Ripsipidennys rovaniemellä

räpsyripsi

Missä olisi ammttitaitoinen laittaja joka tekee hyvää jälkeä ja omat ripset pysyy päässä/silmissä?:)

60

9287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kynsi/ripsiasiakas

      Beauty heaven City-käytävässä.

    • xtreme lashes

      kauneushoitola chantal rantavitikalla. ainut joka tekee oikeita xtreme lashes pidennyksiä roissa. itse useammat eri ripset koklanneena ei yhetkään ole ollu niin hyvät ku nuo xtremet, ja ennenkaikkea niitä ei tarvii huoltaa ku oikeesti kuukauden välein, toisin ku muita on pitäny.

      • lashes xtreme

        ennenkaikkea laittaja tuolla on oikeesti ammattitaitoinen ja hygieeninen, ei mikään kirjekurssilla ripsienpidennykset oppinut.


    • Vakkari asiakas aina

      Chantalin Sanna on tämän kylän paras ja extreme lashes-ripset parhaat!!!! kokeilin joskus jotain Silk Lashes ripsiä,mutta ei voi samana päivänä puhuakkaan niistä ja extreme ripsistä...Suosittelen:)

    • ootko vähän ihq?

      Miksi helvetissä ripsiä pitäisi pidentää??? Voi turhamaisuuden kevät!

      • turhamaisuuskunniaan

        miksi hiukset pitää värjätä?miksi pitää meikata?miksi pitää ostaa uusia vaatteita?miksi pitää kulkea ehjissä vaatteissa??

        hyvä vaan että ihmiset laittaa rahaa kiertoon, työttömille töitä ku ihmiset on turhamaisia ja piittaavat ulkonäöstä! aina työllistyy yksi ihminen lisää ku me turhamaiset koukutetaan ittemme ripsienpidennyksiin ;)


    • PimpelipomXxxxxx

      Kaikki ei halua näyttää yhtä rumalta kuin sinä lyhyine ripsineen!!! Tyylitietoisuus on tämän päivän käyntikortti liikemaailmassa ja puumanaisena!!! Jes ihanaa näyttää hyvältä!!!!!

    • mirae

      Minkä hintaista tuolla Chantalissa Xtreme Lashes -ripsien laitto/huolto?

      • ei toiste

        Chantalissa Xtreme Lashes -ripsien laitto maksaa 180 euroa ja huolto 60 euroa. Katosoin mitä ko. ripset muilla paikkakunnilla maksaa, niin kallein oli 125 euroa, eli Sannala sikahinna:(
        Sanna sanoi että siinä laitetaan 120 kpl ripsiä, mutta todellisuudessa ei kyllä niin paljon laittanut. Kolme viikkoa kesti ja omat ripset lähti mukana, joten törkeää rahastusta, en todellakaan suosittele. Olen sen jälkeen käynyt muualla laitattamassa ja saanut ensimmäisen huollon samaan hintaan ja paljon edullisemmin.


      • anonyymi9
        ei toiste kirjoitti:

        Chantalissa Xtreme Lashes -ripsien laitto maksaa 180 euroa ja huolto 60 euroa. Katosoin mitä ko. ripset muilla paikkakunnilla maksaa, niin kallein oli 125 euroa, eli Sannala sikahinna:(
        Sanna sanoi että siinä laitetaan 120 kpl ripsiä, mutta todellisuudessa ei kyllä niin paljon laittanut. Kolme viikkoa kesti ja omat ripset lähti mukana, joten törkeää rahastusta, en todellakaan suosittele. Olen sen jälkeen käynyt muualla laitattamassa ja saanut ensimmäisen huollon samaan hintaan ja paljon edullisemmin.

        kyllä xtremet on tuotteina loistavia/laadukkaita mutta jos tekijä on huono niin ei se tuotteen laatu takaa lopputulosta. ite oon kans kuullu että chantalista ripset ei ole sitä miltä pitäs näyttää. sertifoidut tekijät voivat periä tuommosen summan ripsistä. mutta mun mielestä tuo on ylihinnoiteltu.. varsinki ko ei asutab missää hesasa


      • se kaunis blondi
        ei toiste kirjoitti:

        Chantalissa Xtreme Lashes -ripsien laitto maksaa 180 euroa ja huolto 60 euroa. Katosoin mitä ko. ripset muilla paikkakunnilla maksaa, niin kallein oli 125 euroa, eli Sannala sikahinna:(
        Sanna sanoi että siinä laitetaan 120 kpl ripsiä, mutta todellisuudessa ei kyllä niin paljon laittanut. Kolme viikkoa kesti ja omat ripset lähti mukana, joten törkeää rahastusta, en todellakaan suosittele. Olen sen jälkeen käynyt muualla laitattamassa ja saanut ensimmäisen huollon samaan hintaan ja paljon edullisemmin.

        Saman itsekin kokenut, ei laita noin paljon,120kpl. ei anna suunvuoroa asiakkaalle.


    • Rips räps

      Eiks nää Xtreme Lashes ripsien laitto maksa jotain 150-200€/kerta. huolto 3-4 vkon välein.

      • Kantis Firenze

        Taitaapi parisataa euroa maksaa alussa täysi setti eli tuplamäärä enemmän hyvälaatuista karvaa kuin muilla firmoilla..huolto euron per minuutti.itellä menee yleensä 30-45 minuuttia kerran kuukaudessa.Kaupungin parhaat ripset!


    • ribsiii

      koko setin laitto maksoi muistaakseni 180e sen jälkeen 1x kk käyn huoltamassa ja maksaa 40-55€.. Riippuen kuin kauan menee.

    • kalsarikänni

      Onko naisilla rahaa näin paljon laittaa "turhuuksiin" ?

      Jössestä sentään.

      Mäyräkoira kerran viikossa ei läheskään maksa tota.

    • mirae

      Kiitos teille vastauksista!
      Täytyypä miettiä tuota asiaa:) Olen kyllä kuullut paljon hyvää noista xtreme lashes -ripsräpsyistä, enkä varmaan muita haluais kokeillakaan. Kaverilla Etelä-Suomessa on ollu muutaman vuoden myös xtremet ja se on ainakin tykännyt kovasti. Jospa minäkin sitten joskus päädyn uudet räpsyttimet laittamaan:)

      • ripsi hullu

        Vaulassa luxus lashes, hinta laatu hyvä, oon tykänny :) Onko muilla kokemuksia luxus lashesista?


      • Sorppa vaan
        ripsi hullu kirjoitti:

        Vaulassa luxus lashes, hinta laatu hyvä, oon tykänny :) Onko muilla kokemuksia luxus lashesista?

        Eipä vedä vertoja extreme lasheen, kun on mersu löytynyt niin muut ovat ladoja!


      • googleta1
        ripsi hullu kirjoitti:

        Vaulassa luxus lashes, hinta laatu hyvä, oon tykänny :) Onko muilla kokemuksia luxus lashesista?

        Vaulan taso laskenut ku lehmänhäntä niin hiuksissa kuin hoitolassakin.


      • concsious
        googleta1 kirjoitti:

        Vaulan taso laskenut ku lehmänhäntä niin hiuksissa kuin hoitolassakin.

        Mielestäni paikkakunnan tasokkain kampaamo ja henkilökunta Rovaniemellä on Vaulassa!!!


    • näinon

      Extreme Lashes ripsienpidennykset haluaisin, mutta Kauneushoitola Chantaliin en vahingossakaan astu. Pikkasen erilaisen kuvan kosmetologi antaa itsestään- mitä todella on.

      • Kateellisten panettelua

        No höpö höpö,Sanna on mun lemppari kosmetologi ja mukava aina!


      • ei aasialaisille

        Mutta eihän noita tee aasialaisämmät ? Mielummin vaikka virolaisillekin kuin aasianvosuille.


    • ????

      Tekeekö rollossa kukaan muu xtreme lashes pidennyksiä kuin Sanna?

      • Ripsiråpsy

        Kampaamo luxessa kuulemma..


    • lashessi

      Chantalia suosittelen. en itse menisi vaulaan mistään hinnasta kosmetologille enkä kampaajalle. Chantalin Sanna ehdottomasti ammattitaitoisin!

    • jepjep

      Joo, täälläkokemusta Chantalista löytyy. Enkä toiste sinne mene, vaikka olisi Rovaniemen parhaat ripset. Ei aina tarvitse olla kateellinen, jos ei pidä toisesta? Kaikkien kanssa ei vain natsaa, ja hän todellakin on yksi niistä. Pidin kyllä mukavana ihmisenä...mutta aina voi erehtyä ;)

    • Pulassa hetken

      Ja mä en menis mistään hinnasta enää kauneussali Vaulaan. TEhtiin ensin raidat (pitkät hiukset) halusin puhtaan vaaleat (ei haitannut vaik olis tullut valkoiset), sain keltaiset (kampaajan mielestä neutraalin vaaleat. Mulla oli sit heti perään ripsien laitto heidän kosmetologille. Ripset jotka laitettiin oli aivan järkyt, vinossa ja ties vaikka mitä. Kampaajalla haisi lisäksi hengitys ja sama oli kosmetologilla.

      Tohon hoitolaan en enää astu lainkaan, enkä suosittele.

      Kampaajalle tai kosmetologille ei sovi tupakointi, kädet tuoksuu ja hengitys myös.

      Järkyttävää !

      • Euforia

        Kosmetologin käytettävä suu suojainta kun tekevät ripsiä tai kasvohoitoja..niinhän hammaslääkäritkin käyttää.mukavampi asiakkaalle kun ei tarvitse haistella haisevaa hengitystä!


      • Michalel
        Euforia kirjoitti:

        Kosmetologin käytettävä suu suojainta kun tekevät ripsiä tai kasvohoitoja..niinhän hammaslääkäritkin käyttää.mukavampi asiakkaalle kun ei tarvitse haistella haisevaa hengitystä!

        Enpäs ole nähnyt yhtäkään jolla olisi kasvosuoja. sylki lentää ja hengitys haisee. Siis aivan järkyttävää.

        Ja tupakoitsijan sormet haisee, vaik kuinka peset käsiä.


    • haisulit

      sannalla chantalissa on ainakin maski naamalla kun ripsiä laittaa :)

    • alligaattorisyökakka

      Olisiko rovaniemellä ketään yksityistä pistäjää, alottelija/opiskelija laittajaa?

    • Ripsitöö

      Muistakaa kuitti pyytää, jottei mene veroeurot tekijän takataskuun.

    • ripsihaaveilija

      onko tosiaan tämä chantal ainoa paikka mistä kunnon pidennykset...???!

    • hannamari

      Se että hinta on korkea, kertoo usein myös jotta yrittäjällä menee aineisiin / välineisiin rahaa. Esim juuri tämä hygienia. Eivät käsineet / maskit / desifiointiaineet yms ole ilmaisia.

      Sama pätee myös kosmetologilla sekä kampaajalla ja hierojia.

      Joten kuitti käteen kun olette kassalla.

      • Kuitti poliisi ?

        Ja katsokaa että se kuitti on virallinen, sieltä löytyy virallisen kuitin tiedot, Y-tunnuksista lähtien ja juokseva kuittinumero. Täten tiedätte, että tästäkin hinnasta menee maksut oikeisiin kohteisiin ja Teidänkin hyvinvointiin (verojen kautta).


    • ripsikkä

      Tämän myös haluaisin tietää ja osaako joku sanoa voiko käydä ripsihuollossa muualla kuin siellä missä on pidennyksen ottanut jos ei ole tyytyväinen? Vai pitääkö maksaa koko hinta?

    • Räps

      Jos joku perii täyden hinnan ripsien huollosta vain, koska ne on jossain muualla otettu, on hommassa jotain mätää. Täysi hinta maksetaan vain kokonaan uusista ripsistä!

    • ...

      Chantal hoitola, aika kamalia juttuja tästä kyseisestä paikasta kuulunut.

    • Tarja E

      Millaisia juttuja on kuulunut Chantalista ? Kiinnostais, olen menossa elokuulla sinne.

    • eeeee1

      Onko kellään kokemusta Luxen tai Lapin Lumouksen ripsienpidennyksistä?

    • Tarttis tietää.

      Tietääkö kukaan missä voisi perskarvansa pidentää?

    • ??!

      Silmät tulehtu pahasti.

    • Konkkaan vaan

      Eikö tämä Luxe loppunut jo ? Ainakin sieltä on väkeä lähtenyt pois, Itsekin vaihtanut jo paikkaa

    • Brazil121

      Muuttiko Luxe vai loppuko se ? Kaupungilla on huhuja, ja kosmetologi lähti jo.

    • tyytyväinen asiakas

      itse käynyt lapin lumouksessa pidennykset laittamassa sekä nyt yhteensä kolme kertaa huoltamassa. mukavan kodikas paikka, yhden naisen yritys. itse ainakin tykkään tukea mikroyrityksiä suurten/ketjuyritysten sijaan. palvelu on lämminhenkistä ja asiakkaan huomioonottavaa, eikä hintakaan huimaa päätä. ja minulla ainakin hyvin on ripset silmissä pysyny! suosittelen.

    • Etelä-72

      Chantal....en suosittele.Kerran kävin ja suuri pettymys oli.

      • ripset vai ?

        Millainen ongelma siellä Chantalissa on, Eikö se ole kaupungin kallein kuitenkin ?


      • Petetty/pettynyt

        Herra mun varjele mikä tää paikan pitäjä on !

        Ottakaa ny ihmeessä selvää, ennenkuin menette.

        En itse ainakaan halua toistakertaa joutua juorulistalle.


    • Melko...

      pellejä ootte...

    • BeautyBreak

      Itse suosittelen Beauty 4you:n tiloissa olevaa Beauty Break hoitolaa. Saara on tehnyt minulle todella hyvät ripset monta kertaa ja pysyvät vielä kaiken lisäksi hyvänä n.3-4 vko! Eikä ole mikään törkeen kallis.

    • hiipparihiippari

      Beauty Heaven Ainonkulmassa on paikka, jossa radio soi ja tunnelma on tosi levoton. Ihan asialliset ripset sain ja parit huoltokerratkin kävin, mutta kolmannella kerralla huoltojälki oli hutasemalla tehty ja tosiaankin - pauhaava Radio SuomiPop taustalla olisi pitänyt hoksata laittaa kiinni. Asiakkaana kun haluaisi todella rentoutua silmät kiinni, kaikessa hiljaisuudessa. Kyllä hoitolan henkilökunnan pitäisi hoksata moinen...

      • enmeneenää

        Jep, Beauty Heavenin Xenia tekee ripsiä, mutta ei esim. huomioi jos silmät alkavat vuotaa laitossa mikä todellakin vaikuttaa ripsien lähtöön, sillä liima alkaa liueta (lähtivät kaikki 2 viikon sisällä). Törkyhinta lisäksi.


      • LawLash

        No hei, miettikää mikä on tarkoitus, Vetää vaan rahat ulos Asiakkailta. En ikinä enää mene tuohon kyseiseen paikkaan. Todella levoton paikka. Seuratkaapa tekijöiden FB profiileja. Huh Huh !


    • crisulei

      Kohtahan ripsipidennyksiä voi tehdä itse kotona, Suomessa ei taida vielä olla myynnissä pakettia. Ajatelkaas, 20-20 vuotta sitten piti käydä kampaajalla jos halusi tukkaansa permanentin tai jonkun muun kestovärin kuin peroksidivaalean, nyt nämävoi tehdä itse kotona. Kehitys on huiman nopsaa :)

    • Never go

      Kova on nykyään vauhti tällä kosmarilla ku maailman tuulissa pyörähtelee ! Huh Huh, kylällä puhutaan faktoja kyllä

    • Pah 5454

      Ylpeydelläkin rajansa !

    • amomyymi

      Kertokaa nyt oikeesti mitä siellä Chantalissa oikein tapahtuu. Kaksi viime viestiä (ja useimmat aikaisemmat) viittaavat johonkin hämärään, joten pliis kertokaa,

      • Kylläpä taas...

        Aivan, kaikki mitä kylillä puhutaan on faktaa?! :)


      • Juoksepakoonvai

        Tiuhaan muutetaan paikkoja. Taas uus osoite !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe