Hyvä hieroja Hervannasta?

Akuutti

Onko kellään kokemusta perus hierojista Hervannassa? Onko siellä hierojia?

9

4172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arkimeedees

      Itse olen käynyt timarjaatessa hieronnassa. Se on siinä arkkitehdinkadulla. Hyvä hieroja oli.

    • Ling Ling PoPong

      Minä olla Ling Ling. Suu bum bum hieronta olla 100 euroa.

      • sui-hin ?

        Sinä olla taikkuhuora.


    • selkävaivainen

      Hyvä hieroja löytyy hermiankadulta. GoGo:n hieroja. www.hierontapalvelut.fi

    • Iskiashoito

      Kävin J.Pälvellä Vapaa-aikatalossa, selkä ei taipunut mihinkään suuntaan ja kipu oli todella paha. Otin sarjan ja vaivat helpotti, Kiitos hänen.:DD

      • J.Nieminen

        Puoli vuotta selkävaivoja, kävin fysiterapiassa ja kiropraktikolla ei apua. Poikkesin kaverin suosituksesta Hieroja Jukka Pälvellä, sain kunnon hierontaa eikä mennyt rahat hukkaan. Hieronta tehosi ja vaiva parani. Voin suositella kaikille. Yes.


      • Kaisa78

        Kävin tuolla uuden hierojalla Timo Lampilla Opiskelijankatu 14


    • ????

      Mihin hintoihin tulee?
      Selkä on niin lukossa etten saa vaateita vaihdettua.

      Montako kertaa on käytävä paljonko tulee maksamaan?

    • Hervantalainen

      Olen käynyt joskus J.Pälvillä hieronnassa sekä Harri Perällä hieroja/fysioterapeutti.Kummatkin hieroo hyvin,mutta Pälvi on halvempi.Sittenhän on tietysti urheiluhieroja koulu,missä kanssa voi käydä hieronnassa.Otteet on kyllä toisenlaiset kuin tavallisella hierojalla.Minä olen käynyt sellaisia 10 kerran sarjoja.Riippuu aivan vaivasi laadusta,montako kertaa hieronnassa käyt ja onko siitä hyötyä.Kaikille ei hierontakaan sovi.Hinnat on siinä 25-35 e,riippuen hierojasta.Kela korvausta siitä ei saa toisin kuin fysikaalisesta hoidosta saa muutaman euron.Mutta se onkin sitten jo tuplahinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe