On se halpaHalli halpa ku vertas Prismaan

Hyvästi asiakkuus

Meinaa kaks viikkoo käyny jo ja rahhaa on säästyny toistasattaa euroo verrattuna aikaan kun kävin prismassa. Tavara on ensiluokkasta ja palvelu kans.
Saitte halpahalli minusta uuden vakiasiakkaan. Hyvästi kallis prisma.

130

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harikainen

      Sama vika Rahikaisella. Menen hakemaan osuusmaksuni pois ja käyn halpahallissa. Matkakin lyhenee huomattavasti. Ja vaatteissakin löytyy kokoja jopa isoille miehille.

      • Halvalla menee...

        Joo-o, kyllä sen katukuvassakin sit huomaa, että mitä kauppaa kukakin suosii:).


      • menejatiedä
        Halvalla menee... kirjoitti:

        Joo-o, kyllä sen katukuvassakin sit huomaa, että mitä kauppaa kukakin suosii:).

        Onhan juu prisma tuo muodin mekka...... Lopetin kans päivittäis tavaroiden oston prismasta. ääs kortilla enää sokokseen parkkiin ja vessaan eipä muuta käyttöä.

        Ihmettelen silti suuresti että onko ihminen niin tyhmä eläin että kantaa rahansa boonusten toivossa ÄÄS-Ryhmälle?


    • ei jäsen

      Ei ole koiraa karvoihin katsomista. Tyylittömissä osuuskaupan vaatteissa voi asustaa pohjimmiltaan ihan fiksu ihminen.

    • §§§§§§§§

      Sokoksesta saa merkkivaatteita ja voi hyödyntää boonukset.

    • §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

      Puen päälleni vaatteita, en merkkejä.
      Ja kun ostan HalpaHallista voin matkusta 4 kertaa vuodessa kaukomaihin kun rahaa säästyy ihan sikana.
      Boonukset on tarkotettu köyhille, jotka ei osaa hoitaa raha-asioitaan ja vapaaehtoisesti säästää, kukaan viisas ei maksa ylihintaa ja pakkosäästä jotain rupisia boonuksia.

    • James Grey

      Ostin juuri Halpa-Hallista Jamekset. Ja ettei ole merkkivaate, vai? Kuka niin väittää ei tiedä muodista mitään.

      • §§§§§§§§

        Ei James mikään merkkivaate ole..pöljäke..

        Nyt tuli parhaat naurut...hah..haa...


      • James Pontti
        §§§§§§§§ kirjoitti:

        Ei James mikään merkkivaate ole..pöljäke..

        Nyt tuli parhaat naurut...hah..haa...

        Onhan Jamekset olleet merkkivaate jo 60-luvulta saakka ainakin, ellei pidemmältä? Taisivat olla ensimmäiset farkut James-merkillä, mitä Suomessa aikoinaan myyntiin.
        Mihin niitä merkkivaatteita tarvitaan, kuin heikon itsetunnon pönkittämiseen. Kuka seuraa minkä farkit ihmisillä jalassa? En mää ainakaan. Mulle tärkeintä on, kun istuu hyvin jalassa.


      • Jamesonfarkku
        James Pontti kirjoitti:

        Onhan Jamekset olleet merkkivaate jo 60-luvulta saakka ainakin, ellei pidemmältä? Taisivat olla ensimmäiset farkut James-merkillä, mitä Suomessa aikoinaan myyntiin.
        Mihin niitä merkkivaatteita tarvitaan, kuin heikon itsetunnon pönkittämiseen. Kuka seuraa minkä farkit ihmisillä jalassa? En mää ainakaan. Mulle tärkeintä on, kun istuu hyvin jalassa.

        Kyllä täytyy ihmisen olla tyhmä, jossei tiedä Jameksen olevan merkkituote.
        Tosiaan on jo vuosikymmeniä ollut.
        Rumat ne vaatteilla koreilee kuuluu vanha sanonta ja pitää pitkälle tänäpäivänäkin paikkansa.


    • §§§§§§§§§

      Näyttää kateus kovin kiehahtavan eräiden päissä, kun pitää matkia nicillä. Ymmärrän hyvin tollasia tavallisia taaperoita, jotka tuulipuvuissaan hakee vaatteensa ja kaljat halpisketjusta. Minulla kun on noita taaperoita alaisina ja on siinä kestämistä.
      Köyhyys kun on itsestä kiinni.

      • §§§§§§§rinsessa

        §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ merkki löytyy köyhänkin koneelta ja kun et ole rekisteröinyt sitä itsellesi on rikkaan pykälä köyhänkin saatavilla, nyt voimme nimissäsi kirjoittaa mitä vaan ihan jokainen, siinäpä sitten revittelet rikkauksillasi( niillä olemattomilla), taitaa kuitenkin olla niin, että pappa betalar vielä sinun kohdallasi, sen verran jälkeenjäänyttä on ulosantisi.
        Eikö sun pitänyt olla siellä brasiliassa jo? Pakkamaankin aloit jo kuukausia sitten.
        Anna vaan äidin pakata satukirjat mukaasi, ties mitä uusia boonussatuja opit matkasi aikana.


    • §§§§§ vaa sullekki

      §§§§§§§§§§§§§§ heissan pykäläpershe. Vai ei ole James merkki?
      Ootko kenties syntyny 2000 luvulla kun tietämyksesi on tuota luokkaa?
      Ratsulassa työskennelleenä satun ehkä tietämään, että James, Beawers, Lewis ja vaikkapa Lee Cooper ovat kyllä merkkivaatteita.
      Pitäisikö nyt sanoa, että parhaat naurut nauraa se, joka viimeksi nauraa?
      Ja muuten Halpa Hallissa on pääsääntöisesti laadukkaampaa tavaraa kuin esim. Prismassa.

    • §§§§§§§§§

      No jos haluat .. niin olkoon James sulle merkkivaate ..heh..heh..
      Köyhä tulee iloiseksi, kun luulee kulkevansa merkkivaatteissa.
      Muuten tämä James.merkkivaate on kyllä vuoden paras vitsi. Oomme perheeni kanssa nauraneet koko päivän tätä asiaa.
      Lisää tänne vaan näitä kuviteltuja merkkivaatteita, niin saamme nauraa oikein kunnolla ja nauruhan pidentää ikää....

      Hih..heee.. hoh..hoo

      • uskomaton ämmä

        Eikö rekisteröity farkkumerkki ole merkkifarkku?
        Oletteko koko perhe yhtä idiootteja, no tyhmät nyt nauraa mille vaan.


      • cockkeli

        Olen tavannut bimboja kanoja ennenkin, mutta kyllä pykälämamma on yliveto!!


      • §§§§§§§
        uskomaton ämmä kirjoitti:

        Eikö rekisteröity farkkumerkki ole merkkifarkku?
        Oletteko koko perhe yhtä idiootteja, no tyhmät nyt nauraa mille vaan.

        ei rekisteröinti tee tavarasta merkkituotetta...
        heh..hee.. onpas pösilöitä tyyppejä
        hihi...naurattaa


      • on sillä otsaa
        §§§§§§§ kirjoitti:

        ei rekisteröinti tee tavarasta merkkituotetta...
        heh..hee.. onpas pösilöitä tyyppejä
        hihi...naurattaa

        Kerroppas nyt pikku prinsessa, että mitkä ovat ne ainoat oikeat merkkituotteet.? Tunnut niin hyvin tietävän, että mitkä eivät ole, että on aivan pakko kysyä.
        En tällä kertaa kirjoita enempää, ettei pikku kikkarapääsi mene sekaisin, jos nyt kerrankin osaisit vastata . Jännityksellä odottaen entinen rättikauppias.


      • §§§§§§§§
        on sillä otsaa kirjoitti:

        Kerroppas nyt pikku prinsessa, että mitkä ovat ne ainoat oikeat merkkituotteet.? Tunnut niin hyvin tietävän, että mitkä eivät ole, että on aivan pakko kysyä.
        En tällä kertaa kirjoita enempää, ettei pikku kikkarapääsi mene sekaisin, jos nyt kerrankin osaisit vastata . Jännityksellä odottaen entinen rättikauppias.

        Lue muotilehtiä ja seuraa trendiä, niin tiedät.


      • on sillä otsaa
        §§§§§§§§ kirjoitti:

        Lue muotilehtiä ja seuraa trendiä, niin tiedät.

        Et taaskaan osaa vastata, ei yllätys, bimbo, mikä bimbo.


      • ÄÄÄÄÄSSSS

        Don't feed the Troll


    • gant hilfiigeri

      Koko perhe saa prismasta edullisesti umbron verkkarit ja valkoiset tennissukat.hai-saappaat jalkaan.

    • Lonely sailor.

      Kyllä noita homoholfigereitä saa piraatteina Bangkokin kujilta vitosella kappale muuta koitas ostaa aidot Mattisen teollisuuden Jamekset piraattina jostain. Eipä taida onnistua. Juuri tuli televisiosta dokumentti Lewis ja Diesel farkuista. Molemmat tulee samalta linjalta Meksikosta ja tehdään halpatyövoimalla. Nyt äkkiä ostamaan niitä prisman kalliilta tangoilta.

      • Leviselvis

        Ei ole olemassakaan lewis-merkkisiä farkkuja. Ihan vaan sille ammattimyyjällekin tiedoksi...


    • In Wear

      Jaa, vai ni. Se oli ent.myyjä, puhekielessä ne on ollu muutaman kymmenenvuotta Lewikset. Itsellä ei nyt ole kaapissa yksiäkään, etten nyt pääse merkistä tähän plakioimaan. Onhan noita sitten 501 jne. Ja tosiaan tulihan noista just dokumentti ohjelmaa tv:stäkin. Kiitos kuitenkin tiedosta, ihanaa että olet noin tietäväinen.

    • Lonely Sailor.

      Täyty oikee tarkistaa. Kyllä, siinä nahkalapussa lukee että: Levi Straus & co ja siin ä punaisessa pilkussa lukee Levis. Mulla on niitäkin ainakin viidet, aitoja, ja ne ovat sulassa sovussa tuolla kaapissa Jameksien jaa LEE-farkkujen kanssa. Tuoolla laivoilla kun donkarit ovat edelleen parhaat ja mukavimmat byysat.
      Mutta pilkun nuS*sijoitahan maailmassa riittää. Ne saa siitä herkut Gantin kalsareihin. Tietenkin piraatteihin.

    • In Wear

      Joo, näin se menee, Lonely Sailor taitaa olla kanssa pikkasen varttuneempaa väkeä kuin nämä pilkun nusuttajat, että tietää mistä puhuu.
      Mutta tosiaan alkuperäiseen aiheeseen, halpa hallista saa ihan päällepantavaa teryleeniä ja hyvään hintaan, tuntuu, että ns. muoti muuttuu niin nopeaan tämmöselle 60-luvulla syntyneelle, ettei sitä enää viitti kattella lukeeko pyllyssä Gant, vai eikö lue.
      Muuten ruokatavara on siellä myös ihan hyvää ja säästöä syntyy suoraan lompakkoon. Siinä voi sitten reissailla, tai tehdä mitä tykkää kertyneillä säästöillä, mulle raha on tärkeäpää kuin boonus :)

    • Levielvis

      Jos mulle kehtaa väittää olevansa myyjä, tai vaikka ent.myyjä, eikä tiedä kuina merkki kirjoitetaan, nussin vaikka huutomerkkiä. Se on siis leVis ei leWis . Juu, ihan puhekielessä, siis. Lausuttaisiinkin eritavalla, mutta turha tuollaiselle olmille on mitään selittää.

    • In Wear

      Haista kuule nulikka vaikka pyllyreikäs.
      Tuskin olet edes syntyny sillon kun tämä tantta on farkkuja myyny.
      Ja jos nyt tuli laitettua siihen W, niin tunnuit sen kuitenkin ERITTÄIN HYVIN TAJUAVAN, ETTÄ LEVISTÄ TARKOITIN!!!
      Ja KUINKA SANA KIRJOITETAAN KUINKA, EIKÄ KUINA ja Levis on Levis, eikä leVis. Olmi taas ei ole sana ollenkaan.
      Erittäin antoisaa päivänjatkoa sinulle...VAJAKKI hehehheheheheh.

    • Levivielvi

      Olmi on sana ja tarkoittaa silmätöntä sammakkoeläintä. Ja sitä juuri tarkoitin kohdallasi.

    • In Wear

      No helppasko jo?
      Toivotaan, että sulla on huomenna parempi päivä.:D

    • pennin venuttaja

      No tapelkaa ny onko james merkki, vai eikö ole.
      Mut on se ;D
      Anyway, olen kans jo muutaman kuukauden ostanu ruuat
      halppiksesta ja säästöä muuten syntyy ihan konkreettisesti.
      Syömme hyvin ja aina kotiruokaa, emme eineksiä.
      Ennen kävin länsiporin prismassa ja joskus itäkeskuksessa,
      mut nyt olen kyllä kokonaa siirtyny halppikseen, säästö on niin
      huomattava.
      Jos pistäisin säästyneen rahan eri tilille olisi se vuositasolla
      ihan toista luokkaa kuin ennen saamani boonukset.
      Koittakaas vaikka 1 kuukausi koemielessä. Kannattaa!

    • §§§§§§§§§

      .....mutta et ole laittanut niitä säästöön, joten et tiedä. Meidän perhe laittaa ne säästöön boonussysteemilla ja säästö tosi iso.
      Brasiliaan pian.....jeee... kateelliset hoi

      • huhhuhhu

        Et raukkis osaa lukea, siis eri tilille!!! Haloo, ei mun tarvi laittaa eri tilille kun osaan säästää imlan laittamistakin ja jotain vaivasia boonuksia.


      • juhuuuuuuuuuu
        huhhuhhu kirjoitti:

        Et raukkis osaa lukea, siis eri tilille!!! Haloo, ei mun tarvi laittaa eri tilille kun osaan säästää imlan laittamistakin ja jotain vaivasia boonuksia.

        imlan=ilman hihihihi, sori,


      • W8

        Jos oikeasti olisi rahaa, ei käyttäisi mitään valmis matkoja ja suomiverkkari hotelleja! Come on!


    • ooopiskelija

      Tässä ketjua lueskellessani hymy levisi naamallani jatkuvasti vain leveämmäksi, kun huomasin miten huvittavia ovat aikuisten keskustelutaidot. Keskustelun tarkoituksena oli jakaa mielipiteitä ja keskustella halpahallin ja prisman hintaeroista, mutta juttu kääntyikin gladiaattoreiden taisteluun siitä, kuuluuko jokin sana kirjoittaa V:llä vai W:llä? Ymsymsyms. Ihan tosi? Naurettavaa.

      Itse opiskelijana kuulen kypsempiä juttuja joka päivä koulussa, kuin mitä täältä sain lukea. Ihan totta, miksi nämä keskustelut jatkuvasti karkaavat ''kypsien'' aikuisten käsistä?

    • 13+11

      samasta syystä kun kypsä aikuinen ei osaa laskea mitä poonus maksaa!

      ja lehdessä kun se lukee, ei uskota muidenkaan laskemana

    • Kortit pöytään

      Ja nyt niitä bonus etuuksien paremmuudesta tiskiin. Kiitos!
      Niistä paljon puhutuista vakuutuksista ym. bonuskortilla. jne.Olen sata varma, että halvemmalla saa vakuutuksia ym. ilman s-korttia.

    • Tyhmää kansaa viedää

      Sinisilmäisiä höynäytetään kunnolla. Ja sitten ne bonukset...jos ostat paljon saat paljon bonuksia, eli ihmiset houkutellaan kuluttamaan enemmän "ilmaisen" rahan varjolla.

      Vanhalla kansalla on hieno sanonta. Ilmaisia lounaita EI ole olemassa.

    • ,=pilkku .=piste.

      Minulla on S-kortti, Ykkösbonuskortti ja Plopploppikortti eli K-kaupan. Käytän niitä silloin kun on tarjouksia joissa kortilla saa todellista alennusta. Ei siis mainosilmaa. Käyn myös Halpahallissa ja lidlissä ihan vaan siksi että esim Lidlissä on Laitilan limuja jotka ovat minun makuuni.
      En oikein ymmärrä mistä pipo kiristää kun pitää alkaa toisia haukkumaan henkilökohtaisuuksilla. Kakaroiden puuhaa.
      Ihmettelen myös ettei palstalla ole oikeata valvojaa vaan joku virtuaalisheriffi joka ei puutu mihinkään, selviinkään henkilöön käyviin herjauksiin.

    • haukkunut/haukuttu

      Herjaus on kans vähän semmonen juttu, että tarttis olla oikeanimi yhdistettynä henkilöön, jotta tunnutmerkit täyttyisi. Jos esim. sanoo, että §§§§mamma on aivan bimbo, niin tunnetko sinä, minä, tai joku muu katukuvasta §§§mamman?
      En minä ainakaan. Toisaalta poliitikot, yritykset ja ylipäätään julkisuuden henkilöt haukutaan surutta nimillä milloin miksikin ja ei siinä mitään ole.
      Näille palstoille ei kannata tulla jos on pipo liian piukalla ja jos tulee ryhtyköön piukkapipot suoraan seriffeiksi, liittyminen on helppoa, siitä vaan.

      • §§§§§§§§§

        Niin ja kyllä minua saa haukkua mennen tullen. Tämä nälvijien kaarti vain todistaa itse, miten typeriä ovat. Ja mulla on vahva itsetunto, joten en pienistä murru. Ja vielä..joidenkin pienissä päissä olen pykälämamma, mutta onko se totuus ?? Siinä taas miettimistä kateellisille...


      • pinnallinen paskako?
        §§§§§§§§§ kirjoitti:

        Niin ja kyllä minua saa haukkua mennen tullen. Tämä nälvijien kaarti vain todistaa itse, miten typeriä ovat. Ja mulla on vahva itsetunto, joten en pienistä murru. Ja vielä..joidenkin pienissä päissä olen pykälämamma, mutta onko se totuus ?? Siinä taas miettimistä kateellisille...

        Anteeks vaan, mutta sinä ja sun juttus ei jaksa kuule kiinnostaa. Et ole niiiiin kiinnostava persoona.


      • §§§§§§§
        pinnallinen paskako? kirjoitti:

        Anteeks vaan, mutta sinä ja sun juttus ei jaksa kuule kiinnostaa. Et ole niiiiin kiinnostava persoona.

        Kun sitten kirjoittelen..älä lue. Heh..jos pystyt.


    • halpamaista

      Kävin tosiaan halpa-hallissa päivänä muutamana ja ajattelin ostaa tuplapäkin linpparia. Taisipa siinä hintakyltissä lukea että "anna kukkarosi yllättyä" tjn. No, jätin sitten ostamatta koska havaitsin että "kalliissa" prismassa sama päkki on normaalihintaisenakin halpa-hallin hintaa kymmeniä senttejä halvempi...

      • mää vaan

        Halpiksessa ei myydä kaljaa!!!


    • Abocado Velez

      Rikoslaki ei enää tunne herjausta sen sijaan on kunnianloukkaus.
      Kunnianloukkaus on luonnollista henkilöä kohtaan kohdistuva asianomistajarikos, josta rangaistaan rikoslain mukaan.

      Suomen rikoslaki määrää kunnianloukkauksesta:

      »Joka
      1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
      2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
      on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
      Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.
      Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.»
      (Rikoslain 24. luku, 9 §[1])
      Mutta tämä nyt ei kai liity mitenkään Halpa Halliin.

    • huipsista sentää

      No joo, ostin tänään neljä pulloa limsaa halpahallista ja maksoin 2plo/1,50, mahtaako prismassa olla halvemmalla, en ole nähnyt sen enempää normihinnoilla kuin , että tarjouksiahan siellä ei ole koskaan.
      Viikon ruuat maksoi muuten kuutisenkymppiä, että koittakaas saada sama määrä noista poonus/plussa kaupoista, ei muuten onnistu.
      Ennen ostin prismasta ja kuukausiostokseni olivat 1500 euroa, tällä menolla, jos viikossa menee 60 e, ei ne tee kuin 240 e. 1500-240=1260 euroa kuukaudessa SÄÄSTÖÄ, eli nyt sitte vaikka sitä boonusta, vuositasolla se on(uskallanko edes laskea) :) 15 120. No eihän se aina noin mene, joskus menee enemmän ja joskus vähemmän, mutta se on varma, että se 1500 meni prismaan joka kuukausi. Eli meidän taloudessa syntyy sellainen säästö, että oksat pois.

    • kukkarokin yllättyi

      etpä sitten tainnut ostaa seven uppia kuitenkaan, mitä lie halpa limskaa ostit

    • jaamäävaan

      Kyllä hyvältä maistuu :)

    • Kumpi kyseessä?

      Tämä §§§§§§§-nainen provosoiva ja huomion kipee tai sitten hemmetin yksinkertainen ihminen?

    • ei kumpaankaan

      muuten halpis ok-hintainen, mutta vaatteet... siis seppälästä esim. saa halvemmalla usein t-paitoja kuin halpiksesta?? prismasta puhumattakaan! usein katsellut sieltä vaatteita, mutta taas tulisi halvemmaksi hakea suoraan vaateliikkeestä! käsittämätöntä.

    • §§§§§§§§§

      ootkos käynyt sokoksessa.. sieltä saa hyviä vaatteita.. ja boonusta

    • Quality procucts

      Sokoksen vaatetarjonnan taso on suorastaan romahtanut takavuosista. Vielä joitakin vuosia sitten Sokoksen valikoimissa oli mm. brittiläisiä Daks´in laatupukuja ja irtotakkeja sekä italialaisia Paul&Sharkin neuleita ja bleisereitä.

      Pelkät bonukset eivät houkuttele ostamaan Virosssa valmistettuja rytkyjä.

    • Kilpailua kaivataan

      Näitä juttuja lukiessa kaipaan lisää kilpailua Poriin! Sekä bonuskortit hautaan.

    • W8

      Koko Sokos on mielestäni tod syvältä nykyään. Ainoa hyvä puoli on ilmainen pysäköinti, kun menee esim isoonkarhuun kaffeelle
      Onko tietoa miksi näin? Miksi kehitys kulkee takapakkia?
      Ensin Sokos Herkku ajattettiin alas, ja nykyään lienee joku Sale?
      Tuo herkku oli aikanaan ehdottomasti kaupungin paras ruokakauppa.
      Ja nyt tuo vaatetarjonta..

      Ensi vuonna sit alakerran voisi muuttaa halpahalliksi :(

    • §§§§§§§§

      Kun katselee sokosen asiakkaita ja vertailee niitä vaikkapa halpahallin asiakkaisiin, niin ero huomattava. Köyhät ei sokoksessa käy vaan eliitti kansa.

      • plopplop...

        Onko ne Sokoksessa käyvät kyttyräselkäiset vaivaiset eläkeläismammat ja -paapat eliittiä? No ehkä onkin - asuvat keskustassa eivätkä pääse pidemmälle kauppaan. Paljon muita en ko kaupassa ole nähnyt, paitti hienohelmoja myyjiä, pienellä palkalla ja olevinaan niiiiin hienoa :D
        P.s Lienen köyhä, työssäkäyvä kylläkin, mutta käyn keskustan kaupoissa sillointällöin. Vielä ei ole kauppojen ovella portsaria erottelemassa asiakkaita köyhiin/rikkaisiin. Vaikea homma olisikin sillä sanonta "köyhät ne vaatteilla koreilee" pitää paikkansa, miten siis erottaa rikas ja köyhä?

        Ajoin yks päivä Halpa-Hallin ohi ja sieltä tuli uudenkarheita Mersuja, mites ne köyhät sellaisilla ajaa, varmaan velaksi ostettuja autoja.


    • eliitti kansa...

      Huh huh, vai on Sokos eliittikauppa!! Ei kai eliittikansa käy köyhän kansan perustamassa osuustoiminnallisessa yrityksessä kuin pakon edessä, kun kohta tässä maassa ei ole enää vaihtoehtoja, koska osuuskauppakolhoosi on nielaissut kaikki yrittäjävetoiset erikoisliikkeet. Sen näkee Sokoksen myymistä halpisräteistä.

    • §§§§§§§§§§§§

      Jippiii Brasiliaan pian ja kiitos boonussysteemin.. tuub jatkossa kannatamaan tätä käytäntöä ja loman jälkeen alkaa kevään kaupunkiloman suunnittelu.
      PS Voitte bongata meidän perheen sokokselta


      Matkakuume jo noussut....

      • iiiso matkalaukku

        tarviit kyll paljo aspiriinia, pakkaamaankin aloit jo heinä-elokuunvaihteessa.

        mikä kiikastaa? eikö viälä poonus riitä? rahalla saa matkoja


    • juumäävaa

      Anteeks ny vaa, mutta kyllä se on urea, mikä sun päähäs on noussu.
      Vai käy eliitti sokoksessa, salli mun nauraa. Viinalta haisevat eläkeläiset siellä käy ja konkurssin tehneet entiset eliitit.

    • Voi voi

      Nyt en tajua? Mikä tekee Sokoksesta eliittikaupan? Mää en näe kyllä siinä kaupassa mitään eliittiä. Mihin perustuu eliittikauppa?

    • http://tarjousnet.fi

      Säästöä kaikille.. jokunen palkinto on tullut bongattua fbn puoleltakin...
      http://www.facebook.com/pages/Tarjousnetfi/148067617386?ref=ts

      Onkos kukaan ajatellut mitä on verkostomarkkinointi? Siinä saat "bonusta" kavereiden ostoista, ässän bonuskortilla saat bonusta vain omista ostoista... osinkoja ei voitoista kuulu...

      http://www.taloussanomat.fi/kauppa/2011/09/01/sinne-menivat-bonusrahat-s-etukorttilainen-ei-saa-tarpeeksi/201112201/12

      Mutta kukin käyköön missä haluaa ja rahansa laittaa mihin haluaa eikös vaan?

      • Kortit ketoon

        No voi helvetti! Siinä näkee bonuskaupan idean.


    • PS3.

      Tänään just Kuningaskuluttajassa, että Prisma on kallein Playstation 3 pelien osalta 30€ ero halvimpaan. Se on huima ero!

    • ässän hinnat

      Kiillon seinäliima Terrassa 34,90 K-raudassa 29,90 ja siitä vielä alennusta. Ei edes boonuksilla ässän hinnat samalle tasolle muiden kanssa...

    • ex-porilainen

      Vain Porilaiset ovat niin tyhmiä, että uskovat että k-kauppa on halpa, kun plussa-kortilla saa "hyviä" alennuksia, esimerkkinä vaikka joku telkkari tai muu kodinkone.. Hinta valmiiksi nostettu todella korkeaksi, ja plussa kortilla saat sen ns normaalihintaan.. ja gigantista samat tuotteet vielä halvemmalla..

      Ja kyllä nuo PS3 pelit on kalliita joka paikassa, ei vain ainoastaan prismassa. Kannattaa pelit tilata ulkomailta, tulee huomattavasti halvemmaksi

    • Kotimaista tietysti

      En osta mitään ylihintaisia kodinkoneita Prismasta tai Terrasta. Silloin käännynGigantin puoleen. Pelit ostan Ahvenanmaalta Gameon putiikista, puolet Prisman hinnasta. Eikä tarvi ostella ulkomailta mitään.

      • Niin ja vielä

        Ruuat plop plop kaupasta kortilla, Lidlistä tai Halpahallista.


    • Näin Gigantissa

      Joo tota, gigantista viimeaikainen kokemus. Ostin digikameran ja seinässä luki hintalapussa akku..kyllä. No kotiinpäästyä paketissa oli kaksi sormipatteria. Taas takasin giganttiin sen jälkeen kun olin soittanut johonkin valtakunnalliseen palvelunumeroon ja käskettiin puolen tunnin pilipaliodotusmusiikin jälkeen mennä. No siellä myyjä totesi, että ei ole heidän vika jos kuitissa lukee, että on akku, vaikkei sitä ole, se on systeemin vika?!?, tehtiin palutuskuitti ja otettiin toinen merkki jumalattoman kauan kesti, lähes tunnin tämä toimitus, ei pahoitteluja, ei anteeksipyyntöjä, tyyli oli vittuuks siinä valitat.
      Mitä tästä opin, en mene enää giganttiin.

    • Daaaaaaaaavid...

      Näin on.. Gigantin palvelu on huonoa. halvalla kyllä myyvät, mutta jos joudut korjauttamaan laitetta takuuaikana, niin palvelu tökkii.
      Yksi mummeli osti ko. liikkeestä tallentavan digiboxin uutena ja kun sitten kotona alkoi laitetta käyttämään, se olikin jo tallenettu täyteen. Siis laite oli ollut jollakin jo käytössä.
      Tämmöstä kuulin..liekö totta vai tarua..

      • ex-porilainen

        Ei mikään mahdottomuus kyllä ole, onhan siellä myynnissä tuotteita, joka ovat asiakaspalautuksia. Itse ostin joskus yhden tietokonepelin sieltä, ja kun pääsin kotiin, ja asensin pelin, niin alkoi herjaamaan, että peli on jo aktivoitu kyseisellä sarjanumerolla, ja eiku takas giganttiin, ja rahat takas


    • eka kertaa

      On se kyllä halpa! Viikon ruuat maksoi 65 euroo neljän hengen perheelle ja oli sielläporukkaa paljon.

    • golf69

      65 euroa viikon ruuat neljälle?
      Meillä menee tuon verran lähes joka pvä ruokakauppaan... (2 1 hlöä)

      Kerrotko mitä kaikkea oikein ostit ? :)

    • eka kertaa

      Jaa-a, mitä sitten mahdatte syödä? No viikon menuuseen kuuluu kahtena päivänä kanakeittoa, italianpataa, makkarakastiketta, perunoita ja porkkanaraastetta, lihapullia ja perunamuussia, lihamakaronilaatikkoa.
      Lisäksi oli salaattivärkit, hedelmiä, leipää, juustoa, kinkkuleikkelettä, jogurttia, pari pitsaa, pinaattilättyjä maitoa, 4 1,5l limsaa, pyykkipulveria, huuhteluainetta, tuoremehua. lihapiirakoita, nämä nyt muistan, saattaa olla, että oli vielä jotain, mitä en muista, niinkun kananmunia ja lauantaimakkarapötkö. Ehkä vielä jotain. Näillä mennää ja nälkään ei kuolla. :)

    • Lidl ja Halpahalli

      Prisma taitaa olla uusavuttomien mekka, mistä löytyy markkinoiden kaikki valmisruuat. Halvimmalla pääsee, kun valmistaa itse ja tietää vähän mitä syö. Itse valmistamalla säästää niin jumalattomasti., eikä 65€ ole viikossa 4 hengen ruokamenoissa paljon. Sisältäen hedelmät ym. Halvemmallakin syö hyvin, mutta valmisruokia syömällä tulee kalliiksi. Lidlissä taitaa olla Porin halvimmat hedelmät ja vihannekset.

    • lämmin suositus

      Siis joo nimim.eka kertaa menuu on hyvää kotiruokaa.
      Jos muutkin tekis viikon ruokalistan valmiiksi ennen kauppaan menoa,
      niin säästäisi tosi paljon ja kaiken a ja o on tietysti itse tehty ruoka.
      Käyn kans pori halpa hallissa, vaikka asun nakkilassa, pyrin yhteen
      käyntikertaan viikossa ja usein onnistuukin.
      Vuosi sitten asioin viellä itäkeskuken prismassa ja meillä meni semmoset
      1 200 euroo kuukaudessa pelkkään ruokaan, nykysin säilytän kaikki
      halpa hallin kuitit ja ruokamenot on 600-700 euroo kuussa, sisältäen
      pesuaineet. Säästän 600 euroa joka kuukausi, kun vertailun vuoksi prismasta sai boonusta 1200 euron kuukausiostoilla saman verran vuodessa.
      Olen aina ollut huono matematiikassa, mutta kyllä meille jää paljon enemmän
      sukan varteen nyt, mitä jäi kun olimme prisman asiakkaita.
      Paljon vähemmän tulee tehtyä heräteostoksia ja jos tekee niin ne on yleensä
      paljon halvempia kuin prismassa. Tyyliin 3 keksipakettia eurolla(eikä vanhoja). Lisänä vielä, että halpa hallissa saa hyvää palvelua, prismassa ei muuta palvelua ole kuin rahat pois kassalla, myyjiä ei juurikaan näe, tai jos näkee ne ei tiedä mitään kun ovat aina jostain eri osastolta.

    • Buuuuuuuuuuuuuu-u

      Prismassa käy idiootit, jotka ei välitä, mitä mikäkin maksaa.

    • tavaralla taivaaseen

      Niinpä, mutta Halpa-Halli ketju on uskonhihhulien omistama. Kun kannatte sinne rahaa, rahoitatte ja mahdollistatte esim. lapsityövoiman käytön, ihmisten hyväksikäytön, seksuaalisen hyväksikäytön yms. uskonlahkoille ominaisen toiminnan! Olette asiakkaina siinä mukana, eli yhtä syyllisiä!

      • Ateisti.

        Ei ole tullut ikinä tehtyä gallubbia, kuinka monta uskovaista asiakasta käy Prismassa tai halpa-Hallissa. Eikä toisaalta kuulu mulle, niin kauan kun ala jakelemaan mulle lippuja ja lappujaan siellä. Halvimmalla tosiaan pääsee, kun miettii mitä hakee ja ostaa. Kuten tää yks kirjoittaja kertoi tekee itseruuat perheelle. Muutenkin Prisma on turhan iso halli ruokaostoksilla käyntiin ja kallis.


      • juujaajuu

        Siis just ton takii mä en esim. syö porilaisen leipomon leipää kun johtotehtävistä lähtien on uskovaisia. Sit toisaalta uskallankohan mä mennä enää mihinkään kauppaan kun ei pärstästä näy välttämäti päälle, että onko hihhuli, vai eikö oo?
        Nii ja pankkii ja lääkärii ja yhtää mihinkää, hitto niitähän voi olla vaikka missä.
        Sit taas kun varmasti tietää, että s-ryhmä harrastaa lahjontaa, esim.poliisit ja kansanedustajat ym.ym., mikä ON moraalisesti väärin, niin sen uskallan sanoo, et sinne en varpilla mene.


    • %%%%

      Joo mut mä haluun bonareilla prasiliaan tai turkkiin tai sanibiitsille tai mihin vaan s-matkat tekee matkoja! ja silti palkkaa tulee 20000e kk :)

    • mega§§§§§§

      No voi hitsi, nii joo, siis onhan se ehottomasti edullisempaa tehä niit matkoi noil bonareil, eikä säästetyil euroil, siis joo. Toi sun juttus oli niiiiin hyvä.;)

    • W8

      Ei paljon tartte säästellä matkoja varten! Meilläkin yht. tulot alle 10.000e /kk!
      Ja silti voisi kerran kuussa lähteä Brasiliaan jos vaan olisi lomaa!

      Eli laita vaikka bonarisi auto remppaan ja osta Kunnon lomamatka! Ei mitään valmispaketteja!

      • ööööööö 47

        Kävisin kylä halpa-hallissa mutta tupakit,iltalehdet,kaljat ja kortongit pitää hakea toisesta kaupasta mutta en jaksa ravata monissa kaupoissa.siks en käy halpa-hallissa.


    • megapimppa :D

      Kuule hae kaljat, tupakit, iltalehdet ja kordarit lidlistä siitä vierestä, siellä ne on pali halvempii ku esim.prismassa, ja jos et löydä tarvitsemaas xs kokoa kordareista, lopeta paneskelu, tai vedä kätees, tai paljaaltaan. :)

    • ei oo kokemusta

      Juuh, ei pieneen pippeliin voi suurta sukupuolitautia tulla, vaikkei kordarii oliskaan. :D

    • §§§§§§§§§§§

      Boonustelkaa hyvät ihmiset ja hemmotelkaa kertyvillä rahoilla.
      Matkaan jo pian meidän perhe käy...jeee

      • sairaannopee

        toisile pian on useita kuukausia..


    • misonsunlääkkeet

      Ai hitsi ku hienoo. Kyllä teijän perhe vaan on hyvä! Ai ihquu! Oikee brasiliaa, wau.
      Jihuuuuuuuuuuuuu hyvä te, wouwouwouwouwou.

    • &&&&&&&&&&&&&&

      Huomenna taas Halpa-Halliin ostoksille ja rahaa säästyy 600 euroo kuukaudessa verrattuna Prismaan, voin tehdä ihania reissuja ihananperheeni kanssa, vaikka kaikkina ihanina kuukausina tästä ihanasta päivästä eteenpäin. Jeee. Rahaa rittää vaikka mimmoseen hemmotteluun aina intialaisesta päähieronnasta thaimaalaiseen. Rahaa kertyy joka viikko niiiiiin paljon, etten kohta enää tiedä minne seuraavaksi lähtisin, voi tätä ihanuutta. JIPPIIIIIII!

    • ei bonuksia kiitos

      huomenna taas lidliin ostamaan halpaa olutta. tänäänkin kävin, maksoi pintti-tölkki (=0,568dl) lonkeroa 1,99€! mitäs maksaisi valintatalossa, prismassa, cittarissa? niimpä :) halpiksesta sitten hakemaan ruokaa!

      • ääääiii

        lidilin siideri on ihan kauheaa.lonkero maistuu havunneulasilta,


      • §§§§§§§§§

        Taidat olla ns. kaljaan menevää sorttia ja rahasta puutetta. Tai sitten ei työt maita ja laiskuutta piisaa, kun liiterin halpaa kaljaa täytyy litkiä.
        Voi reppanaa


    • S-loossi
    • jepsä'

      vaikka tienaisin kymppitonnin kuussa niin hakisin lidlistä olutta silloin kun sitä tulee otettua, sinä voit ihan rauhassa ostella niitä ylikalliita bonuskaljojasi, jotka maksavat tuplasti :)

    • §§§§§§§§

      Ei meidän perhe kaljaa käytä.. Joskus ruuan yhteydessä nautimme hyvää viiniä..

      • tättäräää

        Mut eihän alkosta saa boonusta. Miksi sieltä kannattaa mitään hakea?


    • anus mamma

      Hianoo, muist kuitenki, et sun alapääs haisee siin mis muittenki, et muista pestä.

    • §§§§§§§§§§

      Ja sinun viestisi kuvastaa liiterin oluen sekoittamaa älyjuoksua. Ja olet mies, jolla aivot (jos niitä on) valahtaneet jalkojenväliin.
      Yritä kestää ja laske rahojasi..
      Tekis varmaan hyvää sullekin pieni lomailu..ai juu en huomannut, että sulla ei ole varaa. No.. matkustele sitten liiterin ja kodin välillä.

    • herra alatuuhonen

      Mitäpä, jos lähtisit jo sille lomalles, tai vaikka viimeselle matkalle.
      Oletko muuten koskaan ihmetelly, mis on sun kaikki ystäväs?

      • §§§§§§

        Kyllä meidän perhe pian lomalle lähtee ja suunnittelemme jo kevään uutta lomaa. Ehkä Italiaan kaupunkilomalle. Miten muuten ystävät liittyy tähän asiaan ? Ystävistä ei saa boonusta..tietkö ? Ai et tiennyt ? Sulla on varmaan nk:ssa satoja virtuaaliystäviä, joilla sitten leuhkitaan.

        Ps. En kommentoi asiaankuulumattomia viestejä enää. Boonuskeskusteluun otan kyllä osaa.


      • sivustaseuraava
        §§§§§§ kirjoitti:

        Kyllä meidän perhe pian lomalle lähtee ja suunnittelemme jo kevään uutta lomaa. Ehkä Italiaan kaupunkilomalle. Miten muuten ystävät liittyy tähän asiaan ? Ystävistä ei saa boonusta..tietkö ? Ai et tiennyt ? Sulla on varmaan nk:ssa satoja virtuaaliystäviä, joilla sitten leuhkitaan.

        Ps. En kommentoi asiaankuulumattomia viestejä enää. Boonuskeskusteluun otan kyllä osaa.

        kauan oot tehny lähtöö sinne brasiliaan, monta viikkoo jo kirjotellu täällä että kohta lähdetään..
        muuten; jos olisit niin 'sivistynyt' kuin annat ymmärtää et edes kävisi tällaisilla palstoilla, saatikka kirjoittelisit.
        näin on.


    • Aika Jana

      Ei se kerkee ihmettelemään kun pitää valvoa ruudun edessä ja vastata heti. Sitä mä vaan ihmettelen, missä välissä se kaupassa käy???????

      • Warma Tieto

        Ei se mikään ihme ole; sehän on osuuskaupassa työssä!


      • black and white
        Warma Tieto kirjoitti:

        Ei se mikään ihme ole; sehän on osuuskaupassa työssä!

        Tottakai pykälämamma on Satakunnan Ok:n politrukki.


    • §§§ mamma?

      Sas ny, et kumpi o parempi, ostaa edullisesti ja säästää keskimäärin 600 euroo kuussa, vai ostaa 1500 eurolla kuussa ja saada 600 euroo boonusta vuodessa?

    • Cashier 2

      Hupsista. Nyt meni niin korkean matematiikan puolelle ettei tavallinen kassan naputtaja selviä siitä.

    • voi henkinen köyhyys

      Juu ei yksinäinen §§mamma selviä kyllä tosta laskutoimituksesta, ei edes laskimen kanssa. Mitä sen juttuja on seurannu, ni on se hyvä, että se on niin rikas, ei se muuten pystyis syömää mitää ku ostaa vaan kallista ässä moskaa. Toivotaan ettei lama iske siihen perheeseen.

    • calculator.....

      Pykälämamman matikantaidot ovat samat kuin vanhassa laskukoneessa: jakaa, mutta ei kerro.

    • haute couture

      :D Voi elämä mitä juttua täällä kaikilta tulee. Ikää on, mutta käytöstapoja ja tietämystä ei.

      Jamekset ovat "merkki"farkut, mutta nykyään merkkituote ei enää kaikissa tuotteissa tarkoita sitä, että on vakiintunut markkinoille ja ollut olemassa kymmeniä vuosia. Vaatealalla monet määrittävät merkkituotteiksi Gantit ja Hilfigerit ynnä muut Henri Lloydit. Kuitenkin Suomessakin (ehkä ei sitten Porissa) on monia, jotka ymmärtävät oikeasti hyvän päälle. Silloin "merkkituotteeksi" voisi määritellä mm. Philosophy Blues Originalin, Burberryn,Michael Korsin, Pradan, Mulberryn, Tiger of Swedenin... Vaatteen hinnalla ei ole loppupeleissä merkitystä, vaan sillä miltä se näyttää. Mutta on melko mautonta kulkea "merkkilaukku" olalla, kun todellisuudessa siinä olalla on joku Sokokselta ostettu huippukallis (jep......) Mexxin tekonahkalaukku. Menkää Helsinkiin, Tukholmaan tai Pariisiin tutustumaan hyvin pukeutuviin naisiin ja miehiin. Oppisivat ihmiset myös kunnioittamaan omaa kehoaan, kuten pariisilaiset ja katsoisivat mitä suuhunsa laittavat.

      Kehottaisin tämänkin ketjun naisia ostamaan lähimmästä kaupasta Glorian tai Ellen. Mielellään kuitenkin ulkomaalaisen Ellen tai Voguen.

    • Guess unohtui

      Kuule, jos on taloudessa piukkaa, niin ei siinä Ellet ja Voquet auta. Sinusta tosiaan näkee, mitä on pinnallisuus.
      Isoäitini opetti 40 vuotta sitten, että jos plikka joskus elämässä tulee tiukkaa, niin ruoka on se, mistä voit tinkiä, puhtaudesta ja muusta ei voi.

      • haute couture

        Niin no, kukin valitsee oman tiensä elämässään ja pystyy vaikuttamaan mm. tuloihinsa. Kaikillahan ei siihen ole ilmeisesti edes mahdollisuutta tai ideoita toteuttettavaksi, mutta miksi ei nauttisi elämästään ja vaikka sitten kauniista vaatteista ja tavaroista, jos on mahkuja? Tuskin Angelina Joliekaan jättää 2000 euron laukkua ostamatta, jotta afrikkalaisilla olisi paremmat oltavat.

        Toisille kalliin vaatteen ostaminen ei ole rahoilla retostelua. Jos rahaa on tuhlattavaksi, kyllähän silloin ostaa mieluummin vuosia kestävää laatua kuin H&M:n viikossa nyppyyntyviä ja huonosti istuvia neuleita. Toki itse ostan niitäkin ja huonolaatuisia ovat. Keräykseen olen vienyt sekä kallista laatuvaatetta että huonolaatuisempaa rytkyä, kun en enää itse käytä. Hyvään tarkoitukseen siis.


      • Bratt Pittbull
        haute couture kirjoitti:

        Niin no, kukin valitsee oman tiensä elämässään ja pystyy vaikuttamaan mm. tuloihinsa. Kaikillahan ei siihen ole ilmeisesti edes mahdollisuutta tai ideoita toteuttettavaksi, mutta miksi ei nauttisi elämästään ja vaikka sitten kauniista vaatteista ja tavaroista, jos on mahkuja? Tuskin Angelina Joliekaan jättää 2000 euron laukkua ostamatta, jotta afrikkalaisilla olisi paremmat oltavat.

        Toisille kalliin vaatteen ostaminen ei ole rahoilla retostelua. Jos rahaa on tuhlattavaksi, kyllähän silloin ostaa mieluummin vuosia kestävää laatua kuin H&M:n viikossa nyppyyntyviä ja huonosti istuvia neuleita. Toki itse ostan niitäkin ja huonolaatuisia ovat. Keräykseen olen vienyt sekä kallista laatuvaatetta että huonolaatuisempaa rytkyä, kun en enää itse käytä. Hyvään tarkoitukseen siis.

        Vertaatko itseäsi Angelina Jolieen? Joko olet sama §§mamma, tai sitten olet hyvä kaverikandidaatti hahahahha


      • haute couture
        Bratt Pittbull kirjoitti:

        Vertaatko itseäsi Angelina Jolieen? Joko olet sama §§mamma, tai sitten olet hyvä kaverikandidaatti hahahahha

        No eihän tässä kukaan keneenkään itseään verrannut, se oli toteamus. Lisäksi 27-vuotias nainen ei yleensä ole vielä "mamma". En myöskään omista Jolien tapaan ns. täyteainehuulia, vaan ihan omasta takaa täyteläiset ovat. Harmi, että Pori on mielestäsi ilmeisen täynnä rumia mammoja. Itsekin olen tosin jo varattu, eli meni sitten taas yksi nuorinainen sivu suun ja mammat jää jäljelle.


    • daadadaadadaaaaaaaaa

      Guess on mauton blingbling-merkki, jota suomalaiset pitävät melkein luksusmerkkinä ja kantavat niin ylpeinä olallaan "hei mulla onkin kallis laukku ja se on GUESS". Se on mm. Yhdysvalloissa samaa tasoa (ja hintaluokkaa) kuin tavalliset Vero Modan rytkyt ja muistuttaa enimmäkseen "sellaisten naisten" laukkua.

    • <<<<<<<<

      " oomme nauraneet perheeni kanssa koko päivän jonkun
      kirjoitusta"
      voi hyvänen aika kun on mennyt huvit halvaksi.

    • :Dpidentääikää

      Kyllä ne on kato oltava huvit halpoja jos ostaa Prisman ylihintaista ruokaa, ei ne rahat kaikkeen riitä.

      • pölhökustaa-----

        Anteeksi nyt tuhannesti, mutta itsellä säästyy rahaa Prismassa käydessä. Jos menen Valintataloon, joudun maksamaan järjettömän, monta kymmentä senttiä korkeamman hinnan samasta tuotteesta. Toki käyn silti edelleen myös Valintatalossakin, mutta hieman huvittavaa kuunnella valitusta korkeahintaisesta Prismasta. Mitä ihmettä ihmiset oikein syödäkseen ostavat sieltä, jos kerran on niin hemmetin kallis??


      • ????
        pölhökustaa----- kirjoitti:

        Anteeksi nyt tuhannesti, mutta itsellä säästyy rahaa Prismassa käydessä. Jos menen Valintataloon, joudun maksamaan järjettömän, monta kymmentä senttiä korkeamman hinnan samasta tuotteesta. Toki käyn silti edelleen myös Valintatalossakin, mutta hieman huvittavaa kuunnella valitusta korkeahintaisesta Prismasta. Mitä ihmettä ihmiset oikein syödäkseen ostavat sieltä, jos kerran on niin hemmetin kallis??

        San ny joku tuote, mikä on edullinen prismassa?


      • ....................
        ???? kirjoitti:

        San ny joku tuote, mikä on edullinen prismassa?

        Minä voin vastata: jos ostat esim. Actimel-juomapakkauksen vai miksi sitä nyt kutsutaan, oli se viime kerralla 50 senttiä halvempi Prismassa kuin Valintatalossa. Itse valitsen kauppani valikoiman ja sijainnin perusteella. Halpa-Halli on huonossa paikassa ja siellä asioin vain noin kerran vuodessa, jos on pakko viedä tätini sinne "ostoksille".


    • P.K.Korkki

      Sanoppas se,hahahhaha, en tie mitä muut ostaa, mutta mulla säästyy 600 euroo kuussa kun ostan halpahallista. Ennen meni rismaan 1200 euroo kuussa, että helvetisti säästyy.

    • ei ikinä HH

      Hieno homma, että olet oivaltanut tämän säästölinjan. Sinun kannattaa jatkaa siellä HH:ssa käymistä, mutta luulempa, että käyt sielä siksi, että rahaa ei ole ja joka asiassa täytyy venyttää. Ja vieläpä olet mies, joka kittaa kajaa mennen tullen.
      No onnea valisemallasi tielle.

    • P.K.Korkki

      Siellä ei myydä kaljaa, eikä tupakkaa, joten sori, ei osunu, eikä uponnu.
      Niin ja kiitos, en tarvitse onnea, on niin edulliset hinnat, että onni tulee säästöjen kautta, tuntenet sanonnan, ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.

    • Toimeen tulija

      Ei myydä olutta, tupakkia eikä pornoa Halpa-Hallissa. Ja se jo hyvä syy käydä siellä. Tänäänkin ostin laitilan limsoja sieltä kun olivat yllättäen vielä halvempia kuin Lidlissä. Ostin myös pari rasiaa kraavia siikaa. En ole Prismassa moista herkkua ostanut kun siellä maksaa pakkauspaperit lähes saman kuin HH:ssa kalat.

    • Kyllä sen PRISMAN

      täytyy jostakin kerätä se 5% bonusraha eise missään bonuspuussa kasva se kerätään asiakkailta.Sitten loppuu bonukset,kun verottaja rupeaa perimään niistä veron, edut ovat veronalasta ansiotuloa.

    • Harhaantunutlaiska

      Multa ei mee halpahalliin lainkaan rahaa, kun ekalla ja viimosella käynnillä kassa heitti mun tavarat pitkin lattiaa, kilju et oon myymälävaras jonku äijän kaa joka seiso mun takana, sit, ne läks juoksemaan karkuun eri suuntiin, äijä ulos, sa akka sisään piiloon, koht siihe tuli vittumainen nuori sälli, ja toine kassa, kassa sanoi ettei tiä mitään asiast ko ei ollu siinä ko tuli just, se sälli alko vittuileen, kysyin, mitäs se tääl tekee, sanoi olevansa myymäläpäällikkö ja otti hihaan kii, kielsin koskemasta, annoin kuitin ja kysyin mitä varastin, lattian tavarat oli sen mukaan maksettu...
      Lähdin lujaa, tavarat autoon ja äijä oli kurkkimas pihalla 100 metrin pääs mersun takana, se äijä hyppäs siihe kyytiin ja ne läks liikkeelle samantien, mä perään, mut pääsivät liikennevaloista ennen...
      Oon yrittäny rauhottuu kuuukauden, muttei taida onnistua, päivämäärä mulla on, kellonaika suunnilleen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1666
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1328
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      170
      1271
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1265
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      850
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      196
      792
    Aihe