Ei sytostaatteja

Neela53

Haluaisin yhteyden ihmiseen/ihmisiin,
jotka ovat päättäneet kieltäytyä
sytostaatti ja sädehoidosta.
Asia on tietysti arkaluontoinen,
enkä ota tässä kantaa puoleen enkä toiseen.

Jos näitä ihmisiä kuitenkin löytyy,
uskaltautuisitteko vaihtamaan sp osoitteita?
Olisin todella kiitollinen.

10

1373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neela53

      Asun itse Turussa.

    • kokemustaon , . -

      Eipä taida paljoa löytyä. Ovat kuolleet tai kipeitä. Ilmeisesti olet - tekstistäsi päätellen - joku, joka haluaa kaupitella syöpäsairaille huuhaa-hoitojaan hyvää maksua vastaan uskotellen, että niillä paranee. (Kun taas lääketieteen keinoin ei parane...)

      • Neela53

        En kaupittele,
        tai uskottele mitään.
        Sairastan itsekin.


    • nanen44

      Hei!

      Olisi mielenkiintoista kuulla tarinaasi. En ymmärrä -vielä ainakaan- miksi hoidoista pitäisi kieltäytyä. Antavathan ne kuitenkin toivoa elämän jatkumisesta. Toinen vaihtoehto kun on niin lopullinen ja peruuttamaton -elämän menettäminen. Itse olen ottanut vastaan kaikki hoidot mitä on voitu antaa - ja olen saanut pian 13 vuotta lisäaikaa. En tiedä joudunko ikinä tilanteeseen että minun itseni pitäisi päättää hoitoni loppumisesta - elämän haluni on kuitenkin niin kova että luulen sen päätöksen tulevan lääkäreiltä..
      Voimia sinulla alkavaan kevääseen.

    • sairastunut 2010

      n eelalle53.en ole kielt.syto/sädehoid,mut kieltäydyin syömästä 5v.hormonilääkkeitä. mun miel.ne jos mitkä aih.syöpää.kun minulla tod.syöpä lääkäri ensimmäiseksi kyseli olenko syönyt jtk.n hormonivalm.sit hoitojen jälkeen niitä tuputettiin syötäväksi.tein tietoisen valinnan,en VARMAAN SYÖ SELLAISIA LÄÄKKEITÄ.katotaan kuinka käy????????????????enskuussa toinen vuosikontrolli.

    • letrozolia syön

      Sairastunut 2010 lienee ymmärtänyt väärin mainitsemansa hormonilääkityksen. Se viiden vuoden lääkitys on tarkoitettu estämään elimistössä estrogeenihormonin vaikutusta. Jos syöpä on ollut ns. hormoniriippuvainen, tällä lääkeellä saadaan aikaan merkittävä parannut ennusteeseen. Ne lääkeet siis estävät syövän uusiutumista. Vaihdevuosioireiden hoitoon käytettvä estrogeenikorvaushoito ja tämä ns. antiestrogeenihoito ovat täysin eri asioita. Juttelepa vielä seuraavalla käynnillä lääkäristi kanssa tästä.

    • Neela53

      Ymmärrän niitä, jotka valisevat hoidot.
      Kaipaisin vain ns. vertaistukea, niiltä,
      jotka ovat omalla kohdallaan päättäneet tehdä toisin.
      En ihan koko tarinaani täällä halua kertoa,
      mutta jos joku haluaa jutella vaihtoehdoista,
      ja omista kokemuksistaan,
      voi ottaa yhteyttä:
      [email protected]

    • kesä 2012 syövässä

      Minulla on leikauttu rintasyöpä ja sanoin EI sytostaateille mutta otan hormoonihoidon koska on hormooniperäinen syöpä...saatiin kaikki leikkauksella pois ja kainalot oli puhtaat. en tiedä onko oikea vaihtoehto mutta sytostaatit pelotti koska aiheuttaa juuri niitä haittoja mitä mulla on jo roppakaupalla ennestään..

    • Sytot+lisäravinne

      Liian paljon on tarinoita, kun muutama viikko syöpädiagnoosin jälkeen, on potilas menehtynyt. Ja hups, nämä kuolee sytostaatteihin, ei syöpään. Mutta tätähän terveydenhuolto ja lääketiede ei myönnä.

      Kun ja jos aloittaa sytostaattihoidon, niin oma elimistö pitää ensin vahvistaa, jotta kestää ne hoidot. Oikeasta ruokavaliosta löytyy paljon tietoa ja joltain hivenaineasiantuntijalta (ei huuhaa, vaan oikea ammattilainen) kannattaa hakea opastusta, jotta saa tarpeeksi hoitojen aikana oikeanlaisia vitamiineja ja hivenaineita.

      Oma mieheni meni todella huonoon kuntoon sytostaateista. Kunnes saatiin apua hivenaineasiantuntujalta (sisäisenhyvinvoinninhoitaja). Nyt mies kestää sytohoidot paljon paremmin ja pystyy syömään hyvin hoitoviikoillakin pienestä pahoinvoinnista huolimatta ja menee ja touhuaa kaiken aikaa. Aluksi hän oli hoitojen jälkeen aivan raato.

      Sytostaatit ovat hyviä, jos siihen rinnalle ottaa kunnon arsenaalin vitamiineja yms. jotta sytot eivät pääse terveiden solujen kimppuun.

      Sisäisenhyvinvoinninhoitajan tarkoitus on parantaa, ei hoitaa vain oireita. JA saada oma elimistö hoitamaan ja puolustamaan itse itseään, jotta syöpä ei leviä. Länsimainen lääketiede kieltää yleensä lisäravinteet, koska eivät ajattele ihmistä kokonaisvaltaisesti. Lääkärit haluavat parantaa, mutta lääkefirmat ovat ne aivopesseet lääkeuskovaiseksi ja siksi eivät osaa eikä ymmärrä opastaa lisäravinteissa.

      Onneksi valveutuneitakin lääkäreitä löytyy jo, jotka jakaa oikeaa tietoa, mutta ne on vielä valitettavan harvassa ja heitä yritetään vaientaa koko ajan ja pitää lääkefirmojen talutusnuorassa.

      Lääketeollisuus ei halua parantaa syöpää koko maailmasta pois, ne haluavat vain rahat pois.

      Lisäravinne sytohoidoilla on menty pari kuukautta ja edellisissä PET kuvauksissa ei näkynyt mitään missään? Mahassa siis ollut se pirulainen ja herkästi leviävää sorttia vielä.

    • Spiruliini

      Kieltäydyin sytostaateista,mutta hormonihoidot ja säteilyt otin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe