Auto-Fix Leppävaara. KOKEMUKSIA?

Korjaamoa vailla

Olisiko kertoa kokemuksia kyseisen autokorjaamon palveluista?

59

12955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cahn85

      Moi,

      Olen siellä muutaman kerran asioinut:
      - Katastuksen päästö mittaukset teen siellä aina, maksaa muistaakseni kympin ja mukaan saa alennuslipukkeen Konalan katsastusasemalle.
      - Edelliseen autoon tein myös peltikojrauksen kun emäntä oli raapaissut porttia, teki edullisesti ja jälki oli tosi hyvä. Samalla vaihtoivat muutaman lampunpolttimon ja säätivät etuvalot pyynnöstä. Koko homma VAIN 150 €!
      - Isäukko kerran vaihdatti siellä uudehkoon bemariinsa hehkutulpat ja siinä oli hieman jotain säätöä.

      Oma päätelmä on että tosi edullinen ja luotettava paikka pikku korjauksiin. Jos on uudempi auto ja tarvitset jotain monimutkaisempaa kannattaa ehkä vielä muualla mutta pelti korjaukset ja maalaukset kyllä onnistuu.

      Terveisin,
      Juho

      • tatu-o

        aivan samanlaisia kokemuksia iitsellänikin! edullinen ja toimiva, mutta jos on uudempi auto tai kalliimpi eli isompi remppa niin kannattaa käyttää HS-autopalvelua Kilosta.

        olen noin 10v käynyt siellä. Eilen olin Arin Autofixissä, kun piti kokeilla sopiiko edesmenneen Yariksen talvirenkaat alle, kun oli sama jako. Ei mennyt, kun keskireikä oli liian pieni - no, Ari penkoi valtavaa rengasvarastoaan lähea 30min ja tuli sieltä sitten sopivat vanteet kädessäån takaisin. Vaihtoi kumit niistä epäsopivista vanteista löytämilleen sopiville vanteille. (normisti veloittaa renkaiden vanteille laitosta 40 e, 10e per rengas ja vanteilta pois ottamisesta 20e eli 5e per rengas). sitten vaan renkaat alle ja menoksi, lasku oli 70e.. toki yli jääneet vanteet jätin sinne.


    • tipi77

      Olen käynyt, osaa korjata ja edullisesti, mutta sitä ei ikinä tiedä milloin tulee valmiiksi, eli voi varautua odottamaan esim. viikon pienenkin vian kanssa. Toisaalta olen niin kyllästynyt huijaaviin merkkihuoltoihin, että tuolla ei menetä rahojaan samaan malliin ja kuntoon on aina tullut, mutta odottaa voi joutua....

    • Ford kuski

      Auto tuli huollosta viikon myöhässä. Juoksutti yhden kerran turhaan korjaamolle kun sanoi että auto on valmis perjantaina klo 16:00 jälkeen.Meni siinä perjantaina kylpylään lähtö vaikeaksi kun piti lainata autoa kaverilta.

      Laskutti etupyöränlaakerin vaihdosta 300€ vaikka lupasi tehdä sen 150€/kpl. Kertoi puhelimessa, että hakee osat Motonetistä(70€/kpl), koska siellä osat halvempia kuin että käyttäisi alkuperäisvaraosia.

      Asentaja kertoi laskua kirjoittaessa vaihtaneensa molempien etupyörien laakerit ja kirjoitti vielä huoltokirjaan monikossa "etupyörien laakerien vaihto".

      Käytin auton katsastuksessa huollon jälkeen. Katsastaja nosti auton pukille ja sanoi, että hänen mielestään vain toinen etupyörien laakereista on vaihdettu. Nappasin kuvat etupyöränlaakereista, joista näki selvästi että vain toinen oli vaihdettu. Ajoin takaisin korjaamolle ja asentaja suostui antamaan 40€ takaisin huollon hinnasta.

      Samaan hintaan olisin teettänyt huollon ja laakerin vaihdon Konalan Fordilla. Olisin saanut vielä oikein bonusta huoltosummasta (450€). Autofix laskutti 410€.Laakerin vaihto etupyörään siis yksi kappale ja öljynvaihto katsastus = 410€. Vertailuna voin kertoa, että Vehon kustannus olisi ollut töineen 300€ / laakerien vaihto, sisältäen työt ja osat. Eli Autofix on yhtä hyvä ja kallis kuin Veho!

      Kortit ei sitten kyseisessä liikkeessä kelpaa. Muistakaa pyytää lasku ja kattokaa että laittaa huoltokirjaan leiman (jos päätätte munata autonne huollon ja huoltaa sen tässä liikkeessä). Piti itse oikeen hakea autosta asentajalle ja pyytää leima. Taitaa olla asentajalle kaikki asiat ihan sama ku ei voinu ees kilometrimäärää laittaa huoltokirjaan. Tuskin vaihto edes öljyjä.

      Jäi paskan maku koko korjaamosta. En voi suositella kenellekkään. En teettäis edes renkaanvaihtoa ko.liikkeessä.

      • ööööliä

        Mistä sä niiku otit kuvan et se toinen vaan on vaihdettu? Puritko sä siellä leimakonttorilla olka akselin kätee että saat valokuvan laakerista vai miten ??


    • Todella tyytymätön

      Hajottivat autoni 30.4.2012 öljynvaihdon yhteydessä. Jättivät tuplana tiivistekumin öljynsuodattimeen ja seuraavana päivänä ajossa kone hajosi moottoritiellä. Tälläkin hetkellä auto seisoo ajokelvottomana Auto-Fixin pihassa ja viikko mennyt. Vieläkään ei vikaa tiedossa enkä saa paikasta sijaisautoa tilalle. Asia riitaantunee.

      Monesti myös juoksuttivat minua paikan päällä vaan toteamassa, että autolle ei ole tehty yhtään mitään. Ainoastaan siirretty pihamaalla paikasta toiseen.

    • Sama ongelma kuin muillakin riippuu ihan siitä kuka sattuu auton huoltamaan.

    • vakkari

      Hyvin on toiminut. Pari kertaa olen käyttänyt huollossa.

      1) Pohjan hitsaus, ei mitään ongelmaa ja ajoissa oli. Hitsaukset taisivat maksaa reilu 200e ja nyt jo toistavuotta menee katsastuksesta mukisematta läpi

      2) Takajarrulevyjen palojen vaihto sekä alapallonivel eteet 220e osineen. Sovitusti valmis.

      Hyvä paikka, ainakin toistaiseksi kaikki korjaukset tehty riittävällä laadulla.

    • JRAX

      Accordin takajarrupalojen vaihto, osat ja työt yhteensä 150e. Oliko halpa vai kallis, sano sinä...

    • tyytyväinen asiakas

      Olen teettänyt usein huollot ko. liikkeessä ja kaikki työt on tehty huolella. Etujarrupalat ja -levyt, alustan puslien vaihto, takajarrurummut ja -kengät sekä rikkoutuneen jarrusylinterin vaihto, laakerin vaihto toiseen etupyörään, öljynvaihdot ja nyt viimeisimpänä jakohihnan ja vesipumpun vaihto sekä moniurahihnan vaihto.

      Teknisesti kaikki on tullut hienosti kuntoon ja selvästi edullisemmin kuin merkkikorjaamossa, asentajan likaisista käsistä on tosin jäänyt välillä autoon likaa. Sovituissa huoltoajoissa pysyminen on ollut vaihtelevaa ja usein viivästyy päivällä tai parilla, kannattaa soittaa että auto on varmasti valmis ennenkuin menee hakemaan.

      Yleensä soitan aina huollon tarpeesta muutamaan merkkikorjaamoon ja autofixiin. Autofixin hinnat ovat poikkeuksetta olleet kaikkein edullisimmat.

    • trickyt

      Rikkoivat autoni tänä keväänä. Pimeänä töitä tekevät baltti "asentajat" veivät jopa pikkurahat autosta, sotkivat paskaisilla käsillään kattoverhoilun, huolto päiviä myöhäsdä, kesken kaiken soiteltiin ohjeita MINULTA eli asiakkaalta miten tulisi tehdä. Pienen sähkövian korjauksen tulos oli 300e lasku, 4 varoitusvaloa mittaritauluun. Kuittia ei luonnollisesti palvelusta saanut edes kysyttäessä. Auto ei siis kuntoon tullut, rahat kyllä menivät.

    • raivostunut

      Työnä tilasin etukäteen alapallonivelten vaihdon, renkaiden vaihdon ja pysäköintivalojen vaihdon. Paikan päällä juoksutti Motonetissä 3km päässä hakemaan alapallot. Työn vastaanotto oli täydellisen sekavaa, eikä tilausta kirjattu paperille (kuten ei edelliselläkään kerralla).

      Työtä vastaanottaessa alapallojen vaihdon loppuhinta oli 190 euroa, kustannusarvio oli 150 euroa. Työnjohtaja ei tahtonut muistaa mitä autolle oli tehty.

      Ikävä silaus oli vahva öljynhaju joka tarttui autoon työmiesten öljysistä haalareista ja rasvaisista käsistä. Auto alkoi puoltamaan huoltotoimenpiteen jälkeen, ja syyksi epäilen sitä kun auto ystävällisesti parkkeerattiin korjaamon eteen jolloin se ajettiin korkean rotvallin yli jalkakäytävälle - aurauskulmat todennäköisesti menivät siinä vinoon.

      Seuraavaksi on korjaamoreissu aurauskulmien suuntaamiseksi ja vielä auton pesu että öljyn hajun saa pois.

      Kortti ei käynyt, vaan pelkkä käteinen ja kuitti tuli ainoastaan pyydettäessä.

      Vastenmieleninen olo jäi koko hommasta ja paikasta. En suosittele kenellekään.

      Seuraavana päivänä työ

    • arhippa1

      Taysin perseestä. 125€ ja tuloksena pelkkä öljynvaihto, tiiviste tais unohtua. "Palvelu" huonolla englannilla tai vielä huonommlla suomella. Tuohon hintaan huomasi että toinen takavalo palanut, vaihda se ennen katsastusta! Auto uudelleen huoltoon, en luota pätkääkään. Puhelu, ennen auton noutoa, "Otta sit raha mukaan" Kuittia turha kuvitella, saati merkontöjä huoltokitrjaan. Ala-arvoinen paska!

    • arhippa1

      lisätään nyt vielä että älkää ikinä viekö autoanne kyseiseen lafkaan. tilasin huollon obd:n nollauksella, kysyin noutaessa, "sorry, I forgot" aivan käsittämätöntä skeidaa.

    • autoilija122

      niin Auto-Fix Leppävaara yritystä ei ole enää edes kaupparekkarissa.
      Eli täysin pimeää puuhaa

      • BMW320

        Rengas-Onlinesta ostamani renkaat toimitettiin sinne; eivät puhuneet suomea (liettualaisia yksi arabi) ja asensivat renkaat täysin pieleen..mm. lähes tuplapaineet jätettiin renkaisiin ja painot heitetty miten sattuu. Korjautin kalliilla muualla. Nyt reklamaatio edessä, ei taida onnistua. Välttäkää!!


      • Noutaja
        BMW320 kirjoitti:

        Rengas-Onlinesta ostamani renkaat toimitettiin sinne; eivät puhuneet suomea (liettualaisia yksi arabi) ja asensivat renkaat täysin pieleen..mm. lähes tuplapaineet jätettiin renkaisiin ja painot heitetty miten sattuu. Korjautin kalliilla muualla. Nyt reklamaatio edessä, ei taida onnistua. Välttäkää!!

        Onkohan kyseessä Auto ja Rengas A A Autofix Palokärjenkuja 1? Tilasin myös sinne uudet talvirenkaat Rengas-onlinesta, ja tulivat maahan muutamassa päivässä, mutta ei vaan muka olleet saapuneet kyseiseen asennusliikkeeseen vielä viikonkaan päästä. 2 vkoa oottelin ja rimputtelin puljun nokkamiehelle, joka aina vaan sanoi, ettei oo näkyny ja täytyy vaan ootella. Samaan aikaan olin jo selvittänyt jakelufirman osuuden ja heillä oli kuittaus renkaiden luovutuksesta, joten ajoin itse Palokärjenkujalle ja löysin rengassetin hallin nurkasta. Nooo, siinä sitte sanoi, että heti seuraavana päivänä tulet, niin ovat vanteilla ja laitetaan alle. Kovalla touhuamisella auto telineelle ja nakit alle, mutta ei puhettakaan, että hinnasta pikkuse pois, vaikka kävin tekemässä heille hiuka töitä ja etsimässä renkaat. Kysyi vielä, että jätänkö kausisäilöön kesärenkaat, sanoin, etten uskalla ku tarvii nekin käydä itse löytämässä. Läksin nastat riipien pihasta vihdoin viimein ja huoltsikalle painetarkistukseen. normisuositus 2,3bar. Pojaat olivat jättäneet jokaiseen eri paineet, vaihtelivat 1-3,2. Oli melkoista keikutusta ja 2 rengasta vuotaa, joten ei prkl. Että tällaista. En suosittele kenellekään


    • nasse

      Jousien vaihto sujui ongelmitta, ajallaan ja edullisesti, tosin kaikki muu kusi.

      -Omat kamat oli hävinny takakontista, tilalla oli tavaraa joka minulle ei kuulunut. Osa kamoista löytyi lopulta korjaamon nurkasta.
      -Puoli tankkia oli ajettu tyhjäksi. Kuulemma meni varaosien hakemiseen. Sain kuitenkin hyvitystä valittaessa.

      Muita korjaamoita n. 200 euroa halvempi hinta houkutteli kokeilemaan, ei houkuttele enää..

    • Upeeta

      Upeeta palvelua. Käytän aina Bentleyni siellä huollossa.

      • Ippo

        Diesel-pakokaasumittaus 15 euroa.


    • FiX ??

      Mikä on tuon korjaamon oikea nimi?

      • eljii

        http://autofix.websites.fi/ toimii netissä.

        Perheen autojen katsatukset hoidettu/aloitettu tuolla.
        Pakokaasumittauksessa säätävät jos on tarvittu.
        Katsastusmieshän ei tee sekunninkaan korjaustointa, vaikka varmasti osaa.
        "Tervetuloa uudelleen kassan kautta" on meininki

        Pakokaasumittaustodistus tuolta ja alennuskuponki.
        Kupondin paikoissa tai täältä valitussa loput: www.katsastushinnat.fi
        (Nettivarauksella voi saada halvemman kuin 15% alennuksella)


      • eivät_ole_kädettömiä

        >> Pakokaasumittauksessa säätävät jos on tarvittu. Katsastusmieshän ei tee sekunninkaan korjaustointa, vaikka varmasti osaa. <<
        Espoossa asuessa aina kahden auton katsastuksien alku tuolla, maksoi silloin vain kympin. Sisältäen tosiaan kerran kaasarin ruuvailuakin ja lamppujen tarkastuksen. Nyt on matkaa 35 km mutta menen taas.


    • Tankki täyteen

      Asennutin joskus tuolla uudet renkaat. Ihme kyllä kaikki meni hyvin, mitä nyt pelkkä alle laittaminen kesti lähemmäksi tunnin. Hinta oli samaa tasoa kuin muualla.

      Korjaamo ja sen väki vaikutti niin epämääräiseltä että en ole uskaltanut viedä toista kertaa.

      • Renkaat alle

        Kävin eilen ennen kasia paikalla ja ilmoittivat että laittavat jo paikkaa kiinni, avaavat seikalta. No menin sinne seiskalta, eka kaveri tuli paikalle joskus 20 yli. Renkaat otetaan poies ja uudet tilalle leppoisalla vauhdilla. Muita ei ollu vielä paikalla. Lähdin siitä ajelemaan eikä tunnu paineissa tai tasapainotuksessa valittamista. Maksoi alle puolet siitä, mitä muualla.

        Oon viitisen vuotta käynyt tuolla laitattamassa saksasta tilattuja renkaita vanteille. Kerran tilasin suoraan sinne. Siinähän sitten kesti ja kesti ja piti mennä paikan päälle ettimään vanteet ja renkaat ja laittoi sitten saman tein alle. Tapauksesta viisastuneena en tilaa niitä enää sinne vaan kotiin, ja kiikutan sitten renkaat ja vanteet paikan päälle. Monestihan siinä on paikalla melkonen kuhina joten jonottamaan siinä pääsee, eikä vuoronumeroita hirveästi siinä jaella.

        No kävin sattumalta eilen myös Laakkoselta. Sinne varasin etukäteen ajan, jonka sain noin kuukauden päähän. Edellisenä päivänä tuli vielä muistutus ja kun vein avaimet niin tuttuun tyylin jonotan hetken että pääsen asioimaan, sitten tyyppi naputtelee konettaa tärkeän näköinsenä ja noin 10min päästä pääsen sieltä lähtemään. Soittivat päivällä, että valmista on antoivat hinta-arvion. 360e ovenlukon moottorin vaihdosta. Hain auton ja kertoivat, että luukun vika on koritöitä, eikä heillä ole siihen työkaluja. Antoivat hertisikan pisteen yhteystiedot ja pyysivät varmaan ajan sieltä.

        Kerran olin vaihtamassa auto fixissä renkaita kun jonkun heebon uudehkoa audi A6:sta siinä korjattiin. Ei ollut kaveri ihan tyytyväinen palveluunsa. joutui lähtemään hakemaan jotain osaa.

        Jos nyt vertaan näitä kahta ääripäätä, niin joo varmaan eroja on. ihan samalla tapaa, kun jos menen Ranen grillille tai vaihtoehtoisesti Hans Välimäen ravintolaan. Jos haluan viedä vaimoni vuosipäivä illalliselle en ehkä vie häntä Ranen grillille (no en välttämättä myöskään Hansille) ja vaihtoisesti jos mulla on yö neljältä nälkä en mene Hansin paikkaan.

        Veisinkö Autofixiin huoltoon jotain uudehkoa autoa: en ikä kuuna päivänä. Vienkä sinne renkaidenvaihtoon? No olen vienny jo kymmenisen kertaa viimesen viiden vuoden aikana. Tiedän mitä sieltä odotan, ja voin viedä ilman ajanvarausta ja homma tulee jossain vaiheessa tehtyä pienillä kustannuksilla.

        Jotenkin tuntuu, että vois porukka hiukka ottaa järkeä käteen tänkin asian suhteen. Kyllähän paikkaa näkemälllä voi miettiä, mitä asioita siellä kannatta hoidattaa. Ja jos arvostaa sitä, että astelee pihalle ja jossain vaiheessa saat asiasi hoidettu, ilman että varaat etukäteen aikaa, niin on oikea paikka.

        Oon monesti jutellu sen heebon kanssa ja tosiaan tekee hommia 364 päivää vuodessa noin 0700-2000. Joulupäivän pitää vapaata. Ahkeran tuntuinen leppoisa kaveri, ei valittamista.

        No summa summarum. Sainko rahoilleni vastinetta ja täyttyivätkö odotukset? Kyllä ja kyllä. Olivatko odotukset korkealla? Eivät. Ei tommosesta paikasta voi odottaa tiettyjä asioita ja ne pitää hyväksyä, jos sinne auton vie. Itse tulen käyttämään ko paikkaa jatkossakin, koska olen tyytyväinen hinta-laatu suhteeseen.


    • käsisittämätön

      Mulla olisi tähän n. 5000 merkin mittainen tarina, mutta lyhennän sen seuraavaan lauseeseen: Älä vie autoasi kyseiseen korjaamoon.

      • Staga

        Sama juttu. Hävittivät meidän autoa avaimet ja siitä syntyi aikamoinen soppa.


    • EloG

      Joskus kyseistä paikkaa kutsuttiin länsiväylä lehdessä "Leppävaaran autopalvelukeskuksena".

      Itse käyn hakemassa tuolta auton katsastukseen vaadittavat paperit. Alennuskuponkeja sillä ei enää ole, mutta kirjoittaa jonkun lapun jolla kehän autokatsastus antaa alennuksen. Bensa-auton katsastus on sen 55e tuolloin.

      Joskus muutaman vuotta sitten tilasin kanssa rengas-onlinen renkaat sinne, eikä minulla ollut niiden saamisen kanssa mitään ongelmia. Mutta samaisella reissulla kun ne pyörittelivät renkaita vanteille, katsoin kun jonkun somalitytön micraan asennettiin takaluukun muovilistaa paikalleen. Kylmästi vaan poraruuvia listan läpi peltiin :D

      Alkukesästä hain appiukon autoon käytetyn parin kesärenkaita, kun väärät aurauskulmat olivat raapineet vanhat romuksi. Niitä käytettyjä renkaita muuten riittää. Iltapäivällä soittivat, että renkaat on valmiina ja hakiessani niitä, oli painoja lyöty hujan hajan varmaan 100g ja vanhat painot jätetty paikalleen.. No painottivat renkaat oikein, kun sanoin että vähempi paino määrä riittää varmasti, kun repii vanhat ensin pois.

    • pettynyt_asiakas

      Y-tunnus: 2163276-0 Auto-fix:

      Kaupparekisteri Rekisteröimätön 14.12.2007 19.12.2007
      Kaupparekisteri Rekisterissä 20.12.2007 07.01.2010
      Kaupparekisteri Lakannut 08.01.2010
      Verohallinnon perustiedot Rekisterissä 14.12.2007 09.08.2011
      Ennakkoperintärekisteri Rekisterissä 15.12.2007 31.12.2009
      Arvonlisäverovelvollisuus Liiketoiminnasta alv-velvollinen 15.12.2007 31.12.2009
      Autokorjaamon tietoja ytj:stä..
      Takuuta ei ole kun ei tunneta kuitteja , eikä veroja makseta.
      Nämä voi jokainen käydä tsekkaa www.ytj.fi

      • valitettavaa

        Asun siinä aika lähellä ja näyttää siltä että ne autot joita sinne viedään niin ne niillä kiihdyttelee ja rikkoo siinä samalla vetelee siinä tietä edestakas.


      • sir olavi
        valitettavaa kirjoitti:

        Asun siinä aika lähellä ja näyttää siltä että ne autot joita sinne viedään niin ne niillä kiihdyttelee ja rikkoo siinä samalla vetelee siinä tietä edestakas.

        Erehdyin viemään autoni huoltoon kyseiseen paikkaan.
        Olivat ajaneet ilman lupaa autollani lähes 15 km ja syyksi väittivät, että "täytyi testata liikenteessä."

        Teettämäni huolto ei olisi vaatinut edes moottorin käynnistämistä.


      • jaakliht

        Ajaavat muiden autoilla paljon enemmän, olet päässyt vähällä eroon "korjaamosta"joka kusettaa kaikkia keinoilla millä hyvänsä.


    • ZamiSaari

      Hullu saa olla että uskaltaa edes pihaan..itse lähdin karkuun kun Romaaneja käveli kainalosauvoilla kuin walking deadissa..KARKUUUN!!

    • Bmww

      Rengashommat hoituu sujuvasti myös isot vanteet

    • kokemuksiataas

      Olen pari kertaa vienyt sinne autoani. Usein on ollut huonoa työnjälkeä. Vien koska korjaamo on lähellä ja saattaa olla edullinen.

      Tapaus 1.
      Vein autoni tuulilasin vaihtoon, vetokoukun asennukseen ja akun vaihtoon. Lopputulos: Tuulilasi liimattu ihan ketuilleen. Laitettu KÄYTETTY akku tilalle. Vetokoukku OK. En uskaltanut reklamoida koska hajottaisivat vain lisää..

      Tapaus 2.
      Vein autoni öljyn vaihtoon. Vaihdettu öljyt, jätettu suojamuovit asentamatta takaisin ja rikottu kiinnikkeet.

      Muutaman kerran vaihdettu öljyt hajottamatta mitään. Vaihdettu lampda anturi halvalla. Muutaman kerran tehty pikkukorjauksia ihan ok. Auto haisee aina pahalle sieltä tullessa.

      Työn laatu huonoa. Useamman kerran olen ajatellut, että nyt oli viimeinen kerta..

      • MRPEL

        Myy myös autoja jotka poistettu rekisteristä ja pitää rekisteröidä herra mukana (pistää sut rattiin eli maksat sakot jos poliisi pysäyttää), myy muiden nimissä olevia autoja ja kysyttäessä kertoo olevansa rakennusalalla. Käyttää katsastuksessa aina samaa firmaa kun on itse siinä jotenkin mukana, ei ainakaan minulle anna luotettavaa kuvaa auton kunnosta.


    • hipheihui

      Nph autopalvelukeskus näyttää muuttavan tattarinsuolle leppävaarasta. heiltä löytyy ihan viralliset nettisivut ja tgoimivat y-tunnukset ym virallinenkin osuus...http://www.nph.fi/
      pitänee muuttaa perässä??
      Osoitteeseen Kytkintie 38.. avajaistarjouksena näyttää olevan edullinen öljynvaihto ja avajaisetkin tiedossa 16.1.16
      Sinne siis ilmaiselle keitto lounaalle ja pullakahville ...

      • älä_puffaa

        > Nph autopalvelukeskus näyttää muuttavan ...
        Ei tässä ketjussa mistään Nurmijärven Pesu ja Huolto -puljusta puhuta.
        Vaan Leppävaarassa Palokärjentie 1:ssä olleesta/olevasta pajasta.


      • kytkimen_vaihto

        Viime viikon perjantaina kytkin jämähti pohjaan kehä 1 varteen. Soitin aamulla ennen 8 ja vanhempi herra tarjoutui ajamaan auton korjaamolle. Ajoi paikalle ja ajoi autoni korjaamon pihaan ilman toimivaa kytkintä (itse en olisi uskaltanut), ajoin perässä hänen oman autonsa. Kyseenalainen, mutta toimiva palvelu kiireessä, säästi hinaukselta.

        Sovittiin pihassa, että ukko tekisi arvion mikä kytkimessä on vikana ja sopisimme korjaustoimenpiteistä kun arvio on tehty. Mielessäni oli hakea osat itse, mikäli sellaisia tarvittaisiin. Soittelin samana päivänä myöhemmin, mutta ei vastannut. Oli soittanut myöhemmin illalla, mutta ajattelin, ettei ainakaan ennen maanantaita ehtisi tehdä mitään.

        Maanantaina soitin kyselläkseni arviosta. Kertoi puhelimessa hakeneensa jo osat Motonetistä ja vaihtaneensa kytkinsarjan. Tästä ei oltu sovittu, ja olin hyvin näreissäni toimintaan. Hinnaksi kertoi 480 e osineen ja töineen (kytkinsarja 140-180e), auton hakemiselle kertyi hintaa 30 e, mutta hinta pyöristyi tasan viiteen sataan.

        Hain auton seuraavana päivänä pihasta. Kytkin oli tosiaan vaihdettu ja kirjasi huoltokirjaan leiman korjauksesta sekä vaihdetut osat. Pohjasta oli suojamuovi asentamatta vielä ja sitä piti vartti odotella, kunnes tuli paikalleen. Maksu piti suorittaa käteisellä, joten epäily herää ilman kuittia tehtävästä kaupasta.

        Kokonaisuutena nopea, mutta hyvin epäammattimainen toiminta ilman toimeksiantoa tehdystä korjauksesta ja käteismaksusta johtuen. Toivottavasti kytkin toimii vähintään luvatun vuoden takuun ajan.


    • Auto-NotFix

      Alla kuvattu tapahtui kesällä 2011, mutta törmäsin tähän ketjuun vasta nyt.

      Ostin Rengas-Onlinesta vanteet, jotka vaihdatin uuden auton mukana tulleiden peltivanteiden tilalle. Pajalla oli vanhempi 'omistajan' oloinen rähjä ja kaksi 'asentajaa'. - toinen kotimainen ja toinen tummempi maahanmuuttaja. Asennukseen kului tasan 2h. Pankkikortti ei kelvannut ja koska tasarahaa ei ollut tarjolla, niin äijä tyhjensi rasvaiset kolikot asentajien taskusta. Jäin muutaman eypon verran tappiolle.

      Seuraavalla viikolla ajelin sitten tunnettuun rengasliikkeeseen tasapainottamaan renkaat, koska auto täristi vitusti. Ei tullut mieleenkään palata Auto-Fixiin. Rengasliikkeessä ensimmäinen kommentti oli, että olenko itse yrittänyt tasapainottaa renkaat, sillä jokainen rengas oli epätasapainossa ja jokaikinen paino oli väärässä paikkaa vannetta.

      Tein asiasta reklamaation Rengas-Onlineen. Kiittivät siitä, mutta mitään ei ole tehty asian eteen. Mielenkiintoista, että Rengas-Online yhä käyttää ilman Y-tunnusta toimivaa ja veroja maksavaa yritystä virallisena kumppanina.

      • Asiakaspalveluako

        Auto-Fixillä on huonointa asiakaspalvelua mitä ikinä olen kohdannut. Tilasin renkaat 1001 renkaat sivustolta suoraan korjaamolle. Yli kahden viikon yritin tavoittaa heitä tekstiviesteillä ja puhelinsoitoilla mutta eivät ikinä vastanneet. En halunnut mennä sinne ilman ajanvarausta kesken rengasvaihdon kiireisintä aikaa ja en edes ollut varma oliko ne vastaanottaneet renkaat. 1001 renkaitten sivuilla luki että ne oli toimitettu Vantaalle..

        Sitten tyttöystäväni kävi paikan päällä ja ei saanut renkaita mukaan ilman asennusta. En todellakaan näitten kommentien ja surkean asiakaspalvelun jälkeen halunnut että he vaihtavat edes autoni renkaat!

        Eivät ole ennakonperintärekisterissä ja ei ole muita yhteystietoja kuin yksi puhelinnumero. Luulin jo että firma on konkassa! Olimme näköjään soittaneet väärään numeroon oli selitys. Myöhemmin samana päivänä kun menin sinne itse, ne myönsi ettei kyseessä ollut väärä numero mutta oli niin kiire ettei ehtinyt vastaamaan viesteihin/puheluihin kahteen viikkoon!

        Hirveän valittamisen jälkeen sain viedä renkaat kotiin ilman asennusta ja maksua (itse renkaat olin jo maksanut) . 1001 renkaat poistivat kyseisen puljun sivuiltaan koska hekään eivät saaneet heihin yhteyttä ja huomasin myös että rengas-online ei toimita enää sinne . Ei ikinä enää sinne!


    • katjo

      Meillä vain hyviä kokemuksia noin kahdeksan vuoden ajalta. Viittä autoamme on siellä tuunattu ja rempattu, lompakko ystävälliseen hintaan ja ajankohtaan katsomatta.

    • Venttiili

      Tilasin rengas onlinesta talvirenkaat Auto-fixiin. Kolmeen viikkoon ei renkaita näkynyt, vaikka toimitusajaksi ilmoitettiin pari päivää. Kävin katsomassa paikan päällä, sieltähän ne löytyi. Omistaja koitti myydä minulle jotku vastaavat mallit halvemmalla...noh, heitettiin talvirenkaat vanteille ja auton alle. Meni 1vrk, huomasin et vasen eturengas oli ihan tyhjä. Epäilin venttiilivikaa, ajoin samaan paikkaan takas ja pyysin vaihtamaan venttiilin, sekä tarkastamaan loput venttiilit. Nokkamies sanoi että asia selvä. Parin päivän päästä oli sitten oikee takarengas tyhjänä. Tällä kertaa alkoi huumori loppua, menin takas paikan päälle ja pyysin vaihtamaan kokonaan uudet venttiilit. Sen jälkeen on kyllä toiminu, mut koko hommasta jäi paskan maku suuhun. Koko pajan porukka on epämääräistä, nokkamies heiluu siellä naama paskassa ja ei osaa sanoa aikatauluista yhtään mitään. Tilaukset kirjataan jonku vanhan Aku Ankan kanteen ja kukaan ei ymmärrä Suomea. Melkei ku jostai Kummelin huonosta sketsistä, voi vittu mä sanon. En kyllä vie autoani tuohon lafkaan enää ikinä.

    • ettäTerve

      :D. Hyvä mesta.

    • Keijo1990

      Ei kannata Tesla viedä HAAAA HA!

    • Verokarhu

      Auto-Fix Leppävaara, Y-tunnus 2163276-0, Yksityinen elinkeinonharjoittaja,

      !!! >>>> Elinkeinotoiminta päättynyt 08.01.2010 <<<< !!!

      www.ytj.fi

    • Hyvintoimii

      Ei toimi enää Auto-Fix nimellä, sama omistaja edelleen, kävin siellä pakokaasumittauksessa, edullista on

      Bensiiniauto 10 euroa
      Diesel-auto 15 euroa

      • jaakliht

        Käykää hyvät ihmiset jossain muualla kuin palokärjekujalla autonne kanssa, Autofix Ari Sallinen on edelleen tämän huijjarin nimi. Puhelin numerokin löytyy ellei ole jo vaihtanut, 0400 166 262 Todellinen aneeminen pikkurikollinen.


      • jiihaajii
        jaakliht kirjoitti:

        Käykää hyvät ihmiset jossain muualla kuin palokärjekujalla autonne kanssa, Autofix Ari Sallinen on edelleen tämän huijjarin nimi. Puhelin numerokin löytyy ellei ole jo vaihtanut, 0400 166 262 Todellinen aneeminen pikkurikollinen.

        Mikä neitiä vaivaa? Onko kesämekko liian kuuma?


    • Alicek

      Todella humoristinen paikka..

    • hessupi

      Eikös siellä ole nykyisin uusi yrittäjä vuokralla?

    • Kan_salainen

      Paikan koko olemus on jo niin karmaiseva, että täytyy kyllä ihmetellä kuka tuollaiseen paikkaan viitsii autonsa viedä!!?? Koko alue on kuin kaatopaikka. Toisaalta sekin on kummallista että näyttävästä harmaan talouden torjuntakampanjasta huolimatta on ilmeisesti niin, että oikeasti viranomaisia ei juuri kiinnosta.

    • kakkapylly

      hyi

    • peltohiiri

      Hei,

      Autofix eli A & A Rengas Oy on lakkautettu Palokärjentiellä.

      Tilalle tulee uusi ja rehti yrittäjä, asiat hoituu nopeasti ja saumattomasti. Selkeä laskutus, kuitit ym. Erikseen on vielä palkattu ihminen ottamaan asiakkaat vastaan ja mitä saisi olla.

      Vanha henkilökunta vaihtunut, tillalla uusia, nuorempia (30...45v) jotka osaavat asiansa asiallisesti.

    • rumputtirum

      Huoltokirja mukaan ovat vaihtaneet toyota yarikseen takajarrulevyt palat.....melkoinen suoritus koskapa yariksessa on takna rumpujarrut...jätkä taitaa sivubisneksenä leimailla eri autojen huoltokirjoja?

      • päästäinen

        Olisiko mahdollista, että on kirjoittanut vahingossa väärin kiireessä? Mun mielestä tätä tulisi lähestyä objektiivisesti, ilman tunnelatausta.

        Kaikenlisäksi koko pulju on lopetettu, uusi tyyppi ostanut kiinteistön ja aloittelee siellä liiketoimintaa.


    • pumrumputtipam

      Tarkka lainaus "89t km Takajarrulevyt palat vuosi eteenpäin ja 110t km " Etujarrulevyt palat" ...Ensinnäkin Yaris on minulle erittäin tuttu auto 2000 mallin osti äitini uutena ja sillä ajettiin 180t km ennen myyntiä sinä aikana autoon vaihdettiin kaksi poltinta normaalien huoltojen päälle EI mitään muita ylimääräisiä korjauksia. Toisella Yaris versolla jonka ostin käytettynä oli ajettu 450tuhatta km kattavalla huoltokirjanpidolla viittaan jarruihin takajarrujen jarrupalat oli vaihdettu 310t km kohdalla etulevyt vaihdatin itse 4000t/km kohdalla palasarjojakin oli mennyt vasin 2 kpl ennen sitä.
      Tällä kokemusella EN USKO että yariksesta menee jarruista mitään vaihtoon km 89T/km varsinkaan takaa ja toisaalta että edestä olis levyt loppu 110t/km kohdalla on yhtä epäuskottava...Noh ihan sama jätin tuon auton ostamatta koska en uskonut huoltokirjan "leimoihin"

    • suosittelen

      Ystävällinen tyyppi, joka osaa hommansa erittäin hyvin.
      jarrupalat ja laakerin vaihto makso yhteensä 310e

    • HarmaatalousAri

      En suosittele kyseistä firmaa! Viime keväänä vaihdoin itse talvirenkaat kesärenkaisiin yksi pultiti ei auennut ja soitin kyseiseen firmaan voisivatko he avata pultin kun minulla ei ollut muuta kuin ristikkoavain. Sain ajan samalle päivälle ja kyselin hintaa pultin irroitukselle Ari sanoi hinnaksi 15€ kun kyseessä oli vain yksi pultti. Kun korjaaja oli saanut pulttia löystytettä ja oli aika maksaa työstä Ari vaati hinnaksi 80€ euroa koska pultin irroittamisessa kesti odotettua kauemmin oli kuulemma joutunut lämmittämään pulttia jotta se irtoaa. En suostunut maksamaan, koska sovimme työlle hinnaksi 15€, pitkän vääntämisen jälkeen jouduin maksamaan 60€ ja kuittia kysyessä maksupäätteestä oli paperi loppu ja hän ei voinut kirjoittaa käsin kuittia koska hänella ei ollut oikeaa paperia siihen. Huijattu olo jäi ks. liikkeestä.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe