Hyvä kampaaja

................

Mihin kannattais Parkanossa mennä värjäyttään ja leikkauttaan hiukset?

37

2336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsimällä löytää

      Rohkeasti kokeilemalla se itselle mieluisa paikka löytyy. Sitten voikin jäädä vakkariasiakkaaksi kun se omanoloinen kampaaja löytyy, siihen vaikuttaa moni juttu se on henkilökemiaakin ja työn jälki on monille miltei tärkeämpi kuin hinta. Hyvä kampaaja on monille luottoihminen.

      • lasdöfjlöasdjflöajlö

        Joo, mutta kun ei haluaisi kuluttaa aikaa vuositolkulla kokeiluihin eri kampaajien luona, jotta selviäsi kuka tekee sellaista jälkeä kuin haluaa - hiukset kun näes eivät kasva niin nopeasti, että asia kuukaudessa parissa selviäisi ;). Varsinkin kun muuttaa uutena paikkakunnalle, niin kyllä sitä vinkkejä kaipaisi!

        Rohkeasti vain kommentoimaan kuka on taitava leikkaamaan ja kenen käsissä värikäsittelyn jälki on tasainen, luonnollinen, hiukset hyväkuntoiset, värivalinta kohdillaan jne. Ketään kampaajaa ei tarvitse haukkua, mutta niitä osaajia voi välillä kehaistakin...


    • K.L.

      Parkanossa on partureita jotka ova tpuolen metrin päässä toisistaan ja jos toisella ei ole asiakasta jää toinen notkuun siihen viereen kuunteleen ja kommentoimaan,ei mitään yksityisyyttä.
      Kannattaa värjätä itse tai mennä sellaiselle jossa ei ole kuin yksi kampaaja

    • Yksityisyys kunniaan

      Kannattaa myös leikata itse. Saa katsoa peiliin, jos tulos ei miellytä ja yksityisyys on taattu. Voi se yksikin kampaaja puhua asioita, jotka ei itseä miellytä.

    • K.L.

      Totta.

      • Kannatan

        Voi myös leikata itse jos ei uskalla mennä mihinkään ilman että pitää palstoilla kysellä.Kun se on vähän niin että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.


    • fsnd,.sd,.f

      Kyllä tuntuu vaikeata olevan parkanolaisten antaa kiitosta....

      • tipitiionparas

        Ehdottoman hyvä, aivan mahtava on Tipitii


    • kaipaamaan jäänyt

      Mä tykkäsin royaltista lähteneestä nuoresta naisesta, mutta en tiedä minne hän katosi?

      • asdfasdfasdfasdfy st

        On nykyään kirkkokadulla, hiusmuotoilija milja. paras!


    • 12+8=20

      Hiusmuotoilija Milja on mukava ja taitava, suosittelen.

    • --------------......

      Satumaa paras omasta mielestäni,mutta jokainen pitää varmaan siitä,missä on tottunut käymään.Varmasti kaikki parturit ammattitaitoisia,varsinkin jos on jo hetken aikaa toiminut.

      • ,.,.,.,.,

        Asiasta voidaan olla eri mieltä...


    • ..viikuna..

      Olen käynyt kaikissa kampaamoissa. Jonkun ajan kuluttua pitää aina vaihtaa kun ei enää ole tyytyväinen. Jokaisella kampaajalla on oma tyyli esim leikkauksessa tai joskus sattuu ihan virheitä.
      Mutta kampaamoitahan on monta joten voi vaihtaa. Yhtä ylitse muiden ei ole, jos niin väittää, virhe.
      Voi mennä naapurikuntaankin, kuten moni tuttavistani tekee.
      Se tässä on parasta, että voi itse valita. Yksi tykkää yhdesta ja toinen toisesta!!!

    • HairHair

      Hiusmuotoilija Milja, mukava, taitava ja osaa kuunnella asiakasta :-) Varmasti muutkin paikkakunnan parturi-kampaajat, mutta kaikki eivät osaa sitä asiakasta kuunnella. köh köh. Ps. Studio Royalia suosittelen myös !

    • Miljalla käynyt 4kk

      Milja! Juttelee ja on mukava (: Taitava todellakin!

    • aaviiiiiisaaa

      Itse en suosittele Miljaa, hosuu ja ei kyllä ole taitava kun vertaan muihin partureihin joilla olen käynyt! näkee jo liikkeestä ja valikoimasta millaista on..

      • meitä-on-moneen-juna

        ei mulla ainakaan oo kyseisen ihmisen ammattitaidosta huonoa sanottavaa. terkuin avaamisesta asti siellä käynyt :)


    • takkutukka

      Hiuspajassa on myös hyvät "tytöt".Ja tilat ovat upeat.

      • hiuksia on....

        Kävin kerran Annelilla jossain toisessa kampaamossa jossa hän oli silloin. Yllätyin iloisesti hänen taidoistaan. Aion jatkossa mennä hänen omaan kampaamoonsa. Käydessäni Virossa, käyn aina kampaajalla, enkä ole huonoa palvelua saanut, vaan ammattitaitoista, pätevää ja asiallista. Ehkäpä heidän koulutuksensa poikkeaa Suomen saman alan koulutuksista, ainakin on pidempi.


    • kkkkkkkkkkkkkkkk

      virolaiset käyvät kahden vuoden koulun. Suomessa kolme! tarkkana nyt. :) Virossa tosin lukio pohja vaaditaan.

    • mmiiinnäää

      Anneli laittoi ainakin ripsienpidennykset niin ihanasti, et tuntuu kuin ei mitään
      olisikaan.

      Toisessa kauneushoitolassa ripsienpidennykset oli kamalat liimamöykyt.
      Jotenka Anneli saa laitta mun ripseni jatkossakin...

    • korvat1

      hiuspaja ammattitaitoisia partureita mutta kovia juoruamaan ja perättömiä juttuja kovasti puhuvat....

      • en usko

        Onko Parkanossa sellaisiakin parturi-kampaamo liikkeitä joissa ei juoruta.Olis kiva kuulla ihan sen paikan nimi ja ko. henkilö.


    • Miksi mollata

      Ja arvostella, kukin käyköön siellä mistä saa mielestään parasta palvelua.

    • timpp1

      en suosittele miljan parturia,parempiakin löytyy parkanosta.

    • merrvii

      Itse olen käynyt miljalla alusta alkaen ja hän on taitava ja osaa hommansa verrattuna hiuspajan ihmisiin!

    • hiuspajaan!

      Hiuspaja on todella viihtyisä ja tytöt osaavat hommansa!

    • kyselijä

      Millaisessa hintaluokassa Anneli suunnilleen on? Kallis, kohtuu, edullinen? Olen miettinyt, josko menisin hänelle seuraavaksi, koska vaikutti mukavalta muissa asioissa tavatessa. En kehtaa itseltään suoraan kysyäkään, mitä tukan leikkuu maksaa... Ja pitäisi sitten soittaa kaikkiin muihinkin partureihin ja kysyä hintoja, ei jaksa.

    • Yksi kerta riitti.

      Kävin kerran hiuspajassa, en mene enää::::Kyseli ja juorus, leikkasi kuinka sattui, harmitti kun edes menin. Käskin leikkaahan samalla lailla kun oma parturikin, mutta mettään meni....Sano että se on ollut asiakas ei käy enää, mutta muu sevusta kai viellä käy???!!! Herää kysymys onko vaitiolovelvollisuutta????

      • tuppisuu2

        Ei taida vaitiolovelvollisuudet ihan tollasiin asioihin pätee. Eiköhän sen näe sie kysymättäki ketkä sie käy ja ketkä ei?!? Aina sie väkee näkyy olevan, joten tuskin huonoimmasta päästä.


      • tuppisuu1

        vähänks epäselvä selostus."sano että seon ollut jne mikä /kuka on sevusta


      • Kävin ja Lähdin
        tuppisuu2 kirjoitti:

        Ei taida vaitiolovelvollisuudet ihan tollasiin asioihin pätee. Eiköhän sen näe sie kysymättäki ketkä sie käy ja ketkä ei?!? Aina sie väkee näkyy olevan, joten tuskin huonoimmasta päästä.

        Vaikka näkeekin kuka käy,niin kyllä vaitiolo velvollisuus on parturilla ei toisten ihmisten käymisiä saa levitellä.kuka, käy kuka ei.Kyllä näin on asia. Vaikka toinen asiakas näkisi kun käy parturis niin ei silti saa kertoa kuka siitä perheestä on käynyt ja kuka ei enää käy.Tämä oli niin että olin parturissa ja rupesi kertomaan sitten ne on käynyt asiakkaana ja nyt ei käy kun yksi.


      • ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        tuppisuu1 kirjoitti:

        vähänks epäselvä selostus."sano että seon ollut jne mikä /kuka on sevusta

        Oletpa utelias, mieti,'''''¨¨¨¨¨5764ääääää


    • äöpå00'''

      Annelilla hiustnleikkuu maksoi 27 euroa. Normi hinta.

    • kohtuu kaikessa

      Anneli on keskihintainen. Halvempiakin on mutta on myös kalliimpia.

    • 5/5

      Vuokko kairokoskella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1720
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1349
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1278
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      184
      1198
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1053
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1051
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      902
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      876
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      794
    Aihe