Kavereiden bokserit

Toni-93

Oletteko koskaan haistelleet kavereitesi likaisia alushousuja tai boksereita? Itse myönnän tehneeni näin ja vetässy kätöseen samalla. Joskus olen jopa heittänyt lastin heidän boksereihin.

76

8911

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukko 50

      Kerran vetässy yhen typyn pikkareihin,oltiin tokaa kertaa sängyssä ja sanoin sille et mua himottais runkata sun pikkuhousuihin,..uuh kyllä teki kutaa kun asetin pikkuhousujen märän kohdan terskan päälle ja laukesin siihen,muija siinä sängyssä vieressäni maaten naureskeli sitä katellessa kun sperma kasteli koko pikkupöksyt..parhaita orkkuja mitä olen saanu..seur kerralla käsken muijan runkata mua sen just riisuttuihin pikkareihin

    • 86jätkä

      Monesti tullu harrastettua tätä puuhaa. Harvinasita herkkua kylläkin että onnistuu saamaan käsiin:) Miten ite oot saanu käsiis kavereiuden boksereita?

      • Toni-93

        Aina kun hän lähtee huoneestansa ja huomaan, että hänen huoneessansa on bokserit, otan ne käteeni ja nuuskiin niitä ettei kukaan nää... Ja monesti olen mennyt vessaan ne taskussa ja runkannut samalla kun olen haistellut niitä. Spermaiset bokserit on jotain niin nannaa haisteltavaa.


    • Tommi H

      Olen nuuhkinut ja nuollut kaverini spermaisia alushousuja. Kerran kaverini luona ollessa, huomasin hänen sänkynsä alla alushousut. Kun kaveri poistui huoneestaan, otin housut käteeni ja huomasin niissä olevan spermaa. Nuuhkaisin housuja ja kiihotuin hänen sperman tuoksusta, myttäsin housut taskuuni ja kaverini tullessa huoneeseen. Keroin hänelle meneväni vessaan pissille, vessassa kaivoin housut esille. Nuuhkin ja nuolin housuja samalla myös runkkasin kulliani. Housuista lähti, tosi mahtava sperman tuoksu, kaverini oli runkannut housuihin. Runkkauksesta ei varmaankaan, ollut pitkää aikaa, koska sperma näkyi housuissa selvästi. Lopuksi ruiskin omat spermani housuille, kaveri ihmetteli vessassa viipymistäni ja vitsaili minulle että kävinkö runkulla, koska viivyin niin kauan. Naureskelin hänelle ja heitin alushousut, sopivan tilanteen tullen takaisin sängyn alle.

    • ffgfhgfg

      tietääkö kaveris että olet homo,toivottavasti eigf

    • Spermaiset Alkkarit.

      Olen tilannut netistä, spermaisia boksereita ja alushousuja. Kiihotun valtavasti, kun avaan muovipussin johon bokserit tai alkkarit on pakattu ilmatiiviisti. Nuuhkin pussista tulevaa sperman tuoksua ja samalla runkkailen kovana seisovaa kyrpääni. Olen myös laittanut spermaiset housut jalkaani ja hieronut, housujen läpi kovaa kyrpää. Joskus pidän spermattuja, boksereita tai alkkareita nukkuessani, on tosi ihanaa ja kiihottavaa kun sperman kosteus tuntuu kyrpäni pinnalla. Monesti olen myös, ruiskinut omat spermat boksereiden tai alkkareiden sisälle. Kyseisten housujen lähettäjä, on myös laittanut kuviaan jossa hän, heittää spermansa lähettämiin housuihin tai boksereihin. Kuvia katsellessa ja spermaisia alkkareita nuuhkiessa, lentää kyllä tosi nopeasti, omatkin spermat alkkareihin.

      • Toni-93

        Oijoi, olipas kiihottavaa luettavaa!
        Voin vain kuvitella, mikä kiimainen tuoksu pussista lähtee.


    • Spermaiset Alkkarit.

      Tuoksu on erittäin kiihottava, olen pyytänyt kavereita joilta alkkareita olen ostanut, että he runkkaavat niihin useamman lastin. Jotkut alkkarit ovat erittäin spermaisia ja niistä lähtee mahtava sperman tuoksu. Kun laitan tuollaiset, tosi spermaiset alkkarit jalkaan niin kullini seisoo tosi kovana ja valuttaa herkästi kiimalimaa. Erikoisin toiveeni olisi, jos sen pystyisi toteuttamaan. Että joku runkkaisi spermansa, seisovan kullini päälle, olisi mahtavaa voidella kulli ja terska spermalla sekä runkata omat spermat ulos.

      • Homo kyrvän nussija

        Mää voin kyllä laittaa sulle ku sanot mis asut kuinka pitä sul on ja monta vuotta oot. ;)


      • 22v ukkomies
        Homo kyrvän nussija kirjoitti:

        Mää voin kyllä laittaa sulle ku sanot mis asut kuinka pitä sul on ja monta vuotta oot. ;)

        Asun tampereella, mulla on 23cm pitkä ja ympärysmitta on paksuimmasta kohdasta 7,3cm (sillon ku seisoo)


      • Homo kyrvän nussija
        22v ukkomies kirjoitti:

        Asun tampereella, mulla on 23cm pitkä ja ympärysmitta on paksuimmasta kohdasta 7,3cm (sillon ku seisoo)

        Ok. Saisiko sitä samal vähä imee ja nussii?


      • Homo kyrvän nussija
        22v ukkomies kirjoitti:

        Asun tampereella, mulla on 23cm pitkä ja ympärysmitta on paksuimmasta kohdasta 7,3cm (sillon ku seisoo)

        Ja saisiko sit vielä vähä panna sua perseeseen ja että nussittas sängyssä ja ottasin sulta suihin. Oisko hyvä ajatus ;)


      • Homo kyrvän nussija
        22v ukkomies kirjoitti:

        Asun tampereella, mulla on 23cm pitkä ja ympärysmitta on paksuimmasta kohdasta 7,3cm (sillon ku seisoo)

        Nii haluisikko vähä kiihkeän yön mun kaa? Oon 23v ja mulla on 25cm pitkä ja 7.5 cm paksu. Nii vastaa


      • 22v ukkomies kirjoitti:

        Asun tampereella, mulla on 23cm pitkä ja ympärysmitta on paksuimmasta kohdasta 7,3cm (sillon ku seisoo)

        Olen myös tampereelta ja ukkomies mutta 70v ei niin suuri kuin sinulla mutta
        olis kiva tapailla saada nautintoa yhdessä


    • Homo 56

      Olen keski-ikäinen mies ja eräs minua nuorempi mies, lähettää minulle spermttuja alushousuja, kun tarvitsen. Mies on hoikkavartaloinen ja sopivasti lihaksikas, hän on lähettänyt minulle myös kuviaan. Kuvissa ei näy, tietenkään hänen kasvojaan, muutamassa kuvassa näkyy upea kulli joka ruiskii spermat alushousuille. (Olen itse pyytänyt häneltä kyseistä kuvaa) Joka kerta avatessa, hänen lähettämää pakettia, olen tosi kiihottunut. On myös mahtavaa, nuuskia alushousujen tuoksua ja runkata omaa kulliaan. Kyseinen kaveri, on myös kertonut, lähetyksessä olevassa kirjeessään. Hänen kiihottuvan suunnattomasti, kun hän tietää, jonkun kiihottuvan spermaisista alushousuistaan. Olisi varmaan, myös kiihottavaa vaihdella jonkun kanssa spermaisia alushousuja tai boksereita.

      • Homohomo

        Tai homo 56 olisko kiihottavaa nussia sängyssä ja panna perseeseen ja muuta mukavaa. Ps. Onko sulla iso kulli?;)


      • Homo 56
        Homohomo kirjoitti:

        Tai homo 56 olisko kiihottavaa nussia sängyssä ja panna perseeseen ja muuta mukavaa. Ps. Onko sulla iso kulli?;)

        Kyllä paneminen on kivaa, varsinkin jos pantava on tosi kiimainen ja pikkupeppuinen mies. Nautin siitä, jos saan nussia pitkään. käyrällä ja iso terskaisella kullillani. On myös mahtavaa, laueta ja ruiskia, lopussa spermat, sisälle peppureikään.


      • lys ti kästä

        Hahahhhaah
        Kovimmat homovihaajat pelkäävät homoutta itsessään. Puhdasta heteroa ei toisten suuntautuminen hetkauta. Nyt jäkispoju nolas itsensä:D


      • huoltaja

        Jääkiekkopojulle: olen nuuhkinu myös kavereiden munasuojuksia pukukopissa. Je tieteskin hikisiä kalsareita! Nam.


    • Jacknjonesit

      Kiinnostaako ketään nuorta kundia vaihtaa postitse?

      • Meikä86

        Mulla!:)


      • jestapas

        Moi, millaista ois tarjolla?


    • pojatONparasta

      Aina haistelen nuolen ja imen poikien kalsareita, uikkareita. Oih ne ihanat spermaläiskät ja se tuoksu mikä pojista lähtee.

      Poika27v_

    • viddu

      Ei olla. Pipareita on haisteltu.

    • jestapas

      Nuuhkin kavereiden kalsareita jos tilaisuus. Joillakin on likapyykkikori veski/pesuhuoneessa. Kuntosalin pukkarissa pääsee nuuhkimaan myös aivan tuntemattomien kalsareita. Mieletön riski, mikä kiihottaa lisää.

    • deizei98

      Kyllä, olen tehnyt tätä paljonkin.. Mikä ihana tunne ajatella kaveri haistellen tämän vehkeen hajuja boksereista. Vieläpä niin hyvä kaveri että on muistoja tämän alapäästä, hyvästä kropasta ja seisokeistakin. Usein nukuttu myös saman peiton alla, ehkä käsi on käynyt jossain muuallakin kuin omissa housuissa.. Monesti myös tilaisuus haisteluun on, kun kavereiden kanssa iltaa vietetään ja saunotaan, vieläpä oikeen iso vehkeisen bokserit.. ahh - kiimainen 18vee

    • Jdjfjdkdkdkdkiek

      Joo, mulla in myös tämä kalsarifetissi. Haaveissa olisi saada postissa spermaisia kalsareita ja pitää niitä jalassa. Mikä mahtavan kiihottava ajatus! Ja vetää niihin omat mällit että spermat sekoittuvat! Aaaah!

    • addufetissi

      Voisin antaa mällätyt satiinishortsit jonkun leluksi...

    • 15-9

      Isoveljen 18v alkkareita tulee usein nuuhkittua kun niitä pyykkikorista löydän. Joskun lainaan ja laitan päiväksi tai yöksi ne jalkaan ja runkkaan niissä ennen kuin palautan pyykkikoriin.

      • Mattiesko69

        Kuule tuo on sairasta touhua, nuuhkia OMAN VELJEN alkkareita. hanki hyvä poika itsellesi apua


    • Erno-95

      Onhan näitä tullut nuuskittua koulun liikuntatunnilla itsekseen pukuhuoneessa ollessa ja jääkiekko harkoissa toisten pelaajien alasuojia. Myös tullut kokeiltua toisten alkkareita ja alasuojia päälle.

    • munapoika20v

      Eilen kävi hyvä mäihä. Olin isosiskon kotona ja juotiin siinä iltakahvia. Sit kävin veskissä kusella ja mitäpä siellä olikaan? Pyykkikori täynnä likaista pyykkiä! Parasta tässä oli, että korinvieressä lojui siskon aviomiehen (33w) hikiset treenikuteet kassissa. Mä sit availin varovasti kassin ja sieltähän löytyi kosteet alkkaritkin. Niitä sit haistelin ja vedin ihanaa testosteronin lemua keuhot täyteen. Mietin kotvan aikaa uskallanko ottaa niitä mukaan, mutta päätin kuitenkin jättää ne kassiin. Ehkä ensi kerralla.

    • spermit

      Välillä kun olen aloitelemassa pyykinpesua pulsaattorikoneella! Haistelen pikkareita joihin joskus lasken mällit!

    • 6-7

      Isoveljen alasuojissa usein vehjettä seisottanut ja veljen mulkunhajua omiini tartuttanut.

    • tonydonni

      18v boxuihin laukovii poikii kikkiin jutulle 44v boxufettarin kanssa? Pirkanmaa

    • jmjmjmjm

      Kavereitten kanssa saunoessa kaverien just päältä riisutut bokserit haisee niin hyvälle! Monesti tulen ensimmäisenä pois "vaihtamaan vaatteita", haistelemaan oikeen timmivartaloisten jäkiskavereiden boksereita.. mm ja vielä kun juuri nähnyt nämä ilman vaatteita. -17v teiniboy

      • 15v_poika

        Voiks sulle tulla juttelee jossain? ;) kik? Yms


      • jmjmjmjm

        snap ---> jesseboy_99


    • kesätöissä

      Kesätöissä 19-v. kimppakämpässä asuessa menin aina yhden kuuman jätkän pyykkikassille, kun se oli esim. just lähtenyt töihin ja menin tutkimaan sen alkkareita. Parasta oli että kaikissa oli aina kuivuneet mällit, ja ne tuoksui sikakiimaiselle. Kusen hajua oli kans... Paitsi yhden kerran aamulla, kun se lähti aikaisin ja menin heti sen huoneeseen niin oli tuoreet mällit päällimmäisissä housuissa. Otin ne mukaan ja menin omaan huoneeseen, ja oli hyvä koska se tuli just heti takasin kun oli varmaa unohtanut jotain kämpille. En tiä huomasko se että mälliboksut puuttui sen pyykkikassista. Mä runkkasin niihin omat mällit lisäks ja vein takasin sinne kassiin. Ne oli vielä seuraavana päivänä siellä ja silloin ne oli ihan kovat ja koppuraiset kuivuneeista spermoista.

      • bokseri_poika

        Onks sulla kik? Tai snäppii
        Jos juteltas siellä lisää boksereista ;)


    • Aamukäsi

      Jep, aamulla viimeks sain nuuhkia kaverin spermaisia alkkareita ja runkkasin samalla. Hyvää teki taas, tänään myöhemmin uudestaan.

    • Olen monesti haistellut ja nuollut kaverini boksereita, kun olen ollut yksin kaverini huoneessa. Olen pari kertaa ottanut kaverini bokserit kotia ja runkannu niihin spermat ja vienyt takaisin kaverini huoneeseen.

    • bokseriboy18

      Hyvän kaverin kämpillä monesti pyykkikorissa tai huoneen lattialla ollut päällä olleita boksereita. Varsinki ku baari-illan jälkeen sattunu yöks jäämään, yöllä ollu aikaa haistella ja runkata samalla kaverin lähettyvillä, joskus sattuu nukkumaan samassa sängyssä ilman paitaakin ;)

    • spermit

      Kyllä aina välillä haistellaan kaverin alushousuja ja laskettu spermat! Sunnuntaina taasen kun pestään pyykkiä pulsaattorikoneella. Siinä sitten haistellaan alushousuja ja hierotaan kullin ympäri jotta spermat lentää! Tuntuu hyvältä.

    • skaterdude

      Oon tuottanu joillekin bokserien sniffailijoille pettymyksiä koska en käytä mitään alkkareita...

    • Teille olisi kyllä kiva lainata vaimoni pöksyjä...

    • mämitääntiedä

      Joskus nuorena kokeilin nuuhkia kaverin boksereita, mutta ne haisi lähinnä kuselle, ei yhtään hyvälle. Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli...

    • iworkout

      Kerran salilla huomasin suihkun jälkeen, että joku oli vienyt mennessään hikiset kalsarini. Vitutti ajatus, että joku imppaa niitä kotona ja vetää käteen samalla. Eikä ne nyt mitään ilmaisia muutenkaan ole.

      • Anonyymi

        Se on kuule semmoinen homma että turpiin tulee jos pyytää alkkareita haisteltavaksi joten pakko ne on pölliä


    • Bijäbä29-18cm

      Kellään kik tai skype? ;)
      Voidaan jutella ja camitella lisää.. boksuists..

    • Erkka69

      Olen 20v mies ja kouluaikoina vein kerran liikunnanopettajan hikiset boxerit sen pukuhuoneesta. Se on todella komea ja lihaksikas mies ja juuri valmistunut ammattiin niin olen unelmoinut siitä jätkästä usein, liikuntatunneilla. Voi jestas kun ne tuoksui hyvältä. Menin heti veskiin ja runkkasin haistellen samalla boxereita. Nukkumaan mennessä mä vedin ne boxerit jalkkaani, ja näin märät unet niissä. Se oli todellin onnenhetki kun sain tilaisuuden pölliä sen boxerit.

    • Jannukkainen

      Mulla on yksi kaveri Kyproksella, jonka kanssa vaihdellaan spermaisia kalsareita. Runkataan monet mällit niihin ja lähetetään toisillemme postissa. Voi sitä kiiman määrää kun ne tulevat ja haistelen kreikkalaisen kollin kalsareita ja vedän ne jalkaan. Muna seisoo niin että sattuu ja eikä monta vetoa tarvi että spermst lentää. Aah!

    • heteromies

      Nuolen spermat omista alkkareista ja olisi kyllä haaveena joskus jonkun kaverin alkkareistakin nuolla. Ihmeellisiä mielitekoja näin 100% heteromiehelle.

    • MustatBoxerit

      Todella mielelläni vaihtaisin jonkun kanssa käytettyjä kalsareitani.

      • erkka69

        Mä vaihtaisin sun kanssa mielelläni boxereita?


      • Boxut
        erkka69 kirjoitti:

        Mä vaihtaisin sun kanssa mielelläni boxereita?

        Jep, postin kautta varmaan onnistuu


      • erkka69
        Boxut kirjoitti:

        Jep, postin kautta varmaan onnistuu

        Pitäs saada s-posti osoite niin voitas laittaa sperma-boxerit vaihtoon


    • Spermaboxeri

      Kuka haluaisi ostaa käytettyjä boxereita lihaksikkaalta 26 vuotiaalta jäbältä?

      • erkka69

        Mihin hintaan olet myymässä boxereita?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Juu, eilen viimeks. Entinen työkaveri tuli mun luo saunomaan. Pukuhuoneessa oli hyväntuoksuiset alkkarit, kaveri tuli saunomaan suoraan lenkiltä. Pallihiki ja kulli tuoksui. Illalla oli pakko tyydyttää ja mietin samalla kaverin vehjettä. Voi kun unohtais seuraavan kerran käytetyt alkkarit mun luo...

      • Anonyymi

        Kiimasta touhua, joskus olen onnistunut löytämään pukkareista sinne unohdettuja alkkareita, vähän kiimalimaa ja kusitahroja ollut niissä. Olis matavaa saada jalkaan jonkun toisen spermaamat.


    • Anonyymi

      Tiedä sitten kuinka moni täälä oikeesti on kaverin alushousuja haistellut mutta oma tarina on tosi. Mä teininä haistelin isän housuja. Isä meni saunaan mä haistelin ja vähän nuolasin sen kalsareita sisäpuolelta. Alko hirveesti panettaa ja runkkasin pukuhuoneessa vaikka tiesin isän kuulevan. Valmista tuli nopeesti ja sitten vaan muina miehinä vielä vähän puolijäykkä kalu roikkuen isän kanssa löylyttelemään. Ei puhunu mitään mutta huomas kyllä. Sen jälkeen olin useinkin muna pystyssä isän seurassa. Jälkeen päin aatellen meillä oli ihan terve suhde , en voinut seisokille mitään eikä isä käyttänyt mua hyväksi viakka olisin ollut valmis mihin vain. Sitten isä kuoli sai sydänkohtauksen saunassa. Sen jälkeen ei ole ollu avointa tai mikä oikea nimitys on, mies suhdetta. Pelästtään etäisiä kavereita joille ei tulisi mieleenkään puhua syvimmistä tunteista. Kaverit on hyvä asia mutta isää kaipaan. Anteeksi pyyntö etukäteen mielensä pahoittajille. Aihe sai vuosikymmenien takaiset ajatukset nousemaan pintaan.

    • Anonyymi

      Olen 16v poika. En tiedä onko muilla tällaista, mutta tykkään kusella käynnin jälkeen jättää viimeiset kusitipat alkkareihin. Pikkuhiljaa niihin kertyy voimakas kusen haju.

      Tykkäisin jos joku mies haistelisi ja nuolisi kusisia alkkareitani kun ne ovat minun päälläni. Olis kans kiva lennättää spermat alkkareiden läpi miehen naamalle.

      • Anonyymi

        Nam... haluaisin nuolla sun kusisia kalsareita ja ottaa spegut sulta suihin kalsareiden läpi!


    • Anonyymi

      Oon aina ite halunnu nuuhkia kavereitten boksereja varsinki ku yhellä on sellaset punaset calvin kleinin boksut. Näin kerran sen pelkissä boksereissa nii oli pakko mennä runkkaamaan ja siitä asti oon haaveillu sen boksereille mälläämisestä

      • Anonyymi

        Mä aina haaveilin koulun liikuntatunnilla kun näin sählypelin aikana erikokoisia kulleja heiluvan pelaajien verkkareissa. Mustia, punaisia, valkeita ja ruskeita Adidas verkkareita koko liikuntasali täynnä.

        Toisella joukkueella ei vielä ollut paitoja päällä jotta joukkueet tunnistaisi toisistaan.


    • Anonyymi

      U­­­usi s­­ek­­­sitea­­tteri ava­­­utuu Su­­­ome­en! Ku­tsumme kaikki­. Il­­moit­­tautumine­­n ryhmäämm­­­e täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N6u9J6

    • Anonyymi

      Opiskeluaikana kimppakämpässä usein kaverin ollessa poissa kiedoin hänen pyykkikoriin heittämät alkkarit oman kyrvän ympärille juuri siitä sisäpuolelta etumuksen kohdalta joka on ollut hänen kyrpää ja palleja vasten koko päivän ja sitten vetelin käteen.

      Kyllä lensi mälli nopeasti ja spermaa tuli aina paljon, kun ajattelun hänen kullintuoksun tarttuvan omaan kulliini!

      • Anonyymi

        Tuota samaa tuli itsekin tehtyä joskus yläasteikäisenä. Liikuntatunnilla kävin pukuhuoneessa vessassa ja sillä aikaa hankasin pukuhuoneen penkiltä löytyneitä kundien alushousuja etumuksen kohdalta omaa kyrpää ja pallejani vasten.
        Eli jossakin vaiheessa meidän luokan kundien pallien haju alkoi samanlaistua, koska vaihdoimme keskenään pallihien hajua ja ihon bakteereita jotka aiheuttavat tämän hajun. 😝
        Voi olla että moni muukin kundin kävi pukuhuoneessa tekemässä samoin, joten haju samaistui jopa nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota samaa tuli itsekin tehtyä joskus yläasteikäisenä. Liikuntatunnilla kävin pukuhuoneessa vessassa ja sillä aikaa hankasin pukuhuoneen penkiltä löytyneitä kundien alushousuja etumuksen kohdalta omaa kyrpää ja pallejani vasten.
        Eli jossakin vaiheessa meidän luokan kundien pallien haju alkoi samanlaistua, koska vaihdoimme keskenään pallihien hajua ja ihon bakteereita jotka aiheuttavat tämän hajun. 😝
        Voi olla että moni muukin kundin kävi pukuhuoneessa tekemässä samoin, joten haju samaistui jopa nopeammin.

        Ihana ajatus että nuokin teidän luokan kundit lähtivät koulupäivän päätteeksi kotiin ja melko varmasti ensitöikseen vetivät kotona käteen, kuten tuon ikäiset teinipojat yleensä tekevät.
        Mutta eivät pojat tienneet että heidän housuissa tuoksuu useiden kundien mulkunhaju heidän luokaltaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana ajatus että nuokin teidän luokan kundit lähtivät koulupäivän päätteeksi kotiin ja melko varmasti ensitöikseen vetivät kotona käteen, kuten tuon ikäiset teinipojat yleensä tekevät.
        Mutta eivät pojat tienneet että heidän housuissa tuoksuu useiden kundien mulkunhaju heidän luokaltaan!

        Ui juma mitenkä kiihottava ajatus!

        Koulun komeimmat urheilijakundit kantavat kaikkien luokan poikien mulkunhajua alkkareidensa etumuksessa koulupäivän lopuksi kotiinsa ja illalla kaupungilla kavereiden kanssa liikkuessaan ja seuraavana päivänä tulevat kouluun kantaen edelleenkin farkkujen etumuksen pullotuksessaan luokan kaikkien kundien pallihien hajua!
        Pitkän koulupäivän aikana pallit hikoavat istuessa koulunpenkillä, välitunnilla ja kävellessä ja juostessa liikuntatunnilla ja tämä yhdistetty pallihaju vain vahvistuu iltapäivää kohti. Kun katsot välitunnilla koulun pihamaata ja näet useita kymmeniä kundeja, aina luokan isomulkkuisimmista "jock" urheilijatyypeistä, pienimulkkuisimpiin nörtteihin ja kaikki kantavat sinun pallihien hajua ja luokan muiden kundien hajua etumuksessaan.

        Ui juma kun on kiihottava ajatus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ui juma mitenkä kiihottava ajatus!

        Koulun komeimmat urheilijakundit kantavat kaikkien luokan poikien mulkunhajua alkkareidensa etumuksessa koulupäivän lopuksi kotiinsa ja illalla kaupungilla kavereiden kanssa liikkuessaan ja seuraavana päivänä tulevat kouluun kantaen edelleenkin farkkujen etumuksen pullotuksessaan luokan kaikkien kundien pallihien hajua!
        Pitkän koulupäivän aikana pallit hikoavat istuessa koulunpenkillä, välitunnilla ja kävellessä ja juostessa liikuntatunnilla ja tämä yhdistetty pallihaju vain vahvistuu iltapäivää kohti. Kun katsot välitunnilla koulun pihamaata ja näet useita kymmeniä kundeja, aina luokan isomulkkuisimmista "jock" urheilijatyypeistä, pienimulkkuisimpiin nörtteihin ja kaikki kantavat sinun pallihien hajua ja luokan muiden kundien hajua etumuksessaan.

        Ui juma kun on kiihottava ajatus!

        Minä tein ihan samoin ysiluokalla kahdelle luokan komeimmalle kundille. Terveisiä vain Ernolle ja Janille! 😁

        Juurikin tuolla edellä mainitulla tavalla hankasin heidän alkkareiden utumusta sieltä sisäpuolelta kyrpääni vasten pukuhuoneessa. Joskus jopa nopeat runkutkin otin niiden alkkareissa. Tosin en sotkenut spermaani heidän alkkareihin, koska sen kostean läntin he olisivat huomanneet. Kokeilin usein myös heidän lenkkareita omaan jalkaani. Siinä meidän kaikkien jalkahien bakteerikantakin samaistui ajan myötä. Eli kengät alkoivat haista sisäpuolelta samalta. Eikä se ollut mikään paha haju, vaan melko mieto teinipojan jalkojen haju.

        Erno oli luokan komein kundi ja tyttöjen mieleen, kun heitä parveili hänen ympärillä joka välitunnilla ja Jani oli taas luokan kovin urheilijakundi. Pelasi talvisin jääkiekkoa ja kesäisin jalkapalloa. Molemmat olivat myös luokan pisimpiä poikia. Lähes kaksimetrisiä.

        Molemmat asuivat myös samassa kaupunginosassa kuin minäkin. Usein iltaisin näin urheilija Janin juoksevan lenkkiä jalkakäytävällä taloni ohi mustissa Adidas verkkareissa ja valkoisissa lenkkareissa. Silloin aina ajattelin että siellä ne minun ja Ernon mulkkubakteerit tuottavat taas lisää ihanaa teinimulkun tuoksua, jota pääsen taas liikuntatunnilla hankaamaan meidän kolmen alkkareihin.

        Joskus kun ajoin koulusta kotiin polkypyörällä ja katselin samaan aikaan edessäni kotia kohti pyöräilevää Ernoa takaapäin, näin vaaleista farkuista pilkottavan hivenen alkkareiden vyötärönauhaa. Ajattelin että siellä ne Ernon pallit ja mulkku hankaantuvat samoja boksereita vasten, joita vasten minä hieroin kyrpääni aikaisemmin päivällä. Hän käytti usein FILA merkkisiä alkkareita joidenka logo näkyi vyötärönauhasta.

        Eli minulla, Ernolla ja Janilla oli koko ysiluokan ajan yhteinen salaisuus jonka vain minä tiesin. Se salaisuus oli yhteinen ja samanlainen mulkuntuoksu meidän kaikkien kolmen alkkareissa. 😉 Pojat menivät koko ysiluokan läpi tietämättä kuinka meidän kolmen mulkut ovat olleet läheisemmässä kontaktissa kuin he pystyivät edes arvaamaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ui juma mitenkä kiihottava ajatus!

        Koulun komeimmat urheilijakundit kantavat kaikkien luokan poikien mulkunhajua alkkareidensa etumuksessa koulupäivän lopuksi kotiinsa ja illalla kaupungilla kavereiden kanssa liikkuessaan ja seuraavana päivänä tulevat kouluun kantaen edelleenkin farkkujen etumuksen pullotuksessaan luokan kaikkien kundien pallihien hajua!
        Pitkän koulupäivän aikana pallit hikoavat istuessa koulunpenkillä, välitunnilla ja kävellessä ja juostessa liikuntatunnilla ja tämä yhdistetty pallihaju vain vahvistuu iltapäivää kohti. Kun katsot välitunnilla koulun pihamaata ja näet useita kymmeniä kundeja, aina luokan isomulkkuisimmista "jock" urheilijatyypeistä, pienimulkkuisimpiin nörtteihin ja kaikki kantavat sinun pallihien hajua ja luokan muiden kundien hajua etumuksessaan.

        Ui juma kun on kiihottava ajatus!

        Mistä voisi ostaa käytettyjä farkkuja, jotka olisi hiukan likaisia ja jossa näkyisi spermaa?


    • Anonyymi

      Kerran pukuhuoneessa kun olin yksin ja näin kun komea ja helvetin lihaksikas mies oli suihkussa ja huomasin sen boxerit siinä penkillä niin mä vedin spermalastin sen alkkareihin. Kun se tuli suihkusta niin ei se huomannut mitään kun se veti ne housut jalkaansa onneksi melko märkänä joten siksi se ei huomannut märkyyttä niissä. Mä vaan itseksini ajattelin että voi mies parka jos vaan tietäisi mitä mä tein.

    • Anonyymi

      Jos haluatte mällisiä tai minkälaisia vaan vaatteita laittakaa viestiä kik: jp933333

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      389
      3952
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      219
      1956
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1460
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1320
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      981
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      118
      903
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe