Villa Valkama

Polleasti Potanilta

16

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koko rahalla sitä!

      Sitä saa mitä tilaa!

    • Köyhien räpellystä

      Kaikki PERSEAUKISET LUUSERIT rakentaa tai yrittää rakentaa aerocista. Mikähän näissä ongelmissa vetää puoleensa. Vai onko se vaan halu tulla huijatuksi.

      • Sinne kuoppaan!

        Voi sentään. Kiipeä ylös katkerasta kuopastasi ja katso ympärillesi. Kevät tulee!
        Tuo rakentaja on vain tavallinen perhe, aeroc vain rakennusmateriaali ja urakoitsija vain yrittäjä. Sinun asenteellasi (kilpailijoita haukkumalla onneen) olevan ihmisen jätän ensimmäiseksi pois omasta hankkeestani.


      • Surkeaa valitusta
        Sinne kuoppaan! kirjoitti:

        Voi sentään. Kiipeä ylös katkerasta kuopastasi ja katso ympärillesi. Kevät tulee!
        Tuo rakentaja on vain tavallinen perhe, aeroc vain rakennusmateriaali ja urakoitsija vain yrittäjä. Sinun asenteellasi (kilpailijoita haukkumalla onneen) olevan ihmisen jätän ensimmäiseksi pois omasta hankkeestani.

        Hyvin sanottu "sinne kuoppaan". Nimimerkki "köyhien räpellystä" edustaa ns paskahousukulttuuria parhaimmillaan. Itse ei osata ja/tai uskalleta, mutta muiden tekemisiä kyllä arvostellaan. Huudellaan nimimerkin suojista kun ei uskalla omalla nimellä sanottavaansa sanoa.

        "Köyhien räpellystä" edustaa todellista luuseriutta, ja myöskään meidän työmaalle ei tuolla asenteella ole mitään asiaa.

        Nyt housut jalkaan ja käsipesulle sieltä netin ääreltä, sen suoritat ruotosi ja lähdet hattu kädessä etsimään töitä itsellesi.

        (ja ei, kalikka ei kalahtanut mihinkään, itselläni ei ole mitään tekemistä sen enempää leijonien kuin epäonnisen rakentajaperheenkään kanssa)


      • Taas joku Villa
        Surkeaa valitusta kirjoitti:

        Hyvin sanottu "sinne kuoppaan". Nimimerkki "köyhien räpellystä" edustaa ns paskahousukulttuuria parhaimmillaan. Itse ei osata ja/tai uskalleta, mutta muiden tekemisiä kyllä arvostellaan. Huudellaan nimimerkin suojista kun ei uskalla omalla nimellä sanottavaansa sanoa.

        "Köyhien räpellystä" edustaa todellista luuseriutta, ja myöskään meidän työmaalle ei tuolla asenteella ole mitään asiaa.

        Nyt housut jalkaan ja käsipesulle sieltä netin ääreltä, sen suoritat ruotosi ja lähdet hattu kädessä etsimään töitä itsellesi.

        (ja ei, kalikka ei kalahtanut mihinkään, itselläni ei ole mitään tekemistä sen enempää leijonien kuin epäonnisen rakentajaperheenkään kanssa)

        "Epäonninen rakentajaperhe" tarkoittaa tässäkin tapauksessa tyhmiä ihmisiä jotka uskovat halpoihin(mahdottomiin toteuttaa) urakkahintoihin.Sen takia näitä Villavalkamia ja Villapainajaisia sikiää.


    • totuudento

      Niin se menee, halvalla ei vaan saa parasta! Kavereiden/naapurien kanssa oikein kilpaa kehutaan miten halvalla saadaan...

      nämä eivät sentään perustaneet blogia pelkästään haukkumiseen ;)

    • Jupjep

      "itkeäkö vai hymyillä" Eikö tässä tapauksessa ole vain häviäjiä ja omasta mielestäni on surullista että tähän on tultu. Rahat väheni rakentajalta ja konkka ei ole mitenkään mieltä ylentävä kokemus ainakaan vielä Suomessa...poislukien talousrikolliset, jotka tekee niitä elääkseen.

      Rakentamiskulttuuri on mennyt överiksi, kun rakentaminen on muuttunut urakoitsija vetoiseksi. Ennen oli mahdollisuus rakentaa itse jos hankki sopivat työmiehet raksalle ja teki paljon itse. Nyt kun mukaan on tullut päällikkö- ja urakoitsija-armeija on hinnat nousseet liian koviksi rakennuttajalle ja silloin on helppo tarttua siihen halvimpaan. Kun ajat huononee niin ne putoaa sitten kelkasta.

      Itse kun rakensin pidin urakoitsijat kaukana työmaasta. Vedätyksen huomasi jo tarjousvaiheessa, jossa yritettiin tarjota sitä mitä ei kysytty, kodinkoneetkin oli mukana runkotarjouksessa... Sama homma on noiden kokonaisurakoiden kanssa, eli aina oli kallista. Joku varmaan taas vetoaa että kyllä sen yrittäjän täytyy maksaa vellit ja tellit (jos maksaa...) Itse toimin yrittäjänä myös erittäin kilpailllulla alalla, eikä koskaan ole ollut tarvetta vedättää, jotta on saanut liksat ja velvoitteet hoidettua. Eli kyllä yrittäjä pärjää jos ei ole äkkirikastuminen kiikarissa. Myöskään rakennuttajan piikkiin tälläistä ei voi kaataa, kun homma on luisunut tähän uusavuttomien meininkiin. Suurin syy tässä kai on välistävetäjien määrän lisääntyminen ja rakentamiskulttuurin muutos että kaiken saa helpolla.

    • real madrid

      Eihän tossa oo mitään hävitty, kun tehdystä työstä maksetaan. Ainoastaan, jos maksupostiaikataulu pielessä, niin muutama tonni ehkä.
      Naurettavaa tämä kateellisten ihmisten spekulointi.
      Komea talo tulossa, Tsemppiä loppuun asti!

      • Rock on siporex!!

        Juuri näin, järkevästi maksupostitettu tavarantoimitus ja urakkasopimus niin ei ole mitään pelkoa vaikka talofirma tai urakoitsija katoaisi kartalta kesken projektin.

        Ja jos rakennusmateriaaliksi on valittu 500 mm kevytbetoniharkko niin harkkotoimittajankaan konkurssi ei aiheuttaisi ongelmia. Sitten vaan kilpailutettaisiin ne kaksi muuta kevytbetonitoimittajaa ja valittaisiin että kumman harkolla jatketaan!

        Uuuu-jeah, kyllä kevytbetoni on kaikinpuolin viisain ja turvallisin valinta pientalon materiaaliksi!!!


    • Haiseekin vielä

      Marginaalituote,köyhät täällä siitä kirjoittelee.

    • ihmettelyy

      Valkamasta vielä, onkohan järkeä kertoa blogissa, kuin laadutonta jälkeä on tehty?

      • SK

        Itsekin miettinyt että onko kuitenkaan järkevää pitää sivuja jossa esitellään oman projektin etenemistä kuvineen, Mukavaa luettavaahan seurantakohteet on mutta naapurikin otti sivunsa pois käytöstä kun kuittailin hänelle että kuvien mukaan hän on asentanut katon läpiviennit väärin. Uusilla omakotialueilla juoruilu toisten rakentamisesta tuntuu käyvän vilkkaana ja jos jollakin tontilla näkyy viron rekisterissä olevia autoja niin ne talot on juttujen mukaan automaattisesti täynnä rakennusvirheitä.


      • Soomalaista laatua
        SK kirjoitti:

        Itsekin miettinyt että onko kuitenkaan järkevää pitää sivuja jossa esitellään oman projektin etenemistä kuvineen, Mukavaa luettavaahan seurantakohteet on mutta naapurikin otti sivunsa pois käytöstä kun kuittailin hänelle että kuvien mukaan hän on asentanut katon läpiviennit väärin. Uusilla omakotialueilla juoruilu toisten rakentamisesta tuntuu käyvän vilkkaana ja jos jollakin tontilla näkyy viron rekisterissä olevia autoja niin ne talot on juttujen mukaan automaattisesti täynnä rakennusvirheitä.

        Olitko Vila Painiaisen tekijätkin eestistä?


      • Varsinaissuomen helmi
        SK kirjoitti:

        Itsekin miettinyt että onko kuitenkaan järkevää pitää sivuja jossa esitellään oman projektin etenemistä kuvineen, Mukavaa luettavaahan seurantakohteet on mutta naapurikin otti sivunsa pois käytöstä kun kuittailin hänelle että kuvien mukaan hän on asentanut katon läpiviennit väärin. Uusilla omakotialueilla juoruilu toisten rakentamisesta tuntuu käyvän vilkkaana ja jos jollakin tontilla näkyy viron rekisterissä olevia autoja niin ne talot on juttujen mukaan automaattisesti täynnä rakennusvirheitä.

        Tiedätkö miten ne juorut leviää? Suomalaisten rakennusmiesten tietotoimiston kautta. Meillä on ollut työmaalla useampikin urakoitsija joka on tehnyt joko ennen meitä tai sitten meidän työmaan kanssa samaan aikaan jotain muuta kohdetta samalta alueelta. Yhteinen nimittäjä on, että nämä kertovat kaikki naapureiden rakennus- ja muut asiat sellaisena "smalltalkina".

        Tässä kivenheiton päässä on useita taloja joiden asukkaita en itse tunne, mutta tiedän kuitenkin miten heidän projektinsa on edennyt. Kenellä on rahat loppunut, kuka oli itse pilannut kaakelilattiansa huonolla asennuksella ja kenellä on kivat tapetit makuuhuoneessa... Ikävä puoli on, että eiköhän meidän asiat kerrota ihan samalla tavalla seuraavassa kohteessa.


    • Dr Rommelstein

      Minua naurattaa ;))))

    • John Holmes

      Villa muna. Siinä olisi osuvampi nimi kohteelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1625
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      887
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      684
    Aihe