Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

codesan comp

4+12

Oli pakko koittaa opiskella kodeiini kännissä eli Otin aamulla klo 8 ennen lukioon lähtöä noin 40ml eli 120mg kodeiinia. Noin 10minuutin päästä alkoi jo vaikuttaa pientä väsymystä ja lihakset ihan löysäna =D
joskus 12 aikaa tais olla.ihan huipussa vähän känninen olo ,sanat ei meinannu tulla ja liikkuminen vähän vaikeaa tuntu jotenkin väärältä ruumiilta :o
ja noin klo4 vaikutus loppui ja nyt huomasin,etten muista tätä päivää oli pakko kirjottaa tänne et onko toi normaalia? Ekaa kertaa siis koitin ja oisin toivonu vähän enemmän euforista oloa.paljon annoksen pitäis olla?

6

3627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihajuakaan

      Intissä noiden kanssa leikkineenä huomasin, että kodeiinin kanssa suuremmat annokset aiheuttaa tommosta löysää narkkifiilistä, mutta pienemmät annostukset aiheuttaa enemmän euforista oloa. Mut en ole näiden opiaattien kanssa mikään ekspertti kun en ole moisiin inttiä ennen tai jälkeen koskenu. Diggailin enemmän nopeista ku hitaista, vaikka spugedeelit olikin mun suosikkeja.

    • 21

      Kyllä siellä Vekarajärvellä sinusta puhuttiinkin.

    • elämäonpsakaa

      Mä olen yrittänyt itsaria tässä nyt muutaman päivän aja. Olen koittanut laittaa itseni hirteen mutta en ole vielä saanut hypättyä. Sit edellisenä ehtoona mulle tuli mieleen että kaapissa on 200ml pullo codesan compia. Ajatukseni oli, että vetäsen sen huiviin ja menen sitten valmiiksi naru kaulassa istumaan orrelle ja jossain vaiheessa putoan siitä. Suunitelmat meni pikkusen vituiksi kun jumituin sohvalle enkä päässy ylös. Olo oli hiukan hassu ja sydän hakkas ihan tajuttomasti. Välillä havahduin siihen etten hengittänyt, sekin tapahtui useaan kertaan. Hikoilin ihan helvetisti ja säpsähtelin vähä väliin. Mut aamulla ei ollu taas enää mitää. Nyt mun täytyy vaan taas koittaa jotenkin muuten saada itteni alas orrelta.

      • Äläpliis

        Eii


      • Anonyymi

        Viel elos veli?


      • Anonyymi

        ootsä paskana veli?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe