helevetin venetsialaiset

älyvapaata

Lahnakoskella alkoi venetsialaiset aamulla klo 8.oo jälkeen, koko päivän kestänyt pommittelua,rauhoitettu luonto varmaan nauttii keskenkasvusten älyttömästä paukuttelusta, ei ole edes maalla rauhaa

18

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olavi Oksanpää

      Lahnakoskella meno on sitten kuin villissä lännessä konsanaan.
      Täällä kaupungissa on venetsialais pommitukset aloitettu ja klo 15.00 jälkeen.
      Ensin jysähtää pommi, heti perään haukkuu koirat.
      Joka ainoan räjähdyksen jälkeen koira melskaa, kuin antaisi arvosanan ilotulitteelle.
      Tuota en vaan ymmärrä sanaa ilotulite. Mitä ihmeen iloa on muka tulitteessa, joka räjähtää ja aiheuttaa melua ja väärin käytettyvä vakavia vammoja.

      • 32

        Niin juuri.

        Ja sitten nämä maailman taiteellisimmat sanovat tärkeänä; "onpa hieno".
        Ja toinen kääntää päänsä ja sanoo: "missä"


      • luonto ainakin hilje

        Lahnakoskella senkun meno kiihtyy, välillä ammutaan sarjatulta haulikolla ilmaan, tarttisko poliisin puuttua moiseen isotteluun


      • surujuhla
        luonto ainakin hilje kirjoitti:

        Lahnakoskella senkun meno kiihtyy, välillä ammutaan sarjatulta haulikolla ilmaan, tarttisko poliisin puuttua moiseen isotteluun

        Ei voi kuin itkeä tuota huulluutusta


    • Kamala elämä

      Ajatella, peräti kahtena päivänä vuodessa on lupa ilotulitukseen. Ei ole maallakaan rauhaa kun 363 päivää!

    • Tosirealisti Kokkola

      Ei kun paukutellaan portillasi 363 päivää ja pidetään välillä pieni tauko jotta saat nukkua edes hetken....

    • viistoist

      Ammuttiin ennen kanuunoillakin usea päivä, tappovatkin.
      Lähtikkö niistä kova ääni, hyvin jännää..

      Kiva että lapsilla on mukavaa...

    • pommit rules.

      mahtavaa räiskiä tenavien kanssa.Ihan itekkin nuortuu.

    • olen häiriintynyt

      korvatulpat korviin ja rullaverhot alas ettei vaan näy mitään eikä kuulu. voi voi niitä koiria jotka häiriintyy paukutuksesta. Jos ukkonenki jyrisee ni pitäs kai valittaa jonnekki ku koirat häiriintyy. Onhan se kyllä aivan hirveä asia jos pari päivää vuodessa saa kahtoa raketteja. koko elämä on nyt häiriintynyttä.

    • asiat kohilleeen

      se on kataisen vika tuo ilotulittelu ja koko venetsialaiset,en koskaan äänestä kokoomuslaista se on sama kuin isänmaan petturuus!

    • oli kivaa,

      tenavat tykkäs pommittelusta ja minä niiden pommittelun ja mäikkäämisen katselusta.

    • Pahoillaan

      Mua ei oo aiemmin haitannut pommittelu mitenkään, mutta viime lauantaina naapurinsetä näytti lapsille mallia, miten raketteja mäiskitään. Kämppiä on kymmenen metrin välein eikä meillä köyhillä ole kaksipaikkaisia autotalleja... niin siinä ne oli hyvä ampua keskeltä tietä meidän autokatoksen ja autojen päälle.
      Eikö aikuiset ihmiset voi pikkusen ajatella? Miksi ei? Sainko minä nyt luvan ampua ensi venetsialaisena heidän pihalleen raketteja?

    • Naapurionnellinen...

      Lupa on annettu.

    • nikonak

      No voi hyvät hyssykät!!! Ennen ku ei ollut edes sitä lakia pommitteluiden suhteen niin kukaan ei valittanut yhtään,mut nyt jos joku saattuu jokusen pommin/raketin ampumaan väärällä ajalla niin johan siitä jo tehdään valtakunnallinen asia!!!!

    • gyhbnju8

      pitäisi kieltää pommittelu kaupunki-alueella kokonaan

    • storbondenmoojismooji

      kyllä kauhea tämä paukkupommien pommittelu koiratkin pelkäävät ja lehmät tärisevät navetassa

    • Kokkolalaiset

      Venetsiassa kuulemma vietetään kokkolalaisia...

    • eisiellävoiasua

      Joo varmaan sama jätkä Kenneth siinä sinisessä omakotitalossa, poliisille ilmoitettu jo vuosia sitten sen sekoilusta ja vielä vaan jatkaa, pitäis jätkältä takavarikoida aseet,ihan hullu jätkä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3400
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2902
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2770
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1909
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      39
      1699
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1552
    Aihe