Miesten tulisi pitää kaupunkiolosuhteissa paitaa, olipa timmi tai läski. Mielestäni on mautonta hikoilla ruokakaupoissa elintarvikkeisiin ja änkeytyä joka puolelle vuotamaan kehon eritteidensä kanssa. Mielipiteitä?
Miehet ilman paitaa
6
100
Vastaukset
- srjyjyj
Jos joku tahtoo liikkua kuumalla ilmalla ilman paitaa niin mikäs siinä, ei minua häiritse.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sanoo ilmeisesti nainen joka itse kyllä saisi kulkea minimekossa vaikka missä. Seuraavaksi kai ollaan vaatimassa miehille pitkähousupakkoa ja pitkähihaisia kauluspaitoja kun shortsit ja lyhythihaiset on niin kamalat. Ei ole pakko katsoa jos ei tykkää. Sinäänsä ehkä ruokakauppaan paidattomuus ei sovi, mutta ei kyllä minimekotkaan.
- ............
jepss,musta on vaa kiva katella paidattomia jätkiä ,D kuha on ees jotenki pitäny kropastasa huolta,eli siis mun mielestä kyllä miestenki täytys vähä kahtoo peiliin,ei naisistakaa ne joilla on vähä ylimäärästä kule napapaijassa ja ne jotka on sitte hyvässä kunnossa kulkee,sama miehille kiitos !
...En ole siis isompia ihmisiä vastaan... - Ipanapanen
............ kirjoitti:
jepss,musta on vaa kiva katella paidattomia jätkiä ,D kuha on ees jotenki pitäny kropastasa huolta,eli siis mun mielestä kyllä miestenki täytys vähä kahtoo peiliin,ei naisistakaa ne joilla on vähä ylimäärästä kule napapaijassa ja ne jotka on sitte hyvässä kunnossa kulkee,sama miehille kiitos !
...En ole siis isompia ihmisiä vastaan..."ei naisistakaa ne joilla on vähä ylimäärästä kule napapaijassa"
Eikö? Täällähän on ollut vaikka kuinka monta keskustelunalkua juuri siitä että naisilla ne makkarat valuu sieltä napapaidan alta.
- each to their own
Nuorten poikien juttuja.
Tai sitten vähät välittävien vanhempien.
Mautonta, joo. - Massey-Fergu
On tosiaan aika rumaa kun miehet menee tuolla paidatta, mielummin katselisin paidattomia naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1731876- 1791436
- 240882
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 66786
- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611