Hei! onko kukaan kuullut miehestä Ralph Evans Manchester

Kallela

Mies yritää ostaa venettä!

42

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • creditmies

      Niin on ostamassa multakin, siis ihan selkee huijari.

    • H-vene

      Yrittää ostaa meiltäkin...

      • Tulihan tuolta eilen veneenostotarjous, jotenki tuntu omituiselta.


      • joopa joo

        Sama mies on kiinnostunut myös matkailuautosta :-)


    • Eihän siinä mittään, Mr Evans ajelee laivalla Manchesterista Suomeen ja ostaa laivalastin erilaisia kulkuneuvoja;)

    • creditmies

      Näin on. Kannattaa ehdottomasti laittaa kaverille tilitiedot, kengännumero ym., jos on tilillä liikaa paalua. Suattaapi olla ettei oo kauaa...

    • just joo

      Joo, ja meiltä kans yrittää ostaa kuljetuskärryä!

    • edfsdkldsjflfdk

      Täältä se yrittää ostella traktoria....myös Devon Klien on samaan aikaan kiinnostunut samasta traktorista!

    • täältä kanssa yrittää traktoria ostaa.sitte joku sidney gwen yritti ostaa peräkärryä

      • jhfgu

        Kyllähän tolle ois kelvannu kuorma-autokin...


    • keetee

      paypallin kautta maksais (muka)
      ensin sekillä ois katetta stte tyhjentäis tilit
      ja rahat perittäis sulta takasin

    • ...

      täältä kans yrittää ostaa kuorma-autoa mutta saa nähdä mitä tapahtuu... omituiselta vaikuttaa mutta....

    • triple X

      Jep, osti mielestään juuri minun veneeni. Hinta oli hänen mielestään ookoo. Siirtää rahat kuulemma paypalin kautta... ja järjestää kuljetuksen englantiin.
      Taitaa olla, että etsin vielä veneelle jotain toista ostajaa...

    • creditmies

      No nyt se kysyy venettä uudestaan, ei reppana itekään muista mitä on "ostamassa"...

    • Sama, juttu kyselee uudestaan onko vene myytävänä, ilmoitin "It's sold". Saapa nähä kyseleekö uudestaan. Huijari se on selvästi. Oishan tuo ollut kiva jos ois shekin lähettänyt, ei ois tehnyt asialle mitään, esim. vieny pankkiin, oiskohan alkanut kaipaileen shekkiään.

    • Nastat7

      Meiltäkin juuri yritti venettä ostaa... kahden kysymyksen jälkeen näkemättä!!! Kuulosti heti oudolta ostajalta, noin ohuilla tiedoilla valmis tekemään isot kaupat.

    • xo

      Niin yrittää ostaa venettä minultakin. mikäköhän on se kikka jolla yrittää vetäistä rahat?

    • petek77

      no multa ja kelpais puoliperävaunu.kyseli venettä kyl alkuun....;)

    • ---

      Onko kenelläkään kokemusta onnistuneista/epäonnistuneista kaupoista hänen kanssaan?

    • timpuri47

      Yritti ostaa veneen. Sanoi maksavansa turvallisella Paypalilla. Piti vain ilmoittaa osoite, josta vene noudetaan.
      Tarkoituksena oli vetää rahat pois Paypallista,ja maksattaa rahti Englantiin minulla.
      Tsekkasin Manchesterist Ralf Evanseja annetulla puh numerolla. Ei löytynyt tyyppiä.
      Nyt olen saanut nimettömän puh viestin jollain afrikan kielellä. Mitähän siinä uhkaillaan?
      Ystäväni Ruotsissa ovat saaneet samaiselta Ralfilta ostotarjouksia samalla konseptilla.
      Tsekkaa oheinen lenkki
      http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php/81307-Sälja-båt-utomlands

    • creditmies

      Yrittää ostaa myös isäni venettä, taitaa lähettää viestin kaikkiin netti .com myyjille josko joku myyjä löytyis...

    • Varokaa...

      Kyllä sieltä shekki tulee ja pankista saat rahat. Kuukauden päästä kun, pankki toteaa shekin katteettomaksi, joudut maksamaan rahat takaisin pankkiin. Vene, auto jne kyllä käyvät noutamassa... Tässä vaiheessa pistin pelin poikki ja sanoin auton noutajalle et sorry. Kiitos kuuluu internetille...

    • JuuskaMyös

      Nyt kelpais vanha Volvokin...

    • paypallisteri!

      juu ja vanha pikku fiiatti! eikä hinnasta tinkannut yhtään!:-) paypal. ja tuo huijaus menis sit niin että: jos sulla ei ole paypal tiliä? mies pyytää sinua sellasen hankkimaan että voisi rahat turvallisesti sulle laittaa? miksi sitten ei jo suoraan varsinaiselle tilille? juu! juju on siinä että sieltä tulis muka paypalilta tieto että rahat on maksettu sun tilille mutta......laivaus yhtiö "haluaa" jonkun summan sulta.....200e- ennen kuin ne "hakis" tuotteen! jonka maksun "paypal" sitten hyvittää sulle!! justjoo! sieltä tulis"paypalilta" aidon näköinen ilmoitus sähköpostiisi että maksu on tullut! tarvii vain laittaa joku koodi siitä että olet maksanut tuon " laivaus maksun" ja simsala fuckign bim!!!! olet 200e- köyhempi! vastaavasti nigerialainen rullahuuli 200e- rikkaampi! elikkä! ei kannata noteerata koko nokikeppiä!

    • Evans alkoi taas uuden kierroksen, haluaa taas ostaa veneen
      i.

    • TL

      Kolmatta kertaa yrittää multakin ostaa venettä! :/

    • TL

      Tällaisen vastauksen sain ko. "herralta" tänään:

      When last was it serviced, how long have you owned it?? and what's your lowest price for it. I would be able to make payment through paypal, i find it the easiest way to use my credit card safely and is a safe and reliable method of payment... Let me know your price for it .I hope to hear from you soon, and i will make all transportation preparations for it to be transported to my home in Manchester, UK.

      • Stide

        Sama viesti tuli minulle traktorista, sanasta sanaan sama teksti.


    • PK

      Juu, mulle kans ihan sanasta sanaan sama viesti traktorista Evanssilta. Eipä heppua kiinnostanut enään, kun laitoin, että ainoa maksutapa on pankkisiirto.

      • Iso J

        Meidän vaunua ostattelee tuo "kollegansa" Devon Klien. Pitänee järjestää sille jotain aktiviteettia... ;)


    • ammattikauppias.com

      Samat miehet tuttuja ja aktiivisia olleet huhtikuusta asti.

    • BV

      Olen saanut 5 viestiä kaverilta, että haluaa ostaa veneeni. Tämä on huijausta.

      • KL

        Nyt yrittää ostaa minulta vene!!!


    • 15+6=?

      Joo ralphi oli lähettänyt mullekin viestiä,

    • Huuhuhuu

      Meiltä yrittää myös ostaa traktoria

    • Omaa lääkettä

      Näitä kannattaa vedättää koko rahalla, niin jää nuo huijaushommat vähemmälle... viimeksi annoin yhdelle yhteystietoja kärttäneelle nigerialaiskirjeukolle Pasilan poliisin petostoimiston puhelinnumeron ja "aika ruman" nimen jota pyysin kysymään... olis kiva tietää soittiko... ;)

      Tällekin huijarille olen pistänyt pitkän listan kysymyksiä kotiläksyksi :)

    • ETTÄ NÄIN

      Huijari mellastaa yhä!
      Laitoin eilen ilmoituksen tori.fi:n (käytetty auto) ja tänään tuli textari ralphilta,
      pyytelee ottamaan yhteyttä sähköpostiinsa.

    • sssss...

      Meiltä yrittää sama ukko ostaa nettikoneen kautta traktoria.Älkää ny hyvät ihmiset menkö halpaan!!

      • epäluuloinen

        Sama juttu. Meillä on nettikoneessa traktori myynnissä ja herra Evans oli koneesta kiinnostunut. Ilmeisen epäluuloisena ihmisenä heti googlasin ja löysin täällä käymänne keskustelun. Kiitos teille kaikille, kun olette tuoneet kokemuksianne tänne.


    • JJ

      Terve,

      Ralph Evans yritti ostaa tänään traktoria. [email protected] ja tietenkin paypal tyyliin. Tosin ei ole kuulunut hetkeen mitään kun hinta oli 3300€ ja nyt hänelle vain 9000€ tax joten ei ole enään kuisannut asiasta. =)

    • dgdgdv4er

      Sama yrittää ostaa venettä autoa kännykkää lippaa ja vaimoa!!

    • lutti

      jo entiä onko toi samaa jengiä joka kyselee ainakin nettikonees kokoajan
      onko se vielä myytävänä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe