Voisiko joku uuden korimallin (2008-) accord sedanin omistaja kertoa kuinka monta talvirengasta takakonttiin mahtuu? Ei varmaan kaikki neljä mene.
Montako talvirengasta accord sedanin konttiin?
7
145
Vastaukset
- nipponisti.
Mä säilytänkin renkaita varastossa.
- ,,..,-.,..,-.,.
205/16 menee 3 kikkailemalla.
225/17 menee 2 - Hontakin
Outoa koska pienemmän -01 Civikin konttiin menee 4?
- ent. hondafani
Myös nykymallinen Civic 5D on tilankäytöltään erinomainen.
Mutta uusikoppaisen CRV:n konttiin mahtui vain 2 kpl ja toiset 2 kpl oli pakko sijoittaa takapenkille, kun jouduin kuljettamaan talvisarjan paikasta toiseen.
Vaihdoinkin toiseen merkkiin, jossa paljon parempi kuljetuskyky, ja takakonttiinkin mahtuvat kaikki neljä pyörää.. - brnqetrnt
ent. hondafani kirjoitti:
Myös nykymallinen Civic 5D on tilankäytöltään erinomainen.
Mutta uusikoppaisen CRV:n konttiin mahtui vain 2 kpl ja toiset 2 kpl oli pakko sijoittaa takapenkille, kun jouduin kuljettamaan talvisarjan paikasta toiseen.
Vaihdoinkin toiseen merkkiin, jossa paljon parempi kuljetuskyky, ja takakonttiinkin mahtuvat kaikki neljä pyörää..Mahtava syy vaihtaa autoa,,,,,kait siinä oli muutakin.
2 kertaa vuodessa tilanne tulee eteen.
Minulla on renkaat niille varatussa rengashotellissa.
60 e /vuosi säilytyksestä ja allepanosta syksyin keväin.
Voi vittu mitä urpoja te olette. - ent. hondafani
brnqetrnt kirjoitti:
Mahtava syy vaihtaa autoa,,,,,kait siinä oli muutakin.
2 kertaa vuodessa tilanne tulee eteen.
Minulla on renkaat niille varatussa rengashotellissa.
60 e /vuosi säilytyksestä ja allepanosta syksyin keväin.
Voi vittu mitä urpoja te olette.Onhan se tosi hienoa säilyttää renkaita hotellissa. Meikäläisellä kun on vain omia säilytystiloja, tosin useammassa paikassa Suomea.
Ne "mahtavat syyt" uudehkosta autosta luopumiseen olivat tavaratilan pienuus ja riittämätön (17 cm) maavara. Eikä se nelivetokaan ollut kaikissa olosuhteissa paras mahdollinen.
Arvostan silti edelleen CRV:n laatua ja mukavuutta.
Mutta nykyinen autoni vetää kärrykuormaa sekä maantiellä että mökkiteillä paremmin, on nopeampi ja kuluttaa merkittävästi vähemmän. Ja moni muukin asia on kehittyneempi.
- hondisti farmari
moi,menee yhtä monta kuin kesärengastakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462