Jyrki Kataisen hallituksen hallitusohjelmassa on kohta, jonka mukaan "Nykyistä rahapelien yksinoikeusjärjestelmää kehitetään rajoittamalla ulkomaille tapahtuvaa pelaamista".
Aleksi Valavuori on perustanut adressin ja on sopinut alustavan tapaamisen eduskuntaan. Käykää laittamassa nimenne listaan!
http://www.adressit.com/adressipelimonopoliavastaan
Adressi Suomen pelimonopolin toimintaa vastaan
12
128
Vastaukset
- .........
Paras kun täysin lopettaa pelaamiset. Pelikoneet on rahojen keräämistä varten, hyväntekeväisyyttä montaa sorttia :DDD mm. johdon kestitykset, matkailu, kelohonkamökit ja mitä lieneekään.
- 234324232
"Hups! RAY käänsi takkinsa ja he päättivät perustaa oman nettipokerin. Ja kenet he ottivat toteuttajaksi, suomalaisen tai arvostetun pohjoismaalaisen tahon? No ei tietenkään. RAY otti toteuttajaksi Playtech Ltd:n. Israelilaisen yrityksen, jonka omistajan lähes koko suku on mukana paikallisessa mafiassa, istunut linnassa, tuomittu petoksista, tehnyt rahaa pornolla ja plagioinnilla. Tällaisen yhteistyökumppanin valitsi siis suomalainen RAY, jonka omat arvot ovat sloganin mukaan mm. "luotettavuus & ihmisen arvostaminen." Israelilaiset saavat tästä yhteistyöstä varsin merkittävän siivun. Alan yleinen käytäntö on 10% suuruinen osuus kaikesta tuotosta. Ei siis nettotuloksesta, vaan kaikkien asiakkaiden generoimasta tuotosta ennen kuluja. RAY: nettipelien arvioidaan tuottavan ensimmäisenä vuonna 25 miljoonaa euroa. Tästä summasta israelilainen rötösherra kuorii omansa päältä. RAY:n lisäksi tämän lafkan asiakkaisiin kuuluu mm. Kiinan kommunistisen puolueen nuorisojaosto. Voiko tätä selvemmin tulkita - RAY tukee toiminnallaan rikoksista tuomittujen johtamaa voittoa tekevää yhtiötä (Playtech)."
http://www.adressit.com/adressipelimonopoliavastaan- no just!
Julkinen hankinta ja tuo Playtech on Lontoossa listattu puulaaki.
Ja kun Aleksi tuon kritiikin ekan kerran esitti jokusen kk sitten Seiskan kolumnissa, niin noin 24 tunnin kuluttua Aleksin silloinen palkanmaksaja Unibet julkisti neuvottekujensa tuloksen ja teki ison diilin samaisen Playtechin kanssa bingosoftan osalta. Huultenheiluttelua kaverilta joka on TODELLA kujalla pelialasta! - Katujen kingi 123
no just! kirjoitti:
Julkinen hankinta ja tuo Playtech on Lontoossa listattu puulaaki.
Ja kun Aleksi tuon kritiikin ekan kerran esitti jokusen kk sitten Seiskan kolumnissa, niin noin 24 tunnin kuluttua Aleksin silloinen palkanmaksaja Unibet julkisti neuvottekujensa tuloksen ja teki ison diilin samaisen Playtechin kanssa bingosoftan osalta. Huultenheiluttelua kaverilta joka on TODELLA kujalla pelialasta!Sinä se kujalla olet..
Tähän syynä ei ei ole peliongelmien ehkäisy. vaan oikea syy on tässä http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/07/1356304/rayn-nettipelit-eivat-loyda-pelaajia
Laitonta. Jos mulla on oma firma ja sillä menee huonosti niin minähän voin estää muiden kilpailijoiden toiminnan. Onko reilua?
EU ei tule hyväksymään tätä lakia.- HeliPullu
Ettei tosiasia olisi vaan se että, pelaajat ovat huomanneet etteivät pelit perustu satunnaisuuteen vaan systemaattiseen säätöihin tuottojen osalta.
Ei kait ketään kiinnosta pelata pelejä jotka eivät kertakaikkiaan anna mitään voittoja. Ja tämä seikka perustuu samaan kuin markettien ym. kolikkopelien osalta ettei niitä pelata samalla lailla kuin aikaisemmin, mutta tuotottojen vain pitää nousta joka vuosi.
Jos joku edelleen uskoo RAY minkään pelien satunnaisuuksiin, niin voisi kertoa miten satunnaisen pelin osalta voitot katoavat / vähenevät pelaajien vähetessä.
Voin kertoa että se perustuu siihen että pelit ovat säädettyjä antamaan voittoja sen jälkeen kun sinne on tunkettu tarpeeksi rahaa...
ELI SATUNNAISUUDEN KANSSA NIILLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ !!! - klaara kotko..
HeliPullu kirjoitti:
Ettei tosiasia olisi vaan se että, pelaajat ovat huomanneet etteivät pelit perustu satunnaisuuteen vaan systemaattiseen säätöihin tuottojen osalta.
Ei kait ketään kiinnosta pelata pelejä jotka eivät kertakaikkiaan anna mitään voittoja. Ja tämä seikka perustuu samaan kuin markettien ym. kolikkopelien osalta ettei niitä pelata samalla lailla kuin aikaisemmin, mutta tuotottojen vain pitää nousta joka vuosi.
Jos joku edelleen uskoo RAY minkään pelien satunnaisuuksiin, niin voisi kertoa miten satunnaisen pelin osalta voitot katoavat / vähenevät pelaajien vähetessä.
Voin kertoa että se perustuu siihen että pelit ovat säädettyjä antamaan voittoja sen jälkeen kun sinne on tunkettu tarpeeksi rahaa...
ELI SATUNNAISUUDEN KANSSA NIILLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ !!!Huomattu on ja noin se todellakin on. Säädettyjä ovat, eikä palautusprosentti ole edes 1% luokkaa.
- HeluPillu
HeliPullu kirjoitti:
Ettei tosiasia olisi vaan se että, pelaajat ovat huomanneet etteivät pelit perustu satunnaisuuteen vaan systemaattiseen säätöihin tuottojen osalta.
Ei kait ketään kiinnosta pelata pelejä jotka eivät kertakaikkiaan anna mitään voittoja. Ja tämä seikka perustuu samaan kuin markettien ym. kolikkopelien osalta ettei niitä pelata samalla lailla kuin aikaisemmin, mutta tuotottojen vain pitää nousta joka vuosi.
Jos joku edelleen uskoo RAY minkään pelien satunnaisuuksiin, niin voisi kertoa miten satunnaisen pelin osalta voitot katoavat / vähenevät pelaajien vähetessä.
Voin kertoa että se perustuu siihen että pelit ovat säädettyjä antamaan voittoja sen jälkeen kun sinne on tunkettu tarpeeksi rahaa...
ELI SATUNNAISUUDEN KANSSA NIILLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ !!!Sä se vaan jaksat meuhkata satunnaisuuksista. Mitä väliä? Oli säädetty tai ei niin lopputulos sama. Pelaa pöytärulettia, jos haluat olla varma, että peli perustuu satunnaisuuteen.
- KelliVoide
HeluPillu kirjoitti:
Sä se vaan jaksat meuhkata satunnaisuuksista. Mitä väliä? Oli säädetty tai ei niin lopputulos sama. Pelaa pöytärulettia, jos haluat olla varma, että peli perustuu satunnaisuuteen.
Ai miten niin mitä väliä ??? Onhan sillä paljonkin väliä.
Satunnaisesta pelistä voit jäädä voitolle puolipitkälläkin joskus jopa pitkälläkin juoksulla. Säädetyistä RAY kolikonkeräyskoneista erittäin mahdotonta.
Kone laskee voitot / tappot jo lyhyelläkin juoksulla pelaajan pään menoksi. - en ihmettele
Ei ole mikään ihme, jos pelaajia ei RAY:n rahaimurit kiinnosta. Jos haluaa jotain hedelmäpelejä netissä pelata, niin ei ole mitään järkeä tehdä sitä RAY:llä, kun muilta nettikasinoilta saa todennäköisemmin voittoja, jotka ovat vielä paljon suurempia. RAY:n jackpotit on niin surkeita... mitä järkeä tuhlata rahojaan RAY:n kiskuripeleihin, joissa jackpot pyörii yleensä siinä 50 000 euron kieppeillä, kun jostain muualta sen voit voittaa 10-100 kertaisena.
RAY:n pelit on kyllä aika kyseenalaisia muutenkin. Uusille pelaajille tuntuvat olevan anteliaita, yrittäen koukuttaa.
Itsekin joskus Rayn kasinolle eksyin, ja aluksi sitä rahaa tulikin kuin saavista kaatamalla. Juuri sen verran että ehti vähän innostua, kun oli voittoa tullut n. 100 euroa suht. pienillä panoksilla lyhyessä ajassa. Olisinpa lopettanut siihen, mutta en. Sen jälkeen RAY laittoi rahahanat kiinni, eikä ole paljon tarvinnut kotiutuksia tehdä.
Ja siitä RAY:n hyväntekeväisyydestä ja vastuudellisuudesta voi olla montaa mieltä... Monopoliakin perustellaan peliongelmien ehkäisemisellä, mutta silti näilläkin sivuilla vilisee RAY:n "hyvän tahdon pelien" mainoksia: "Tuplapotissa 65 400 €", "Avaa pelitili nyt, niin osallistut arvontaan".
satuinpa juuri sopivaa kappaletta kuuntelemaan kun avasin tämän keskustelun: http://www.youtube.com/watch?v=OoXrN3wtiUQ
"Päätänsä kansa ihmetellen raapii, kun herrat potteja kaapii..."
Pöytäruletissahan voi syytää kallellaan olevasta pöydästä kuten salkkareiden Ismo casinolla. Hehheh
No ei vaan. En jaksa enää vängätä satunnaisuudesta, mutta viimeisen kerran pelaajaa häviää satunnaisellakin arvonnalla, koska säännöissä on talolla etua ja ne on laskettu niin että ne palauttaa pitkässäjuoksussa alle 100%
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483