Puhetorvina toimivat eurajokelainen Pirjo Riikonen

HÄPEÄ

Tämä on suora lainaus täältä http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194626225687/artikkeli/viiden hengen mielenosoitus pilasi lastenelokuvan o

Viiden hengen mielenosoitus pilasi lastenelokuvan ohjelman

Euran elokuvatapahtuman alkuun suunniteltu eläintapahtuma jouduttiin perumaan mielenosoittajien takia. Euran elokuvaseuran sihteeriltä Mari Syréniltä ei mielenosoittajille herunut ymmärtämystä.

Euran elokuvatapahtuman ensimmäisen lastennäytännön alkuun suunniteltu Eläinsuojeluyhdistys Esko ry:n tempaus jouduttiin perumaan mielenosoitusuhan takia perjantaina Kauttualla.

Suomi24 -sivustolla masinoitiin kuluneella viikolla mittavaa mielenosoitusta Kauttuan Kuvan eteen otsikolla ”pelastakaa eläimet eläinsuojelulta”.

Eläinsuojeluyhdistys Esko perui varotoimena elokuvajuhlan alkuun lupaamansa ohjelman, eivätkä euralaislapset tällä kertaa päässeet silittelemään Myrsky-elokuva aluksi Kirpun eläinkodin kuusiviikkoisia koiranpentuja.

Kauttuan Kuvan ulkopuolelle kokoontui lopulta vain viisi mielenosoittajaa, jotka kertoivat olevansa huolissaan eläinsuojeluvalvonnan toimintatavoista ja Eläinsuojeluyhdistys Eskon rahankeräyslupien laillisuudesta. Mielenosoittajien puhetorvina toimivat eurajokelainen Pirjo Riikonen ja harjavaltalainen Maire Ojasalo, jotka molemmat käyvät Suomi24-palstalla aktiivisesti kampanjaa Eläinsuojeluyhdistys Eskoa, Kirpun eläinkotia ja eläinsuojeluvalvoja Tanja Koskea vastaan.

34

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MOS2

      Hei! Pirjo!

      Kuinka kehtasit pilata lasten juhlat?

      Etkö välitä lapsista lainkaan?

      Millä oikeudella pilaatte pienten lasten ilon elämään ja eläimiin?

      • pr

        Kuka täällä hullu on?
        Näille ei riitä nämä monet monituiset palstat, ei ole ainakaan minun vikani.
        Voi vitsi.
        Eihän tuota mielenosoitusta ollut kuin ERKKI SAARISEN PÄÄSSÄ.


      • PR vittu mikä muIkku
        pr kirjoitti:

        Kuka täällä hullu on?
        Näille ei riitä nämä monet monituiset palstat, ei ole ainakaan minun vikani.
        Voi vitsi.
        Eihän tuota mielenosoitusta ollut kuin ERKKI SAARISEN PÄÄSSÄ.

        On se PIRJO RIIKONEN täyshullu. Niin itsekäs että ei edes lapsista välitä paskan vertaa. Mistään muusta tuo UMPIHULLU ei välitä itsestään ja omista harhoistaan.


      • sekoboltsille
        PR vittu mikä muIkku kirjoitti:

        On se PIRJO RIIKONEN täyshullu. Niin itsekäs että ei edes lapsista välitä paskan vertaa. Mistään muusta tuo UMPIHULLU ei välitä itsestään ja omista harhoistaan.

        Onko sinulla enemmänkin murheita?

        Sinulla on elämä helppoa, jos jonkun lehtikirjoituksen takia lietsot itsesi tuollaiseen vihaan tuntemanta henkilöä kohtaan.
        Aika outo tapaus tuo mainitsemasi henkilö, jos naisihmisellä on mulkku?

        Ei tämä upihullu välitä edes omista harhoistaan, vai mitä yrität kertoa?


      • korjaus
        sekoboltsille kirjoitti:

        Onko sinulla enemmänkin murheita?

        Sinulla on elämä helppoa, jos jonkun lehtikirjoituksen takia lietsot itsesi tuollaiseen vihaan tuntemanta henkilöä kohtaan.
        Aika outo tapaus tuo mainitsemasi henkilö, jos naisihmisellä on mulkku?

        Ei tämä upihullu välitä edes omista harhoistaan, vai mitä yrität kertoa?

        korjaan, tuntematonta henkilöä kohtaan


      • Mielenosoitus
        pr kirjoitti:

        Kuka täällä hullu on?
        Näille ei riitä nämä monet monituiset palstat, ei ole ainakaan minun vikani.
        Voi vitsi.
        Eihän tuota mielenosoitusta ollut kuin ERKKI SAARISEN PÄÄSSÄ.

        Olihan se!

        Johan sen tuosta kuvasta näkee ja tietääkseni kuvassa ei ole erkki saarisen naama!
        Siellä huutelitte iskulauseitanne ja möykkäsitte niin paljon että muutama lapsikin alkoi itkemään!

        ps. olin lapseni kanssa paikalla!

        Menes nyt pirjo ittees ja myönnä kerrankin virheesi!


    • TANJA TANJA TANJA

      TERKKUJA TANJALLE. ON SE NIIN IHANA.

    • Löytäjä

      Löysin tälläisen!

      Näistä viidestä yksi oli Eunukin tytär ja yksi Pr:n mies. Se viides ei kaiketi ole sukua kummallekaan organisaattorille. Mielenosoituksen jälkeisistä toimista tämän viidennen kohdalla ei ole tietoa. Vieläkö tarjoaa tukensa tuolel touhulle vaiko ei.
      VASTAAJaa viesti

      Ilmoita asiaton viestiPoistaKocco25.3.2010 08:12
      0 Avaa
      Sulje Eli
      Eunukki oli tämä Maire Ojasalo ja pr eurajokelainen Pirjo Riikonen ja Eero varmaan sen mies.

      • Paskan jauhamista

        Mitä helvettiä sinä nyt jauhat?

        Katsokaas tuon palstan alkajan linkki. Pääsette suoraan sivulle Mari Syrenin ihanaan seuraan!

        Vai olen minä Mari Syren?

        Laita se linkki tänne ,mistä löysit?
        Et voi , koska sellaista ei ole.

        Satoi, Tanjan 6-viikkoiset sekarotuiset koiranpennut (jo 3.annessa polvessa) olisivat vilustuneet siellä.

        Se oli hänelle sellainen myyntisessio, jota kyllä paheksuivatkin eläinsuojelijat netissäkin.
        Lehdessä ei ollut mainintaa, että tuodaan 6-viikkoiset koiranpennut sinne.
        Lehtileikkeet on tallella.

        Et onneton edes tiedä millä nimimerkillä silloin kirjoitin?

        Se RAPUMERTAMIES:kin sekoitti nimimerkkimme, koska ERKKI SAARINENKIN oli ne väärin laittanut.
        Väitti minua näillä eläinpalstoilla hevosenrääkkääjäksi, kyllä sekin tokeni, kun sai faktat tietää.

        Vai olin minä silloin pr ?ymmärsin sinun tarkoittavan nimimerkkiä, koska Eunukkin on nimimerkki.

        Seisoimme n 40 m:n päässä Kauttuan Kuvan parkkipaikan syrjässä, eikä meistä otettu lehteen ainuttakaan kuvaa.
        Juttelimme hiljaa automme vieressä ja näytin sille pököpää SAARISELLE asiakirjoja auton sisäpuolen suojatessa papereita sateelta.
        Sille s-tana ERKKI SAARISELLE joka ei edes esitellyt olevansa TOIMITTAJA.
        RAPUMERTAMIES piti isointa ääntä koko porukasta.
        Muut olivat hiljaa.
        Saarinen ei nähnyt, eikä kukaan muukaan plakaattejamme, koska ne olivat koko ajan autossa rullalla, samoin kynttilät auton lattialla.

        Hauska yksityiskohta oli POLIISIAUTO, jonka Tanja ilmeisesti oli sinne saanut.
        Oli melkein koko tunnin meidän ja Kauttuan Kuvan välisä, juttelivatkin meidän kanssa.
        Hekin voisivat tarvittaessa todistaa, ettei siellä ollut ensimmäistäkään mielenosoitusta. Ihan Tanjan hankkimat todistajat.
        VÄHÄN EIKS OO HIANOO??

        Minä muuten en ole se, joka on huolissaan nytkin noista rahankeräyksistä ja mihin ne rahat menevät?
        On sulla hyvät tiedot, totta tosiaan.


      • KAUTTUALAINEN
        Paskan jauhamista kirjoitti:

        Mitä helvettiä sinä nyt jauhat?

        Katsokaas tuon palstan alkajan linkki. Pääsette suoraan sivulle Mari Syrenin ihanaan seuraan!

        Vai olen minä Mari Syren?

        Laita se linkki tänne ,mistä löysit?
        Et voi , koska sellaista ei ole.

        Satoi, Tanjan 6-viikkoiset sekarotuiset koiranpennut (jo 3.annessa polvessa) olisivat vilustuneet siellä.

        Se oli hänelle sellainen myyntisessio, jota kyllä paheksuivatkin eläinsuojelijat netissäkin.
        Lehdessä ei ollut mainintaa, että tuodaan 6-viikkoiset koiranpennut sinne.
        Lehtileikkeet on tallella.

        Et onneton edes tiedä millä nimimerkillä silloin kirjoitin?

        Se RAPUMERTAMIES:kin sekoitti nimimerkkimme, koska ERKKI SAARINENKIN oli ne väärin laittanut.
        Väitti minua näillä eläinpalstoilla hevosenrääkkääjäksi, kyllä sekin tokeni, kun sai faktat tietää.

        Vai olin minä silloin pr ?ymmärsin sinun tarkoittavan nimimerkkiä, koska Eunukkin on nimimerkki.

        Seisoimme n 40 m:n päässä Kauttuan Kuvan parkkipaikan syrjässä, eikä meistä otettu lehteen ainuttakaan kuvaa.
        Juttelimme hiljaa automme vieressä ja näytin sille pököpää SAARISELLE asiakirjoja auton sisäpuolen suojatessa papereita sateelta.
        Sille s-tana ERKKI SAARISELLE joka ei edes esitellyt olevansa TOIMITTAJA.
        RAPUMERTAMIES piti isointa ääntä koko porukasta.
        Muut olivat hiljaa.
        Saarinen ei nähnyt, eikä kukaan muukaan plakaattejamme, koska ne olivat koko ajan autossa rullalla, samoin kynttilät auton lattialla.

        Hauska yksityiskohta oli POLIISIAUTO, jonka Tanja ilmeisesti oli sinne saanut.
        Oli melkein koko tunnin meidän ja Kauttuan Kuvan välisä, juttelivatkin meidän kanssa.
        Hekin voisivat tarvittaessa todistaa, ettei siellä ollut ensimmäistäkään mielenosoitusta. Ihan Tanjan hankkimat todistajat.
        VÄHÄN EIKS OO HIANOO??

        Minä muuten en ole se, joka on huolissaan nytkin noista rahankeräyksistä ja mihin ne rahat menevät?
        On sulla hyvät tiedot, totta tosiaan.

        Mitä helvettiä sinä nyt jauhat?
        -SINÄ JAUHAT, EN MINÄ!

        Katsokaas tuon palstan alkajan linkki. Pääsette suoraan sivulle Mari Syrenin ihanaan seuraan!

        Vai olen minä Mari Syren?
        -EI OLE KUKAAN VÄITTÄNYT ETTÄ SUN PÄÄSI SIINÄ KUVASSA OLISI VAAN KYSE OLI SIITÄ KUN VÄITIT ETTEI MIELENOSOITUSTA OLLUT MUUTA KUIN ERKKI SAARISEN PÄÄSSÄ JA KUMMINKIN SIINÄ OLI LAPPU OVESSA JOSSA LUKI PERUUTETTU MIELENOSOITUKSEN TAKIA JA EI HERU YMMÄRRYSTÄ.
        Laita se linkki tänne ,mistä löysit?
        Et voi , koska sellaista ei ole.
        -EN OLE VÄITTÄNYTKÄÄN ETTÄ NAAMANKUVA LINKKIÄSI LÖYTYY
        Satoi, Tanjan 6-viikkoiset sekarotuiset koiranpennut (jo 3.annessa polvessa) olisivat vilustuneet siellä.
        -EIVÄT OLISI
        Se oli hänelle sellainen myyntisessio, jota kyllä paheksuivatkin eläinsuojelijat netissäkin.
        Lehdessä ei ollut mainintaa, että tuodaan 6-viikkoiset koiranpennut sinne.
        Lehtileikkeet on tallella.
        -OLI MAININTA, SAMA TÄÄLLÄ TALLESSA ON
        Et onneton edes tiedä millä nimimerkillä silloin kirjoitin?
        -TIEDÄN KYLLÄ, KAIKKI KESKUSTELUT ON KOPIOITU TIETOKONEELLENI
        Se RAPUMERTAMIES:kin sekoitti nimimerkkimme, koska ERKKI SAARINENKIN oli ne väärin laittanut.
        Väitti minua näillä eläinpalstoilla hevosenrääkkääjäksi, kyllä sekin tokeni, kun sai faktat tietää.

        Vai olin minä silloin pr ?ymmärsin sinun tarkoittavan nimimerkkiä, koska Eunukkin on nimimerkki.
        -EN OLE VÄITTÄNYT
        Seisoimme n 40 m:n päässä Kauttuan Kuvan parkkipaikan syrjässä, eikä meistä otettu lehteen ainuttakaan kuvaa.
        Juttelimme hiljaa automme vieressä ja näytin sille pököpää SAARISELLE asiakirjoja auton sisäpuolen suojatessa papereita sateelta.
        Sille s-tana ERKKI SAARISELLE joka ei edes esitellyt olevansa TOIMITTAJA.
        RAPUMERTAMIES piti isointa ääntä koko porukasta.
        Muut olivat hiljaa.
        Saarinen ei nähnyt, eikä kukaan muukaan plakaattejamme, koska ne olivat koko ajan autossa rullalla, samoin kynttilät auton lattialla.
        - ÄLÄ VALEHTELE
        Hauska yksityiskohta oli POLIISIAUTO, jonka Tanja ilmeisesti oli sinne saanut.
        Oli melkein koko tunnin meidän ja Kauttuan Kuvan välisä, juttelivatkin meidän kanssa.
        Hekin voisivat tarvittaessa todistaa, ettei siellä ollut ensimmäistäkään mielenosoitusta. Ihan Tanjan hankkimat todistajat.
        VÄHÄN EIKS OO HIANOO??
        - EI OLE! PILASITTE LASTEN ELOKUVAFESTIVAALIT
        Minä muuten en ole se, joka on huolissaan nytkin noista rahankeräyksistä ja mihin ne rahat menevät?
        On sulla hyvät tiedot, totta tosiaan.
        -PAREMMAT NÄKÖJÄÄN KUN SULLA


      • se paksumpi vai?
        KAUTTUALAINEN kirjoitti:

        Mitä helvettiä sinä nyt jauhat?
        -SINÄ JAUHAT, EN MINÄ!

        Katsokaas tuon palstan alkajan linkki. Pääsette suoraan sivulle Mari Syrenin ihanaan seuraan!

        Vai olen minä Mari Syren?
        -EI OLE KUKAAN VÄITTÄNYT ETTÄ SUN PÄÄSI SIINÄ KUVASSA OLISI VAAN KYSE OLI SIITÄ KUN VÄITIT ETTEI MIELENOSOITUSTA OLLUT MUUTA KUIN ERKKI SAARISEN PÄÄSSÄ JA KUMMINKIN SIINÄ OLI LAPPU OVESSA JOSSA LUKI PERUUTETTU MIELENOSOITUKSEN TAKIA JA EI HERU YMMÄRRYSTÄ.
        Laita se linkki tänne ,mistä löysit?
        Et voi , koska sellaista ei ole.
        -EN OLE VÄITTÄNYTKÄÄN ETTÄ NAAMANKUVA LINKKIÄSI LÖYTYY
        Satoi, Tanjan 6-viikkoiset sekarotuiset koiranpennut (jo 3.annessa polvessa) olisivat vilustuneet siellä.
        -EIVÄT OLISI
        Se oli hänelle sellainen myyntisessio, jota kyllä paheksuivatkin eläinsuojelijat netissäkin.
        Lehdessä ei ollut mainintaa, että tuodaan 6-viikkoiset koiranpennut sinne.
        Lehtileikkeet on tallella.
        -OLI MAININTA, SAMA TÄÄLLÄ TALLESSA ON
        Et onneton edes tiedä millä nimimerkillä silloin kirjoitin?
        -TIEDÄN KYLLÄ, KAIKKI KESKUSTELUT ON KOPIOITU TIETOKONEELLENI
        Se RAPUMERTAMIES:kin sekoitti nimimerkkimme, koska ERKKI SAARINENKIN oli ne väärin laittanut.
        Väitti minua näillä eläinpalstoilla hevosenrääkkääjäksi, kyllä sekin tokeni, kun sai faktat tietää.

        Vai olin minä silloin pr ?ymmärsin sinun tarkoittavan nimimerkkiä, koska Eunukkin on nimimerkki.
        -EN OLE VÄITTÄNYT
        Seisoimme n 40 m:n päässä Kauttuan Kuvan parkkipaikan syrjässä, eikä meistä otettu lehteen ainuttakaan kuvaa.
        Juttelimme hiljaa automme vieressä ja näytin sille pököpää SAARISELLE asiakirjoja auton sisäpuolen suojatessa papereita sateelta.
        Sille s-tana ERKKI SAARISELLE joka ei edes esitellyt olevansa TOIMITTAJA.
        RAPUMERTAMIES piti isointa ääntä koko porukasta.
        Muut olivat hiljaa.
        Saarinen ei nähnyt, eikä kukaan muukaan plakaattejamme, koska ne olivat koko ajan autossa rullalla, samoin kynttilät auton lattialla.
        - ÄLÄ VALEHTELE
        Hauska yksityiskohta oli POLIISIAUTO, jonka Tanja ilmeisesti oli sinne saanut.
        Oli melkein koko tunnin meidän ja Kauttuan Kuvan välisä, juttelivatkin meidän kanssa.
        Hekin voisivat tarvittaessa todistaa, ettei siellä ollut ensimmäistäkään mielenosoitusta. Ihan Tanjan hankkimat todistajat.
        VÄHÄN EIKS OO HIANOO??
        - EI OLE! PILASITTE LASTEN ELOKUVAFESTIVAALIT
        Minä muuten en ole se, joka on huolissaan nytkin noista rahankeräyksistä ja mihin ne rahat menevät?
        On sulla hyvät tiedot, totta tosiaan.
        -PAREMMAT NÄKÖJÄÄN KUN SULLA

        Kuuleppas tyttöseni, huomaatko sinullako keittää nyt?
        Luin sen Länsi-Suomen kulttuuri palstalta,sen elokuvajutun yhteydessä.
        Karvasista kavereista vaan kerrottiin.

        Sinulla on jotkut maagiset voimat, kun näit auton sisälle rullassa olevat pahvit.
        Valehteles viäl?
        Siellä kaukana, kymmenien metrien päässä


      • Eunukki
        se paksumpi vai? kirjoitti:

        Kuuleppas tyttöseni, huomaatko sinullako keittää nyt?
        Luin sen Länsi-Suomen kulttuuri palstalta,sen elokuvajutun yhteydessä.
        Karvasista kavereista vaan kerrottiin.

        Sinulla on jotkut maagiset voimat, kun näit auton sisälle rullassa olevat pahvit.
        Valehteles viäl?
        Siellä kaukana, kymmenien metrien päässä

        EN HUOMAA, HUOMAATKO ITSE NARSISTI?

        OLISIT OTTANUT ASIOISTA SELVÄÄ!

        SINÄ VALEHTELET! KYLLÄ TE HUUTELITTE ISKULAUSEITANNE JA TÖRKEÄT BANDEROLLIT OLI ESILLÄ. MINULLA ON TODISTAJIA JA VALOKUVIA. EN LAITA TÄNNE.

        JOO KYMMENIEN JOO


      • pr
        Eunukki kirjoitti:

        EN HUOMAA, HUOMAATKO ITSE NARSISTI?

        OLISIT OTTANUT ASIOISTA SELVÄÄ!

        SINÄ VALEHTELET! KYLLÄ TE HUUTELITTE ISKULAUSEITANNE JA TÖRKEÄT BANDEROLLIT OLI ESILLÄ. MINULLA ON TODISTAJIA JA VALOKUVIA. EN LAITA TÄNNE.

        JOO KYMMENIEN JOO

        Tanja kirjoitti aina isoilla kirjaimilla, koska ei ollut kielioppi varmaan hallussa.

        Ei tiennyt lauseen lopetuksen ja pisteen jälkeen tulevan ison kirjaimen.
        Ne kirjoitukset isoilla kirjaimilla on nähtävissä noissa alla olevassa osoitteessa olevissa 4-5000 kirjoitusten joukossa.
        Siellä hevostallissa oli kaikkiaan 8000 kirjoitusta, muttei varmaan enää viitsitty laittaa, koska tarkoitus tuli saavutettua:
        Tanja pois eläinsuojeluvalvojan paikalta.

        Poliisiauton edessäkö seisoit, sen ja meidän automme välissä?
        Olitko SINÄ se kamalasti möykkäävä 6:des mielensojoittaja?
        Harmi, ettemme huomanneet sinua.
        Muistatko mikä oli auton merkki, jonka vieressä seisoimme?
        Entä montako poliisia oli poliisiautossa?
        Oliko siella 5 vai kuusi?

        Tämä viittaisi, tämä kirjoitus ihmiseen, joka oli yhdessä näistä yhdistyksistä johtoportaassa.
        Hänen ensimmäinen miehensä oli hänen kertomansa mukaan narsisti.

        Päteekö tässä se, että kyllä koira koiran tuntee???

        Toisen yhdistyksen pomo ei ole tiettävästi ollut sitä ensimmäistäkään kertaa avioliitossa (fem)
        Tuntee siis hyvin narsistin luonteen.
        Tässä on totuus.www.justiceforal.suntuubi.com.
        Vasemmalla olevassa palkissa mm muuan lopetus, tai jotain sinne päin.
        Katsokaa hyvät ihmiset millaisia ihmisiä meillä on keskuudessamme, siellä varmaan ne raadollisimmat yksilöt hommia hoitelemassa.

        Tuo koipensa katkaisseen kissan kertomus näillä palstoilla on pientä.
        Hän sentään väänsi sen kissan niskat nurin.
        Tuolla justicessa on selvää ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ eläinsuojeluvalvojan johdolla.


      • pr
        Eunukki kirjoitti:

        EN HUOMAA, HUOMAATKO ITSE NARSISTI?

        OLISIT OTTANUT ASIOISTA SELVÄÄ!

        SINÄ VALEHTELET! KYLLÄ TE HUUTELITTE ISKULAUSEITANNE JA TÖRKEÄT BANDEROLLIT OLI ESILLÄ. MINULLA ON TODISTAJIA JA VALOKUVIA. EN LAITA TÄNNE.

        JOO KYMMENIEN JOO

        Mieheni sanoi tuon olevan Tuula Murto, matkii Tanjaa.

        Hän vain kuuli tuon, ei ole itse nähnyt.

        Ps Eunukki ei ole kirjoitellut enää tänne.
        Hänelle riitti se kun saatiin Tanja Koski pois eläinsuojeluvalvojan paikalta.
        Hoitelee sijoituksiaan ja bisneksiään.

        Miten kehtaat toisen nimimerkillä kirjoitella?

        Oliko siellä banderolleissa vaikka sellainen törkeä kuva kuin Länsi-Suomi lehdessä tässä muutama päivä sitten, joku tv-elokuvamainos?
        Mies makasi yläruumis paljaana , käsi ojentuneena ylöspäin pään ohi.
        Siinä nainen alapää ns "reva" levällään ja karvoituksen muodosti miehen kainalokarvat.



        Uosukainenkin käytti tuota sanaa.


      • KAUTTUALAISELLE
        KAUTTUALAINEN kirjoitti:

        Mitä helvettiä sinä nyt jauhat?
        -SINÄ JAUHAT, EN MINÄ!

        Katsokaas tuon palstan alkajan linkki. Pääsette suoraan sivulle Mari Syrenin ihanaan seuraan!

        Vai olen minä Mari Syren?
        -EI OLE KUKAAN VÄITTÄNYT ETTÄ SUN PÄÄSI SIINÄ KUVASSA OLISI VAAN KYSE OLI SIITÄ KUN VÄITIT ETTEI MIELENOSOITUSTA OLLUT MUUTA KUIN ERKKI SAARISEN PÄÄSSÄ JA KUMMINKIN SIINÄ OLI LAPPU OVESSA JOSSA LUKI PERUUTETTU MIELENOSOITUKSEN TAKIA JA EI HERU YMMÄRRYSTÄ.
        Laita se linkki tänne ,mistä löysit?
        Et voi , koska sellaista ei ole.
        -EN OLE VÄITTÄNYTKÄÄN ETTÄ NAAMANKUVA LINKKIÄSI LÖYTYY
        Satoi, Tanjan 6-viikkoiset sekarotuiset koiranpennut (jo 3.annessa polvessa) olisivat vilustuneet siellä.
        -EIVÄT OLISI
        Se oli hänelle sellainen myyntisessio, jota kyllä paheksuivatkin eläinsuojelijat netissäkin.
        Lehdessä ei ollut mainintaa, että tuodaan 6-viikkoiset koiranpennut sinne.
        Lehtileikkeet on tallella.
        -OLI MAININTA, SAMA TÄÄLLÄ TALLESSA ON
        Et onneton edes tiedä millä nimimerkillä silloin kirjoitin?
        -TIEDÄN KYLLÄ, KAIKKI KESKUSTELUT ON KOPIOITU TIETOKONEELLENI
        Se RAPUMERTAMIES:kin sekoitti nimimerkkimme, koska ERKKI SAARINENKIN oli ne väärin laittanut.
        Väitti minua näillä eläinpalstoilla hevosenrääkkääjäksi, kyllä sekin tokeni, kun sai faktat tietää.

        Vai olin minä silloin pr ?ymmärsin sinun tarkoittavan nimimerkkiä, koska Eunukkin on nimimerkki.
        -EN OLE VÄITTÄNYT
        Seisoimme n 40 m:n päässä Kauttuan Kuvan parkkipaikan syrjässä, eikä meistä otettu lehteen ainuttakaan kuvaa.
        Juttelimme hiljaa automme vieressä ja näytin sille pököpää SAARISELLE asiakirjoja auton sisäpuolen suojatessa papereita sateelta.
        Sille s-tana ERKKI SAARISELLE joka ei edes esitellyt olevansa TOIMITTAJA.
        RAPUMERTAMIES piti isointa ääntä koko porukasta.
        Muut olivat hiljaa.
        Saarinen ei nähnyt, eikä kukaan muukaan plakaattejamme, koska ne olivat koko ajan autossa rullalla, samoin kynttilät auton lattialla.
        - ÄLÄ VALEHTELE
        Hauska yksityiskohta oli POLIISIAUTO, jonka Tanja ilmeisesti oli sinne saanut.
        Oli melkein koko tunnin meidän ja Kauttuan Kuvan välisä, juttelivatkin meidän kanssa.
        Hekin voisivat tarvittaessa todistaa, ettei siellä ollut ensimmäistäkään mielenosoitusta. Ihan Tanjan hankkimat todistajat.
        VÄHÄN EIKS OO HIANOO??
        - EI OLE! PILASITTE LASTEN ELOKUVAFESTIVAALIT
        Minä muuten en ole se, joka on huolissaan nytkin noista rahankeräyksistä ja mihin ne rahat menevät?
        On sulla hyvät tiedot, totta tosiaan.
        -PAREMMAT NÄKÖJÄÄN KUN SULLA

        Vai olen minä Mari Syren?

        Vastaat huutaen isoilla kirjaimilla.

        Ei ole kukaan väittänyt että sun pääsi siinä olisi vaan kyse oli siitä kun väitit ettei mielenosoitusta ollut kuin Erkki Saarisen päässä ja kumminkin siinä oli lappu ovessa jossa luki peruutettu mielenosoituksen takia ja ei heru ymmärrystä.(Suomen opettajani kierii nyt haudassaan, mutta kirjoitin samalla lailla kuin sinä, ilman välimerkkejä)

        Sorry, en oikein ymmärtänyt.
        Miten se lappu siellä Kauttuan Kuvan ilmoitustaululla todisti sen, että mielenosoitus oli TOTEUTUNUT? Kerro!
        Kuules nyt Serlokki, mieti ensi kerralla mitä tarkoitat ja kirjoita sitten sen mukaan.

        Porin poliisiin oli ilmoitettu, kuten pitääkin.
        Lukumäärältään 5 henkilöä, kuten ilmoitettiin.
        Olisiko pitänyt ilmoittaa, ettei pidettykään sitä mielenosoitusta?
        Kerro sinä, kun viisas olet.

        Katsos tuolta ylempää nimim: Mielenosoitus 21.05.2012 klo 21.17.

        Tää mies on tullut varsin kommentoivaksi nykyään."Voi villu", sanoi hyvin painokkaasti kun luin tuon tekstin hänelle.
        Olihan hänkin siellä, eikä tiennyt möykkäävänsä, eikä kuullut kenenkään muunkaan huutelevan mitään.

        Muistatko vielä automme mallin ja rekkarin?
        Entä plakaattien "Härskit" kuvat?
        Oliko plakaateissa pohjaväri?
        Eikö ne ollut panderolleja?

        Millä värillä oli teksti kirjoitettu?
        Kuka niitä sulle näytti?
        Mitä ainetta ne olivat?
        Satoi, olisivatko ne plakaatit kestäneet sateen kuten Tanjan koiranpennut?

        Tietääksemme ne olivat koko ajan auton jalkatilassa, takapenkin edessä, sen jälkeen kotonamme.

        On se paha,kun et näy itse tietävän, missä olet milloinkin ollut?


      • Kauttualainen
        KAUTTUALAISELLE kirjoitti:

        Vai olen minä Mari Syren?

        Vastaat huutaen isoilla kirjaimilla.

        Ei ole kukaan väittänyt että sun pääsi siinä olisi vaan kyse oli siitä kun väitit ettei mielenosoitusta ollut kuin Erkki Saarisen päässä ja kumminkin siinä oli lappu ovessa jossa luki peruutettu mielenosoituksen takia ja ei heru ymmärrystä.(Suomen opettajani kierii nyt haudassaan, mutta kirjoitin samalla lailla kuin sinä, ilman välimerkkejä)

        Sorry, en oikein ymmärtänyt.
        Miten se lappu siellä Kauttuan Kuvan ilmoitustaululla todisti sen, että mielenosoitus oli TOTEUTUNUT? Kerro!
        Kuules nyt Serlokki, mieti ensi kerralla mitä tarkoitat ja kirjoita sitten sen mukaan.

        Porin poliisiin oli ilmoitettu, kuten pitääkin.
        Lukumäärältään 5 henkilöä, kuten ilmoitettiin.
        Olisiko pitänyt ilmoittaa, ettei pidettykään sitä mielenosoitusta?
        Kerro sinä, kun viisas olet.

        Katsos tuolta ylempää nimim: Mielenosoitus 21.05.2012 klo 21.17.

        Tää mies on tullut varsin kommentoivaksi nykyään."Voi villu", sanoi hyvin painokkaasti kun luin tuon tekstin hänelle.
        Olihan hänkin siellä, eikä tiennyt möykkäävänsä, eikä kuullut kenenkään muunkaan huutelevan mitään.

        Muistatko vielä automme mallin ja rekkarin?
        Entä plakaattien "Härskit" kuvat?
        Oliko plakaateissa pohjaväri?
        Eikö ne ollut panderolleja?

        Millä värillä oli teksti kirjoitettu?
        Kuka niitä sulle näytti?
        Mitä ainetta ne olivat?
        Satoi, olisivatko ne plakaatit kestäneet sateen kuten Tanjan koiranpennut?

        Tietääksemme ne olivat koko ajan auton jalkatilassa, takapenkin edessä, sen jälkeen kotonamme.

        On se paha,kun et näy itse tietävän, missä olet milloinkin ollut?

        ET OLE MARI SYREN. MARI ON HUOMATTAVASTI NUOREMPI JA KAUNIIMPI

        TODISTI KOSKA TAPAHTUMA PITI VIIME HETKELLÄ PERUA KOSKA SUOMI24:SSÄ MASINOINUT MÖLYAPINAJOUKKO OLI SAAPUNUT MUKANAAN HÄRSKIT BANDEROLLIT

        EI OLISI KOSKA PIDITTE SEN KUMMINKIN. MINULLA ON VALOKUVIA JA VIDEOITA KONEELLANI SIITÄ TODISTEENA

        MIEHESI OLIKIN HILJAA TOISIN KUIN SINÄ

        MUISTAN AUTONNE, EI SITÄ VOI UNOHTAAKKAAN
        MUISTAN MYÖS NE MUUT MAINITSEMASI ASIAT

        SITTEN OLET TIETOISESTI KOITTANUT UNOHTAA TUON HÄPEÄLLISEN TAPAHTUMAN.

        ON SE


      • pr
        Kauttualainen kirjoitti:

        ET OLE MARI SYREN. MARI ON HUOMATTAVASTI NUOREMPI JA KAUNIIMPI

        TODISTI KOSKA TAPAHTUMA PITI VIIME HETKELLÄ PERUA KOSKA SUOMI24:SSÄ MASINOINUT MÖLYAPINAJOUKKO OLI SAAPUNUT MUKANAAN HÄRSKIT BANDEROLLIT

        EI OLISI KOSKA PIDITTE SEN KUMMINKIN. MINULLA ON VALOKUVIA JA VIDEOITA KONEELLANI SIITÄ TODISTEENA

        MIEHESI OLIKIN HILJAA TOISIN KUIN SINÄ

        MUISTAN AUTONNE, EI SITÄ VOI UNOHTAAKKAAN
        MUISTAN MYÖS NE MUUT MAINITSEMASI ASIAT

        SITTEN OLET TIETOISESTI KOITTANUT UNOHTAA TUON HÄPEÄLLISEN TAPAHTUMAN.

        ON SE

        Tulin taas tänne virtuaali maailmaan.
        Kait sinäkin ymmärrät, ettei tämä mitään todellista ole?

        Laita nyt ne tiedot tänne mitä pyysin, niin pelastat itsesi häpeältä.

        Nyt minä tunnen valtavaa myötähäpeää sinua kohtaan.
        Jos ei 3-40 vuotta nuorempi olisi paremman näköinen, olisipa ihme.

        Sinä muuten et ole ollut sitä koskaan.

        Peruukki päähän, niin olet päivä päivältä enemmän tuon esi-isäsi (idoli)
        M.Paateron näköinen.
        Minulle mainitsi eräs henkilö tuosta yhdennäköisyydestä, huulia , silmiä ja nenää myöten näkö on 1:1 ja olen huvittanut itseäni piirtämällä paaperolle aina peruukin päähän.
        Sen voi tarkistaa sen kauimmin eläimillä rahastaneen eläinkodin kotisivuilta.
        Samanlainen olet linssiluteenakin.

        Tässä olisi periaatteellinen kysymys saattaa sinun kirjoituksesi tutkintaan.
        Tiedän ettei poliisilla ole sellaiseen aikaa ja väittävät, ettei operaattorilla ole velvollisuutta säilyttää viestejä, vaikka ne olisivat eilisiä.

        Muistatko ne Walko Wuoto Wittu juttusi, lähtipä ilmoituksen mukana koko ketju pois, koska niitähän ei tarvitse säilyttää (oli kopiot mukana) eli ei tarvinnut ottaa selvää, kenen koneelta ovat lähteneet? Vähätöisiä.

        Onneton tämä tietokone mukamas.
        Miten ne poliisit sieltä A.Auerin koneelta saivat palautettua tietoja?
        Ai niin,ne olikin PORILAISIA.

        Puhelimiin saa palautettua poistetut viestit.
        Poliisit ovat helpottuneita kun ei Tanja Koski laahaa heitä enää ympäri maakuntaa eläinsuojelu/huostaanottoiskuissa.
        Olen antanut itseni ymmärtää näin.

        Aina kaksi (2) poliisia kerrallaan kuljetti mukanaan, saavat työrauhan nykyään.

        Kyllä Irjanteellakin vielä muistetaan ne poliisiautot kirkon edessä, kun sinä Tanja esikuntinesi marssit vastapäätä kirkkoa olevalle ponitilalle pyhäpäivänä ell Laeslahden kanssa kera 2:den poliisin.

        Taidat tykätä tästä kirjoittelusta, kun olet taas tapetilla, vaikket muuta kuin näiden kirjoitusten muodossa?

        -HÄH HÄH HÄÄ , MENITPÄS LANKAAN PANDEROLLEINESI.

        Kerro lisää... Päästit tuon miehenikin möykkäämästä,vaikka aiemmin kaikki hilluttiin.
        RAPUMERTA olisi varmaan siitä videosta kiinnostunut, tykkäs peesata siinä seisomalla meitäkin.
        Terkkuja vaan Rapumerralle, joka ei ollut eläin.


      • P.O.N.I
        pr kirjoitti:

        Tulin taas tänne virtuaali maailmaan.
        Kait sinäkin ymmärrät, ettei tämä mitään todellista ole?

        Laita nyt ne tiedot tänne mitä pyysin, niin pelastat itsesi häpeältä.

        Nyt minä tunnen valtavaa myötähäpeää sinua kohtaan.
        Jos ei 3-40 vuotta nuorempi olisi paremman näköinen, olisipa ihme.

        Sinä muuten et ole ollut sitä koskaan.

        Peruukki päähän, niin olet päivä päivältä enemmän tuon esi-isäsi (idoli)
        M.Paateron näköinen.
        Minulle mainitsi eräs henkilö tuosta yhdennäköisyydestä, huulia , silmiä ja nenää myöten näkö on 1:1 ja olen huvittanut itseäni piirtämällä paaperolle aina peruukin päähän.
        Sen voi tarkistaa sen kauimmin eläimillä rahastaneen eläinkodin kotisivuilta.
        Samanlainen olet linssiluteenakin.

        Tässä olisi periaatteellinen kysymys saattaa sinun kirjoituksesi tutkintaan.
        Tiedän ettei poliisilla ole sellaiseen aikaa ja väittävät, ettei operaattorilla ole velvollisuutta säilyttää viestejä, vaikka ne olisivat eilisiä.

        Muistatko ne Walko Wuoto Wittu juttusi, lähtipä ilmoituksen mukana koko ketju pois, koska niitähän ei tarvitse säilyttää (oli kopiot mukana) eli ei tarvinnut ottaa selvää, kenen koneelta ovat lähteneet? Vähätöisiä.

        Onneton tämä tietokone mukamas.
        Miten ne poliisit sieltä A.Auerin koneelta saivat palautettua tietoja?
        Ai niin,ne olikin PORILAISIA.

        Puhelimiin saa palautettua poistetut viestit.
        Poliisit ovat helpottuneita kun ei Tanja Koski laahaa heitä enää ympäri maakuntaa eläinsuojelu/huostaanottoiskuissa.
        Olen antanut itseni ymmärtää näin.

        Aina kaksi (2) poliisia kerrallaan kuljetti mukanaan, saavat työrauhan nykyään.

        Kyllä Irjanteellakin vielä muistetaan ne poliisiautot kirkon edessä, kun sinä Tanja esikuntinesi marssit vastapäätä kirkkoa olevalle ponitilalle pyhäpäivänä ell Laeslahden kanssa kera 2:den poliisin.

        Taidat tykätä tästä kirjoittelusta, kun olet taas tapetilla, vaikket muuta kuin näiden kirjoitusten muodossa?

        -HÄH HÄH HÄÄ , MENITPÄS LANKAAN PANDEROLLEINESI.

        Kerro lisää... Päästit tuon miehenikin möykkäämästä,vaikka aiemmin kaikki hilluttiin.
        RAPUMERTA olisi varmaan siitä videosta kiinnostunut, tykkäs peesata siinä seisomalla meitäkin.
        Terkkuja vaan Rapumerralle, joka ei ollut eläin.

        -OLISIT JÄTTÄNYT TULEMATTA.
        -YMMÄRRÄN KYLLÄ MUTTA SINÄ ET.

        -EN LAITA. SINUA TÄSSÄ KAIKKI HÄPEÄÄ.

        -EI IHME VAIKKA OLISITTE SAMANIKAISIÄ.
        -OLENPAS OLLUT.

        -OLET EREHTYNYT HENKILÖSTÄ.

        -SIITÄ VAIN. UHKAILE VAIN. SITÄ OLET JO 80 VUOTTA TEHNYT.

        -EN MUISTA. EN TAINNUT SILLOIN VIELÄ TÄNNE KIRJOITELLA.

        -ONKO TOIVEAMMATTISI POLIISI KUN NIITÄ NIIN YLISTÄT JA TYÖLLISTÄT.
        -OLET YMMÄRTÄNYT VÄÄRIN RVA WALKOWUOTO

        -EN TYKKÄÄ MUTTA JONKUN ON SAATAVA SINUT TAJUAMAAN ETTET VOI IHAN MITÄ TAHANSA TEHDÄ JA KIRJOITTAA.

        -PILASIT KYMMENIEN PIENTEN LASTEN ILON MASINOIMALLASI MIELENOSOITUKSELLA!

        -EN MENNYT.


      • pr
        P.O.N.I kirjoitti:

        -OLISIT JÄTTÄNYT TULEMATTA.
        -YMMÄRRÄN KYLLÄ MUTTA SINÄ ET.

        -EN LAITA. SINUA TÄSSÄ KAIKKI HÄPEÄÄ.

        -EI IHME VAIKKA OLISITTE SAMANIKAISIÄ.
        -OLENPAS OLLUT.

        -OLET EREHTYNYT HENKILÖSTÄ.

        -SIITÄ VAIN. UHKAILE VAIN. SITÄ OLET JO 80 VUOTTA TEHNYT.

        -EN MUISTA. EN TAINNUT SILLOIN VIELÄ TÄNNE KIRJOITELLA.

        -ONKO TOIVEAMMATTISI POLIISI KUN NIITÄ NIIN YLISTÄT JA TYÖLLISTÄT.
        -OLET YMMÄRTÄNYT VÄÄRIN RVA WALKOWUOTO

        -EN TYKKÄÄ MUTTA JONKUN ON SAATAVA SINUT TAJUAMAAN ETTET VOI IHAN MITÄ TAHANSA TEHDÄ JA KIRJOITTAA.

        -PILASIT KYMMENIEN PIENTEN LASTEN ILON MASINOIMALLASI MIELENOSOITUKSELLA!

        -EN MENNYT.

        Tyhmä mikä tyhmä!
        Sinuako ei tarvitse saada ymmärtämään?
        Karta lapsi valhetta, puhu aina totta.
        Leikissä ja todessa, puhu aina totta.

        Siellä ei ollut edes kymmentä lasta, että silleen.
        Olinhan siellä minäkin.


      • Haastemies
        pr kirjoitti:

        Tyhmä mikä tyhmä!
        Sinuako ei tarvitse saada ymmärtämään?
        Karta lapsi valhetta, puhu aina totta.
        Leikissä ja todessa, puhu aina totta.

        Siellä ei ollut edes kymmentä lasta, että silleen.
        Olinhan siellä minäkin.

        Noi s..tanan ämmänluuskat repisivät toisiltaan silmätkin päästä, jos samaan huoneeseen joutuisivat. Kamalia ovat, ettenkö sanoisi, elukoita. On järjen valosta öljy loppunut aikoja sitten.


      • pr
        Haastemies kirjoitti:

        Noi s..tanan ämmänluuskat repisivät toisiltaan silmätkin päästä, jos samaan huoneeseen joutuisivat. Kamalia ovat, ettenkö sanoisi, elukoita. On järjen valosta öljy loppunut aikoja sitten.

        Asiat riitelee, ei ihmiset.
        Onhan siellä se kokous 27/5 klo 17.00 , voinhan katsoa, miten käy?


      • miehinen-MIES
        Paskan jauhamista kirjoitti:

        Mitä helvettiä sinä nyt jauhat?

        Katsokaas tuon palstan alkajan linkki. Pääsette suoraan sivulle Mari Syrenin ihanaan seuraan!

        Vai olen minä Mari Syren?

        Laita se linkki tänne ,mistä löysit?
        Et voi , koska sellaista ei ole.

        Satoi, Tanjan 6-viikkoiset sekarotuiset koiranpennut (jo 3.annessa polvessa) olisivat vilustuneet siellä.

        Se oli hänelle sellainen myyntisessio, jota kyllä paheksuivatkin eläinsuojelijat netissäkin.
        Lehdessä ei ollut mainintaa, että tuodaan 6-viikkoiset koiranpennut sinne.
        Lehtileikkeet on tallella.

        Et onneton edes tiedä millä nimimerkillä silloin kirjoitin?

        Se RAPUMERTAMIES:kin sekoitti nimimerkkimme, koska ERKKI SAARINENKIN oli ne väärin laittanut.
        Väitti minua näillä eläinpalstoilla hevosenrääkkääjäksi, kyllä sekin tokeni, kun sai faktat tietää.

        Vai olin minä silloin pr ?ymmärsin sinun tarkoittavan nimimerkkiä, koska Eunukkin on nimimerkki.

        Seisoimme n 40 m:n päässä Kauttuan Kuvan parkkipaikan syrjässä, eikä meistä otettu lehteen ainuttakaan kuvaa.
        Juttelimme hiljaa automme vieressä ja näytin sille pököpää SAARISELLE asiakirjoja auton sisäpuolen suojatessa papereita sateelta.
        Sille s-tana ERKKI SAARISELLE joka ei edes esitellyt olevansa TOIMITTAJA.
        RAPUMERTAMIES piti isointa ääntä koko porukasta.
        Muut olivat hiljaa.
        Saarinen ei nähnyt, eikä kukaan muukaan plakaattejamme, koska ne olivat koko ajan autossa rullalla, samoin kynttilät auton lattialla.

        Hauska yksityiskohta oli POLIISIAUTO, jonka Tanja ilmeisesti oli sinne saanut.
        Oli melkein koko tunnin meidän ja Kauttuan Kuvan välisä, juttelivatkin meidän kanssa.
        Hekin voisivat tarvittaessa todistaa, ettei siellä ollut ensimmäistäkään mielenosoitusta. Ihan Tanjan hankkimat todistajat.
        VÄHÄN EIKS OO HIANOO??

        Minä muuten en ole se, joka on huolissaan nytkin noista rahankeräyksistä ja mihin ne rahat menevät?
        On sulla hyvät tiedot, totta tosiaan.

        "RAPUMERTAMIES piti isointa ääntä koko porukasta.". Kävin paikanpäällä vain sanomassa että en ole paskaakaan kiinnostunut teidän säälittättävästä toiminnastanne enkä tunne Tanja Koskea (olitte valheellisesti väittänyt niin).

        Olin paikanpäällää alle kymmen minuuttia. Hävetkää katkerat puskistahuuteliat!

        Tervesin Tapio Virtanen Eura

        PS: Minä en huutele puskista eivätkä ketään muutkaan itseään kunnioittavat ihmiset, vain rikolliset sekä pelkurit tekevät niin.


    • 3.n lapsen äiti.

      Sillä lailla. Ihmiset ei hirveästi tykkää tuollaista riikosen kaltaisista öykkäreistä jotka itkettää lapsia toilailullaan. Ei sen vertaa aikaihmiset voi ajatella että mitä vahinkoa itsekkäällä meuhkaamisella saavat aikaan. Sen verran vaikuttaa kirjoittelunsa perusteella muutenkin epävakaalta etten omia lapsia moisen riikosen lähettyville uskaltaisi edes päästää. Mies tuumasi taustalla äsken että on se kumma kun eivät saa hoitoon tollaista joka aivan selvästi on uhka jo muillekkin.

    • pr

      Sinä olet siis niitä, joille MIEHEN sana on se lopullinen sinetti.

      "Minun miehenikin sanoi."

      Oletko edes sisäistänyt koko asiaa, mistä kirjoitetaan?
      Mitä ITSE pienessä päässäsi olet ajatellut?

      Siinä Tanjan mainoksessa oli kirjoitettu jotain karvaisista kavereista.
      Sinäkö heti siitä päättelit siellä olevan 6-viikkoisia koiranpentuja?
      Oletko selvännäkijä?
      Kuka sen tiesi mitä karvaista kaveria olisi siellä näytellyt?
      Minulla on enemmän lapsia kuin sinulla.
      Tuleeko se järki siitä, kuinka monta lasta on, vai kenties väheneekö se siitä kun lapsia tulee lisää?
      Varo vaan, olet kipurajalla kolmine lapsinesi sitten siinä kun järki alkaa lähteä.
      Älä vaan useampaa tee enää, voit tulla tällaiseksi kuin minä, eikä se miehesi näe sinua sen jälkeen kuin uhkana itselleen ja muille ihmisille.

      Et usko usko , tämä on todella hauskaa.
      Kaikki kahelit linjalla.

      • p.e.l.l.e

        "Kaikki kahelit linjalla"

        En huomaa kuin yhden, sinut! Buahahahhahahahahah


      • noin se
        p.e.l.l.e kirjoitti:

        "Kaikki kahelit linjalla"

        En huomaa kuin yhden, sinut! Buahahahhahahahahah

        www.justiceforall.suntuubi.com


    • Hiljaa hyvä tulee

      Joo-o. Kaikki kahelit linjalla. Niinhän se on, että keväällä, kun päivä pitenee, hullut tulevat esiin luolistaan ja alkavat nostaa itseään esille. Kun itsessä ei ole mitään kehumista, pitää sitten haukkua räksyttää muita. Muuten ei kukaan noita ikuisia luusereita huomaisi. Niin se vaan on, ei mahda mittään.

      • pr

        Luuseri (slangisana)-Wikipedia.
        Luuseri engl loser on slangisana, joka tarkoittaa sananmukaisesti "häviäjää".

        Luuseri on kielteinen ilmaisu, joka tarkoittaa pelkuria, saamatonta, avutonta.

        Miksi ihmisten täytyy aina lokeroida toiset?
        Onko teidät lapsuudessa niin nujerrettu, ettette ymmärrä muuta?
        Sen kierteen voi aina katkaista, omalla kohdallaan.
        Ollaanhan saatu se lasten lyöminenkin kuriin, miksei tuollaista toisen ihmisen halventamista?

        Täälläkin sellaiset, jotka todistettavasti änkeävät aina lehtiin/radioon ym viestimiin näkyville, väittävät toisia narsisteiksi.Millä perusteella?

        Pistän seuraavaan infoon, mikä/millainen on narsisti?

        Minusta Veikko Lavin tavalla," Jokainen ihminen on laulun arvoinen".

        Tanjakin on omalla esimerkillään saanut pitkään elantonsa löytöeläimistä, eikä ole mennyt sossun luukulle ilmeisesti.
        Elättänyt itse itsensäja lapsensa. Kunnioitettava saavutus.
        Sitten vaan ruokahalu kasvoi syödessä ja kaikki meni aika lailla överiksi.
        Vahinko hyvälle asialle.
        Elämä on sellaista.
        Toiset eivä ole oppineet hänen tapauksestaan yhtikäs mitään.


    • Ihan yllättäen.

      Suomessa katoaa vuosittain satoja ihmisiä. Kukaan ei tiedä minne. Ne vain katoavat jäljettömiin. On se vaan kummallista.

      • saunan taa

        ja kissoja ja koiria


    • Puhetorvi

      Vitun puhetorvi saatana! Pitikö vittu mennä sinne itkettämään lapsia jumalauta! Pilata lasten juhlat ja aiheuttaa loppuelämän traumat vittu!

    • kiroiluterapiaa

      On sinulla kova hätä tästä ns "eläinsuojelusta".
      Joka 3.6:des sana kirosana.

    • tsiigaas tota

      www.justiceforall.suntuubi.com

    • Joko taas, no kyl

      Ämmät ovat taas päässeet vauhtiin, olikin jo vähän aikaa rauhallisempaa.....
      Onko se tämä kesä joka teitä riivaa ja ajaa eteenpäin tässä toistenne sättimisessä.

      Laittakaa ne koneet kiinni, ja menkää hakkaamaan päitänne petäjään, jos se helpottaisi...

      tana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1847
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1597
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1120
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1107
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      143
      1058
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      839
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      808
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      684
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      672
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      648
    Aihe