa pöytärulettia, jos haluat olla varma, että peli perustuu satunnaisuuteen.

        Ai miten niin mitä väliä ??? Onhan sillä paljonkin väliä.
        Satunnaisesta pelistä voit jäädä voitolle puolipitkälläkin joskus jopa pitkälläkin juoksulla. Säädetyistä RAY kolikonkeräyskoneista erittäin mahdotonta.

        Kone laskee voitot / tappot jo lyhyelläkin juoksulla pelaajan pään menoksi.


      • en ihmettele

        Ei ole mikään ihme, jos pelaajia ei RAY:n rahaimurit kiinnosta. Jos haluaa jotain hedelmäpelejä netissä pelata, niin ei ole mitään järkeä tehdä sitä RAY:llä, kun muilta nettikasinoilta saa todennäköisemmin voittoja, jotka ovat vielä paljon suurempia. RAY:n jackpotit on niin surkeita... mitä järkeä tuhlata rahojaan RAY:n kiskuripeleihin, joissa jackpot pyörii yleensä siinä 50 000 euron kieppeillä, kun jostain muualta sen voit voittaa 10-100 kertaisena.

        RAY:n pelit on kyllä aika kyseenalaisia muutenkin. Uusille pelaajille tuntuvat olevan anteliaita, yrittäen koukuttaa.

        Itsekin joskus Rayn kasinolle eksyin, ja aluksi sitä rahaa tulikin kuin saavista kaatamalla. Juuri sen verran että ehti vähän innostua, kun oli voittoa tullut n. 100 euroa suht. pienillä panoksilla lyhyessä ajassa. Olisinpa lopettanut siihen, mutta en. Sen jälkeen RAY laittoi rahahanat kiinni, eikä ole paljon tarvinnut kotiutuksia tehdä.

        Ja siitä RAY:n hyväntekeväisyydestä ja vastuudellisuudesta voi olla montaa mieltä... Monopoliakin perustellaan peliongelmien ehkäisemisellä, mutta silti näilläkin sivuilla vilisee RAY:n "hyvän tahdon pelien" mainoksia: "Tuplapotissa 65 400 €", "Avaa pelitili nyt, niin osallistut arvontaan".

        satuinpa juuri sopivaa kappaletta kuuntelemaan kun avasin tämän keskustelun: http://www.youtube.com/watch?v=OoXrN3wtiUQ

        "Päätänsä kansa ihmetellen raapii, kun herrat potteja kaapii..."


    • Pöytäruletissahan voi syytää kallellaan olevasta pöydästä kuten salkkareiden Ismo casinolla. Hehheh

      No ei vaan. En jaksa enää vängätä satunnaisuudesta, mutta viimeisen kerran pelaajaa häviää satunnaisellakin arvonnalla, koska säännöissä on talolla etua ja ne on laskettu niin että ne palauttaa pitkässäjuoksussa alle 100%

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe