Storan Enson Vartiointi alue, Teboilin kahvio lisän.

pelle työaikana !

Kuuluuko Storan Enson Vartioinnille jo, paikallisen Vuoksenniskan Teboilin kahvion. Jos mahdollista niin mene kouluun ja opettele ensiksi käytöstavat, kun huudat pää punasena ja esiinniyt siellä sopimattomasti Storan Enson Vartio Autolla ja työaikana virkapukupäällä iltavuorossa.

62

2131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuplatyhmyys

      Siinä on jo tuplakuset päässä kun on vartija ja vielä storalla!

    • tuplakatkeruus

      ''Siinä on jo tuplakuset päässä kun on vartija ja vielä storalla! ''



      Katkeroittaako noin pahasti? Ammattiapua on saatavilla.

    • tuplakateus

      Siis todellakin katkeroittaa kun en itse päässyt vartijaksi enkä storalle!

    • tuplaharmitus

      ''Siis todellakin katkeroittaa kun en itse päässyt vartijaksi enkä storalle! ''


      Ja sen kyllä huomaa.

    • tuplaihailu

      Ihailen valtavasti suunnatonta viisauttasi, kun osaat noin hyvin kopioida tekstini. Käytätkö leikepöytää vai kirjoitatko suoraan?

    • VARTIJAN ONGELMA

      Mitä asiaa Storan Enson Vartilla on Vuosenniskan Teboilin kahvioon työaikana, eikö Storalla Ensolla ole tarjota taukotiloja työtekijöille lainkaan.
      Porttivahdilla - Vartijalla on virkapuku päällä silloin pitää näyttää esimerkkiä muillekkin, eikä tarvitse käydä leikkimään päällikköä ja huutamaan yleisellä paikalla missä on muitakin asiakkaita. Seuraavaksi saat julkisuutta aivan varmaan, pääset ILTA-LEHTEEN kuvan kanssa saa lukea muutkin yhden tyypin sekoilut sairasta touhua työaikana ja vielä virkaasussa.

      Seuraavaksi tilataan paikalle paikallisen konttorin virkavaltaa sinä et voi estää sitä !
      STORA ENSON VARTIJA OPETTELE KÄYTÖS TAVAT, JOS SINULLA ON ONGELMIA OTA YHTEYS TYÖTERVEYSHUOLTOON PIAN !

      • Kung-Fu haistelee

        Stora Enson vartija ei ole virassa (ihan viraton), näin ollen hänen teräksinen etsivänkroppansa ei voi olla sullottu virka-asuun, vaan suojapukuun. Suojapuvussa on erikoinen pintakäsittely, josta munkin sokeri ravisee helposti pois.

        Molempien lonkkien kohdalla on kotelot ei kaasusumutinta ja pistoolia varten, vaan suklaapatukoille ja Battery-tölkille.


    • tuplaleikkele

      ''Ihailen valtavasti suunnatonta viisauttasi, kun osaat noin hyvin kopioida tekstini. Käytätkö leikepöytää vai kirjoitatko suoraan?''



      Oletpa olevinasi sanavalmis ja nokkela. Mutta voin kertoa, ettet ole kumpaakaan.

      Työnnä leikepöytäsi paksuun hanuriisi ja katoa koloosi.

    • 5

      niin mutta mitä se vartija teki teboililla huutamassa työaikana

    • erikoismies.STORALTA

      Soittele ja tiedustele asiaa jos sinua kiinnostaa Storan Vartioilta, Porttivahti ym... ne varmaan kertoo asiasta lisää. Siellä kyllä, yhden pellen touhuista tiedetään.

    • hah hah!

      John Travolta näytti Storalla rivolta, vai miten se oli?
      oli miten oli, luuletsä että tää on joku Teboil?

    • jjjghjghjghj

      Voi v***ttu mik urpo taas viestin alottaja..:) kai sitä nyt kahviaikaan saa käydä kahvilla mis haluaa...?!

      • 1 vartija teboil

        Kahvilla voi käydä mutta jätä ne riehumiset ja huutamiset pois, olet työmies vain ymmärrä nyt. STORAN ENSON VARTIO PORTTI VAHTI.

        Sinulla on ongelmia kun käyttäydyt noin yleisellä paikalla ja työ aikana, varmaan parempi kun pysytte siellä tehtaan alueelle ja vahditte siellä. Teboilin kahvio ei kuulu lainkaan Storan Enson vartion alueisiin.


      • teboil vartio

        Ota esimieheltä selvää missä voit käydä työaikana porttivahti-vartiointi asussa, ja missä voit leikkiä isoa vartio päällikköä työaikana !


    • ekoholisti
      • hohohohoooo vartija

    • qewrbgv

      Olisikohan ollut se venekerhon puheenjohtaja ?

    • partahomo

      Kannattaako paljon vittuilla mopokerhomiehille, partajepet hilluu vittu vaikka essolla jos ei kansalainen usko, perkele jos pamipaketti sattuu jäämään kotiin ei se kato paikkaa tai aikaa kun on otettava asiakkaalta luulo pois.
      se on kova maa missä kaltaisemme virkamiesvartija tallaa, ei siellä joviaalit pärjää, vittu minä kun vähän punoitan ja karjaisen, niin siinä isompikin rinollinen kyykkyää ja jos ei se riitä, niin uhkaan mc:tyttöpyöräkerholla, silloin on yleensä asiakas jo lamaantunut.
      ON aivan vitun valhe että mulle naurettas, saatana mie omistan niskan ja storan ja vaikka koko euroopan jos mie en muista ottaa niitä pastilleja.
      Mie oon mies enkä mikkää hiiri, se kuka ei usko ni mie kiilaan ojaan ja karjun, se on sitä asiakaspalveluu.

      Tiijät sie ees mitä eroo on veneellä ja moottoripyörällä, se vene löytyy siun äitis perseestä, mie ajan motskarilla enkä veneellä ja se pärrä on yks isoimpia mitä näillä kylillä on, tai ees vissii koko euroopassa.
      Ne on vittu vene- ja pyörämiehet eriksee saatana, miulle et vittuile, vitun jollapoika.

    • teboilin asiakas

      Otahan nyt ne pamisi ja mene sinne porttien taakse rettelöimään.
      Täällä ulkopuolella saattaa joku tintata tuommosta säälittävää pelleä nekkariin.

    • partahomo

      pidä sinä perkeleen asiakas turpasi kiinni. minä määrään saatana miten teboililla asioidaan. perkele jos sinä luulet että pärjäät tyttöpyöräkerhon partahomokarjujalle niin oot muuten vittu aika hukassa. saatana kun minä karjaisen niin sinulla pakenee paska housuun ja jalkasi muuttuvat hyytelöksi. minä tiedän koska minulla on musta vyö salaisessa karjuntaistelulajissa jota ei voita edes kolmella danilla karatessa.

    • doc.tor

      piipaa ja hoitoon

    • partahomo

      vittu se olen minä kuka ajelee piipaa-autolla ja hoitelen sinut saatana kun satut kohdalle. minä tule ja karjaisen sullekin kakit housuun vittu niin ettei edes arielilla lähde puhtaaksi.

    • 1 VARTIJAN ONGELMA

      Porttivahti ja virkapuku päällä työaikana..., pysy vain tehtaan aitojen sisäpuolella ettei sinulle tule ongelmia yleisillä paikoilla.

    • partahomo

      tulkaa saatana apina sanomaan päin naamaa.. vittuako täällä uhotte?
      tommoset paskahousut pannaan siltaan välittömästi..
      mie olen sen verran vapaaottelua reenannut että ihan turha tulla koittamaan
      . mie paan isommankin ukon tonttiin jos ei karjasua usko.

    • partahomo

      no eipä teistä paskahousuista sitten kukaan uskaltanut tulla päin naamaa sanomaan, tiesinhän minä että pelkureita oottee, mie olen kingi ja mie määrään miten täällä eletään.

      pysykää kotonanne vitun rääpäleet, minä pullistelen siellä missä haluan ja te siellä missä uskallatte, vitun hiirulaiset, taidan pistää pari paskahousua rautoihin seuraavaksi, ihan vaan malliksi muille luusereille.

    • tullin pipot

      Voi voi partahomo. Taisit juoda vahingossa kusinäytteesi. No, ei se ole niin vaarallista kuin se, että vanhempasi ovat serkkuja.
      Hyvää kevättä kaikille toivoo patrullikuski tepoililta.

    • partahomo

      ootappa kun nähdään seuraavan kerran, niin karjun sulle paskat housuun.

      • V.NISKA TEBOIL

        PARTAHOMO
        ootappa kun nähdään seuraavan kerran, niin karjun sulle paskat housuun.taidan pistää pari paskahousua rautoihin seuraavaksi, ihan vaan malliksi muille vittuako täällä uhotte?
        tommoset paskahousut pannaan siltaan välittömästi..
        mie olen sen verran vapaaottelua reenannut että ihan turha tulla koittamaan
        . mie paan isommankin ukon tonttiin jos ei karjasua usko.luusereille.

        OLETKO NYT AIVAN VARMA SILLOIN SINULLE TILATAAN KYYTI VAIN ODOTAT JA NAUTIT USKOISIN ETTÄ TEET ITSELLESI VAIKEUKSIA. ITSE OLET VALINNAT TEHNYT JOS SINULLA ON ONGELMIA HAKEUDU HOITOON. HAKEUDU TEATTERIIN HOMMIIN KUN OSAAT LEIKKIÄ PIENEN KAHVION KYLÄN PÄÄLLIKKÖÄ TYÖAIKANA ILTAVUOROSSA JA VIRKAASU PÄÄLLÄ VIELÄ.


    • black belt

      ettet vaan kompastuisi partaas

    • partaharjattu

      Piipaa pipaa, muista lääkkeet ja nukkumaan pian. aamulla töihin storalle

    • Vartijan kaveri

      Mitä ihmettä täällä haastetaan jostain enson vartijasta. Joku tolkku herjailuunkin on oltava. Siis mitä on mukamas tapahtunut, tuskin yhtään mitään. Pelkkää provoilua.

      • hei käytös tavat !

        Vartijan kaveri aja piipaa-auto teboilille ja käy huutamaan asiakkaille, leikkikää siellä aitojen sisäpuolella se on parempi vaihtoehto yksi tyyppi ei osaa käyttäytyä lainkaan sillä on ongelma.


    • jhlkhklkhjlfjg

      No niinpä..Ja mitä vittuu sit onks se enson vartija just..eikai se siitä firmasta kiinni oo jos se kerra siel riehu...oisha se voinu olla vaik Myymälävartija perkele..:)taikka rajavartija..:D
      Joku saatanan kateelinen provoo taas tääl... taitaa olla toi stora pakkomielle..
      hoitoon hoitoon..:)

    • 15

      ihan sama mistä firmasta se vartija oli mutta mitä se tekee teboililla huutamassa ja vielä virkapuvussa virkaautolla.

      • kjklkjljljkgljk

        Meneppä kysymään häneltä henkilökohtasesti sitä jos niin kovasti kiinnostaa..äläkä tääl kysele..!


    • partahomo

      pidä sinä vniska teboil saatana turpasi kiinni. vittu helppohn se on täällä nimimerkin takana huudella. tule saatana sanomaan päin näköä niin paiskaan sut katuun.

      pistän sua niin pataan ettei homokaverisi tunnista sua.
      minä olen tämän kylän kingi ja te teette niinkuin minä sanon.

      • soudellaan

        no niin nyt kun on homolta leikattu parta niin voisi edelleen kysyä mikä se huudattaa miestä teboililla


    • homofaniNOT

      Partahomo, ois oikeest kiva nähä millane hihhuli noiden sanojen takana on =D nyt äkkii hei ota ne lääkkeet....

      • parraton homo

        no tule vittu teboilille katsomaan ja jätä autosi minun kulkuväylälle, niin tulet huomaamaan mimmonen mies olen, et perkele toista kertaa pysäköi hälytysajoneuvojen haitaksi, vittu minä olen virka-autolla ajava virkamies ja sinä väistät meitä tai sakotan ja karjun.


    • 1 keula porttivahti

      Ei tässä ole nyt mistään Autosta kyse, vaan nyt asia koskee ainoastaan Porttivahdin Työntekijän Käytöstapoja Yleisellä Paikalla ja Virkaaikana Iltavuorossa ja Porttivahdin Asu Päällä. Sinä voit piipaa-auton parkkeerata ihan mihin huvittaa, se on sinun valinta sinun kulkuväylät sinulle opastaa Esimies. Tehtaan VARTION Ajoneuvot kuuluvat Tehtaan sisälle eikä Vuoksenniskan Teboilin Pihalle EI OLE NIIDEN PARKKIPAIKKA , vaikka olet iso Virkamies opettele ensiksi käytöstavat. Sinä vahdi vain porttia kun tiedät mistä napista tulee punainen ja toisesta vihreä, se riittää sinun hommiin elä puutu muuhun ohjaat vaan nappuloita siellä tehtaalla se on sinun paikka usko nyt poika poika !

    • 66+

      Ei vieläkään käy teidän keuhkoilusta selville et kenelle,miksi ja mitä se vartija on keuhkonnu????Ehkä sillä oli aihetta vi##uilla kyseislle henkilölle.

    • Harley Davidsoni

      Saiskos valokuvan siintä vartijasta, voitas tehdä puolueeton analyysi sekä äänestys mitä on tapahtunut. Ja kerkeekö kahvitunnilla Teboilille joka kestää 12 minuuttia työehtosopimuksen mukaan.

    • partahomo

      pidä sinä vitun massey davitsoni se turpasi kiinni, vittu tollaset liivipellet ajelee ferkusoneilla näpit ja perseet paskassa, mulla on sentään 535 Virago ja se on vittu kunnon räyhäpyörä, siinä mimmit kostuu kun minä karju poljen mopoa käyntiin ja karjun sulle pelleliivipojalle kakit housuun.

    • partahomo

      http://users.tpg.com.au/jsearles/Wicker Kat/eBay Pages/Pictures/Zippo Harley Davidson Gay Pride_2.JPG


      tuoSSa on mun kuva, niin tiedät keneltä tulla ottamaan pataan.

      Vittu revin sulta liivit ja teen niistä alushousut sulle niin ei farkkus paskaannu kun mua pelkäät.

    • pukupäälle-tyyliä

      en käytä tissi liivejä enkä farkkuja

      taidat olla sairas ihminen, antaaksi vaan. revit ta lyöt, eihän tämmöistä tee kuin aivottomat mopedi pojat, järkikun loppuu niin nyrkit avuksi.
      hae lääkitystä ihan oikeesti ongelmaasi.

      • partahomo

        haista vittu


    • jos pilua saan niin.

      väärä nimimerkki.eihä siul homo oo enää partaa ku se nypittii jo pois...muuten kyllä ymmärrän siu vihan yhteiskuntaa vastaan ku siu vaimois kerto et sie et oo häntä saanu tyytyväiseks oikeestaa ikinä.se on vaan niin homo et pistä itteäis peliin vähän lissää siellä kotona ja jätä täällä uhoaminen vähemmälle niin saadaan vaimoskii tyytyväiseks...mie en oikei jaksais käyä teillä ennää sillo ku sie oot töissä ku miul ois muitaki juttuja.

    • koitappa69

      siis täs taas nähää mite oikeesti idiootteja työ ja kateeliisia työ ootte siitä jos jokus on storaensolla töissä :D HAHAHAHHHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAH

      • halippatsuidaa

        Työ ja työ...jokus ei osaa kirjoittaa. :DDDDD


    • Työtön Vm-81

      heh heh heh ei vittu mitä juttua heh heh heh...ei saatana voiko tää olla todellista?

    • LUE TyöehtoSopimus

      Iltavuorossa ja porttivahti asu päällä, ei vielä kuulu VARTIOINTI Vuoksenniskan Teboilin kahvio. Vahdi aitojen sisäpuolella ei sun alueeseen kuulu Vuoksenniska mitenkään koita ymmärtää.

      Lue esimiehen kanssa yhdessä työehtosopimus: PORTTIVAHDIN TAUKO AJOISTA MISSÄ JA MITEN KAUKANA TYÖPAIKASTA VOIT LIIKKUA YKSIN AJELLA PIIPAA - AUTOLLA MIELIVALTASESTI VIELÄ TYÖAIKANA JA ILTAVUOROSSA.

    • vastaavia hoitanut

      Ennen oli piirimielisairaalassa Rauhassa Vastaavia uhoojia kuin eräs tällä sivulla.Ei tunnu olevan kaikki kohdallaan.

    • partahomo

      huomaatteko työ paskat työ ette miulle mittää maha, mie oon tän kylän tappi niinku veneen pohjassa, ilman minnuu työ ette pärjäis missää, mieko piän jöötä yllä niin kellää ei oo nokan koputtamista, jos siulla on vielä jottai lisättävää, mitä mie eppäilen, ni jätä miun vaimo tästä jutusta ulos, hällä on kaikki hyvi ja saapi aina ko tahtoo ja miulle sano olevansa hyvinkin tyytyväinen, sie vaan yrität jottai ihan ihmeellistä homma, ihan ko mie en muka ois hyvä panemaan, no miehän olen oikee sonni niissä hommissa, sie voisit vaikka tulla miulle oppii ni mie näytän miten naista poletaan ja ihmisii ja niitten oikeuksii.

    • puutappi tappi

      Letku apinat ei tiedä mitään niistä hommista mitään.
      Panohommin susta ei ole.

      • parta=homo

        Tuuhan sie perkeleen anustappi tänne venesatamaan sanomaan ni mie pistän siut karatella ojennukseen ja karjasen siusta sisun pellolle.
        piste


    • partahomo

      Haista sie pitkä paska, mie olen oikein siitossonni, sillei miun akkakin sano kun se panon jälkeen nauro.
      ONNESTA sano nauraneesa, kun mie tiukkasin, että mikä hihityttää.

    • VAIN PORTTIVAHTI

      Porttivahti nyt lopeta puuhastelu ja valvo sitä piipun aluetta, elä sotkeennu mihinkään muuhun kun ne ei sinulle kuulu .

      laitappa rapeeseen ranskalaiseen pääkonttorilta V.niskalta teboilin bensaa parasta mitä on myynnissä.

    • hauis

      omituiselta kuulostaa, jos imatralla on joku maan suurin bändiviikko, ni täältä löytyy joku niin vihattu narettavuus, että se ylittää imatra-palstalla keskustelun bändeistä, olis kiva nähä kyseinen hemmo, onks se joku hormooneita vetänyt piripää, vai muuten hullu.
      Onkse iso muutekin ko puheissaan.

    • Jack tha Stripper

      Oiskos jollai viel tähän jottai lisättävää. Oli meinaan sen verran hupaisaa luettavaa.

      • ei saatana

        Up


    • Sketsejä

      Up

    • letku tonttu

      Nyt kaikki letkumiehet laivaan pikkujoulu aika, pidan napit paukkuu kun syön kinkkua...ja tonttuja liikkuu varmaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      236
      2250
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1486
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1271
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1225
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      158
      1130
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1049
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      928
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      858
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      68
      857
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe