VUOHIMÄEN RATSASTUSKOULU

Takku

Millaista kyseisessä paikassa on? Minkälainen ilmapiiri ja opettajat? Minkälainen opetus? Yms. Olen menossa leirille, nii haluisin tietää millasta siellä on.

102

5554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4:ttä vuotta jo

      Puitteet on mahtavat. Jos olet leirillä, joka päättyy Opera Gameseihin, niin saat olla mukana kisoissa katsomassa. Siellä on 3-4 todella osaavaa tuntihevosta esim. Gloria,Offi, Fiilur ja Susse on poneista mahtava.
      Opettajat ovat osaavia. Ilmapiirihän riippuu vähän leiriporukastakin...Ei voi tietää etukäteen ketä tulee...

    • Pierulol

      Minäkin olen menossa sinne leirille kesän 2013. mitä pitää osata esteleirille mennessä? Minkälaisia Pilkku, Hani, Tomppa, Kassu ja Uuno ovat hoitaessa ja ratsastaessa. Entä mikä olisi paras estealkajalle? kiittti jo etukäteen jos joku vastaa

      • Anonyymi

        Oon myöhässä mutta ainakin Kassu ja Pilkku on tosi kivoja nuo muut hevoset ei siellä enää ole


    • minämoi11

      Oon ollu 3leiriä siellä :) Kiva paikka jaa Pilkku on ihana, hyppää hyvin, symppis & Hani on kiva :) Tosi kiltti, karkailee vaa :/ & Tomppa on mun rakass

    • hirnauskis

      Hepoista:
      Pilkku-->ihan älyttömän kiva esteponi ja menee kivasti kouluakin
      Hani--> Menee kivasti myös esteitä ja hoitaessa kiva
      Tomppa-->paras,esteissä hyvä ja hoitaessa tosi kiltti
      Kassu-->hoitaessa kiltti, menee välillä aika vauhdikkaasti esteitä,mutta osaa
      Uuno-->laiska,mutta oikean ratsastajan kanssa osaa tosi paljon niin koulu kuin este
      Offi-->osaava ja kiltti hevonen
      Felicia--> vanha konkari,jonka kanssa hyvä aloitella

      • werty

        Mietin tässä, että onko jatkoleirit kuinka estepainotteisia, ja tiiättekö paljon kokemusta esteratsastusesta pitäis olla?


      • 3.kesäleiri jo tulos
        werty kirjoitti:

        Mietin tässä, että onko jatkoleirit kuinka estepainotteisia, ja tiiättekö paljon kokemusta esteratsastusesta pitäis olla?

        leireillä jaetaan vielä kahteen eri ryhmään, että jos olet mennyt ristikoita/50-60, niin ilmoita vaan itsesi jatkoleirille!


      • werty
        3.kesäleiri jo tulos kirjoitti:

        leireillä jaetaan vielä kahteen eri ryhmään, että jos olet mennyt ristikoita/50-60, niin ilmoita vaan itsesi jatkoleirille!

        Näköjään pitäisi sitten menna alkeisleirille..


      • mhgf
        3.kesäleiri jo tulos kirjoitti:

        leireillä jaetaan vielä kahteen eri ryhmään, että jos olet mennyt ristikoita/50-60, niin ilmoita vaan itsesi jatkoleirille!

        siel jaetaan kolmeen ryhmään


    • lllll1

      Pitääkö jatkoleirillä osata hypätä?

      • nskkkioio

        Onks noi kaikki jatkoleirit niiku esteleirejä? Häh mitää? Riiittäkö jos on hypännyt n. 65cm okserin korkeimmillaan, muttei suurempia esteitä ja menee esteleirille?


      • dwqse
        nskkkioio kirjoitti:

        Onks noi kaikki jatkoleirit niiku esteleirejä? Häh mitää? Riiittäkö jos on hypännyt n. 65cm okserin korkeimmillaan, muttei suurempia esteitä ja menee esteleirille?

        Riittää


    • suuulbe

      Este- ja jatkoleiri?
      Leireillämme ratsastetaan 5-8 henkilön ryhmissä. Ryhmät jaetaan ratsastajien tason mukaan. Jokaisella leirillämme ratsastetaan koulua ja työstetään hevosia tasaisella, hypätään esteitä, käydään maastossa ja uittamassa hevosia (säävaraus) Otamme toiveita huomioon tuntisuunnitelmia tehdessä, mahdollisuus esimerkiksi hauskaan ja vaihtelua tuovaan leikkituntiin.

      Jatkoleiri sopii hyvin ratsastajille, joille ei ole vielä kertynyt kokemusta vuosien ajalta, esim. perusratsastuksessa ja vaikutuksessa hevoseen on vielä parantamisen varaa. Jos esteratsastus on vielä vähän vieraampaa eikä kokemusta hyppäämisestä ole ennättänyt kertyä paljoa, jatkoleiri sopii silloin hyvin. Jatkoleireillä ratsastuksessa keskitytään kokonaisuuden kehittämiseen, mm. harjoitellaan apujen käyttöä ja vaikutusta hevoseen ja tehdään erilaisia istuntaharjoituksia. Tarkoituksena kehittää ratsastajan vaikutusta hevoseen ja oikeiden apujen merkitystä ratsastuksessa. Sekä opetellaan ja kehitetään esteratsastustaitoja: hypätään esteitä ja mennään erilaisia esteharjoituksia. Jokaiselle leirille räätälöidään omat ohjelmat ja tehtävät leiriläisten tason ja toiveiden mukaan.

      Esteleirit ovat tarkoitettu jo vähän edistyneimmille ratsastajille. Esteleirille tullessa olisi hyvä olla kokemusta esteratsastuskilpailuista ja hyppäämisestä. Jos olet ratsastanut vähintään 2 vuotta säännöllisesti ja hypännyt jo enemmän, ratana suoriudut 50-60cm esteistä, niin esteleiri sopii sinulle hyvin. Esteleireillä harjoitellaan ja kehitetään myös perusratsastusta ja käydään maastossa. Estetunneilla esimerkiksi työskennellään puomiharjoituksia apuna käyttäen, harjoitellaan erilaisten este-etäisyyksien ratsastamista (suhteutetut välit suoralla ja kaarevalla uralla), tehdään esteistuntaa ja tasapainoa kehittäviä harjoituksia. Esteharjoitukset ovat esteleireillä jatkoleirejä vaativimpia. Leirin ratsastusohjelma tehdään jokaiselle leirille leiriläisten tason ja tavoitteiden mukaan.

      Valmennusleiri on tarkoitettu kilparatsastusta aloitteleville ja kokeneemmille ratsastajille (koulu väh. helppo B ja rataesteet 80cm). Sopii hyvin esimerkiksi oman hevosen kanssa kilpaileville.

      Kannattaa selata ne sivut ihan kunnolla. :)

    • käsipyyherulla

      oon menossa vuohimäkeen 7. leirille tuleeks joku muu? En oo käyny siellä vielä kertaakaan, joten jännittääääääää........

    • asdfghjklöä

      käsipyyherulla // http://forum.hevostalli.net/read.php?f=10&i=1326631&t=1326631

      Tuossa on seiskaleirin viestiketju! :)

    • HepoFani<3

      onkos joku tulossa leirille 2 kesällä 2013? (;

      • asdfghjölkjhgfdsa

        Mä oon menossa HepoFani


    • whrfgvl

      Joo,mä oon menossa jatkoleirille,sain leiriohjelman ja 2 tuntia on esteitä.(eka on tasapaino ja kavaletti ja tokana on ihan oikee estetunti). ja ja millanen uuno on? kiva jos joku vastaa koska uuno vaikuttaa kivalta ♥

      • TosiTarza

        uuno tiputtaa, ja puree hoitaessa jos on nynny.


      • ere3
        TosiTarza kirjoitti:

        uuno tiputtaa, ja puree hoitaessa jos on nynny.

        uuno ei todellakaan tiputa. eihän sen selästä voi tippua, mutta puree ja potkii on sillä päällä. ihmisen vaan pitää olla sen kanssa rauhallinen ja positiivinen. Se pitää laitta heti karsinassa kiinni, koska sit se alkaa pomottaa, puree ja potkii, mutta mää tykkäsin uunosta ihan sikana. se oli niin sulonen pikku pullero. ratsastaesssa on kyl laiska, mutta raippaa


    • Sin1

      Minä oon menossa sille 5-leirille, joku muu tulossa sille?

    • HEPPAHÖPERÖ!!!!!!

      Pillkku on tosi mukava mutta tomppa ei oo yhtään kiva

      • ssde

        pilkku hylkii, mutta tomppa onn ihana. Ei mitään vikaa. se oli mun siskon hoitsu ja niin ihana ja kiltti. millä perusteella se ei ollut kiva. pilkkukin on kiva ja ihana kyllä, mutta hylkii välillä


    • 4leiri

      ONKO JOKU TULOSSA 4LEIRILLE!!??

    • miniponinen

      minä oon tulossa nelosleirille :)

    • minä-vaan

      4leiri ja miniponinen, ootteko ollu siellä ennen&kuinka kauan ootte ratsastanu (ite oon tulossa kans 4.leirille)? :)

    • I wanna know

      Heii, kertokaas joku jotain Amandasta. :) onko kiva? Hyppääkö hyvin, millanen hoitaa?

      • dsfg

        kuka amanda? ei siel oo sellasta.


    • karoliina 2

      Olisin menossa 2014 vuohimäen leirille minkä laista minkä laiset opettajat, hevoset tai tilat ?

      • wdrtfs

        Opettajat on mukavia ja oikein ammattilaisia. osas opetaa. minä pidin. hevoset ihania. siellä on sekä aloitteleville sekä kokeneimmille hevosia ja kaiken tasoisille, tilat on nyt upeet kun se on rempattu. se on tyyliin niinku kuninkallinen talli nyt. viimevuonna ei ollut niinkään. Minkä tasoinen ratsastaja olet, kauanko oot ratsastanut ja kenet halisit hoitsuks? mille leirille niistä meet? itsen menen kolmos leirille


    • allu106

      Mäki oon menos vuohimäen leirille 2014 ja sama kysymys kun karoliina 2, että Onko kyseisessä paikassa hyvä opetus ja hyvät tilat kun vuohimäen sivuilla sanottiin että tulossa uudet karsinat Jos en väärin muista. Ja viellä siitä opetuksesta, että onko se tiukkapipoista? Kiitos jos joku viittii vastata!

      • TosiTarza

        No siis opetus ei oo tiukkapiposta, mutta ankaraa ja osaavaa. Saattaapi olla lihakset kipee. Keitä olis tulossa 3. Esteleirille vuohimäkeen? Oon ollu siellä kaks kertaa.

        Ja siis no karsinat valmistu jo, on vähän kinkkinen paikka mutta kiva kuitenkii. Joo ihanat tilat on ihastut heti


      • anski1122
        TosiTarza kirjoitti:

        No siis opetus ei oo tiukkapiposta, mutta ankaraa ja osaavaa. Saattaapi olla lihakset kipee. Keitä olis tulossa 3. Esteleirille vuohimäkeen? Oon ollu siellä kaks kertaa.

        Ja siis no karsinat valmistu jo, on vähän kinkkinen paikka mutta kiva kuitenkii. Joo ihanat tilat on ihastut heti

        Minä oon tulos kolmos leirille mut sä kyllä tunnet mutjo


      • edf

        ei ole tiukkapipoista. juu siellä on uudet karsinat. koko talli on vissiin rempattu. käy kattoo facesta vuohimäen sivuilta. siel on uudesta tallista kuvia


      • rfgsaz
        TosiTarza kirjoitti:

        No siis opetus ei oo tiukkapiposta, mutta ankaraa ja osaavaa. Saattaapi olla lihakset kipee. Keitä olis tulossa 3. Esteleirille vuohimäkeen? Oon ollu siellä kaks kertaa.

        Ja siis no karsinat valmistu jo, on vähän kinkkinen paikka mutta kiva kuitenkii. Joo ihanat tilat on ihastut heti

        Mä tuun tänä vuonna kolmos leirille :) Olin viime vuonnakin ja pakko mennä uudestaan. oli niiin ihana leiri :)


      • WRE
        TosiTarza kirjoitti:

        No siis opetus ei oo tiukkapiposta, mutta ankaraa ja osaavaa. Saattaapi olla lihakset kipee. Keitä olis tulossa 3. Esteleirille vuohimäkeen? Oon ollu siellä kaks kertaa.

        Ja siis no karsinat valmistu jo, on vähän kinkkinen paikka mutta kiva kuitenkii. Joo ihanat tilat on ihastut heti

        kenet haluisit hoitsuks?


    • ponylove

      karoliina 2& allu106: Itse olin viime kesänä leirillä ja oli tosi kiva paikka! Majoitustilat oli tosi viihtyisät ja ruoka hyvää. Hevoset on kivoja ja opetuskin oli hyvää, mun mielestä opettajat oli tosi kivoja eikä mitenkään ilkeitä. Jos tarve vaati niin asiasta sanottiin, mutta ei mun mielestä mitenkään kauheen vihasesti.
      Jatkoleirin ohjelmassa kun luki, että ois kavalettitunti, niin hypättiin kyl ihan kunnon esteitä sillä tunnilla. Hypättiin muutenkin tosi paljon (jatkoleirit on siis estepainotteisia) ja leikkitunteja oli 2-3. Mun mielestä jatkoleiri on hyvä sellaselle, joka haluu hypätä, mutta ei haluu hypätä metriä tai kauheen vaikeita ratoja. Lisäksi meillä oli yömaasto, uittamaan ei päästy, kun vesi oli niin matalalla tai jotai. :D Mutta suosittelen tota paikkaa ehdottomasti, oon menossa ensi kesänä uudestaan! :)

    • karoliina2

      Mille nro leirille meet?

      • ponylove

        Mä meen neloselle :)


      • anski1122
        ponylove kirjoitti:

        Mä meen neloselle :)

        Mä meen 3
        Vaikka et kysyny multa hihi


    • karoliina2

      Harmi ois ollu kiva tutustuu mennään allun kaa leirille nro6 ku tunnen sen oikeestikki

    • vuohimäkeen tuleva

      Mä oon tulossa vuohimäkee esteleirille nro 3 vuon 2014 :). Minkä lainen on Susse?! Hoitaessa ja ratsiessa;)?

      • lukyf

        mä tuun sit samalle leirillle. No jos on vähän pisempi ihminen karsinassa niin täykkii ja luimii ja se annetaan vaan 35kilosille ihmisille tai alle koska se on niin pieni. en tiedä minkä lainen on ratsiessa, mutta leikkituynnilla näytti olevan reipas, mutta pysähty todella hyvin


    • pettynyt5

      Mulla on kokemusta vuodelta 2013, en suosittele. Hevoset ovat hyviä mutta opetuksessa on parantamisen varaa... Leirillä opettaja ei kysynyt esim. Osaako kaikki pohkeenväistöä ravissa, sanoi vaan että mitä tehdään ja se tehdään. Osasi tai ei. Asuntola on muutoin mukava mutta kaikki laaditut aikataulut menevät kankkulan kaivoon. Esim joku päivä piti olla herätys vasta klo. 9.00 mutta kuinkas muutenkaan meidät tultiin herättämään jo klo. 8.00, asuntolassa ei ole suihkua vaan pitää kävellä n. Kilometri rantasaunaan jonne pääsee noin joka 2 päivä. Hevosia uitettaessa minulla jäi kammo. Vesi oli lämmintä mutta kun nousimme ylös, alkoi tuulla kovaa ja jäädyin. Sitten meidät pakotettiin viemään hevoset tarhaan ennen kuin pääsimme vaihtamaan kuivat vaatteet. Tuo tuuli ei sinänsä ollut hiedän vika mutta silti... Pahin kuitenkin odotti vielä edessä, sillä vesi oli ollut täynnä roskia ja kuinkas muutenkaan. Emme päässeet sinä iltana suihkuun, kiva. Vielä noihin aikatauluihin lisään että herätysajat eivät olleet ainoat väärään aikaan tapahtuneet asiat
      Leiriavustajat olivat töykeitä ja välinpitämättömiä
      Olen puhunut

      • tryu

        no ei tietenkään kysynyt. kaikki jotka osaa hyppiä niin osaa varmasti pohkkeen väistöjäkin. ei se ooo mikään aloittelioiden leiri


      • sdd

        millä leirfillä olit


    • neloselle

      pettynyt5: siellä on kyllä lähempänäkin suihkutilat ihan talliympäristössä :) harmi että itselläsi leiri ei ollut kauhean mukava, itse pidän paikasta kovasti ja omasta puolestani voin kyllä suositella muille! :)
      vuohimäkeen tuleva: en osaa kunnolla sanoa kun en itse Sussella ole mennyt, mutta varmaan ihan kiva ratsastaa ja hoitaessa muuten ihan ok mutta saatta välillä koittaa vähän näykkiä :) sori vastaus on aika myöhässä ottaen huomioon milloin viestisi on kirjoitettu :D

    • minä6

      pettynyt5 sellaista se ratsastus välillä on ku on kylmä ja märkä nii pitää vaa kestää

    • leiriläinen

      Olin juuri 2-6.6 Vuohimäen 1. esteleirillä 2014 ja täytyy kyllä sanoa, että oli tosi hyvä ja tiukka opetus, sekä upeat puitteet! Päästiin hyppäämään ihan reilun kokosia esteitä.

      Jotkut ovat saattaneet saada sellaisen kuvan, että opettajat vaan kokoajan huutavat, mutta eivät he huuda kun vain aiheesta. Sellainen opetus onkin kaikkein edistävintä, kun saa kaiken vaatimisen jälkeen kehuja.

      Yksi miinus oli vain, että leiriporukka ei ollut mitään mukavinta..mutta muuten oli oikein hieno leiri, jonka aikana todellakin edistyi.

      Niinkuin pettynyt5 sanoi:''Leirillä opettaja ei kysynyt esim. osaako kaikki pohkeenväistöä ravissa, sanoi vaan että mitä tehdään ja se tehdään. Osasi tai ei'' piti oikeastaan paikkansa. Opettaja ei pahemmin kysynyt osaavatko kaikki harjoituksen, vaan laittoi kaikki reippaasti tekemään. Siinä pitikin olla valppaana ja uskaltaa kysyä, jos jokin jäi epäselväksi. Hän kyllä selitti sitten.

      Suosittelen leiriä tosiaankin sellaisille, jotka ovat hypänneet hieman enemmän ja joilla on ratsastuskokemusta enemmältä vuodelta.
      Leirillä kaikki jaetaan kylläkin kolmeen ryhmään, ekoissa ovat eniten ratsastaneet ja vikoissa hieman vähemmän. Siltikin kaikki hyppäsivät aika samoilla korkeuksilla.
      Leirikisoissa korkeusluokat olivat 50-60cm, 60-70cm, 70-80cm, 80-90cm ja 90-100cm.

      Joissain asioissa minusta tallilla oltiin liian varovaisia, sillä kaikille hevosille piti laittaa naru turvan ympäri, jos hevosia vietiin laitumelle, tai takaisin, sekä uittoon mennessä kaikkien piti laittaa pelastusliivi. Se on tosi hyvä, jos halutaan turvallinen ympäristö ja minimoida kaikki riskit, mutta eihän ihan liiallisuuksiin tarvitse mennä.

      Suihkuun kyllä sai mennä iltaisin milloin halusi ja se sijaitsi pihapiiissä, toisin kuin viime vuosina ja kaikki aikataulutkin pitivät paikkansa. Uitossa ei tullut kylmä, koska oli sen lähemmäs 30C lämmintä ja vesi oli mielestäni ihan puhdasta, ei yhtään roskaista.

      Ihana leiri kyllä oli!

    • yaaaanskuuu

      Opettajat on aika tikkoi mit siltk kilttei en osaa selittää ja ilmapiiri ei omalla leirilläni kaksi vuotta sitten ollut mikään maailman paras sillä olin 24/7 yksin(olen huono saamaan kavereita). Opetus oli oikein hyvää, aika vaativaa mutta hyvää ja tippumiseen suhtauduttiin hyvin eli esim leikkitunnilla valui alas nii eiku selkään vaa ja niskat eellä seinää ni mentii heti auttaa eikä ees kysytty. Vapaa-ajan viettoon on elokuvia kasetteja ja muuta, vapaata on oikeastaan vain illalla, ainakin meillä oli. Yksi tunti kuvataan niin voi jälkeenpäin katsoa miten meni. Ja on siel rantasaunat ja ihanat maastoreitit. Aika outooo silleesä mut erilaisen kivaa. :) kantsii kokeilla

      • ugvf

        meillä oli viime vuonna vapatta kaks tuntii päivällä


    • kiinnostunuttttt

      voisiko joku kertoa vuohimäen esteleireistä? millaisia tehtäviä tunneilla tehtiin ja kuinka korkeita esteet olivat? mitä muuta ohjelmaa leirillä oli? oliko muita kuin estetunteja? oliko leirikisat? jos joku on ollut vuohimäessä sekä jatko- että esteleirillä, niin olisi kiva jos voisit kertoa vertaamalla leirejä! kiitos etukäteen jos joku viitsii kertoa :)

      • ...

        Olin viime kesänä Vuohimäessä esteleirillä ja oli tosi kivaa! :) Tunneilla mentiin monipuolisesti erilaisia esteharjotuksia esim. yhdellä tunnilla oli aikaratsastusta ja toisella sarjaesteitä yms. Esteiden korkeus riippui ihan ryhmän tasosta, 1. ryhmä hyppäsi isompaa ja 3. ryhmä pienempää. Ratsastustuntien lisäksi meillä oli sopivasti vapaa-aikaa ja teoriaa. Esteitä oli joka päivä vähintään yksi tunti ja niiden lisäksi meillä oli leikkitunti, yömaasto ja uittaminen sekä viimeisenä päivänä leirikisat. :)


    • 3kertaa

      Onko joku tulossa 2015 vuonna eli seuraavana kesänä 4 leirille? Se on esteleiri ja olen itse menossa sinne! Olen käynyt 3 kertaa Vuohimäessä leirillä, ja joka kerta on ollut ihan mahtavaa!! Kaksi kertaa siis jatkoleirillä, ja kerran esteleirillä. Jatkoleirillä mennään enemmän koulua kuin esteitä, mutta este/leirikisat on silti joka leirillä lopussa.

      JATKOLEIRISTÄ:
      Jatkoleirillä ei välttämättä tarvitse osata edes hypätä.

      ESTELEIRILLÄ
      Olin 2 ryhmässä, ja meidät laitettiin ekana riding päivänä tekee alkutunnista halkasijalla pohkeenväistöä, ja hypättiin ekana ratsi päivänä vaan kavaletit. Kun esteleiri päättyy, lopussa on korkeushyppykisat, ja leirikisat. saa valita meneekö 60 cm, tai 80 cm.

    • Hooge

      Kuinka paljon Vuohimäessä on tallin henkilökuntaa? Opettajat, tallityöntekijät yms?

    • Viivi__

      heii! onko kukaan tulossa vuohimäen jatkoleirille 2016?

    • 15v

      Millasta jatkoleireillä on ku ajattelin mennä sinne 8. Leirille. En oo vielä varma pääsenkö mut onks muita tulossa?

    • leirimetsästäjä

      En ole käynnyt koskaan, mutta olen miettinyt mennä. Tietääkö kukaan voiko millekkään leirille ottaa omaa hevosta mukaan? Kiitos jos joku vastaa

      • Djdjslk

        Voi ottaa oman hevosen mukaan :-)


    • heppatyttö355

      Onko kukaan tulossa 2017 vuohimäen esteleirille nro.5

      • Vuohimäkeen

        Minä ja kaverini! Laitatko vaikka sun ign nii otetaa yhteyttä


      • hevostyttö135

        Mäkin oon tulossa mun 2 kaverin kanssa voitais ettii lisää jotka tuli ja tehä Wats app ryhmä


      • Joooojjj
        hevostyttö135 kirjoitti:

        Mäkin oon tulossa mun 2 kaverin kanssa voitais ettii lisää jotka tuli ja tehä Wats app ryhmä

        Laita mulle whatsappii viestii. 0445020131 :-)


      • hevostyttö135
        Vuohimäkeen kirjoitti:

        Minä ja kaverini! Laitatko vaikka sun ign nii otetaa yhteyttä

        @Vuohimäkeen Mikö sun ig on nii jos saataus ryhmää kokoo?


      • heppatyttö355
        hevostyttö135 kirjoitti:

        @Vuohimäkeen Mikö sun ig on nii jos saataus ryhmää kokoo?

        Meilla on Whatsapp ryhmä nii jos annat numeron nii voin lisätä sut


      • heppatyttö135
        Vuohimäkeen kirjoitti:

        Minä ja kaverini! Laitatko vaikka sun ign nii otetaa yhteyttä

        Voitko laittaa sun fb intagramin sähköpostin tai jonku mil sais yhteyttä nii voitais lisärö meijö whatss app ryhmää


    • siiriii

      Ketään tulossa Vuohimäen kolmosleirille 2017? Me tulossa parin kaverin kanssa :)

      • Iida1564

        Mie tuun kolmosleirille :)


      • siiriii

        Laitatko vailka sähköpostis tai fb nimes nii voidaa tehä ryhmä whatsappii? :)


      • siiriii

        Iida, missä olet :D


      • Iida1564
        siiriii kirjoitti:

        Iida, missä olet :D

        Mie en oo muistanut kattoa tätä:D mutta miulla ei oo facebookkia ja en välttämättä haluaisi kertoa täällä Miun sähköpostia niin jos sulla on Instagram voit tulla laittamaan siellä. Miun käyttäjä on hellunnikkeri


    • Vuohimäkionparas

      Onko kukaan tulossa Vuohimäen 2 leirille? Meillä on eap ryhmä jossa ainakin 10 jotka on tulossa sille leirille!

      • Vuohimäkionparas

        Whatsapp ryhmä siis


      • kakkosleiri

        Tulossa ollaan! Ig on @paivarinnella, ett laita diressä vaa viesii :)


    • iiidaeweliina

      Moikka! onks ketää tulossa vuohimäkeen 5. leirille. Laitappas vaikka FB, IG tai puh nro, nii lisäillään meiän wa ryhmää. :)

    • siiriii

      3. leiri on ollut jo pitkään täynnä, samalle leirille tulevia ei ole vaan meinannut löytyä mistään :´D

    • 2leiri

      Mä oon tulossa parin ystäväni kanssa :) Olis kiva päästä tutustumaan kaikkiin jo näin etukäteen. Mun ig o @paivarinnella, ett diressä vaa viestiä ni voin numeroni varmastikkin antaa

    • TeamFia

      Onko kukaan tulossa vuohimäkeen 1 esteleirille?😊

    • juliaaaa

      Onko ketään tulossa vuohimäen 5 leirille jos on niin laittakaa viestiä fb tai instagramiin

    • f.f.f

      Onkoketään tulossa 8 leirille? Tääl yks avustaja :)

    • uustyyppivuohimäellä

      oon luultavasti tulossa vuohimäen ekalle leirille 2018 joka on siis esteleiri nii kertokaas jos ootte tulossa ja jos on vikkei nii saa kans kertoo! ja en oo siis enne käyny tuol ja oon ratsastanu 7v mut kouluu ja esteit oon hypänny kesäsin jotai 70-80. luuletteko et ois sopivan tasonen?

      • Tulossaleirille2018

        Oon tulossa kaverin kaa 1 leirille


      • 1leiri

        mäkin oon tulossa


    • 2.leiri

      Hei onkos kukaan tulossa Vuohimäen 2 yleisleirille 2018

    • Vuohimäk

      Hi! Onks ketkään tulossa vuohimäen 5 esteleirille, 2018? Jos on niin puh, fb tai ig nii lisätää wa ryhmää,

      • Ponityttö

        No mä oon tulossa avustaa Facebook on janika hagström


    • 4leiri

      onks ketää tulossa 4 leirille 2018??

      • Lahdestapäin

        Minä olen! 🙈


      • heivai123

        mä tuun avustajaks 🖑


      • Lahdestapäin

        Este Vai yleis? Oisko sul igtä tai jtn et vois tutustuu?


      • 4leiri

        mä tuun yleis, ig on @pihlamarjamaki


    • XDDDDDDDDDD

      Onko kukaan tulossa 7 leirille

      • hahhhaaaa

        mä oon tulossa jos teil on joku leiriryhmä niin kysykää ig numeroo ja tuu muutenkin ihmees juttelee ig @j.equstrian


    • 9leiri

      Hei onko kukaan tulossa 9leirille 2018? Meen ensimmäistä kertaa ja minulle voi laittaa ig:ssä viestiä. Tilini on @stellajaponit

    • Vuohimäkeen

      Onko kukaan tulossa nyt 2019 vuohimäkeen nelosleirille? Oon menossa parin kaverin Kaa!

      • Anonyymi

        Mä oon tulossa! Ootko jo meiän leiriryhmässä? :)


      • Anonyymi

        Vähän myöhässä joo mutta ei olla vielä : )


      • Anonyymi

        Ja hei ig @hheymia jos haluut numerot


    • Vuohimäkeen8

      Onko joku tulossa Vuohimäen yleisleirille nro 8? Tulen ekaa kertaa

    • Pallero1

      Onko ketään tulossa esteleiri 1 vuohimäkeen? 🤔🐴

      • Anonyymi

        Minä oon!! siis 3.-7.6.19


    • Anonyymi

      Mä oon menossa yhdelle leirille niin saanko mä hoitsu vaikka oon aloittelija?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe