Kokenut luotettava handleri hakusessa

JKLHKI

Tarvitsisimme n. 2 vuotiaalle bokseri urokselle handleria Jyväskylään sekä ehkä Helsinki Voittaja näyttelyyn.

Olisiko kenelläkään kanavia mistä moinen voisi löytyä?

5

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-junnu

      Kysäse bokseripalstalta tai jotain isojen koirien kanssa kokenutta ihmistä?

    • kokemuksesta vaan

      Laitappas sähkäriä ko. näyttelyn järjestelytoimikunnalle ja kysy. Yleensä suuremmissa näyttelyissä on paikallisia nuoria, joita voi ostaa handleriksi kehään. Ja uskon, että Jyväskylässäkin olisi. Kysymällä selviää. Yhteystiedot varmasti löytyy ko. näyttelyn sivuilta.
      Niin, siis tietysti olet jo tsekannut kaikki tutut Junior-Handler-kilpailijat lähipiiristäsi - tai siis siltä alueelta.

    • kvitteni
    • J-H:n äiti

      NIIN, otathan huomioon, että omistajan tulee ITSE kouluttaa se koiransa näyttelykelpoiseksi.
      Ei minkäänlainen, hyväkään handleri, saa koiraasi käyttäytymään kehässä asiallisesti, mikäli koiran peruskoulutus ei ole kunnossa.
      Kyllä asiallisia, ja erittäin hyviäkin handlereita löytyy, jos koira on käytökseltään opetettu tottelemaan vieraankin handlerin ohjeita ja komentoja.
      Ei kukaan händleri halua, edes rahasta, viedä kuritonta koiraa kehään.
      Ja se on myöskin omistajan tiedostettava.
      Onnea etsintään.

    • arvokas neuvo

      Oletko ollut yhteydessä bokserikasvattajiin. Yleensä kasvattajat esittävät mielellään omaa rotuaan myös kehässä - siis myös muiden kasvatteja. Ja heillä, jos kellä , on kokemusta oman rotunsa esittämisestä.
      Kyseleppäs vähän. Rotuyhdistyksen kautta löytyy kasvattajarekisteri. yms. yms. Nyt vaan aktiivisesti etsimään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4167
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3134
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3092
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2917
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2844
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2583
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2560
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      232
      2233
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2096
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2037
    Aihe