Sportia Pekka PETTYMYS

Ei lelunostaja

Olen käynyt ko. liikkeessä Lielahdessa 2-3 kertaa. Joka kerta tavara oli "erinlaista" kun mainos antoi ymmärtää. Ilmoitus "unohti" kertoa että laskettelusukset olivatkin LASTENSUKSET ! Aiemmin samankaltaisia kokemuksia. Vain kesän tarjousteltassa ollut joskus jotain ostamisen arvoista. Joskus koitin tiedustella tarjouksesta, mutta puhelimeen ei oikein vastata. Harmittaa turha ajokeikka. Nyt riitti mulle. Samalla pohjalla ravintola voisi mainostaa pippuripihviä ja kertoa sitten pöydässä asiakkaalle, että kyse on lasten annoksesta.

22

2142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8787+09

Joo...Lööppi lehdessä ja tavara ei aina vastaa toisiaan.

• Ä n k y r ä

Eihän siellä Sportia Pekassa koskaan edes ole niitä tuotteita, joita ne mainostavat!

Ja jos onkin, niin sitten ne on jotain lastenkokoja tai kaikki esim. vasemman jalan jalkineita tai pareittain eri väriä tai eri kokoja.

Olen itse jo lopettanut tuossa onnettomassa narikassa ostoksilla käynnin.

• dfghj54534

Enpä ole koskaan nähnyt kenkiä myytävän parittomina. Tosin taisitkin vitsailla.

Itse tulee käytyä stadiumissa ja intersportissa, koska löytyvät keskustasta. Eniten tulee urheiluvaatteita ostettua Tampereen ulkopuolelta, koska pienillä paikkakunnilla on usein paremmat tarjoukset kun tavara ei mene kaupaksi niin hyvin. Viimeksi ostin 180 euron takin 50 eurolla.

• 8++++28+34
        dfghj54534 kirjoitti:

Enpä ole koskaan nähnyt kenkiä myytävän parittomina. Tosin taisitkin vitsailla.

Itse tulee käytyä stadiumissa ja intersportissa, koska löytyvät keskustasta. Eniten tulee urheiluvaatteita ostettua Tampereen ulkopuolelta, koska pienillä paikkakunnilla on usein paremmat tarjoukset kun tavara ei mene kaupaksi niin hyvin. Viimeksi ostin 180 euron takin 50 eurolla.

Tosi on. Vastaako Pekka? Muuttakaa tapojanne...

• väärä osoite!!

Älä täällä natkuta, vaan lähetä suora reklamaatio sinne Sportiaan? Ei ne kuule varmaan tätä lue? Meiliä menemään, niin kuuluu tomia, tai sitten soitat reippaasti. Se on oikea keino.

• vxcvxcvxxv

Aika outoa, että ei ilmoitettu mainoksessa. Varmaankin jäänyt vahingossa pois. Yleensä näistä kylläkin ilmoitetaan ainakin merkki ja malli, jolloin voit itse todeta kyseessä olevan lasten sukset kun selailet tuotteita netistä.

• ohi menen

Palautin erään tuotteen sopimattomana, niin en saanut rahoja takasin vaan kuitin, jolla voisin saman summan edestä hankkia jotain muuta heiltä ja voimassa vuoden ajan. Enpä ole sitten 2006 vaivannut sen narikan ovia. Perhe harrastaa, joten menetys on heidän. Mielestäni tämä menettely on myös kuluttajasuojalain vastainen, mutta kauppias onkin valtio valtiossa. Niin että Pekka olet minulle velkaa siihen asti kunnes maksat sen.
      Koskikeskus Intersportin palveluun kuuluu myös palauttaa asiakkaan rahat ja luottaa siihen, että tulee uudelleenkin.

• 2 jalkaa äänestää

Pekka on velkaa meille 19.90 € lasten sukelluslaseista....ja edelleen on, eikä auttanut paikan päällä reklamointi.
        Kuitin mekin saimme, joka 1v. voimassa ja voi vaihtaa ko. puljun tavaraan.
        Ei ole sen jälkeen Pekan saranoita kulutettu. Kuullut puhetta tuosta valtio valtiossa. Koskikeskus Intersportin on palvellut meitä sen jälkeen ja hyvin, samoin Stadium.
        Kalliiksi tuli Pekalla parikymminen. Sitä saa mitä tilaa.

• diipadaapa

Lueppa ohi menen kuluttajansuojalaki uudelleen. Kaupalla ei ole mtn velvollisuutta antaa asiakkaalle edes vaihto-oikeutta, vaan se on jokaisen liikkeen päätettävissä, haluavatko antaa parempaa asiakaspalvelua ja tarjota vaihto/palautusoikeutta. Ainoastaan koti- ja verkkomyynnillä on vaihto-oikeus lain mukaan

• Tpv jalkapallo

Sama kokemus. Kauppa mainosti Peak lasketteluvaatteita edullisesti. Menin kauppaan. Selvisi, että tuotteet olivat vanhaa mallia. Sitähän ei mainoksessa kerrottu.

Helsinkiläinen ystäväni osti lomallaan vieraillessa Tampereella Asics juoksukengät. Hänelle myyjä myi ne uusina mallina. Kengät hajosivat saumoista.

Hän toimitti kengät pääkaupunkiseudulla toimivalle kenkien maahantuojalle. Lopulta selvisi, että malli oli kaksi vuotta vanha ja kengät oli ns. harmaatuontia. Heillä ei kuulemma ole velvollisuutta vastata viallisista tuotteista, koska ne eivät ole heidän maahantuomia kenkiä.

Voit arvata, millainen harmistus tuli.

Meidän perhe ostaa kaikki urheiluvälineet Intersportista, useimmin Koskikikeskuksesta.

Silloin ainakin tiedämme, että saamme rahoillemme vastinetta vaikka vähän enemmän joskus maksaakin.

• Eienääonneksikauan

Sama täällä asics juoksukengät alessa, valmiiksi sutta ja sekundaa..saumat hiersi nahkat ruvella...jne. mistä löytäneet noin kolmoslaatua??

• Huijaustakokoale

Ja nyt alessa olevat asicset ovat pölyttyneet monta vuotta varastossa. Naapurikaupassa oli viikko sitten uutta mallia halvemmalla. Että sellainen loppuunmyynti!!?

• Shortsimies1

Mun kaveri osti Lielahden Sportia-Pekasta shortsit.
      Kotona huomasi että niissä oli hälytin paikalla ja toinen hälytin shortsien taskussa. Kaveri kävi uudestaan otattamassa hälyttimet pois.
      Anteeksi pyynnön sai palkaksi ei muuta.
      Esim. Dressmanissa saa sukat ilmaiseksi kaupan päälle jos joutuu ovelta palaamaan myyjän huolimattomuuden takia.
      Tuli myös mieleen että taitaa olla silmänlumetta heidän hälyt.

• Pettynyt :(

Ei mene meidän perhekään enää Sportia-Pekkaan. Kusettaa asiakkaita sen minkä pystyy.

• hgdgdgd

Aloitus on vanha, mutta Kalevan myymälä on nyt loppuunmyynnin kohteena.

• kypärrää

Kauhee kusíhätä, onko siellä jotain urheilukypärää mihkä kusta. Nyt on kiire

• tianpa

siinä ulko-ovien vieressä on imukykyinen kassakone jonka lokeroihin voi douppaus näytteen lirauttaa

• voe.helevetti
        tianpa kirjoitti:

siinä ulko-ovien vieressä on imukykyinen kassakone jonka lokeroihin voi douppaus näytteen lirauttaa

Voe helevetti

• Välittäjieninhooja

Valivalivali valivalivali vali
      Muuttakaa venäjälle valittajat
      Ettekö muuta keksi kun välittää.

• ValittamisestaValitusta

Valitat siis valittamisesta! Minua taas häiritsee tyypit jotka kaivavat ylös vanhoja ketjuja vain valittaakseen valittamisesta...

• ollesarkasti

Sportia Pekka lopettaa syksyllä.
      Sitten voi vaikka valittaa ,että enää ei ole urheiluliikkeitä joissa saa palvelua.Voi sovittaa tossuja ja vaatteita ja tilata sitten netistä

• kansaanmenee

Kusetusta. Tavaraa tuodaan lisää vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      2220
    2. Mies olet edelleen rakas ja tärkeä

Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.
      Ikävä
      87
      1809
    3. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      71
      1723
    4. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      108
      1586
    5. Milloin meistä tulee pari?

Vai tuleeko koskaan? :( Miehelle
      Ikävä
      56
      1312
    6. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      179
      1154
    7. Kuvaile kaivattuasi ja tunteitasi

häntä kohtaan viidellä emojilla!!
      Ikävä
      57
      1137
    8. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      237
      1109
    9. Ihastuksen halaaminen

Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂
      Ikävä
      49
      1092
    10. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe