metadonin lopetus/katkaisu

meta -pp

moro..joo mulle kävi sillei täs p*ska kaupunkis et ku aloitin hoidon ni sain
jonkun vasta valmistuneen lääkärin(joku "poika") ni ku korotin ääntä yx päivä ku en saanu mehua ku olin n.2min myöhäs ni tää PELLE katkas mun metiksen ihan suoraan seinään (140mg) ja käski mennä himaan..nyt n.kk ja uudessa hoito jonossa..(se onkin vasta 5x korvaushoidos) mut ekat 2-7päivää ni f*ck ku meinas henkilähteä ku oli nii kovat kivut ihan joka paikas...nyt rupee helpottaa mut nyt sit menee taas vaikka mitä muuta..(sen takia klo.on jo noin paljon..heh:))

mut onko kellään käyny/tehny samoin haluis kuulla miten o käyny...???

45

3692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meevitt­uunhom­o

      Mitäs pelleilit siellä vitun narkkari paska. Ymmärrän kaikki hienot huumeet kuten pilvi lsd sienet yms yms ja viihdekäytön, mutta en tuollaisia riippuvaisia pas­koja.
      Kirjoituksestasi päätellen olet vieläpä alaikäinen :D

      • m -pp

        pelleilly missä? sun mutsis makkaris ja jos mä pojittelen lääkäreitä niin olen varmaan alaikänen niinku sinä...luuletsä vittu tosissas että haluan olla koukussa subuun herssiin metkuun yms opiaatteihin vittu lopettasin kyl jos PYSTYISIN VITUN PELLE!!!kokeile ite n.15vuotta käyttää herssii sit viorottaudut siitä heti ekalla yritämällä ja ilman edes vittu buranaa painu ite vittuun...


      • 1+1=3
        m -pp kirjoitti:

        pelleilly missä? sun mutsis makkaris ja jos mä pojittelen lääkäreitä niin olen varmaan alaikänen niinku sinä...luuletsä vittu tosissas että haluan olla koukussa subuun herssiin metkuun yms opiaatteihin vittu lopettasin kyl jos PYSTYISIN VITUN PELLE!!!kokeile ite n.15vuotta käyttää herssii sit viorottaudut siitä heti ekalla yritämällä ja ilman edes vittu buranaa painu ite vittuun...

        Helvettiakö kitiset siellä sun ruutus takana?

        "lopettaisin kyl jos PYSTYISIN"

        Kaiken pystyy lopettamaan, jos on voimaa ( lääkitystä) siihen. Sä olet varmaan vaan heikko.


      • meevitt­uunhom­o
        m -pp kirjoitti:

        pelleilly missä? sun mutsis makkaris ja jos mä pojittelen lääkäreitä niin olen varmaan alaikänen niinku sinä...luuletsä vittu tosissas että haluan olla koukussa subuun herssiin metkuun yms opiaatteihin vittu lopettasin kyl jos PYSTYISIN VITUN PELLE!!!kokeile ite n.15vuotta käyttää herssii sit viorottaudut siitä heti ekalla yritämällä ja ilman edes vittu buranaa painu ite vittuun...

        Oma vikas kuule et oot koukussa. Oisit vaa suosiolla käyttäny vain harvoin etkä joka päivä monesti. Tuskin kukaan sua on pakottanu käyttää ''15 vuotta herssii'' Et eiköhän se sun ihan oma päätös ollu jäädä riippuvaiseksi.
        Mut huomaa kyll taas kirjotuksistas että totta puhut tuosta :DD


      • Anonyymi
        m -pp kirjoitti:

        pelleilly missä? sun mutsis makkaris ja jos mä pojittelen lääkäreitä niin olen varmaan alaikänen niinku sinä...luuletsä vittu tosissas että haluan olla koukussa subuun herssiin metkuun yms opiaatteihin vittu lopettasin kyl jos PYSTYISIN VITUN PELLE!!!kokeile ite n.15vuotta käyttää herssii sit viorottaudut siitä heti ekalla yritämällä ja ilman edes vittu buranaa painu ite vittuun...

        kovaki jötkä olevinas? oliko siistiä vetää herssiö 15v ja imeä munaa?


      • Anonyymi

        Todella perseessä tuollainen kommentointi...
        Riippuvuus on sairaus, avarra vaikka sitä maailmaa sillä lsd:llä vähä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella perseessä tuollainen kommentointi...
        Riippuvuus on sairaus, avarra vaikka sitä maailmaa sillä lsd:llä vähä...

        Vitut se mikään sairaus ole kun itse aiheutettu saatana turha vinkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitut se mikään sairaus ole kun itse aiheutettu saatana turha vinkua

        Eiköhän syöpäkin oo aika usein ite aiheutettua, tai ainakin avustettu sen tuloo. Sekö ei oo sairaus. Kerropa mitä se viihdekäyttö on😂😂😂


      • Anonyymi

        Heti pitää tuamita asiasta vaikka et tiedä koohoidos ta luultavasti hevonvittujakaan💋💋💋🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕


      • Anonyymi

        Mikä kunnon kansalainen täällä huutelee


      • Anonyymi

        Oot muuten vitun tyhmä!!! 😂Älä puutu asioihin mistä et ymmärrä mitään!!


      • Anonyymi
        1+1=3 kirjoitti:

        Helvettiakö kitiset siellä sun ruutus takana?

        "lopettaisin kyl jos PYSTYISIN"

        Kaiken pystyy lopettamaan, jos on voimaa ( lääkitystä) siihen. Sä olet varmaan vaan heikko.

        Joo pystyy lopettamaan ihan kaikki jos TODELLA haluaa.mä lopetin metadonin 12 vuoden käytön jälkeen itse lopettamalla pikkuhiljaa vähentämällä annosta.mutta siihen tarvitaan 110% sitoumuksen itselles jos haluat todella lopettaa.lopetin 2016 ja sen jälkeen en ole koskenut yhtään mihinkään ja nyt oon onnellisesti vakituisessa töissä ja naimisissa.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pystyy lopettamaan ihan kaikki jos TODELLA haluaa.mä lopetin metadonin 12 vuoden käytön jälkeen itse lopettamalla pikkuhiljaa vähentämällä annosta.mutta siihen tarvitaan 110% sitoumuksen itselles jos haluat todella lopettaa.lopetin 2016 ja sen jälkeen en ole koskenut yhtään mihinkään ja nyt oon onnellisesti vakituisessa töissä ja naimisissa.:)

        Pikkuhiljaa alentamalla on täysin eri asia kun seinään lopettaminen idiootti


    • 3444444

      Itsellä toimiva opiaattivieroitus: 1. Tramaleita tai panaconeda niin kauan että tolet tulee alas. 2. Sitten kylmä kalkkuna ja siihen 5 imodiumia, 5-htp, 2mg rivatrill. 3. Siitä sit pari päivää näiden avulla mutta annoksia nopeasti pienentäen. Jos on ihan vitun paska olo niin voi murskata yhden unikon kodan jugurttiin ja syödä sen niinkuin söis mysliä. 4. Tadaa, olet terve!

    • kuningasJarru

      Asiaa!!! koko paketti kestää 3-4viikkoo ja sit olet terve! tuo 3viikkoo on pelkkää helvettiä ja tuskaa... kärsimystä palellen ja henkistä puolta moukaroidaan oikeen isollakyr_vällä!!!
      TaDaa, olet vihdoin terve!!!!

      • lopettanut

        jaa no mul kesti metadon lopetuksen oireet about vuoden. vieläkin imodiumia.


    • 3444444

      Joo ja sitten kandee tietty sitä henkistä puolta parannella kannabiksella ja vaikka vähän trippaamalla. Ketamiinia, MXE:tä, tai DXM:ä voi kans kokeilla masennusta lievittämään.

      Sit on mukava taas aloittaa varovasti opiaattiharrastus kun on ensin saanut toleranssit lähelle nollaa:D

      Oon muuten kuullut semmoisen läpän että ibogaiini pudottaa toleranssit pois kertaheitolla. Trippi on fyysisesti raskas, hieman jopa vaarallinen ja henkisesti kauhea. Mutta kukapa ei koukkuaan haluaisi irti 24h aikana. Miksei tätä tehdä valvotusti Suomen klinikoilla?

    • ooppiumi75

      ibogaiini kyllä auttaa opavieroituksessa. onhan tuosta aineesta sekä aiheesta ollut dokkareita tv:ssä yms...

    • pp

      ihan hyviä neuvoja..aina voi ainakin yrittää..olen mä pari kertaa ollu jo n.1-2kk ilman ja sit taas karkas..=) vihreän polttelu on kyl hyvä lääke..(vois täs välis imasta..)
      mut joo oikeasti kiitos vinkeistä..!! kohti "parmepaa" huomista..LoL=)

      ps.joku dokkari muuten joo tuli töllöst siitä ibogaiinist eix se kaveri siin joutu jopa kirjottaa testamentin valmiix yms. ennenku se katkasu alotettii..oli aika karun näköstä mut se meni aika nopee ohi ja sit se oli..no "ok" mut silti..=)

      • SE TOIMII!!

        Useimpien meistä ei tarvitse ajatella kahdesti tätä kysymystä. ME TIEDÄMME KYLLÄ! Huumeet muodossa tai toisessa olivat koko elämämme ja ajattelumme keskipiste. Hankimme huumeita, käytimme niitä ja koetimme keksiä, miten saisimme niitä lisää. Elimme käyttääksemme ja käytimmme elääksemme. Yksinkertaisesti sanottuna addikti on mies tai nainen, jonka elämää huumeet hallitsevat. Olemme ihmisiä, jotka kärsivät pahenevasta sairaudesta, jonka lopputulos on aina sama: vankilat, laitokset ja kuolema. On olemassa tie ulos huumekierteestä ja se on NA toveriseura. T: Addikti Tiina


    • medadoni

      oon nyt 3 vuotta käyttäny metadonia noin 15 ml annoksena. olen saanut metadonin eraaltä henkilöltä aina joka päivä mutta nytten hän sanoin että ei supostu autamaan että jättäisi minut refloihin mietin miten tästä selviän minulla on 4 päiväksi enään lääkettä ja jos saisin lyricoita tarpeeksi voisin lopettaa en tiedä enään mitä tehdä

      • jessejepa

        Hanki ihan vitusti ganjaa niin se jeesaa kyllä.


    • Hhuhj

      Mikäs sinä olet pojittelemaan lääkäriä joka on sua henkisesti huomattavasti korkeammalla tasolla ja saavuttanut elämässään aseman josta toiset vain unelmoivat. Se "poika" tienaa varmaan 7000e kuussa. Sitä saa mitä tilaa. Kun ostat sitä herssiä seuraavan kerran niin pojittele ja vittuile niille ketkä sitä sulle säätää. Voi olla että ei tipu enää.

      • Yuhujb

        Ja veikkaan että lääkäriksi pääsemisen tunne ja se 7000e tuntuu suurinpiirtein samalta kun se "poika" olis kokoajan kokkelipäissään. Sun metadonit on ihan vitun mitätöntä kuraa siihen täyttymyksen ja menestymisen tunteeseen verrattuna. Sä oot ihan maan mato, pikku rotta joka pojittelee sitä jolla on valta päättää siitä joudutko helvettiin vai et.


      • Aivopesustaherännyt

        Aika helvetin säälittävää ku ihannoidaan rahaa ja yhteiskunnallista asemaa noin paljo mut sitä se vuosien aivopesu teettää et kadottaa elämässä sen tärkeimmän eli oman aikansa mitä meillä on todella vähän. Kuka haluaa sen tuhlata käymällä töissä 50 vuotta ja sit pääsee eläkkeelle kun et enää jaksa ees nauttia työn tuloksesta samalla kun sun orjuuttajat on nauttinu kaikkien muitten veroista koko elämänsä tekemättä päivääkään töitä naureskellen miten tyhmiä ihmiset on. Valitettavasti noin 80% ihmisistä on tän aivopesun vallassa että on pakko olla töitä ja rahaa et voi olla onnellinen. Suurempaa harhakuvaa saa hakea :D ps. Olen ollut töissä ja en tiiä ahistavampaa aikaa kuin se et raadat niska limas eikä mitää jää käteen. Se on orjan hommia. Nyt työtön 8v putkeen ja onnellisempi en vois olla, on emäntä ja asunto, sekä mieli katossa ku en stressaa enää mistään, olen myös entinen alkoholisti ja sekakäyttäjä ja nekin olen lopettanut. Ja siitä ajasta en jaksa jauhaa, kaikki käyttäjät tietää miten stressaavaa on olla koukussa johonki, sekin menee ihan duunista.


      • Anonyymi

        Ton kirjoittaja on mitään tietämätön napero!! Joillakin vain on niin, että ei kestä elälää ilman esim. Aineita!! Takana raju elämä..vaikka esim. Monet raiskaukset ja monet muut sellaiset jotka saa kokeileen, että pääsisi edes hetkeksi pois siitä elämän helvetistä. Ja sit hups olet jo koukus..sä olet varmaan juuti äsken käynyt isukin kanssa saunassa ja äiti taputtelee päähän, et meidän poijasta tulee meidän tehtaan pomo et ei sulla tarvi mistään kulta huolta kantaa, kun äiti vaikka ostaa sulle finninaamalle naisen, kun et kuitenkaan niitä noilla jutuilla saa!! Mut hei pentu...käy elämän helvetintiellä ja opi arvostaan kaikki joista sinä et tiedä mitään!! Et käköjään ole muuta, kuin kirja nokan edes istunut ja pelannut pleikkarii..yms,yms!! Mieti näitä sanoja, kun kohtaat elämässä ensimmäisen kriisin ja hoida se itse eläkä pyydä krakakaulus isukilta tai siliconitisu äidiltä apuu...vitun tuleva nisti : )


    • adikkitivuosia

      Mä en tajua noita ihmsiä jokka tulee tänne vain vittuilemaan, onko heillä itsellä henkisesti niin paha olla et saa tyydytyksen siitä et vittuilee ihmiselle jolla on hätä.... sairasta suoraan sanottanu. Itse olen alunperin täys juoppo, ja vaihdoin tämän dokaamisen sitten 27v täysin pilveen. ollu dokaamatta nyt vuosia mutta sitten tuli pilven sivus bubre jota on nyt menny kohta 2,5v päivittäin. vittumaisin lääke ikinä, nyt hakemassa korvaushoitoon metadonille että pääsen piikittämisestä eroon ja samalla bubresta ja aattelin sitten tiputtaa metadoninkin pois. Ainut kysymys mikä tulee mieleen et miten pitkää on ihmisillä kestäny metkulasta reflat, yritin bubren lopettaa ja olin kaks viikkoa vetämättä mut olot oli edelleen helvetilliset ja retkahin uusiks koska tuntui ettei se lopu koskaan....

    • ettekuulutänne

      no älä nyt ainakaan vaihda sitä buprea metkuun, pahemmat viekkarit siitä tulee ja koukku. joo tosiaan ärsyttää nuo ketkä tulee tänne omaa itsetuntoaan pönkittämään. vissiin heillä on joku asia aika huonolla mallilla kun ylipäätään eksyvät tänne keskusteluihin missä puhutaan huumeongelmista. tuntuu mukavalta kun jollain on asiat huonommin, niin saa etes jollain keinolla uskoteltua itelleen olevansa jotenki menestyvä ja parempi,aika sairasta. mutta onneks on jo tottunu vuosien varrella itekki narkkina että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

      • omaolivalintanne

        HEH, HEH Luoja tuskaanne lisätköön. Ihan itse olette aloittaneet ja nyt sitten valitatte seurauksista.


    • Anonyymi

      Vähän myöhässä kirjoitan viestiin, mutta aihe itselle ajankohtainen. Pääsin Metadonille, siihen nk. haittojavähentävään hoitoon täällä Kokkolassa syys- lokakuun paikkeilla ja kauan metsästin tätä ja oli kova työ sinne päästä ilmeisesti sen takia kun ei ole hepatiitteja onneksi kerennyt tulemaan vuosien paskaelämää harrastaneena.

      Hoito meni hyvin. Yhden kerran retkahin joulukuun puolivälissä 2019 amfetamiinin käyttämisestä ja kusitestitkin sattui sopivasti kohdille.

      No, mä ravasin tän 4,5 kk siellä klinikalla, mutta su 16.2 puolilta päivin sain tyypillisen raivarin, mitä huumeita käyttäessä aina on ilmentynyt mulla.

      Tein päätöksen. Lopetan seinään ja tuon 16.2 jälkeen en ole enää käynyt hoidossa. Siellä oli non-stop jaossa kyllä tosi mukavia työntekijöitä, että kun paranen, niin käyn kìittämässä vielä jonain päivänä heitä, jahka ensin toivun.

      Omat oireeni: Maanantai 17.2, ei juuri mitään iltaankaan mennessä tuntunut vielä. Mutta reflaimen olo alkoi voimistua.

      Ti 18.2, vittumaiset reflat alkoivat voimistumaan ja valmistumaan. Mulla ei ollut bentsoja, koska olin 14.2 saanut 30 kpl 30mg:n Opamoxeja. Heitin tyhmänä su 17.2 melkein täyden purkin niitä naamaan, eli 25 kpl, ne kaikki loput.

      Ke 19.2 maananatai, tiistai, keskiviikko. Kaikkina päivinä oli nälkä, mutta join vain vettä, kun ei silti jaksanut kuin maata sohvalla. Joka aamu harkitsin klinikalle menoa, mutta sinnittelin samalla, koska hoito loppuu meillä Kokkolassa silleen metkun kans, et eka päivän ku on pois, ni saa aamulla sen saman satsin sit seuraavana päivänä yhtä isona. 2 poissaolopäivää välissä, niin ke oisin saanut puolet annoksestani ja varmasti olisi vienyt sekin reflat hyvin vähille. 4 pvnä se sitten annetaan enää 1/4 annoksena. Se oli rahapäivä ja ajattelin aamulla tilaisinko taksin klinikalle. Pidin pääni, olin selvinnyt jo hyvin. Minun mielestä nämä ei kyllä kummemnat ole kuin subureflat isoilta subuannoksilta, sitä itsellänikin meni yleensä 4mg päivässä, pahimmillaan 8mg ja pienimmillään 2mg. Väärinkäyttämällä siis. Mut mulla oli suvun kanssa se, et jos olin 2kk ollut ilman, niin olo oli sairas vieläkin. Fyysisestikin. Joten tiedän, että metkun kanssa edessä sama, mutta odotan innolla kesää. Selvää kesää ja sitä ennen kevättä. Kerron lopussa miksi sinnittelen?

      Tää keskiviikko oli se päivä, kun minuutit alkoi tuntua 5 minuuttisilta. Suburefloissa nukuin yleensä edes jonkun verran, mutta, mutta. Metkun kanssa näin ei käynyt vaan oliko se ma-ti, vaiko ti-ke aika jonka jälkeen en saanut unta enää millään. Aloin vainoilemaan, koitin levätä, mutta näin koko ajan valveunia esim. just näistä huumevuosista. Lopulta luulin la , että äiti on kuollut, niin mä lähin sinne sit kahtoo la 22.2, että onko se elossa, vaikka järjellä tiesin, että on. Helpotti jutella sen kanssa ja kertoa, että oon kuivilla pysyny vaik lopetin sen kh:n. Tuona lauantaina olin valvonut jo 4-5 päivää, koitin kumppanin Ketipinoreilla ihteni tiputtaa, sillä pelkäsin, että menen psykoosiin ajatuksieni takia. Äidiltä saamani 15 mg:n Opamoxit, joita neljä ostin häneltä ja otin 2 kpl niitä, niin alkoi viimein uni maistumaan la-su yönä. Su 23.2
      Olin levännyt vainot poissöin myös loput 30mg Opamoxeja, jotka äiti minulle antoi/ möi, mutta maksan aina kaikesta, koska niin mielestäni kuuluu tehdä. Siis ainakin lähimmäisilleen! Ne on meidän takia kärsinyt helvetillisiä oloja, joihin ei kuulu erilaiset substanssireflat , vaan pelko siitä, että elämä menee vaan paskemmaksi ja kuolema on joka päiväistä pelkoa varmasti ollut äidillänikin.

      To-Su olin kumppanilla ja olo oli ihan pirinen, ei siis yhtään nukuttanut vaikka en mitään huumeita ole käyttänyt. Kurja olo, mutta ei väsymystä ja pää alkoi seota unenpuutteesta ja reflojen kanssa hikoillessa voimattomana ripuliperseenä, se on paha juttu.

      24.2 maanantaina, eli eilen, olin taas yksin omilla kämpillä sen päivän ja tulevan yön. En nukkunut su-ma yönä, kuin tunnin. Odotin, että lähiapteekkini avaa ovensa yhdeksän aikoihin, jolloin ländin kävelemään sinne.
      Apteekissa kysyin, että onko viiden Opamoxpöntön reseptissä vielä jäljellä, kun lopetin korvaushoidon seinään. Apteekkari sanoi, että ohhoh ja kysyi, että missä hoidossa oon ja annosta, niin sanoin, että 8 päivää sitten lopetin Metadonin seinään. Mun annos oli 65 (pieni annos juu, mutta kyllä satasen yli menevistä annoksista varmasti selviää näillä eväilläkin ja lääkkeettömänä. Syömätä. Vitamiineitta. Jne. Tottakai vitamiinit ym. kannattaa olla ja bemtdotkin, mutta olin tuhlannut rahani, niin oli sika perseestä.) Itellä riitti ihan hyvin toi 65 ml, jos nyt mittayksikkö metkulle oli tuo, minun moka jos ei ollut millilitroista kyse, mutta käyttäjät ymmärtävät.

      Ja ne jotka itkee, että oma valinta. Niin oma valinta on usein myös diabetes ja muut huonoilla valinnoilla omissa elintavoissa aiheutetut/aiheutuneet sairaudet. Mitäpä jos lääkäri teille sanoisikin, että et saa nyt insuliinia enää ikinä, että mee kotiisi siitä tuhlaamasta mun aikaani?

      25.2 tänään kebabille. ;p

      - Sonja

      • Anonyymi

        Sori typoista. Kännyl kirjotan ajankuluksi ku kumppani nukkuu. Se ei muuten koskaa oo käyttänyt aineita ja jaksaa mua silti.

        Niin ja sain mä ne bentsot apteekista eilen, niin on taas parempi vähä. Mut tää hikoilu ja ripuli kestää varmaan vielä monta viikkoa, mut uskokaa! Se vähenee silti koko ajan.

        - Sonja


      • Anonyymi

        Diabetes ei johdu huonoista elintavoista. Turhaan sillä lohdutat omaa typeryyttäsi.


      • Anonyymi

        Olin unohtaa kertoa, mitä hyvää tässä on.

        Itsellä epävakaana ja muitakin B-luokan persoonallisuus häiriöitä omaavana merkittävintä on se, että pystyn hillitsemään itseni paremmin.

        On paniikkihäiriöt ja muut. Mut hei. Silloin kallis kun se oli tuntuu "normaalilta" ja ok pokkaa tehdä sitä ja tätä. Niin kyllä se on mahdollista ilman douppaamistakin.
        Mä aloin käyttää ite kipuihin, ku vuosien panacodit lopetettiin seinään max annokselta ilman syytä.
        Oon treenannu tässä käyttövuosien aikana itseäni, niin eipä oo selkä enää kipeä ollut. Nyt refloissakaan.

        Tehkää jotakin mielekästä, niin aika kuluu. Jos ei voi ku maata sohvalla, niin syökää herkkuja ja lukekaaa vaikka kirjaa. Kyllä se seinääntujottamisen voittaa. Välttäkää kuitenkin esim. kauhukirjallisuutta, kun itelä tus 2-3 vuotta sit ku kuukauden reflailin buprea, niin ne kirjat (...niiden sisältö siis...) tuli sit uniinkin mukaan ja vielä pelottavampana, potenssiin kuuskuuskuus.

        Ja paniikissa tuntuu voimattomana kaupassa käydes, et kaikki kahtoo mua ja nauraa. Mut ei ne sitä tehny sillon ku käytin huumeitakaan, et se on vaan epämukava illuusio.

        Ja sairaana sä oot, ku douppaat. Ilman olo on sitä terveenä pysymistä, eikä siihen tarvi katufarmasiaa, joka on kallista. Vitun kallista.

        Ysemppiä kuitenkin kaikille ja kannustan yrittämään. Se vaatii laskujen maksamista, eli reflojen kärsimistä, mutta on sen arvoista kun onnistuu sitten viimein.

        Miettikää mikä teillä laukaisee retkahduksen? Itellä ei reflat, vaan impulsiiviset raivokohtaukset tietyissä tilanteissa, joten välttelen niitä nyt.

        - Sonja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diabetes ei johdu huonoista elintavoista. Turhaan sillä lohdutat omaa typeryyttäsi.

        Ei aina, mutta suurin osa sokeritautisista on hommannut sen omaa typeryyttään ,kun tekee mieli syyä rasvapaskaa ja karkkia ruoaksi ja jotkut tollot juo vielä viinaakin ja kaikkea muuta kuin kohtuudella. Vaikka lääkäri sanoo, että se on sit sellaiset makaamiset, kun on pedattu. Eli ei sokeritautilääkkeitä niille, jotka ei kuuntele "auktoriteettejä"? Tolla logiikalla jotkut ainakin tuntuu ajattelevan narkomaaneista.

        En väittänyt, että kaikki sairastuu diabetekseen huonoilla elintavoilla. Esim. lapset.
        Sairastuin itsekin 9 vuotiaana Crohnin tautiin, eikä ollut tapana syödä einespaskaa silloin.
        Antibioottikuureja sain lapsena usein, kun sairastelin muutenkin paljon kaikkea pientä.
        Antibiooteilla onkin suuri yhteys lasten IBD-sairauksien synnyssä. Mutta nyt tämä toipuva narkomaani on ollut in remissionare with Morbus Crohn tasan 24 vuotta, eli sen diagnosoimisen jälkeen. Muita lääkkeitä en ole käyttänyt kun huumeita, joihin olen kyllästynyt, kuten totesin.

        Ei tarvitse paskoa verta jos joku antaa takaisin noille, "Sitä ite ku alottaa vetää, niin kuolkaa vaan likaiset narkit!" -tyylisille viesteille. :)

        - Sonja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina, mutta suurin osa sokeritautisista on hommannut sen omaa typeryyttään ,kun tekee mieli syyä rasvapaskaa ja karkkia ruoaksi ja jotkut tollot juo vielä viinaakin ja kaikkea muuta kuin kohtuudella. Vaikka lääkäri sanoo, että se on sit sellaiset makaamiset, kun on pedattu. Eli ei sokeritautilääkkeitä niille, jotka ei kuuntele "auktoriteettejä"? Tolla logiikalla jotkut ainakin tuntuu ajattelevan narkomaaneista.

        En väittänyt, että kaikki sairastuu diabetekseen huonoilla elintavoilla. Esim. lapset.
        Sairastuin itsekin 9 vuotiaana Crohnin tautiin, eikä ollut tapana syödä einespaskaa silloin.
        Antibioottikuureja sain lapsena usein, kun sairastelin muutenkin paljon kaikkea pientä.
        Antibiooteilla onkin suuri yhteys lasten IBD-sairauksien synnyssä. Mutta nyt tämä toipuva narkomaani on ollut in remissionare with Morbus Crohn tasan 24 vuotta, eli sen diagnosoimisen jälkeen. Muita lääkkeitä en ole käyttänyt kun huumeita, joihin olen kyllästynyt, kuten totesin.

        Ei tarvitse paskoa verta jos joku antaa takaisin noille, "Sitä ite ku alottaa vetää, niin kuolkaa vaan likaiset narkit!" -tyylisille viesteille. :)

        - Sonja

        Ne on sullakin sellaset makaamiset kun oot petannut. Olisit uskonut "auktoriteetteja" huumeiden käytöstä, ennen kuin aloitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on sullakin sellaset makaamiset kun oot petannut. Olisit uskonut "auktoriteetteja" huumeiden käytöstä, ennen kuin aloitit.

        Minun pointti on se, että hoitoa on annettava, oli sitten narkomaani, sokeritautinen tai syöpäläinen.

        Mutta kun mitään ei tajuta vaikka ollaankin, olevinaan parempaa ihmistä. x)

        - Sonja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun pointti on se, että hoitoa on annettava, oli sitten narkomaani, sokeritautinen tai syöpäläinen.

        Mutta kun mitään ei tajuta vaikka ollaankin, olevinaan parempaa ihmistä. x)

        - Sonja

        Ihan itse, omasta tahdostasi olet nykyisen tilanteesi aikaan saanut. Nauti nyt saavutuksistasi. Tyhmästä päästä kärsii koko keho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse, omasta tahdostasi olet nykyisen tilanteesi aikaan saanut. Nauti nyt saavutuksistasi. Tyhmästä päästä kärsii koko keho.

        Niin olen. Mutta pointtia et ymmärtänyt ja tuskin tulet ymmärtämäänkään.

        Jotakin kertoo jo se, että olen sinua älykkäämpi, vaikka olenkin huumeidenkäyttäjä.

        - Sonja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen. Mutta pointtia et ymmärtänyt ja tuskin tulet ymmärtämäänkään.

        Jotakin kertoo jo se, että olen sinua älykkäämpi, vaikka olenkin huumeidenkäyttäjä.

        - Sonja

        Ite oppinu narkkivuosina, että narkitkin on ihan tavallisia ihmisiä, joilla monella on elämässä ollut/on monenlaisia ongelmia, kiusaamista, lukihäiriötä jne.
        Suuri osa "kuherrusajan" jälkeen huomatessaan,että eipä tämä enää toimikaan, kun bupre pöhnässä mennyt vuosi pari siinä harhassa jonka se ym. aineet luo.
        Sitä ei edes itse huomaa, kun sitten "havahtuu" omasn surkeaan tilaansa ja yrittää alkaa lopetteleen, niin reflatirallaa.
        Se repii suo joka paikasta, fyysisesti henkisestä puolesta puhumattakaan.
        Kroppa, aivot, ajatuksetkin sanoo "lisää lisää".
        On kuin vauva jolta otetaan tutti pois ja se alkaa parkumaan.
        Tiedostat kyllä, että lopettaa tulisi, mutta suuri osa sinua on sitä vastaan.
        Se vaatii taistelua todella ja käsien tistiin laittaminen on vahvin voimavara, ei yleensä kuitenkasn mikään hokkus pokkus juttu.
        Se vaatii aikaa ja sen tiedostamista, että se tuhoaa sinut ennenpitkää.
        Helppoa se ei todellakaan ole, mutta ehdottoman kannattavaa ja suositeltavaa. 20 vuotta kovia vetäneellä voi mennä vuosia palautumisessa, ei välttämättä koskaan tule edes lähes ennalleen.
        Bourdaininkin kerrottiin tai kertoi olevansa aikoinaan kova kaman vetäjä, onnellinen hän ei ollut, vaikka kertoikin lopettaneensa.
        Tiedä sitten mikä miehen mieltä painoi lopulta.
        Rauha hänelle.
        Subulla ym. ei niin koviksi luokitetuilla aineilla saa kyllä nuppinsa paskottua myös. Häijyä tavaraa huumeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oppinu narkkivuosina, että narkitkin on ihan tavallisia ihmisiä, joilla monella on elämässä ollut/on monenlaisia ongelmia, kiusaamista, lukihäiriötä jne.
        Suuri osa "kuherrusajan" jälkeen huomatessaan,että eipä tämä enää toimikaan, kun bupre pöhnässä mennyt vuosi pari siinä harhassa jonka se ym. aineet luo.
        Sitä ei edes itse huomaa, kun sitten "havahtuu" omasn surkeaan tilaansa ja yrittää alkaa lopetteleen, niin reflatirallaa.
        Se repii suo joka paikasta, fyysisesti henkisestä puolesta puhumattakaan.
        Kroppa, aivot, ajatuksetkin sanoo "lisää lisää".
        On kuin vauva jolta otetaan tutti pois ja se alkaa parkumaan.
        Tiedostat kyllä, että lopettaa tulisi, mutta suuri osa sinua on sitä vastaan.
        Se vaatii taistelua todella ja käsien tistiin laittaminen on vahvin voimavara, ei yleensä kuitenkasn mikään hokkus pokkus juttu.
        Se vaatii aikaa ja sen tiedostamista, että se tuhoaa sinut ennenpitkää.
        Helppoa se ei todellakaan ole, mutta ehdottoman kannattavaa ja suositeltavaa. 20 vuotta kovia vetäneellä voi mennä vuosia palautumisessa, ei välttämättä koskaan tule edes lähes ennalleen.
        Bourdaininkin kerrottiin tai kertoi olevansa aikoinaan kova kaman vetäjä, onnellinen hän ei ollut, vaikka kertoikin lopettaneensa.
        Tiedä sitten mikä miehen mieltä painoi lopulta.
        Rauha hänelle.
        Subulla ym. ei niin koviksi luokitetuilla aineilla saa kyllä nuppinsa paskottua myös. Häijyä tavaraa huumeet.

        Kiitos.

        Ja näinhän se on, että me narkomaanit ollaan ihan tavallisia ihmisiä, mutta tuota on hankala monen käsittää. Must ei edes huomannut juuri koskaan, että olen huumeaddikti, kun kävelin kadulla vaikkapa.

        Olen itse tuosta tuttivaiheesta päässyt irti jo kauan sitten. Tiedän, että laskut on vain maksettava.

        Sìitä olen kiitollinen, että aivoihin ei ainakaan kovin isoja tuhoja ole aineet tehneet. Helpompaa päästää irti kun on vielä jotakin toivoa jäljellä.

        Ja kyllä metkun voi seinään lopettaa. Varmaan toki yksilöllistä ja voi olla vaarallistakin, mutta toi 65ml vai onko se nyt mg, mistä ite lopetin 10 pv sit, niin huomaan nyt joka päivä edistystä vaikka olo onkin paska.

        Subun kanssa 2kk ilman pisimmillään kun olin muutaman kerran, niin sitä muka tuntu, ettei oo yhtään edistystä tullut vaikka kyllä sitä oli tullut.

        Pitäs nout Imodiumeja itekki taas hakee, ku en oo näihin refloihin sitä vielä ottanut. Tosin pärjää tuota ilmankin. Käy pöntöllä muutaman kerran päästämässä pahat henget pois.


        - Metkusta lisää miinuksia, mitä Itelle aiheutti.
        - Iho-oireita
        - Hilsettä pää täynnä lopettaessa
        - Nesteen kertyminen kh:ssa ja jatkuva kusemisen tarve
        - Kh:ssa ympärillä myös käyttäjiä joka ääripäästä, kamalia ihmiskohtaloita ja kamantarjontaa
        - Päivät tuntui, että meni parissa tunnissa ohi
        - Lääkettä hakiessa mua alko lähteä myös ahistamaan se kh:oon liittyvä leima
        - "tavallinen" ihminen voi kuolla jo muutamaan kymmeneen milliin tuota ainetta ja me hörpitään sitä kun mehua. Kertoo jotakin siitä, miten syvällä sitä on kemiallessa koukussa ja sai itselle aikaan myös yhtenä tärkeänä syynä lopettaa koko paskansyönti tai juonti tässä tapauksessa seinään.

        Ja tiedän, että koko kevät, kesä, syksy,talvi, jne. Voi olla yhä yhtä paskaoloa, mutta mieluummin elän näinkin vaikka loppu elämäni. Onneksi on aikaa toipua. Ja kyl sen huomaa joskus päivittäinkin sen edistymisen. Välil menee kuukausi ja tuntuu, että ei voi mitään tehä.
        Eilen tuli tosiaan kebabit haettua kaupungin keskustasta, niin oli oikein mukava kävellä. Aikaisemmat neljä päivää oli viel aika paskansyöntiä jos piti vaikka kauppaan mennä. Tosin sain mä bentsot su, mutta kuitenkin.

        Tsemppiä kamacomradesit ja miksei muutkin. Eihän se kellään helppoa ole sanovat ainakin. :9

        - Sonja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.

        Ja näinhän se on, että me narkomaanit ollaan ihan tavallisia ihmisiä, mutta tuota on hankala monen käsittää. Must ei edes huomannut juuri koskaan, että olen huumeaddikti, kun kävelin kadulla vaikkapa.

        Olen itse tuosta tuttivaiheesta päässyt irti jo kauan sitten. Tiedän, että laskut on vain maksettava.

        Sìitä olen kiitollinen, että aivoihin ei ainakaan kovin isoja tuhoja ole aineet tehneet. Helpompaa päästää irti kun on vielä jotakin toivoa jäljellä.

        Ja kyllä metkun voi seinään lopettaa. Varmaan toki yksilöllistä ja voi olla vaarallistakin, mutta toi 65ml vai onko se nyt mg, mistä ite lopetin 10 pv sit, niin huomaan nyt joka päivä edistystä vaikka olo onkin paska.

        Subun kanssa 2kk ilman pisimmillään kun olin muutaman kerran, niin sitä muka tuntu, ettei oo yhtään edistystä tullut vaikka kyllä sitä oli tullut.

        Pitäs nout Imodiumeja itekki taas hakee, ku en oo näihin refloihin sitä vielä ottanut. Tosin pärjää tuota ilmankin. Käy pöntöllä muutaman kerran päästämässä pahat henget pois.


        - Metkusta lisää miinuksia, mitä Itelle aiheutti.
        - Iho-oireita
        - Hilsettä pää täynnä lopettaessa
        - Nesteen kertyminen kh:ssa ja jatkuva kusemisen tarve
        - Kh:ssa ympärillä myös käyttäjiä joka ääripäästä, kamalia ihmiskohtaloita ja kamantarjontaa
        - Päivät tuntui, että meni parissa tunnissa ohi
        - Lääkettä hakiessa mua alko lähteä myös ahistamaan se kh:oon liittyvä leima
        - "tavallinen" ihminen voi kuolla jo muutamaan kymmeneen milliin tuota ainetta ja me hörpitään sitä kun mehua. Kertoo jotakin siitä, miten syvällä sitä on kemiallessa koukussa ja sai itselle aikaan myös yhtenä tärkeänä syynä lopettaa koko paskansyönti tai juonti tässä tapauksessa seinään.

        Ja tiedän, että koko kevät, kesä, syksy,talvi, jne. Voi olla yhä yhtä paskaoloa, mutta mieluummin elän näinkin vaikka loppu elämäni. Onneksi on aikaa toipua. Ja kyl sen huomaa joskus päivittäinkin sen edistymisen. Välil menee kuukausi ja tuntuu, että ei voi mitään tehä.
        Eilen tuli tosiaan kebabit haettua kaupungin keskustasta, niin oli oikein mukava kävellä. Aikaisemmat neljä päivää oli viel aika paskansyöntiä jos piti vaikka kauppaan mennä. Tosin sain mä bentsot su, mutta kuitenkin.

        Tsemppiä kamacomradesit ja miksei muutkin. Eihän se kellään helppoa ole sanovat ainakin. :9

        - Sonja

        Hei kuulisin Sonja mielellään sulta oletko vielä kuivilla tai, että kuinka pitkään olit?

        Ite suunnittelen vieroutumista metadonilta ja isoin kysymys mulla on se että kuinka kauan menee kun pystyy taas nukkumaan yöt kokonaan?

        Edellinen vieroutuminen bubrella kaatui siihen etten jaksanut enään valvoa (unta 3h/yö).


    • Anonyymi

      Kyllä moni sairaus johtuu ylipainosta kuten tietyntyyppinen diabeetes, sydämen vajaatoiminta,rasvamaksa, nivelvaivat , korkea verenpaine ym, moni muu vaiva. Sokeri addiktio on todellisuutta. Vois lääkäri sanoo et menkää kotiin laihduttamaan saatana en anna insuliinia ja vernpaine lääkkeitä vitun läskit! Mutta jos jotkut saa syyllistämisestä kiksejä niin siitä vaan. Mun mielestä ihmiset tarvitsevat hyvää kehitettävää hoitoa minkä tahansa addiktion hoidossa ja lopuksi voi tulla tervehymistä ja hyviä tuloksia. Syyllistäminen ei mun mielestä ratkaisu. Kertoo enemmän syyllistäjästä itsestään. :-) T: karoliina

    • Anonyymi

      pitäskö opetella vaikka köyttäytymään spede

    • Anonyymi

      kyllä se vaan sillein on että omasta halusta se kiinni on haluaako irti noista mömmöistä vai ei halua jos on vähänkään että haluaa lisää aineita niin ei onnistu irti pääsemään katso peiliin ja kysy itseltäs mitä haluut mömmöt vai elämä itse sen päätätte

    • Anonyymi

      Ole ajoissa. On siellä muitakin ihmisiä, joiden pitää käydä paikanpäällä. Tai saada palvelua samana aikana. Ja vaikka se voi olla vaikeaa, pitää oppia hillitsemään äänensä. Haluaisitko itse, että itsellesi korotettaisiin ääntä niiden ihmisten osalta, jotka tekevät työtään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe