Polkupyörähuolto Porissa

fillari kuntoon

Mikäköhän olis paras Porin paikoista viedä polkupyörä konaisvaltaiseen huoltoon, kevääksi täytyisi saada pyörä kuntoon. Mielellään Länsi-Porin suunnalla. Vai onko niitä nykyään muita kuin Viikkari ja sitten se Eteläpuistossa oleva, kun se yksi koki ikävän onnettomuuden..?

50

11546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyöräilijä70

      Itse olen käyttänyt Kunnostus Kulmalaa Meri-Porissa.. Vaikka en siellä asukkaan. On palvelu hyvää ja nopeaa. Olen myös saanut sieltä ostettua pyöräni hyvään hintaan. Suosittelen lämpimästi.

    • Janne.

      pyöräsport eteläpuistossa on nopea ja reilu.
      se pyöräliike siellä länsiporin prisman lähellä on hidas ja kallis. jonot oli viime keväänä peräti 5 viikkoa. pyöräsport oli tajunnut palkata lisää väkeä sesonkiaikana ja jonoa ei ollut kuin muutama päivä.

    • Vili Viikkarist

      Tähtikadulla, Viikkaris olin näkevinäni polkupyörähuoltoliikkeen. Työn laadusta tai hinnoista ei tietoa.

    • rc-kaveri

      Kielonkadulla on uusi osaava liike. Käppärän Fillaripaja.

    • Mikko.laine87
    • kävinpä kerran

      Siinä Vanhankoiviston/Herralahden Noutopizzan vieressä on hyvä liike.

      • Anonyymi

        Niin täällä itäporissa impola vanhakoivisto alueella olisi nyt nimenomaan hyvälle pyöränhuoltajalle saumaa kun tikkulan pyörä tiemmä lopetti,pyöräkauppiaita kyllä löytyy pilvinpimein jopa urheiluliikkeet ja ruokakaupat mutta entä sen ostetun pyörän toimivuus jos sen kasaa joku kaupan harkkari joka ei ole saanut mitään alkeita eikä itse edes käytä pyörää niin näppituntuma on hakusessa.Pitää muistaa tehdä ero moottoripyörän korjaaja ja polkupyörän korjaaja niillä on vissi ero se on jo nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täällä itäporissa impola vanhakoivisto alueella olisi nyt nimenomaan hyvälle pyöränhuoltajalle saumaa kun tikkulan pyörä tiemmä lopetti,pyöräkauppiaita kyllä löytyy pilvinpimein jopa urheiluliikkeet ja ruokakaupat mutta entä sen ostetun pyörän toimivuus jos sen kasaa joku kaupan harkkari joka ei ole saanut mitään alkeita eikä itse edes käytä pyörää niin näppituntuma on hakusessa.Pitää muistaa tehdä ero moottoripyörän korjaaja ja polkupyörän korjaaja niillä on vissi ero se on jo nähty.

        Vieläkö pietilän sulo korjailee fillareita? Meni mopotkin samalla ja jutuisss moni muukin.


    • Mie vaan

      Käppärän Fillaripajaa oon käyttäny jo ennen kuin se avasi ovensa suurelle yleisölle. =)

    • Halpa.

      Kaupunginvaltuutettu Aki Numelinin, pitämä työlistämispaja porkassa.

      • Rahan puhaltaja

        Puhaltaakse hyvät rahat siitä ilmaistyövoimalla itelleen kans?


      • Rahan puhaltaja kirjoitti:

        Puhaltaakse hyvät rahat siitä ilmaistyövoimalla itelleen kans?

        No laitetaan vielä tähänkin kommentti, lainaus --> Kaupunginvaltuutettu Aki Numelinin, pitämä työlistämispaja porkassa. ja Puhaltaakse hyvät rahat siitä ilmaistyövoimalla itelleen kans? <---

        Kyseinen Henkilö ei ole missään tekemissä enään vuoden 2016 jälkeen, Pormestariluodon
        Asukasyhdistuksessä, eikä myöskään Porkan Pyöräpajalla.
        Taitaa olla nykyään Väinölän nuorisotilan vetäjänä, Väinälän Kirjastoyhdistyksen palveluksessa. missä muistaakseni Hänen äitinsä toimii kyseisen yhdistyksen Puheenjohtajana, korjatkaa jos olen väärässä. ja taitaa Aki taitaa olla myös kyseisessä yhdistyksessä toimikunnan jäsen. Toimikunnassa taitaa olla vain 5 jäsentä.. Mutta näin.


    • yeeeeehaaw

      pyörä ja konehuolto järvelin

      • pitkään asiakkaana

        Järvelinillä homma toimii ja hinta on asiallinen.


      • Näin se vaan on
        pitkään asiakkaana kirjoitti:

        Järvelinillä homma toimii ja hinta on asiallinen.

        Porin asiallisinta palvelua olen saanut Pyörähuolto Järveliniltä.


      • Anonyymi
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Porin asiallisinta palvelua olen saanut Pyörähuolto Järveliniltä.

        Asiallinen, mutta nykyään KALLIS!


    • tsi-mies

      Korjaa kotona. Laatu ja jonotusaika riippuvat itsestäsi ja on varmasti lähellä kotia.

    • filari!

      porkan pyöräpaja paras ja halvin, muilla kovat hinnat.

      • tsi-mies

        Kotona työn osuus nolla ja ei ilmaa varaosien hinnoissa.


      • PorkassaParas

        Todistan oikeaksi positiivisen palautteen. Porkan pyörähuolto on ylivoimaisesti halvin, 5-6 kertaa halvempi kuin muut, kun kilpailutin. Työn laatu ansaitsee viiden tähden laatusertifikaatin (vrt. hotellien laatuluokittelu).


      • Anonyymi

        Porkan pyöräpajan korjailut on kyllä jotain muuta kuin laatua, siellä heiluu tyyppejä jotka ei edes tiedä mikä on jakoavain, pullonavain kyllä tiedetään.


    • hfnewfoi

      Käppärän fillaripaja Kielokadulla. Ei lupaa turhia ja saat pyörän, kun on sovittu eikä kiireeseen vedoten 2vko:n päästä sovitusta.

    • fillaristo

      Joo, yhdyn tuohon Käppärän Fillaripajaan, varmasti paras pyörähuolto porissa. Ja ainakin oma filetso kunnostettiin yllättävän edullisesti.

      googlettamalla löytyi sivutkin

      http://fillaripaja.net/

      • petri123.

        Ehdottomasti käppärään veisin itsekin..taitaa olla vielä halvimmastakin päästä.


    • ,,,m

      kertokaapas mitäs ihan perus pyörähuolto maksaa muualla? tuon pyörä-sportin hinnan tiedän kun ne sitä ovat mainostaneet, se 40€ taisi taas olla. jostain halvemmalla? viimeksi korjautin Porin seudun työttömillä, eikä maksanut paljon mitään ja hienosti sain pyörän kuntoon :)

    • Höööö

      Niin Porilaistenhan tarttee saada kaikki lähes ilmaiseksi.

      Ja siihen vielä perseennuolenta päälle.

      • Anonyymi

        Totta. Minä teen pyörärempan ilmaiseksi mutta perseennuolennasta pitää maksaa sataviiskymppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Minä teen pyörärempan ilmaiseksi mutta perseennuolennasta pitää maksaa sataviiskymppiä.

        Ulkomailla perse on halvempaa.....


    • jaaa

      Tyhmä maksaa liikaa....

    • vähisraum

      tohtorikeppi vielä hengissä? se tekee halvalla.

    • safss

      Ehdottomasti käppärään. Pari olis tarkoitus sinne viedä, ja niin postitiivisia kommentteja olen kuulluut, joten pakko on kokeilla.

    • hhhhahhhhhh

      "Kokonaisvaltaiseen huoltoon.."

      kysyjä taitaa olla joku sossumamma


      hahhhhaaaaaaaaa

    • polkija37
      • Liinaharjasta

        Pieni liike ja vähän syrjässä mutta oli kyllä tarjoushuolto aika yllätys. Koko pyörä oli kuin uusi, mitä nyt vanhasta saa. Toivottavasti pysyy tuommoinen pikkuliikekin pystyssä ja tuo alueelle tervetullutta vaihtelua.


      • ...
        Liinaharjasta kirjoitti:

        Pieni liike ja vähän syrjässä mutta oli kyllä tarjoushuolto aika yllätys. Koko pyörä oli kuin uusi, mitä nyt vanhasta saa. Toivottavasti pysyy tuommoinen pikkuliikekin pystyssä ja tuo alueelle tervetullutta vaihtelua.

        Mikä tän paikan osoite on?


    • hauska pyörä

      Näin taas sen hauskan fillarihenkilön liikenteessä :)
      Kyse on sellaisesta polkupyörästä, jossa maataan melkein selällään kuin olisi jossain lepotuolissa ja poljeskellaan rennon näköisesti matkaa tehden jalat edessä ja pää takana.Lippu sojottaa pystyssä varoittaen kanssakulkijoita varmaankin siksi että pyöräilijä ajelee niin matalalla.
      Mikä on tämä kyseinen fillari ja onko jokin liike joka noita myy vai onko se kaveri rakentanut vekottimensa itse?

    • PYÖRÄTÖN

      KYLLÄ ON HUONO PYÖRÄHUOLTO TOI KÄPPÄRÄN. VEIN SINNE PYÖRÄN JA SARVESSA OLI NUMERO MILLOIN SOITTAA KUN VALMIS. MENIN SITTEN KATSOMAAN ONKO KUNNOSSA, KUN SOITTOA EI KUULUNUT? PYÖRÄNI OLI KAMUTETTU JOHONKIN.?? TARJOSI JOTAIN PASKAA TILALLE, VAIKKA MUN PYÖRÄ OLI HYVÄ TUNTURI. EN SUOSITTELE TÄTÄ PAJAA KELLEKÄÄN.

    • hgh1

      Kamutettu? Suomea kiitos? Ja pienelläkin voi kirjoittaa!

      • osat_vaihtui

        Joo huonoa uutista on kuulunut käppärän fillaripajasta jo pitkän aikaa. Puhelimeen ei vastata, sivut on suljettu, fillareita ei korjata ja/tai kestää aivan tolkuttoman kauan. Kaikkea luvataan, mitään ei saada. Kävin viimevuonna samassa puljussa ja ensitunnelma oli todella hyvä. Enään en aio asioida heidän kanssaan. Ihme viipottajia. JA OHIMENNEN: olen kuullut saman kaltaista tarinaa enemmänkin mitä toi "PYÖRÄTÖN" sanoi. Fillaripaja, vastuuta!!!


      • fhk
        osat_vaihtui kirjoitti:

        Joo huonoa uutista on kuulunut käppärän fillaripajasta jo pitkän aikaa. Puhelimeen ei vastata, sivut on suljettu, fillareita ei korjata ja/tai kestää aivan tolkuttoman kauan. Kaikkea luvataan, mitään ei saada. Kävin viimevuonna samassa puljussa ja ensitunnelma oli todella hyvä. Enään en aio asioida heidän kanssaan. Ihme viipottajia. JA OHIMENNEN: olen kuullut saman kaltaista tarinaa enemmänkin mitä toi "PYÖRÄTÖN" sanoi. Fillaripaja, vastuuta!!!

        Fillaripajan ulkopuolella oleva kyltti (hyvin pieni) on jo hetken kertonut että paikka on suljettu. Nettisivuille eivät kuitenkaan mitään tietoa siitä laittanee pitkään aikaan, mutta nyt on nekin suljettu kokonaan :/


    • Anonyymi

      Miks ei löydy Xtreme vanne 27.5 taka pyörää 🤬

      • Anonyymi

        Kon se on mulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kon se on mulla.

        Ehrottomasti paras pyöräkorjaus, apupyöräkorjaamo "kolmas pyörä". Panee kaikki kuntoon.


      • Anonyymi

        Niin Tuo 27.5 tuumainen vanne on entinen 26" -584 koko, EU vaan käski muuttaa tuon kokoluokituksen. Eli noita löytyy myös Pormestariluodon Pyöräpajalta, Ja korjataan myös tuo mikä tuolla edellä on mainittu, Aki Nummelinilla ei ole enään mitään tekemistä Porkan Pyöräpajalla, eikä myöskään koko asukasyhdistyksessä, Ja Pyöräpajan Vetäjä ei ole myöskään enään kyseinen Venäläinen. T :Hämäläinen Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Tuo 27.5 tuumainen vanne on entinen 26" -584 koko, EU vaan käski muuttaa tuon kokoluokituksen. Eli noita löytyy myös Pormestariluodon Pyöräpajalta, Ja korjataan myös tuo mikä tuolla edellä on mainittu, Aki Nummelinilla ei ole enään mitään tekemistä Porkan Pyöräpajalla, eikä myöskään koko asukasyhdistyksessä, Ja Pyöräpajan Vetäjä ei ole myöskään enään kyseinen Venäläinen. T :Hämäläinen Jari

        Viekää fillarit nyt keväthuoltoon eikä parhaaseen ruuhka-aikaan. Syksyllä olisi kannattanut jo viedä .
        Porin huolloissa ei ole vikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Tuo 27.5 tuumainen vanne on entinen 26" -584 koko, EU vaan käski muuttaa tuon kokoluokituksen. Eli noita löytyy myös Pormestariluodon Pyöräpajalta, Ja korjataan myös tuo mikä tuolla edellä on mainittu, Aki Nummelinilla ei ole enään mitään tekemistä Porkan Pyöräpajalla, eikä myöskään koko asukasyhdistyksessä, Ja Pyöräpajan Vetäjä ei ole myöskään enään kyseinen Venäläinen. T :Hämäläinen Jari

        Enään ja iso päällikkö buahaha, uransa huipulla Jari.


    • Anonyymi

      Hyvä ja halpa korjaus polkupyörälle.
      Porkan Pyöräpaja.

    • Anonyymi

      Pormestarinluodon vanhassa ala-astetilassa kauppakeskuksessa on hyvä ja halpa pyöräkorjaamo/huoltopaikka.
      Älkää nyt kaikki sinne viekö, kun jonotusajat venyy sitten, hinta nousee ja palvelu huononee!

      Nyt on passeli!

      • Anonyymi

        Heips, toimiiko tämä Porkan pyöräkorjaamo vielä?


    • Anonyymi

      Porkan pyöräpajan johtaja ilmeisesti vaihtunut, selviää murtouutisen yhteydessä.

      SK: "Porkan pyöräpajan toiminnasta vastaavan Pormestarinluodon asukasyhdistyksen puheenjohtaja Teuvo Urho kävi aamulla toteamassa murtovahingot ja seuraamassa rikospaikkaa tutkivien poliisien työtä."
      ---
      Eli huhussa siis olisi perää että Hämäläinen ei enää olisi johtaja vaan häntä olisi viimeaikoina nähty leipäjonossa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2215
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1559
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1495
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      1294
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1189
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      924
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      805
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      289
      800
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      67
      724
    Aihe