Turun ruskea talo?

Jäärämanni

MIssä sijaitsee? Ketä asuu?

20

1945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rertttb67

      Turun ruskea talo? Enpä muista, että tuollaisella nimellä yhtään taloa tuntisin ja sentään kaupungissa ikäni asunut. Väriltään ruskeita taloja on ja runsaasti kyllä eri puolilla kaupunkia - siitä vaan valitsemaan.

    • Matrassikanditaatti

      Kellarissa olen kerran vieraillut.

    • Yön yli oltti

      Joo se oli poliisitalo kuten muistitkin.

    • Arkkitehti47Y

      Myllynsillan romahdustahan epäiltiin Ruskean Talon tekosiksi. Kun ovat mylvineet niitä bunkketeitaan - Menninkäisen ja Plösärin piirrustusten mukaan

      • Ruskean virran henki

        Onko Menninkäinen sama henkilö kuin legendaarinen Hyljemies, jonka eräät väittävät bonganneensa Aurajoen ruskeissa vesissä viime kesänä?


      • Valerakkitehti

        Vai et suunnittelijoire niskaa se kaupnkin möhläys sit saatiinki?

        Ei siinniin käyny. Näisse tapahtus.

        Kaupunki olsis jo aikaa sit sopinu, et silla avajaise fiirata märättyn päivän. Kaik ol valmist muute, mut sillan valu myähästysis paril viikol. Kaik tiätävä, et betoni pitää kuivu ainaski 21 päivää ennenku se ruppe kestämä.

        Nyt vaa olsis käyny sillai, et kaupunkin budjetti piti hiomans kaupunkin tunurimajal just sill viikol ku betopni kovettumien olisis klaari ja koko kaupunki johto olisis Lapis. Sit tehti päätös et nopeuteta aikataulu sillai, et saati avajaise piretty sovitust.

        Mut sitä enne oli silta kokkeks kuarmitettava. Ja niin käsketti 24 Munteri Hessu santa-auto täyres lastis ajam sillal viärekkäi ja peräjälkes. Mut voi sun perhana! Ku viimestä erellinen auto ajos sillal, kuulu hirvee mätkährys ja koko silta notkahti vissi parikymment sentti alespäitte. San siin sit kene syy romahrus olisis?


      • meohumanismi

        ruskea unelma


    • 120 ruskeaa päivää

      "MIssä sijaitsee?"

      Sen tietävät vain Isännät ja ne nuoret miehet jotka joutuvat Taloon vangeiksi.

      "Ketä asuu?"

      Rankaisija, Alistaja ja Kurittaja, siis siellä yläkerrassa. Eivät tietenkään kaikki koko aikaa. Kellarin residenssien kestosta ei tiedetä paljoakaan. Vapautettuja vankeja sitoo vaitiololupaus. Ei ihmekään, sillä kukapa tahtoisi tunnustaa, mitä Talon uumenissa on tullut nähtyä ja tehtyä.

      • Ruskea legenda elää

        Onhan näitä tarinoita. Niiden mukaan Kurittaja tunnetaan paremmin nimellä Häpäisijä. Lisäksi yksi nimitys hänelle on Kurahousu, koska keltaiset kurahousut ovat Häpäisijän vakiovaruste "sessioissa". Kellarin vangeista tiedetään nimeltä yksi henkilö, muuan vaaletukkainen ruotsalainen Svante, vankien vanhin, siis kunniavanki eli "kapo". Näin kerrotaan.


    • Ruputalkkari
    • 120 salaisuutta

      Paikka on salaisuus. Otetta talonkirjasta on mahdoton saada.

      • talon tiedottaja

        Tässä pitää ymmärtää, että talonkirjaotetta on paitsi hankalaa saada, myöskin fyysisestä siitä ei saa otetta, koska on voideltu kauttaaltaan Tummelilla. Blörbs...


    • Olavi Mäenpää

      Minä, sano, selvitän asian. Olenhan, sano, yksityisetsivä ja jopa hyvä sellainen. Aikaa siihen toki menee kun täytyy välillä väärentää asiakirjoja, tehdä pikkurikoksia, sano, kun minusta ei suurempiin ole haluistani huolimatta, kun se, sano, vaati järkipäätä.
      Myös sivutoimeni Tyrvään aasisiittolan jalostusmestarina on hidaste mutta, sano, ei este selvitystyölle. Myös puulastoilla suoritettu kellien lypsäminen vie aikaa.

      Minuakin on pyydetty ko. talon riveihin mutta en ole, sano, suostunut kun siellä ei saa levitellä alastonkuvia naisista, jossa puuhassa, sano, minä olen hyvin ansioitunut.
      Tässä lisää nippelitietoa. Sano.

      http://web.archive.org/web/20041019112511/home.thirdage.com/Humor/rotannaama/

      • Osman Kamelikuski

        Hyvä Olavi, kerro mikä on työnkuvasti jalostusmestarina?
        Itse olen jalostusmestarina kamelialalla ja toivoisin tietojenvaihtoyhteistyötä näin alkuun.
        Käykö vai onko sinulla taas kiire mennä hautausmaille keräämään nimiä?


      • Olavi Mäenpää
        Osman Kamelikuski kirjoitti:

        Hyvä Olavi, kerro mikä on työnkuvasti jalostusmestarina?
        Itse olen jalostusmestarina kamelialalla ja toivoisin tietojenvaihtoyhteistyötä näin alkuun.
        Käykö vai onko sinulla taas kiire mennä hautausmaille keräämään nimiä?

        Käy.Sano.
        Sano aika ja paikka, sano, ja olen paikalla n. viikon myöhässä ja tampereella SS-Sepon kainalossa lampaita laskemassa.Sano.


      • vinkki poliisille

        esiinnyt henkilönä kuka et ole


      • mahtis onni
        Olavi Mäenpää kirjoitti:

        Käy.Sano.
        Sano aika ja paikka, sano, ja olen paikalla n. viikon myöhässä ja tampereella SS-Sepon kainalossa lampaita laskemassa.Sano.

        Koska lampaden paneskelusta on alettu käyttää muotoa laskeminen?


    • kakkimaja

      Onko se pinnoitettu paskalla?

      • ♥♥♥♥♥♥♥

        Hikipedia


    • Anonyymi

      Joo, kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2612
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      334
      2444
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      61
      1828
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1714
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1462
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      61
      1458
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe