Blue Finance

jkhkjkhkgjhhhhhgghf

Siinä jälleen yksi pulju jonka toiminta ei kestä päivänvaloa. Täysin rikollista toimintaa ja tuulesta temmattuja kuluja. Maksoin laskun pois ennen kuin huomautuslasku oli kirjattu. Nyt 5 euron päälle on lätkäisty jo kahdet perintäkulut viikon sisällä, vaikka heidän perintä on myöskin laiton.

Yllätyksenä ei varmaan tule sekään, että eivät vastaa s-postiin. Puhelunnumeroakaan ei ole.

186

16413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+11

      Jotenkin arvasin tuon. Heiltä tulee minulle seuraavanlaisia viestejä: "Olemme laskeneet lainan myöntämis kriteerejämme, nyt helpommin rahat tilille". Aika kummallista, olisi kiva tietää miten heidän lainanmyöntämis kriteerit oikein ovat voineet laskea, eivätkö enää tarkista luottotietoja vai? Heilläkin taitaa tällähetkellä olla ainakin kolme sivustoa, eli täysin tekstari rahastus meininkiä heillä. Laita heille viestiä vielä menemään ja kysy että haluatte samanlaista mainosta kuin Weststar, he kun ovat juuri tutkinnan alaisena laittomista perintäkuluista.

    • Kari The Man

      Mutta se on yllätys, kuinka te molemmat aiemmat kirjailijat olette niin helvatan tyhmiä? Oikein mato-aivoja (yhdyssana, siksi viiva siinä välissä).

    • .............

      Ei millään pahalla, mutta kyllä näissä teidän valituksissa jotain omituista on.
      Itse otin kyseisestä paikasta 40€ vipin, maksoin ajallaan pois ja mitään normaalista poikkeavaa ei ole tapahtunut. Ei uhkailua, ei ylimääräisiä kuluja.
      Kyllä epäilen vahvasti että ette maksa laskujanne ajallaan, kun saatte noita ylimääräisiä kuluja.

      • 19+16

        Mitä sitten jos ei maksa eräpäivänä?!? Katsos kun kuluttajalla on ihan oikeus maksaa laskut myöhässä, jos näin haluaa, se että niistä tietysti peritään LAILLISIA kuluja on ihan normaalia. Mutta kun nämä jotkut paikat eivät halua noudattaa laissa määrättyjä kuluja, eli rikollista toimintaa harjoittavat.


      • .............
        19+16 kirjoitti:

        Mitä sitten jos ei maksa eräpäivänä?!? Katsos kun kuluttajalla on ihan oikeus maksaa laskut myöhässä, jos näin haluaa, se että niistä tietysti peritään LAILLISIA kuluja on ihan normaalia. Mutta kun nämä jotkut paikat eivät halua noudattaa laissa määrättyjä kuluja, eli rikollista toimintaa harjoittavat.

        Minkä vitun takia et voi maksaa laskujasi ajallaan? Tai sitten voit olla valittamatta.
        Katteleppa miten pankki toimii esim luottokorttien suhteen tai lainojen, jos et maksa eräpäivänä ja toistat samaa kaavaa.
        Ajatteletko että sulla on oikeus olla maksamatta ja yrityksillä on oikeus olla perimättä? Voi elämä...
        " Kuluttajalla on oikeus maksaa myöhässä" Oletko oikeasti näin tyhmä?
        Joo sulla on oikeus tehdä sopimuksia mistä maksat niiden mukaan, ei sinulla ole mitään oikeutta maksaa myöhässä alkuperäisestä sovitusta eräpäivästä omanmielesi mukaan.. kyllä joudut siitä maksamaan, ihan jokaisen firman kanssa.
        Voit tietenkin lähteä käräjille kokeilemaan onneasi, toivon että lähdetkin, ehkä se opettaa jotain..


      • 10+17
        ............. kirjoitti:

        Minkä vitun takia et voi maksaa laskujasi ajallaan? Tai sitten voit olla valittamatta.
        Katteleppa miten pankki toimii esim luottokorttien suhteen tai lainojen, jos et maksa eräpäivänä ja toistat samaa kaavaa.
        Ajatteletko että sulla on oikeus olla maksamatta ja yrityksillä on oikeus olla perimättä? Voi elämä...
        " Kuluttajalla on oikeus maksaa myöhässä" Oletko oikeasti näin tyhmä?
        Joo sulla on oikeus tehdä sopimuksia mistä maksat niiden mukaan, ei sinulla ole mitään oikeutta maksaa myöhässä alkuperäisestä sovitusta eräpäivästä omanmielesi mukaan.. kyllä joudut siitä maksamaan, ihan jokaisen firman kanssa.
        Voit tietenkin lähteä käräjille kokeilemaan onneasi, toivon että lähdetkin, ehkä se opettaa jotain..

        Voivoi, mitäs jos ei ajallaan pysty maksamaan? Minun ei tarvitse katsoa miten pankki toimii luottokorttien ja lainojen, koska tiedän. Minulla oli 3kuukauden joustoluotto erät maksamatta, eikä mitään tapahtunut. Handelin Mastercardissa 4kk ja mitään ei tapahtunut.

        En tietenkää ajattel että minulla on oikeus olla täysin maksamatta, vaan sanoin että minulla on oikeus olla maksamatta eräpäivään mennessä, opettele sisäistämään mitä luet.

        Tottakai joutuu maksamaan ylimääräistä jos laskut ovat 14vrk myöhässä alkuperäisestä eräpäivästä. Nyt olikin kyse laittomista kuluista.

        Ja minun ei tarvitse lähteä kokeilemaan enää, koska olen jo kerran riitauttanut yhden perintätoimiston liian suuret perintäkulut ja voitin. Joten kyllä, se opetti minua, velallisellakin on oikeuksia.


      • ZZ
        10+17 kirjoitti:

        Voivoi, mitäs jos ei ajallaan pysty maksamaan? Minun ei tarvitse katsoa miten pankki toimii luottokorttien ja lainojen, koska tiedän. Minulla oli 3kuukauden joustoluotto erät maksamatta, eikä mitään tapahtunut. Handelin Mastercardissa 4kk ja mitään ei tapahtunut.

        En tietenkää ajattel että minulla on oikeus olla täysin maksamatta, vaan sanoin että minulla on oikeus olla maksamatta eräpäivään mennessä, opettele sisäistämään mitä luet.

        Tottakai joutuu maksamaan ylimääräistä jos laskut ovat 14vrk myöhässä alkuperäisestä eräpäivästä. Nyt olikin kyse laittomista kuluista.

        Ja minun ei tarvitse lähteä kokeilemaan enää, koska olen jo kerran riitauttanut yhden perintätoimiston liian suuret perintäkulut ja voitin. Joten kyllä, se opetti minua, velallisellakin on oikeuksia.

        Kerrotko mitä riitautit ja millä perusteella ja miten? Kuluttajariitalautakuntaan vai ihan oikeuteen? Kiinnostaa, koska itse olen tekemässä samoin koskien Team Capitalia.


      • 1+8
        ZZ kirjoitti:

        Kerrotko mitä riitautit ja millä perusteella ja miten? Kuluttajariitalautakuntaan vai ihan oikeuteen? Kiinnostaa, koska itse olen tekemässä samoin koskien Team Capitalia.

        Kun käräjiltä tulee tiedoksianto lappu niin siinä vaiheessa riitauttaa sen, ja simsalabim perintäkulut tippuvat lain määräämiksi. Jos niitä ei riitauta, ne menevät suoraan läpitte käräjillä, oli ne sitten kuinka räikeästi yli lain salliman. Tästä minua varoitti itse käräjämies sanoen, että ole tarkkana niiden kulujen kanssa, tarkista aina ne... että sillai, kyllä siellä tiedetään että perintätoimistot laittavat aivan omiaan.


      • ..........
        10+17 kirjoitti:

        Voivoi, mitäs jos ei ajallaan pysty maksamaan? Minun ei tarvitse katsoa miten pankki toimii luottokorttien ja lainojen, koska tiedän. Minulla oli 3kuukauden joustoluotto erät maksamatta, eikä mitään tapahtunut. Handelin Mastercardissa 4kk ja mitään ei tapahtunut.

        En tietenkää ajattel että minulla on oikeus olla täysin maksamatta, vaan sanoin että minulla on oikeus olla maksamatta eräpäivään mennessä, opettele sisäistämään mitä luet.

        Tottakai joutuu maksamaan ylimääräistä jos laskut ovat 14vrk myöhässä alkuperäisestä eräpäivästä. Nyt olikin kyse laittomista kuluista.

        Ja minun ei tarvitse lähteä kokeilemaan enää, koska olen jo kerran riitauttanut yhden perintätoimiston liian suuret perintäkulut ja voitin. Joten kyllä, se opetti minua, velallisellakin on oikeuksia.

        No et kyllä oppinut mitään. Siinähän juuri sanoit, että joustoluotot ja masterit olivat kuukausi tolkulla myöhässä.
        Onneks sulla on näköjään hyvät pankit, omani oli aikoinaan kuukauden myöhässä, nini pistivät kiinni ja perivät kulujen kera takaisin. Elämäni eka ja vika kerta kun oli luotttokortti.
        Korko lähtee juoksemaan, kun laskusi on päivänkin myöhässä eräpäivästä, ei vasta 14vrk:n päästä, sekoitat sen siihen koska saa lähettää ensinmäisen muistutuksen.
        Tosin suurin osa normaali firmoista ei jaksa laskuttaa siitä, jos lasku on myöhässä muutamia päiviä.
        Sama koskee riitauttamista, aina on olemassa riski että ne häviää ja joutuu itse maksajan osaan, sen takia antaa mennä läpi noiden korkojen ja tyytyvät siihen että saavat vain omansa pois.
        Se ei silti muuta sun käyttäytymistä, joka on mielestäni erittäin lapsellista.
        Kerrot miten makselet kaikki laskut myöhässä, joustoluottoa 4kk:tta myöhässä jne. Minkä vitun takia otat lainoja tai vippejä?


      • 3+12
        .......... kirjoitti:

        No et kyllä oppinut mitään. Siinähän juuri sanoit, että joustoluotot ja masterit olivat kuukausi tolkulla myöhässä.
        Onneks sulla on näköjään hyvät pankit, omani oli aikoinaan kuukauden myöhässä, nini pistivät kiinni ja perivät kulujen kera takaisin. Elämäni eka ja vika kerta kun oli luotttokortti.
        Korko lähtee juoksemaan, kun laskusi on päivänkin myöhässä eräpäivästä, ei vasta 14vrk:n päästä, sekoitat sen siihen koska saa lähettää ensinmäisen muistutuksen.
        Tosin suurin osa normaali firmoista ei jaksa laskuttaa siitä, jos lasku on myöhässä muutamia päiviä.
        Sama koskee riitauttamista, aina on olemassa riski että ne häviää ja joutuu itse maksajan osaan, sen takia antaa mennä läpi noiden korkojen ja tyytyvät siihen että saavat vain omansa pois.
        Se ei silti muuta sun käyttäytymistä, joka on mielestäni erittäin lapsellista.
        Kerrot miten makselet kaikki laskut myöhässä, joustoluottoa 4kk:tta myöhässä jne. Minkä vitun takia otat lainoja tai vippejä?

        Kun on kusessa niiden kanssa on pakko ottaa riskejä, tietysti uhkapelaamiseen. Eikait ny yli 3-kymppinen töissä käyvä mitään vippejä mihinkään muuhun tarvitse. Kun kerran on joutunut vippikierteeseen niin siitä on vähän hel.vetin vaikea päästä pois. Ja et nyt vieläkään tajunnut pointtia, tässä keskustelussa oli kyse LAITTOMISTA perintä kuluista. En ole missään vaiheessa sanonut etteikö pitäisi maksaa jos on laskut myöhässä, mutta ei niistä ylisuuria kuluja tarvitse maksaa.


      • ...................

        Firman omat miehet kirjoittaa palstalla, tässä on nyt kysessä sellainen turkulainen kloppi huijari joka näitä pyörittää.. täyttä rahastusta koko touhu, ilmoitusta kehiin ja äkkiä


      • enuskosuapelle
        10+17 kirjoitti:

        Voivoi, mitäs jos ei ajallaan pysty maksamaan? Minun ei tarvitse katsoa miten pankki toimii luottokorttien ja lainojen, koska tiedän. Minulla oli 3kuukauden joustoluotto erät maksamatta, eikä mitään tapahtunut. Handelin Mastercardissa 4kk ja mitään ei tapahtunut.

        En tietenkää ajattel että minulla on oikeus olla täysin maksamatta, vaan sanoin että minulla on oikeus olla maksamatta eräpäivään mennessä, opettele sisäistämään mitä luet.

        Tottakai joutuu maksamaan ylimääräistä jos laskut ovat 14vrk myöhässä alkuperäisestä eräpäivästä. Nyt olikin kyse laittomista kuluista.

        Ja minun ei tarvitse lähteä kokeilemaan enää, koska olen jo kerran riitauttanut yhden perintätoimiston liian suuret perintäkulut ja voitin. Joten kyllä, se opetti minua, velallisellakin on oikeuksia.

        Miten voi 3 kk olla myöhässä, jos merkintä tulee jo 60 päivän päästä luottohäiriörekisteriin.


      • Anonyymi

        Mihin joku voi tarvita 40 euroa.Ymmärtäison 4000tuhatta tai 40kymmentä tuhatta mutta 40 euroa???????


    • Perintäkuluista

      Perintäkulut on määrätty Perintälaissa. Blue Financen perintäjärjestelmä toimii noudattaen kaikkia perinnän säännöksiä, mukaan lukien perimiskulujen summa, sekä lähetettävien perintäkulujen aikaväli.

      Jos aiemman kirjeen maksu on maksettu perintäkirjeen lähettämisen jälkeen, on yrityksellä täysi oikeus periä myös erääntyneet perintäkulut. Näinhän toimii ihan jokaikinen perintätoimisto Suomessa.

      Tuossa ensimmäisen viestin sisällössä ei ollut mitään paikkansa pitävää. Perintäkuluja ei ikinä lisätä kahta kertaa viikossa, eikä perintätoimintamme ole mitenkään laitonta. Kyllä yritys saa itse omat saatavansa periä, kunhan toimitaan perintälakien mukaan.

      Lisäksi asiakaspalvelusta, jokaiseen sähköpostiin vastataan parin työpäivän kuluessa, kunhan viestissä annettu sähköpostiosoite on oikea.

      Googlen avulla voi tutustua perintälakiin ja Blue Financen kirjeitä voi verrata niihin. Jos asiassa ilmenee jotain laitonta tai omituista, yhteyttä voi ottaa asiakaspalveluumme sähköpostitse. Tai jos asia ei selviä, tehdä rikosilmoituksen.

      • 20+18

        Voisitteko kertoa minkä takia lähettelette tarjousviestejä luottotiedottomalle, viestissä kerrotaan että olette laskeneet lainan myöntämis kriteerejänne, mitä tällä tarkoitetaan? Minkä takia teillä useita vippisivustoja, saako sama asiakas kaikilta näiltä sivuilta otettua vipin samaan aikaan? Jos ei saa, niin ei ole mitenkään perusteltua pitää useampaa sivustoa, jollei tarkoituksena ole kerätä mahdollisimman monelta ihmiseltä lainanhaun yhteydessä veloitettavia tekstiviestikuluja.


      • Vilisop

        Kukas teillä hoitaa perinnän?


      • Perinnästä
        Vilisop kirjoitti:

        Kukas teillä hoitaa perinnän?

        Perimme itse omat laskumme. Oikeudellisen prosessin ja ulosottoperinnän hoitaa ulkoinen perintätoimisto sekä valtion tahot.


      • 4+4
        Perinnästä kirjoitti:

        Perimme itse omat laskumme. Oikeudellisen prosessin ja ulosottoperinnän hoitaa ulkoinen perintätoimisto sekä valtion tahot.

        Siis mitä ihmettä tarkoitatte että ulkoinen perintätoimisto hoitaa ulosottoperinnän? Kyllä se on ihan ulosotto joka tuomioistuimen päätöksen jälkeen hoitaa sen oikeudellisen perinnän, ei mikään perintätoimisto. Eli te omatoimisesti peritte laskujanne ja kun olette tarpeeksi saaneet nostettua kuluja laitatte ne oikeidelliseen perintään? Muistakaa sitten että on suotavaa että lähetetään maksimissaan kaksi muistutuslaskua ja sen jälkeen asia viedään eteenpäin, eikä turhaan aiheuteta velalliselle ylimääräisiä kuluja, eikös niin?


      • Perinnästä
        4+4 kirjoitti:

        Siis mitä ihmettä tarkoitatte että ulkoinen perintätoimisto hoitaa ulosottoperinnän? Kyllä se on ihan ulosotto joka tuomioistuimen päätöksen jälkeen hoitaa sen oikeudellisen perinnän, ei mikään perintätoimisto. Eli te omatoimisesti peritte laskujanne ja kun olette tarpeeksi saaneet nostettua kuluja laitatte ne oikeidelliseen perintään? Muistakaa sitten että on suotavaa että lähetetään maksimissaan kaksi muistutuslaskua ja sen jälkeen asia viedään eteenpäin, eikä turhaan aiheuteta velalliselle ylimääräisiä kuluja, eikös niin?

        Perimme itse laskumme oikeudelliseen perintään asti. Mikäli perintä ei ole toiminut, siirrämme velan ulkopuolisen perintätoimiston hoidettavaksi joka aloittaa suoraan oikeudellisen perintäprosessin. Eli olet väärässä siinä, jos ajattelit että ensin itse perimme laskujamme ja myöhemmin ulkopuolinen yritys. Näin me emme toimi.

        Kun laskumme menee perintätoimistolle, alkaa suoraan oikeudellinen perintä. Mielestämme on kohtuutonta siirrellä asiakkaidemme velkoja ulkopuoliseen perintään, siksi käytämme oikeuttamme tehdä perinnän itse. Näinhän lähes tulkoon kaikki pankitkin toimivat.

        Ulosotto tosiaan hoitaa oikeudellisen perinnän tuomioistuimen päätöksellä. Juuri tässä kohtaa siis siirrämme maksujen vahdinnan ja tarkkailun ulkopuolisen perintätoimiston harteille, eli he eivät lähetä asiakkaillemme perintälaskuja.

        Jos on vielä kysyttävää, pyydän ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Uskon että tämä asia on loppuun käsitelty, enkä ehdi tänne enempää vastailla.


      • 20
        Perinnästä kirjoitti:

        Perimme itse laskumme oikeudelliseen perintään asti. Mikäli perintä ei ole toiminut, siirrämme velan ulkopuolisen perintätoimiston hoidettavaksi joka aloittaa suoraan oikeudellisen perintäprosessin. Eli olet väärässä siinä, jos ajattelit että ensin itse perimme laskujamme ja myöhemmin ulkopuolinen yritys. Näin me emme toimi.

        Kun laskumme menee perintätoimistolle, alkaa suoraan oikeudellinen perintä. Mielestämme on kohtuutonta siirrellä asiakkaidemme velkoja ulkopuoliseen perintään, siksi käytämme oikeuttamme tehdä perinnän itse. Näinhän lähes tulkoon kaikki pankitkin toimivat.

        Ulosotto tosiaan hoitaa oikeudellisen perinnän tuomioistuimen päätöksellä. Juuri tässä kohtaa siis siirrämme maksujen vahdinnan ja tarkkailun ulkopuolisen perintätoimiston harteille, eli he eivät lähetä asiakkaillemme perintälaskuja.

        Jos on vielä kysyttävää, pyydän ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Uskon että tämä asia on loppuun käsitelty, enkä ehdi tänne enempää vastailla.

        Saankos kertoa teistä yhen jutun täällä julkisesti?? Varmaan viranomainen kiinnostuisi kanssa?? Miten on?!


      • 16+10
        20 kirjoitti:

        Saankos kertoa teistä yhen jutun täällä julkisesti?? Varmaan viranomainen kiinnostuisi kanssa?? Miten on?!

        Tottakai saa, kyllä noiden firmojen toiminta täysin julkista on.


      • perintätoimisto1

        Omat velkansa SAA periä , mutta mikäli ei ole virallinen perintätoimisto , niiden perimisestä EI SAA ottaa perintätoimiston kuluja. Ainoastaan 5 euroa / vaatimus. Isommat kulut on käytössä ihan muille !


      • Anonyymi

        Höpö höpö... ootte ihan perseestä, älkää missään nimessä ihmiset menkö asioimaan Blue Financen kanssa.🤷🏻‍♂️


      • Anonyymi
        20 kirjoitti:

        Saankos kertoa teistä yhen jutun täällä julkisesti?? Varmaan viranomainen kiinnostuisi kanssa?? Miten on?!

        On viranomaisten tiedossa ko .lainaaja


    • Tarjousviesteistä

      Tarjousviestit lähtee kaikille asiakkaillemme, erottelematta sitä onko henkilöllä luottohäiriömerkintöjä tai ei, onhan niitä voinut tulla asiakkaalle myös aiemman lainanhaun jälkeen.

      Lainan myöntämiskriteereiden laskuun on useita syitä. Yhtenä esimerkkinä paransimme esimerkiksi vanhojen asiakkaidemme mahdollisuuksia lainan saantiin, vaikka lasku olisikin maksettu hieman myöhässä takaisin.

      Meillä on useita lainatuotteita, joilla on omat sivustonsa. Onhan monilla muillakin yrityksillä omat sivustonsa eri tuotteita kohden. Kaikilta sivustoiltamme kyllä löytää helposti tiedon, minkä yrityksen tuotteesta on kyse.

      • 15+11

        Katsoin tuossa teidän kahden sivuston lainatuotteita, molemmissa oli täysin identtiset lainat ja näin on kaikilla muillakin joilla on useampia sivustoja. Voisitteko kertoa mitä eroa on teidän Bluefinance sivuston ja Lainakeidas sivustojen tuotteiden välillä? Ette myöskään vastanneet kysymykseen: Saako sama asiakas KAIKISTA teidän vippisivustoista lainan yhtä aikaa?


      • Lainatuotteista
        15+11 kirjoitti:

        Katsoin tuossa teidän kahden sivuston lainatuotteita, molemmissa oli täysin identtiset lainat ja näin on kaikilla muillakin joilla on useampia sivustoja. Voisitteko kertoa mitä eroa on teidän Bluefinance sivuston ja Lainakeidas sivustojen tuotteiden välillä? Ette myöskään vastanneet kysymykseen: Saako sama asiakas KAIKISTA teidän vippisivustoista lainan yhtä aikaa?

        Näiden sivustojen tuotteiden käsittelyissä on eroja. Kaikkien tuoteryhmiemme luotonantoprosessit eroaa hieman toisistaan.

        Yksi asiakas voi saada lainaa samanaikaisesti vain yhdestä palvelustamme. Tämä ilmoitus lukee myös jokaisen sivustomme UKK -osiossa sekä lainaehdoissa. Myös sinä tietäisit ne jos kävisit sivuillamme katsomassa.

        Kuten jo aiemmin totesin, uskon asian olevan loppuun käsitelty. Jos on vielä kysyttävää, pyydän kääntymään asiakaspalvelumme puoleen. Ohjeet tähänkin löytyvät sivuiltamme.


      • hjjvvkll
        Lainatuotteista kirjoitti:

        Näiden sivustojen tuotteiden käsittelyissä on eroja. Kaikkien tuoteryhmiemme luotonantoprosessit eroaa hieman toisistaan.

        Yksi asiakas voi saada lainaa samanaikaisesti vain yhdestä palvelustamme. Tämä ilmoitus lukee myös jokaisen sivustomme UKK -osiossa sekä lainaehdoissa. Myös sinä tietäisit ne jos kävisit sivuillamme katsomassa.

        Kuten jo aiemmin totesin, uskon asian olevan loppuun käsitelty. Jos on vielä kysyttävää, pyydän kääntymään asiakaspalvelumme puoleen. Ohjeet tähänkin löytyvät sivuiltamme.

        Siellä taas asialleen omistautunut


      • 11+5
        Lainatuotteista kirjoitti:

        Näiden sivustojen tuotteiden käsittelyissä on eroja. Kaikkien tuoteryhmiemme luotonantoprosessit eroaa hieman toisistaan.

        Yksi asiakas voi saada lainaa samanaikaisesti vain yhdestä palvelustamme. Tämä ilmoitus lukee myös jokaisen sivustomme UKK -osiossa sekä lainaehdoissa. Myös sinä tietäisit ne jos kävisit sivuillamme katsomassa.

        Kuten jo aiemmin totesin, uskon asian olevan loppuun käsitelty. Jos on vielä kysyttävää, pyydän kääntymään asiakaspalvelumme puoleen. Ohjeet tähänkin löytyvät sivuiltamme.

        Tässä nähdään miten salamyhkäistä toimintaa harjoitetaan. Pitää sitten arvuutella, oiskohan sitten niin että yhdellä sivustolla myönnetään luottoa pers.aukisille ja toisella sivustolla sitten rahastetaan pers.aukisia tekstiviesti kuluilla. Vai minkähän takia toisella sivustolla hakeminen on ilmaista ja toisella nyhdetään tekstari rahaa.Toivottavasti teille ei asiakkaita ikinä eksy, koska tekään ette ilmeisesti tarkasta hakijoidenne todellista maksukykyä, eli onko hänellä tarpeeksi tuloja selviytyä teidän myöntämän lainan takaisin maksusta.


      • Anonyymi

        Ihan rotta yritys koko paska, unohtakaa suosiolla.


    • Vip, Pi

      Köyhät ottaa vippejä ja rikkaat antavat! Ei sen kummempaa!!!
      Maailma pyörii ja kehittyy, kaikki ei pysy mukana!!!

      Jos sinua harmittaa älä ota vippejä...

    • kummahomma

      blue finance perii takas velkaa multa ja silti sain tänään blue financen pikkufirmalta nimeltä mobivippi viestin jonka mukaan mobivippi on aloittanut toimintansa TÄNÄÄN ja voin hakea sieltä lainaa...

      • 9+9

        Nauroin samaa viestiä kanssa. Kyllä on täysin huijareita kun tuollaisilla viesteillä yrittävät saada ihmiset luulemaan että nyt on uusi paikka kokeillaas jos sieltä sais ilman luottiksia, täysin tekstarirahastus paikka. Heillä on yksi sivusto josta voi hakea nettihakemuksella, ja kolme muuta sivustoa jossa sitten rahastetaan tekstiviesti kuluilla. Aika kummallista, eikö vain? Ja miksi ylipäätänsä pitää olla yhteensä neljä sivustoa, jos kerran firmasta ei saa kuin yhden lainan.... no siksi tietysti että tekstarirahastus on isoa bisnestä..


    • 2=1

      Eikös noissa kaikissa sivustoissa oo nettihakemus? itte oon saanu isompii lainoi tuolt muist paikoist ja ilmaishakemuksel pienempii, hyvin on lainat tullu ku oon hakenu. En käsitä kui persaukiset urputtaa täällä ja valittaa lainafirmoista joka vitun päivä! :D :D otan ite silloin tällöin lainan ennen palkkapäivää ja maksan sen takasi ku saan palkan. Eikä mitään ongelmaa. Ei ilman luottotietoja lainaa mistään saa perkeleen pällit! :) :)

      • 5+17

        Miksi otat vippiä? Eikö kannattaisi säästää se summa ettei tarttis aina ottaa? Voisitko kertoa miten pystyt sen maksamaan korkojen kera takaisin, koska palkkasi ei riitä kuukaudeksi? Ja niinkuin sanoin, heidän yhdessä sivustossa on ilmainen nettihakemus ja kolmessa muussa on tekstarirahastus. Ja eikös sinun pitäisi tietää onko ilmainen nettihakemus vai ei, kun kerran niitä käytät? Ja kun kerran tunnut olevan niin tietoinen ton firman toimista, kerroppa miten ymmärrät seuraavan tekstiviestin: Olemme laskeneet lainanhaku kriteerejämme. Eikös se annakin sellaisen kuvan, että nyt heiltä saa lainaa jos ei muualta saa?


    • Senniki

      Siis nää rahastaa vaan!!!

    • Outo juttu

      Mikähän tuolla on meininki kun eivät vastaa sähköposteihin ollenkaan.
      Laskuakaan ei reilu viikko sitten otetusta vipistä ole tullut ja kun koettaa kirjautua velallisen online-palveluun niin se ei onnistu vaan saa ilmoituksen ettei tiedoilla löydy avointa laskua.
      Eipä tässä muuta mutta eräpäivä on tällä viikolla ja olisi mukava saada tuo velka maksettua ettei tarvitse katsella karhukirjeitä firman saamattomuuden takia.
      Oma moka toki kun kännipäissään vippaa turhaa rahaa...oikein kuningasidea.
      Onkohan kenelläkään about viikko sitten otettua lainaa ja samaa tilannetta ettei laskua näy eikä kuulu?

      • Anonyymi

        Harmin paikka, et tosiaan ole ainut... ainoastaan yrityksen omat trollit antavat postiivista kuvaa yrityksen toiminnasta.


    • OutoJuttu

      Taisin olla hätäinen.
      Joku järjestelmävika ja lupasivat laskun lähipäivinä.
      Ei paikassa liene mitään vikaa.
      Maileihin vastaaminen vaan näemmä kestää normia pidempään.

      • 14+8

        Toi on aivan normaali vastaus silloin kun asiakas rupeaa kyselemään tarkemmin. Meillä on vähän "teknillisiä" ongelmia. Kyllä he ihan suoraan sinua yrittivät huijata, että saisivat lähetellä sitten karhukirjeitä lisäkuluineen, eivät tässä tapauksessa onnistuneet kun osasit kysellä. Tähänkin on olemassa hyvä esimerkki....

        Amexin paikat aikoinaan antoivat ottaa 4:stä heidän paikasta samaan aikaan vipin, tämän jälkeen kun yritti hakea heidän viidennestä lainaa tuli aina tekstiviesti:"Tiedonsiirrossa ongelmia, yritä hetken päästä uudestaan". Voin vain kuvitella kuinka moni lähetti uudestaan ja uudestaan niitä 5€ tekstiviesti hakuja ja aina sama viesti tuli takaisin. Tämä heidän "tiedonsiirto" ongelmansa poistui aina heti sen jälkeen kun oli maksanut edelliset lainat pois. Eli täysin asiakkaan huijausta tuo...


    • Outo Juttu

      Pitänee olla Kuluttajavirastoon yhteydessä mikäli tulee suora karhukirje normilaskun sijaan.
      Lainan ottamisesta tulee 14 vuorokautta täyteen viikonloppuna ja laskua ei näy eikä kuulu.

      • Sama pulma

        Sama juttu. En ole saanut laskua. Kinusin laskua/maksutietoja ENNEN eräpäivää, jotta voisin maksaa velan ajoissa. Vastasivat vain, että heillä on järjestelmävirhe ja lasku postitetaan mahdollisimman nopeasti... No, eräpäivä meni umpeen viikonloppuna. Laskua yhä odottelen. Ihmetouhua.


    • ---...---

      Sama vika.
      Eivät suostu antamaan laskua ja sunnuntaina oli eräpäivä.
      Eivät kuulemma voi paikantaa maksuja ilman viitettä.
      Joku tuossa mättää...ei voi kolmea viikkoa kestää järjestelmän "korjaaminen".

      • maksa pois

        Sen voi maksaa takaisin ilman viitettä. Kuluttajan kannalta saatava on silloin maksettu ja on laskuttajan tehtävä kohdistella niitä


    • ---...---

      Ei ole tilinumeroa. Eivätkä sellaista suostu antamaan juurikin tuon maksun kohdentamisen takia.

      • Sama pulma

        Edelleen odottelen laskua. Eräpäivä paukkui viikko takaperin. Mielenkiinnolla odottelen, että millainen lasku sieltä lopulta tulee...? Laskua/maksutietoja eivät anna, vaikka kuinka kinuaisi. Laskua ei muka saada muodostettua järjestelmävirheen vuoksi. Erikoista touhua..


      • 12
        Sama pulma kirjoitti:

        Edelleen odottelen laskua. Eräpäivä paukkui viikko takaperin. Mielenkiinnolla odottelen, että millainen lasku sieltä lopulta tulee...? Laskua/maksutietoja eivät anna, vaikka kuinka kinuaisi. Laskua ei muka saada muodostettua järjestelmävirheen vuoksi. Erikoista touhua..

        Kannattaa hoitaa ne pyynnöt kirjallisesti niin on sittne todisteet tallella ennenkuin tästä muodostuu seuraava Arply


      • Anonyymi

        Yllätys, pelaavat aikaa. Aivan uskomaton yritys, kiertäkää kaukaa Blue Finance!!!


    • Vip-mies

      Ihmeellistä venkoilua täällä. Jos he ei laskua lähetä, niin saatte ilmaista maksuaikaa, itse en ainakaan valittaisi ko. tilanteessa.

      Suoraa perintäkirjettä he eivät voi lähettää jos laskuakaan ei ole lähetetty. Ei kukaan yrittäjä ole niin tyhmä että tappaa hyvän liiketoiminnan ja asiakkuuksia tuollaisella tyhmällä toiminnalla.

      Jos heillä on järjestelmävika laskujen lähetyksessä, niin eikös se ole vippaajien etu silloin?

      Se on aivan varmaa että kun heidän laskutusviat on korjattu niin laskut lähtee jos niitä ei ole aiemmin tullut, ei mikään yritys halua käräjöidä 100-1000 valittavan asiakkaan kanssa vain jonkun perintämaksun vuoksi.

      Mielestäni aivan turhaa paskanjauhamista.

    • HRISTO

      Hyvät ihmiset, tällaisista yrityksistä pitää pysyä loitolla. Olisi ihan järkevää jos jokainen hoitaisi omaa talouttaan kunnolla. Jos raha on niin tiukalla ettei millään pärjää niin sitten on marssittava sossuun.

    • 2222222222222222

      MIKSI tämä lafka mainostaa ILMAISTA HAKEMUSTA ?!? Sitten kun lainan nostoon vaadittava vahvistus pitää lähettää, siitä veloitetaan kuitenkin 5 euroa . MIKÄ V*TUN ILMAINEN SE ON . Menkää kusettamaan muualle !!!

    • 1234+123-4

      No eikös se hakemus ole ilmainen? Monet eivät halua käyttää maksullista tekstiviestiä saadakseen vain lainapäätöksen, varsinkin jos he ovat epävarmoja siitä, saavatko he lainaa.

      Kusetusfirmoissa ei lainaa edes anneta, kerätään vain tekstiviestejä. Blue Finance ei mielestäni tee mitään väärin, koska he kyllä antavat lainoja. Myös minulle :)

      Blue Financen omilta sivuilta saa lainapäätöksen ilmaiseksi jos on epävarmaa saako lainaa vai ei. Jos lainaehtoja vahvistettaessa otetaan lainan nostomaksu tms, niin normaaliahan se on. Muilla firmoilla saa maksaa jo hakemisesta.

      Viesti lähetetään vaan siinä tapauksessa jos laina on jo myönnetty ja sen haluaa nostaa tilillensä.

      Käsittämätöntä tuollainen hölmö valittaminen joka asiasta, eihän niitä viestejä ole kenenkään pakko lähettää? Lainaa voi hakea muualtakin tai fiksu kaveri hakee pankista. Jos tietää mitä tekee ja tietää pystyvänsä maksamaan lainan takaisin korkoineen, on mielestäni Blue Finance hyvin varteenotettava vaihtoehto pikalainan hakemiseen. Ei siinä sitten kummempia.

    • ---...---

      Sain ainakin tuon laskuasian hoidettua ko. firman kanssa ja paluuviestinä vahvistuksen suorituksen kirjautumisesta heidän järjestelmäänsä niin ei tarvitse enää tuon kanssa stressata.
      Hoitivat asian ihan mallikkaasti pienen säädön jälkeen.

    • -.-''''''''

      Joo-o, ei oikein tuolla blue financella osata.
      Otin vippiä 40€, s-postiini tuli viestiä että hyväksyivät minulle 20€ vipin, mutta rahoja vaan ei tilillä näy vieläkään :))
      että ottaa päähän, toisteppa sieltä en vippiä ottele!
      sähköpostiakin sinne jo laittelin, katsotaan milloin aikovat siihenkin vastailla.

    • 15+20

      Luulempä että tälle pasaselle ^^ on lähetetty lainaehdot sähköpostiin, kuten aina ne lähettää jos vipin myöntää. Myös sillon jos myönnettävä vippi on pienempi ku mitä oon hakemassa. Sun pitäis vahvistaa ne lainaehdot tekstarilla niinku ohjeissa lukee. Meinaatko että ne rahat noin vaa siirtää tililles jos et mitenkää oo lainaehtoihi reagoinu?? Ei mulla vaan oo ongelmia ollu ton firman kanssa ikinä, mutta monen muun kanssa oon saanu taistella oikeuksistani.

      • 10+1

        Kerrotkos meille kaikille mistä oikeuksista olet joutunut taistelemaan? Ja tämä Blue Finance kävelee ihan samoja polkuja ACT-Rahoituksen kanssa, eli rahastavat tekstiviesteillä. Heillä on yksi sivu missä voi tehdä ilmaisen nettihakemuksen ja ainakin kolme muuta misä pitää tekstiviestillä vahvistaa hakemus. Miksi näin? Niinpä sitä voimme miettiä.....


      • 15+20
        10+1 kirjoitti:

        Kerrotkos meille kaikille mistä oikeuksista olet joutunut taistelemaan? Ja tämä Blue Finance kävelee ihan samoja polkuja ACT-Rahoituksen kanssa, eli rahastavat tekstiviesteillä. Heillä on yksi sivu missä voi tehdä ilmaisen nettihakemuksen ja ainakin kolme muuta misä pitää tekstiviestillä vahvistaa hakemus. Miksi näin? Niinpä sitä voimme miettiä.....

        Juurikin tuolta ACT -rahoitukselta en ole lainaa saanut vaikka kuinka paljon niiden perään olen kysellyt. Samaa touhua tuntuu olevan 50 % Suomen pienlainayrityksistä. Ei noilla sms-rahastusfirmoilla ole edes ilmaista hakemusta kuten Blue Financella on. Lähes tulkoon kaikissa palveluissa asiakas joutuu aina lähettämään tekstiviestin lainaa hakiessaan, poikkeuksia muutama Suomessa. Ei Blkue Financen toiminnassa ole mielestäni mitään omituista. Sieltä kun hakee lainaa, sen myös saa jos edellytykset ovat kunnossa ja viestejä ei tarvitse lähetellä 5 kappaletta kuten muilla puljuilla. Kai heillekin kuitenkin muista palveluistaan sms-tuotot myös kelpaavat, kuten melkein kaikille muillekin vippifirmoille. Eihän se mikään vääryys ole? Mielestäni on hyvä että on edes mahdollisuus ilmaiseen hakemukseen. Itse olen sitä käyttänyt ja lainani saanut. Eihän he muissa palveluissaan mitään ilmaista hakemusta mainosta edes.


      • 8+2
        15+20 kirjoitti:

        Juurikin tuolta ACT -rahoitukselta en ole lainaa saanut vaikka kuinka paljon niiden perään olen kysellyt. Samaa touhua tuntuu olevan 50 % Suomen pienlainayrityksistä. Ei noilla sms-rahastusfirmoilla ole edes ilmaista hakemusta kuten Blue Financella on. Lähes tulkoon kaikissa palveluissa asiakas joutuu aina lähettämään tekstiviestin lainaa hakiessaan, poikkeuksia muutama Suomessa. Ei Blkue Financen toiminnassa ole mielestäni mitään omituista. Sieltä kun hakee lainaa, sen myös saa jos edellytykset ovat kunnossa ja viestejä ei tarvitse lähetellä 5 kappaletta kuten muilla puljuilla. Kai heillekin kuitenkin muista palveluistaan sms-tuotot myös kelpaavat, kuten melkein kaikille muillekin vippifirmoille. Eihän se mikään vääryys ole? Mielestäni on hyvä että on edes mahdollisuus ilmaiseen hakemukseen. Itse olen sitä käyttänyt ja lainani saanut. Eihän he muissa palveluissaan mitään ilmaista hakemusta mainosta edes.

        Miksi heillä on useita pikavippi sivustoja, sen takia että saadaan niiltä ihmisiltä tekstari rahat pois jotka eivät osaa tarkistaa ennen lainan hakua firman yhteystietoja. Eli meneppä muualle mainostamaan pas.ka firmaasi, että mukamas hienosti ja toimivasti on BF palvelut toimineet.


    • Rahapula.

      Mää en muuta tiä kuin olen sieltä ottanut 40 euroa ja sain laskun. Nyt maksoin sen ennen eräpäivää ja katotaan miten käy.

    • jessssss

      Olin aikeissa ottaa vippiä kyseisestä paikasta mutta luettuani tämän keskustelun taidan jättää väliin. Sivusto näytti asialliselta ja luotettavalta mutta mikäli muilla on ollut ongelmia laskun saamisen kanssa niin yleensä se viittaa kusettamiseen. Itse olen ottanut lähes jokaisesta mahdollisesta paikasta vippejä ja perunut ne aina 14 päivän sisällä jolloin olen maksanut saman summan heille takaisin. Joskus kuluja on voinut tulla muutama euro päälle. En todellakaan siis ota vippiä josta joutuu maksaa 40 euroa kuluja päälle. Olen ottanut varmaan 40 eri vippiä ja maksanut niistä yhteensä 20 euroa kuluja. Minulle ei enää myönnetä vippejä juuri mistään paikasta koska vipin peruminen johtaa siihen etteivät he myönnä jatkossa vippejä lainan peruville ihmisille. En ole ikinä maksanut yhtäkään laskua myöhässä ja tai unohtanut perua sitä 14 päivän sisällä (jos perun14:sta päivänä tulee siihen 30 päivää maksuaikaa. Eli saan pelattua aikaa itselleni 44 päivää yhteensä). Siltikin vaikka olen maksanut ajallaan niin ehkä keskimäärin joka kolmatta laskua on joutunut selvittelemään maksamisen jälkeen koska heidän omat järjestelmät tallentavat suorituksia monien päivien viiveellää ja kun suoritusta ei näy niin pistävät perintätoimiston karhuamaan. Yleensä nämä saa hoidettua helposti ja lähes aina heidän virheensä on ollut tahaton. Ainoa todellinen kusetusfirma johon olen törmännyt on ollut erään Tuomon omistava yritys. Oikeastaan hänellä taitaa olla n. 20-30 eri pikavippi paikkaa josta lähes kaikki rahastavat joko viesteillä ja sitten eivät lähetä laskua tai vastaa sähköposteihin. Tämä oli ainut yritys jossa en pysytnyt lopulta perumaan vippiä niin kuin suunnittelin koska he lykkäsivät tahallaan vastaamista eräpäivän yli. Kuluja tästä tuli lopulta jotakin 23 euroa puheluineen ja korkoineen. Jouduin todella taistelemaan viikon ajan heidän kanssaan eri tavoin jotta sain laskun itselleni ja silloinkin tavallaan luovuin oikeuksistani ja maksoin ne eräpäivän ylittyvät korot vaikka he olivat selvästi kusettaneet minua olemalla vastaamatta viesteihin. Heti kun eräpäivä oli ylittynyt sain heihin keskusteluyhteyden. Eli älkää siis ottako ikinä vippejä Tuomolta. Vaikka olen kokenut vippien ottaja ja tiedän kaikki metkut niin jouduin tosissaan taistelemaan ja jopa uhkailemaan heitä jotta sain oikeuden maksaa laskuni.. ja senkin sain vasta eräpäivän jälkeen. Jouduin ottamaan yhteyttä myös kuluttaviranomaisiin ja mikäli tapaus olisi mennyt oikeuteen olisi minulla ollut todisteita siitä että olen yrittänyt hoitaa laskuani useita päiviä ennen eräpäivää. Tuomon yrityksiä ovat mm: Luottovippi, kuningasvippi, plussavippi, fokuslaina, idealaina, laatulaina, arkivippi, hymylaina, tukilaina, kelpolaina, sopulaina ym. Googleta numero 0600-099966 niin hakuun tulee kaikki Tuomon paikat joita on ties kuinka monta. Näihin yrityksiin ei pidä ikinä sekaantua! Netistä löytyy myös ohjelma jossa Tuomo on kuvattuna ja jossa hän kusettaa päin näköä toimittajaa joka on utelemassa tietoa hänestä. Hän esiintyy toisena henkilönä avatessaan ovensa ja sanoo Tuomon olevan muualla juuri. Myöhemmin toimittaja näyttää vanhaa kuvaa Tuomosta joka on aivan saman näköinen kaveri kuin oven avannut henkilö. Täytyy sanoa että kaveri näyttää niin kierolta jo naamasta. Tämä oli siis ainut kerta kun olen törmännyt oikeasti epärehellisiin vippaajiin. Parhaita paikkoja ovat Vivus (ensimmäinen laina ilmainen ilman perumistakin), OkMoney, Risicum, Ferratum, Viestilaina ym. Älkää siis koskaan ottako lainoja paikoista jossa joutuu maksaa viesteistä. Ilmainen lainahakemus aina. Miten saada laina ilmaiseksi tai muutaman euron koroilla. Vippi täytyy olla vähintään 200 euroa (ei siis esim 180 euroa) ja se täytyy perua 14 päivän sisällä sen myöntämisestä. Ohjeet perumiseen löytyvät yrityksen nettisivuilta. Kun perut vipin vaikka 13:sta päivänä saat siihen 30 päivää maksuaikaa. Kokeile ensin perua laina sähköpostilla ja mikäli eivät hyväksy sitä niin laina perutaan kirjallisesti. Eli kusettakaa siis kusettajia!!! Tai oikeastaan eihän tämä kusettamista ole vaan kuluttajan oikeus perua laina. Täytyy jättää lainan ottaminen tästä paikasta mikäli muilla on ollut vaikeuksia laskun saamisen kanssa. Yleensä se viittaa epärehellisyyteen tai huolimattomuuteen yrityksessä.

    • jessssss

      Lisäksi lainaehdoissa on eräs kumma juttu mitä en ole koskaan ennemmin tavannut missään muualla. Lainaehtojen mukaan vipin peruuttaminen maksaa 50 euroa! :D Siis tästä en ole varma voiko tuollainen olla edes luvallista!? En ole koskaan ennen nähnyt vastaavaa. Älkää siis sekaantuko tähän firmaan. Tämä on ehkä toiseksi hämärin paikka heti kaikkien Tuomon yritysten jälkeen.

      • 14+8

        Toi on laitonta, laskun saa peruttaa ilman kuluja, näin on määrätty. Eli täysin on kusetus firma.


    • jepskan

      Itsellä lasku oli puoli vuotta myöhässä varsinaisesta eräpäivästä.Kuluihin ei oltu lisätty mitään ylimääräistä.Meni kuitenkin lasku perintään,jossa sain sovittua laskun maksamisesta.Ei minun mielestä mitään ongelmaa,mutta en kehota ketään ottamaan pikavippiä,sillä itselläkin luottotiedot menneet nuorella iällä ja ulosotossa on maksettavaa....

    • lamborghini22

      Itse otin vipin tuolta ja maksoin sen takaisin. Laskun sain aivan normaalisti ja myös maksoin sen takaisin normaalisti. Uuden vipin kun otin, tulin vahingossa hakeneeksi liian suuren summan. Peruutin ko. lainan ja maksoin takaisin lainapääoman heidän pyynnöstään. Mitään 50 euron kulua tuohon ei todellakaan sovellettu.

      Nuo yllämainitut "Tuomon tuvat":han on koko vippien alkutaipaleilta saakka piinannut asiakkaita, mutta mielestäni blue financea on aivan turha niihin sotkea. Jos heillä on jokin laskutushäiriö ollut jossain kohtaa, niin se tuskin on kenenkään huijaamista. Käsitin myös aiemmista viesteistä että sekin on jo korjattu? Itse ainakin olen laskuni saanut aivan normaalisti.

    • tuomo setä

      Ihan ok toimntaa

    • cetä vihainen

      Sain tänään kyseisestä paikasta viestin että ovat käsitelleet jo valmiiksi jotain ettei tarvitse kuin hakea lainaa. En ole koskaan hakanut lainaa tästä paikasta. Noh ajattelin sit ottaa ku palkkaan on vielä aikaa melkein 2vko. Noh lähetin 5euron viestin ja sit ilmoitettiin ettei lainaa myönetäkkään. Viestissä luki selvästi että ei tarvitse kuin hakea sa saat sen että he ovat käsitelleet jo muuten tämän. Toi jos ei ole kusettamista ni mikä sitten ? Laitoin viestiä sinne ja pahoittelivat vaan asiaa ja laittoivat "automaatin" piikkiin. Rahat vaadin takasi tai sitten vien asian pidemmälle.


      Lukasin viestin uusiksi juuri. "olemme tehneet lainapäätöksen valmikksi. Voit joka 300euroa lainaa ottaa" plaa plaa plaa... Kusivat väärän ihmisen nilkoille nytten

      • 3+4

        Kyllä minulle vaan laina on tilille tullut. Ei koskaan ole ollut mitään ongelmia.

        Ilmaisella hakemuksella näkee saako lainaa vai ei, jos saa, niin vahvistaa tekstiviestitse lainaehdot ja laina maksetaan tilille. En usko että yritys tässä vaiheessa missään nimessä kieltäytyy lainaa maksamasta.

        Sitä paitsi lainan voi vahvistaa myös sähköpostitse jos ei tekstiviestiä halua lähettää, itse tein kerran näin (kun ei ollut saldoa puhelimessa) ja laina tuli tilille niinkin.

        Koittakaa itse, ei tuossa mitään erikoisempaa pitäisi olla?


    • f y

      Kyseinen paikka on täysin mätä. Mahtaa kuulua Tuomolle jotakin kautta? Tai sitten kyseessä on joku Tuomon fani joka jäljittelee hänen käyttäytymistään.

      - Laskuja lähetetään myöhässä tai ei ollenkaan (aina tekninen vika)
      - Rahastusta tekstareilla ilman lainan myöntämistä
      - Sähköpostiin ei vastata ajallaan (kiire ollu ym. paskaa)
      - Lainan peruminen maksaa 50 euroa mikä rikkoo lakia
      - Silloin tällöin myöntävät pieniä lainoja jollekkin jottei kusetus olisi liian ilmiselvää. Toivovat, että teinit unohtavat maksella niitä 40 euron lainoja joista saa sitten kivan potin omalta perintötoimistolta.

      • blueblue1

        Oon hakenut 4 kertaa lainaa, joka kerta saanut ja joka kerta tullut lasku parissa päivässä. Kohdellaanko minua jotenkin paremmin, kuun saan laskunkin kotiin?
        Se pitää sanoa kyllä, että on outoa saada jatkuvasti vain 20€ korotus lainaan. Luulisi että neljän kerran jälkeen voisi hakea isompia lainoja kuin 100€.
        Tämän takia en sieltä mitään hae enään, muuten paikassa ei ole ollut mitään vikaa.


      • Sirkka Virtala
        blueblue1 kirjoitti:

        Oon hakenut 4 kertaa lainaa, joka kerta saanut ja joka kerta tullut lasku parissa päivässä. Kohdellaanko minua jotenkin paremmin, kuun saan laskunkin kotiin?
        Se pitää sanoa kyllä, että on outoa saada jatkuvasti vain 20€ korotus lainaan. Luulisi että neljän kerran jälkeen voisi hakea isompia lainoja kuin 100€.
        Tämän takia en sieltä mitään hae enään, muuten paikassa ei ole ollut mitään vikaa.

        Minulle tuli tänään viesti että olen noussut kultatasolle heidän lainajärjestelmässä. Aiemmin minulla oli 80 ja 100 euron lainat heiltä. Nyt viestissä tarjottiin 300 euron lainaa 30 pv maksuajalla. Hain sitä ilmaisella hakemuksella heidän ohjeiden mukaan ja laina tuli tilille. Minullakaan ei ole ollut laskutusongelmia tai muitakaan ongelmia heidän kanssaan.

        Tosin minun luottotietoni ovat kunnossa, toisin kuin varmaan monella muulla tällä keskustelupalstalla. En näe blue financen toiminnassa mitään vikaa, päinvastoin suututtaa tällainen tarpeeton herjaaminen.


      • 2+19
        Sirkka Virtala kirjoitti:

        Minulle tuli tänään viesti että olen noussut kultatasolle heidän lainajärjestelmässä. Aiemmin minulla oli 80 ja 100 euron lainat heiltä. Nyt viestissä tarjottiin 300 euron lainaa 30 pv maksuajalla. Hain sitä ilmaisella hakemuksella heidän ohjeiden mukaan ja laina tuli tilille. Minullakaan ei ole ollut laskutusongelmia tai muitakaan ongelmia heidän kanssaan.

        Tosin minun luottotietoni ovat kunnossa, toisin kuin varmaan monella muulla tällä keskustelupalstalla. En näe blue financen toiminnassa mitään vikaa, päinvastoin suututtaa tällainen tarpeeton herjaaminen.

        No voi voi, harmittaako ku sun firmaasi mollataan täällä? Sen takia sitä mollataan kun heidän toimintansa on sieltä per.sereiästä. Yks heidän nettisivuista tarjoaa ilmaista nettihakemusta, sen lisäksi heillä on 3kpl nettisivuja joilla sitten taas rahastetaan. Aika kummallista. Sen lisäksi lähettävät viestejä että nyt on valmiiksi tehty lainatarjous, käyppä tsekkaamassa että mikä se on. Eipä kerrota että kyseinen lainatarjous on saatavilla just noista heidän maksullisista nettisivuista, kummallista ettei heidän ilmaiselta nettisivustolta tule niitä lainatarjouksia... Täysin ala-arvoinen paikka se on.


      • 40-60
        blueblue1 kirjoitti:

        Oon hakenut 4 kertaa lainaa, joka kerta saanut ja joka kerta tullut lasku parissa päivässä. Kohdellaanko minua jotenkin paremmin, kuun saan laskunkin kotiin?
        Se pitää sanoa kyllä, että on outoa saada jatkuvasti vain 20€ korotus lainaan. Luulisi että neljän kerran jälkeen voisi hakea isompia lainoja kuin 100€.
        Tämän takia en sieltä mitään hae enään, muuten paikassa ei ole ollut mitään vikaa.

        He muuttavat käyttäytymistään sen mukaan kuinka asiakkaat ovat toimineet. Sinä olet hyvä asiakas heille, mikäli otat 40 euron lainoja ja maksat 70 euroa takaisin. Ei ne sinunlaisia rupea kusettamaan. Ovat varmaan kuukausien saatossa tiputtaneet myöntämiään summia huomattuaan lainojen peruuttajat sekä muut vaikeammat tapaukset. Nyt ilmeisesti myöntävät vain pieniä lainoja jossa laskutus ja muu pelaa. Tästä paikasta on turha yrittää yli 60 euron ensilainaa vaikka jossakin ilmoitetaan, että ensilaina aina 200 euroon asti. Nykyään he tekevät rahaa noilla 5 euron vahvistusviesteillä sekä pienillä 40-60 euron lainoilla. Toki jos oot maksanut 4 kertaa esim. 40, 60, 80 ja 100 euron lainan niin silloin varmasti saat seuraavankin 120 euron lainan.


      • Minnamaria3
        Sirkka Virtala kirjoitti:

        Minulle tuli tänään viesti että olen noussut kultatasolle heidän lainajärjestelmässä. Aiemmin minulla oli 80 ja 100 euron lainat heiltä. Nyt viestissä tarjottiin 300 euron lainaa 30 pv maksuajalla. Hain sitä ilmaisella hakemuksella heidän ohjeiden mukaan ja laina tuli tilille. Minullakaan ei ole ollut laskutusongelmia tai muitakaan ongelmia heidän kanssaan.

        Tosin minun luottotietoni ovat kunnossa, toisin kuin varmaan monella muulla tällä keskustelupalstalla. En näe blue financen toiminnassa mitään vikaa, päinvastoin suututtaa tällainen tarpeeton herjaaminen.

        bluefinancen omat pojat täällä taas kirjoittelee!

        NIIIIN LÄPINÄKYVÄÄ JA MORAALITONTA!

        Ei PIENINTÄKÄÄN HÄPYÄ MIHINKÄÄN SUUNTAA!


    • jopooo

      Täyttä paskaahan tuo on. Lähetin sinne hetki sitten hakemuksen, luvattiin vastata heti ja eipäs oo kuullut mitään. Hahah saa nähdä minkälainen soppa tästä kehkeytyy! :D

    • Kyllä, on rahaa

      Pakko kommentoida, vaikka on vanhempi ketju.Kuinka persaukinen voi olla, et pitää ottaa 40€ pikavippi? sellasen summan nyt löytääkin...

    • niiiiihhh

      ok perintä perii sen saatavia...blue financen.... eivät ota korviisa sitä että se on laiton pikavippi firma.....mä oon joka erän maksanut ok perintään ja nyt on sitten irtisanoneet ja nyt pitäs yks kaks löytyy 60e niille !!

      • Sergei2

        Älkää hakeko lainaa edellämainitusta yrityksestä, oli alkuun ainakin pelkkä textari rahastus ja samaa peliä pojat siellä vieläkin touhuaa..

        T: Turkulainen tietäjä


    • Lainaajajaakko
    • vittujenvittu

      ite otin paikasta vippiä rahoja ei näy mutta laskuja tulee

      • pommitapommita

        laita sinne union kapitaliin s-postiin viestiä, että haluat laskun. mä laitoin 7.10 laskupyynnön, tuli suht salamana sähköpostiin, maksoin sen heti pois. se u-kapitaali hoitaa laskutuksen.


    • Mina_moi_

      Mie ooon ollu Union Kapitaliinkin yhteyksissä, s-postitse varsinkin ,mutta eipä tule vastausta... Blue Financelle olen laittanut jo kohta miljoona eri viestiä - ei vastausta... Kaikesta tästä on kulunut jo yli 2kk, erittäin outoa ja huonoa palvelua laskutusfirmalta ja lainan myöntäjiltä. Kaverinikin maksoi laskun 5pv ENNEN eräpäivää ja siltikin jaksavat lisää häntä laskuttaa. Kyseistä firmaa en kyllä suosittele en sitten yhdellekkään henkilölle! Paljon ollut juttua, että kyseinen firma on erittäin huono ja aikaansaamaton.
      Lainaa kyllä myönnetään, mutta arvaukseksi jää, saatko sitä. Monet odotelleet monta viikkoa lainapäätöstä eikä sitä vieläkään ole näkynyt. Hohoijjaa >:

    • sippivippi

      nyt ei edes myönnettyä lainaa pystytä maksamaan ulos tästä blue finance yrityksestä. taitaa olla huijausta koko firma! kaksi viikkoa jo mennyt luvatusta rahojen maksusta.

      • jadeeeee

        Itse otin samaisesta firmasta vipin perjantai aamuna,myönteinen päätös tuli mutta rahoja ei näy -.- oon sähköpostia paukuttanu sinne mut ei vastausta.


    • hyrrä

      Heidän toimintansa on loppumassa

      • 11919+101929

        Miksi ette käytä Vivusta, josta saa markkinoiden halvimmat pikalainat? Pitääkö välttämättä tilata pikavippiä kaikista Suomen 30 pikavippifirmasta? Silloin väkisinkin tulee joskus asioineeksi jonkun hämäräfirman kanssa ja joutuu tinkimään lainan edullisuudesta.


      • kdösd
        11919+101929 kirjoitti:

        Miksi ette käytä Vivusta, josta saa markkinoiden halvimmat pikalainat? Pitääkö välttämättä tilata pikavippiä kaikista Suomen 30 pikavippifirmasta? Silloin väkisinkin tulee joskus asioineeksi jonkun hämäräfirman kanssa ja joutuu tinkimään lainan edullisuudesta.

        Siksi en ite käytä sitä, koska eikö pijä ollla mittarissa 20v, että mitään lainaa sieltä edes saa? oO


    • Kiitosss

      Mihin voi ottaa yhteyttä kun minulle ei ole laskua tullut eikä vastaa s-postiin

    • v..tuttaa

      Hei voisiko joku kertoa että mihin tässä pitäisi ruveta ottaa yhteyttä. tekstiviesti tuli että lasku on erääntynyt. laskua en pysty maksamaan koska laskua ei ole tullut. olen ottanut spostilla yhteyttä blue financeen että union kapitaliin mutta vastausta ei ole tullut. mitä seuraavaksi????

      • idiotfirma

        Kuulema kaatumassa koko firma, ei ole vikasi jos eivät ole laskua laittaneet. Don't worry, mulla sama pulma täällä :)


    • 09093

      Union kapitalin sivutkin nurin, uudet muka aukeamassa huomenna, eiku huomenna, eiku ylihuomenna...

    • jeskamander

      sama homma täällä. viestiä pukkaa että lasku erääntynyt mutta laskua ei ole näkynyt. spostia laitoin ja sanoivat että ottaa sinne union kapitaiin yhteyttä mutta eivät vastaa sieltä. maksaisin laskun jos tulis ees perille. huijarifirmako?

      • paska-firma-älä-kajoa

        Juuh, siltä vaikuttaa. Mua laskuttanut jo NELJÄLLÄ YLIMÄÄRÄISELLÄ laskulla.. x) ha siinäpä yrittävät, mustaa valkoisella on todisteena, että asia hoijettu !


    • oumituisa

      Ei tule laskua, miten olette saaneet yhteyden sinne / laskun maksettua? Rahatkin tulivat vasta viikonpästä yhtäkkiä tilille.

    • 4+1

      ei laskua ole tullut. kysyin heiltä eli siis blue financesta miten saan laskun ja antoivat osoitteen: [email protected]

      Noh, ei ne tuolta firmasta ainakaan mitään vastaa kun sinne laittaa kyselyä laskun perään.

      • ...

        Juuh, ei unioni on kuulema samaa firmaa bluen kanssa. Huijjari firma kuulema ;>


      • sama huussi
        ... kirjoitti:

        Juuh, ei unioni on kuulema samaa firmaa bluen kanssa. Huijjari firma kuulema ;>

        on niillä ainakin sama tilinumero pankkiin.


    • ff2

      Vaan kun saisi sen tilinumeron jostain käsiin, niin maksaisin laskun pois!

    • jeskamander

      niin tuli mullekkin viikon rahat myöhässä, ja sitä ennen jo kerkesin perua koko jutun, kuten itse kehottivat mutta ei. alkaa mennä hermot kun ei laskua näy eikä saa mistään.

    • huujusessoi

      Lasku tuli päivää ennen eräpäivää, ja tämä "takauslasku" taitaa olla laiton, siinä sama tilinumero kuin alk.per. laskussa ja takauslaskun summa nousee sitä mukaa mitä isompi laina. Todellinen vuosikorko ylitetään reilusti yli sallitun!! Miten onnistuu maksusuunnitelma näiden kanssa, kokemuksia??

      • haistapastiblue

        Mahdotonta saada osamaksulla sovittua laskun maksu.... Olen itse varmaan miljoona kertaaa yrittänyt sopia osamaksuista, mutta eipä ole perkele minkäänlaista vastausta tullut heiltä päin. EN haluais lannistaa, mutta näin se menee. Itse loppujenlopuksi nostin credit24:sta 101e ja maksoin bluen pois!


    • suomalainen516

      älkää sortuko blue financelta ottamaan pikavippiä. eivät vastaa sähköposteihin. eivät hoida asiallisesti laskutusta.. eivät tule rehellisesti esiin.miksi viranomaiset sallivat tälläistä ihmisten kohtelua.

    • RedFinance

      Jospa kannattaisi olla yhteyksissä niihin viranomaisiin...

    • HERMOT MENEE!

      On muillakin sentään samoja ongelmia kuin mulla laskun saamisen suhteen Blue Financelta. Olen ollut yhteydessä s-postin kautta jo moneen eri kertaan. Eipä ole kuulunut vastausta tai laskua edes s-postiini. Eräpv lähestyy ei tietoa saajan pankkitilinumerosta! Olen käynyt myös Union Kapitalin sivustolla ja yrittänyt sitä kautta saada laskun, jotta voin maksaa sen pois.

    • jospaosuu
    • EX PELURI

      sama täällä.maksoin laskun kuukausi sitten kaikkinen takausvitunmaksuineen, mutta jo ainakin 5viestiä tullut että maksa lasku tai menee perintää vittu saatanan perse paikka.sähköpostia laittanut bluefinancelle/union capitalile ainakin 10molempiin mutta ei mitään vastausta.sitten kun kyseisiin vitun puljuihin ei ole puh numeroa mihin voisi hieman avautua.ÄLKÄÄ IHMISET SOTKEENTUKO IKINÄ PIKAVIPPEIHIN.tai jos ihan pakko on sille pirun tielle oma perse työntää niin unohtakaa BLUE FINANCE.ei voi olla tällaista palvelua olemassa.itse olen ottanut vippiä ainakin 50eri paikasta.pari paikkaa on ollut minkä kanssa saanut taistella ihan kunnolla että saa laskun sieltä tai muut maksutiedot.ELÄMÄN VIISAS NEUVO ON ETTÄ AINUT PAIKKA MISTÄ LAINAA HAET ON PANKIN TISKILTÄ.minä kieriskelin monta helvetin vuotta noissa paskoissa vipeissä ja laitoin kaikki rahani niiden pyörittämiseen ettei mene luottotiedot.potti kasvoi ja kasvoi joka kuukausi ja loppujen lopuksi velkaa oli kertynyt 30000euroa.kuulit oikein kaikki vippejä/kalliita kulutusluottoja.tuohon jamaan kun ihminen hyvä lasket itsesi et saa lainaa enää yhtään mistään.minulla siis oli peliongelma että jostain se vippi kierre lähti.kävin pankissa äitini kanssa hakemassa lainaa.hyvä etteivät nauraneet minua pihalle sieltä.minulla olisi ollut takaaja ja äitini olisi laittanut velattoman omakotitalon pantiksi mutta sanoivat ettei minun nimellä saa lainaa heidän pankistaan vaikka olisi miljoonan arvosta kiinnityksi!!ja minulla siis vakituinen työ ja luottotiedot kunnossa.nyt minulla enää vaivaa tämä helvetin bluefinance jonka olen jo maksanut mutta uhkaileevat perinnällä ym saatanan homot.niin miten selvisin veloista ilman luottotiedon menetystä ja ulosotto helvettiä.äitini joutui ottamaan omille nimilleen lainan samaisesta pankista missä kävimme ja laittamaan oman talonsa panttiin.sillä sitten maksoimme kaikki pois ja nyt minä maksan tätä äitini lainaa.ilman sitä en olisi selvinnyt.eli ihan sama paljonko tienaat mutta jos PELAAT/OTAT VIPPEJÄ pankissa ne näkyy sinun tilihistoriassa niin lainaa et sieltä saa vaikka olisi takaaja/vakuuksia ja miljoona tulot.KAIKILLE PELAAMISEN/VIPPIKIERTEEN ALOITTAMISTA SUUNNITTELEVALLE SELLAINEN NEUVO ETTÄ ÄLÄ HELVETISSÄ SOTKE ASIOITASI NIINKUIN ON JO NIIN MONI KUSIPÄÄ TEHNYT MINÄ MUKAAN LUKIEN.SEN ASIAN KUN MUISTAA ETTÄ PANKIN TISKI ON AINUT JÄRKEVÄ PAIKKA MISTÄ LAINAA KANNATTAA HAKEA.ohhoh innostuimpas kirjoittamaan kun päässä kiehui kun luin tosta kusipuljusta blue financesta.Terveisin entinen uhkapeluri.LOPETTAMINEN ON VAIN JA AINOASTAAN ITSESTÄ KIINNI!!!!!

    • tyhmä olen...

      voi vittujen vittu ku otin tuolta just vipin 100e mutta ei taida rahoja tulla... myönteinen laina päätös kyllä... vittu ku tajusin lukee nää jutut vasta nytten, onkohan tähän kirjottaneet saaneet niitä rahoja? kuinka kauan kesti?

    • nolo huijari

      Täysin hanurista tämä BF. Siis niin syvältä periistä kun olla vain voi. Luin aiemmin, että joku oli tossa lokakuussa ottanut vipin BF:ltä. Niin tein minäkin, kun edellinen laina oli kirjaantunut. Lähetin vahvistusviestin jonka jälkeen tuli ilmoitus viiveestä maksuliikenteessä...sen jälkeen tuli, että on verkkoongelma pankin kanssa, etteivät pysty maksamaan. Kysyin, että kauanko menee..."päivä menee,huomenna kunnossa" sanoi tämä iso kiho (HAH) bluefinancelta. Tämä huominen kesti 3 viikkoa ja sitten sain rahat tilille. Laskut tuli ok Union kapitalilta ja maksoin niin takauslaskun kuin lainan ajallaan...eräpäivänä. Kohdallani oli 13.11 eräpäivä lainalle...10.11 tuli tekstari, että laina erääntynyt. Lähetin spostia bf:lle ja sanoivat, että noudata Union Kapitalin laskun ohjeita...ja niin tein. Maksoin laskun eräpäivänä 13.11. Samana päivänä tuli tekstari..että maksu myöhässä...viikko siitä...maksu selvästi myöhässä. Samalla lähti puhelu kuluttajaasiamiehelle ja just viime viikolla puhuin heidän kanssaan uudestaan...kyllä oli tullut lukuisia valituksia Bluefinancen toiminnasta. Tiedän myös sen...ettei maksamani lasku ole "kirjaantunut heidän järjestelmäänsä" vaikka oikeasti on...siitä on Danske Bankilta virallinen kuitti olemassa...eli jos meinaa nuoripari sieltä Bluefinancen johdosta, että maksan sen 400 euron lainan tuplasti..ovat väärässä. Kaikki dokkarit ovat hyvässä tallessa ja jos tulee perinnästä tai muualta kirje/lasku aiheesta...asia lähtee eteenpäin aluksi poliisin kautta rikosilmoituksen muodossa ja kuluttajavirastoon. Aluehallintovirastolle on hyvä pistää postia myös..toimii hitaammin kuin kuluttajavirasto.

    • vihainen

      otin tästä kyseisestä firmasta lainaa... ja minulla on laina firmalle, mutta en ole nähnytkään rahoja jota lainasin??? mitä pitää tehdä..??

    • asiakas 2 vuotta

      ota yhteys heidän asiakaspalveluun josta ne ainakin mulle vastaa nopeasti. ei ne sulle laskua lähetä jos et rahojakaan oo saanut ja vaikka lähettäis niin ei sitä maksaa tarvii.

      ite en saanut laskua sielt kun oli toi union kapital sählänny heidän asiat. nyt tuli tulosperinnältä lasku lainasta ja maksoin sen pois. kuulemma isompia ongelmia tolla union kapitalilla joka hoiti vähän aikaa blue financen laskutusta. harmi et laskee blue financen maine sen vuoksi, hyvin mulla on blue financen kanssa aina asiat toiminu.

      • 1+9

        Mistä näitä BF:n nuolijoita riittää??
        Tosihan on, että se koko firma on ihan ahterista, noista rahoista joita ei koskaan tullut lainaajan tilille olen minäkin lukenut monesta paikkaa. Että turha puolustella, päivänvaloa se pulju ei kestä!


      • harryHy
        1+9 kirjoitti:

        Mistä näitä BF:n nuolijoita riittää??
        Tosihan on, että se koko firma on ihan ahterista, noista rahoista joita ei koskaan tullut lainaajan tilille olen minäkin lukenut monesta paikkaa. Että turha puolustella, päivänvaloa se pulju ei kestä!

        Nuo tuohan on Rauhalan apina itse, huomaahan tuon vaikka kuka.


    • Bluuuiiiiiii

      Ihme touhua sanon minä. Voit sopia maksusuunnitelman heidän kanssaan mutta et tiedä paljonko lainasi lyhenee? Tai montako erää tässä maksusuunnitelmassa on, koska kuluja ja korkoja kertyy joka kuukausi? Mitä hemmettiä? Maksusuunnitelmassa on yleensä tietääkseni tietty määrä kuukausieriä ja voi halutessaan maksaa nopeammin. Heidän vastaus "Emme pysty laskemaan erien määrää, koska kuluja ja korkoja kertyy kokoajan" Maksusuunnitelma voimassa jota maksan mutten tiedä lyheneekö koko laina ollenkaan.

      • rikolliset

        vitun bluefinance ampuu sais kaikki ! ongelmia koko ajan koneissa vikaa!? laina on maksettu tilillenne!!?? nii varmaa!!!voi v...u koneissa vikaa!!!saatana lähen pia sin turkuu!!!!!


      • Riistetty

        Itse tein myös maksusopimuksen 300€ velastani heidän kanssa nyt maksanut 7x60€ ja velkaa vielä jäljellä melkein 480€ elkää lainatko täältä


      • eijaksanäitäpönttöjä
        Riistetty kirjoitti:

        Itse tein myös maksusopimuksen 300€ velastani heidän kanssa nyt maksanut 7x60€ ja velkaa vielä jäljellä melkein 480€ elkää lainatko täältä

        Jännä miten aina kuvitellaan laskutaidottomina ja maalaisjärkeä vailla, että se lainattu summa on se minkä joutuu maksamaan takaisin. Pääoman päälle juoksee korkea korko näissä kulutusluotoissa, lisäksi on nostopalkkiota, tilinhoitomaksua ja mitä vielä. Sitten jos tämä Armas Pikavippaaja makselee onnessaan vielä jotain minimierää lyhennyksiin, niin se menee pelkästään korkoihin ja joka lyhennyksellä pääoma lyhenee noin 0,02€. Mikä tarkoittaa sitä että suuri pääoma jatkaa koron kerryttämistä samaa tahtia koko ajan ja jatkossakin lyhennykset menevät korkoihin. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta?


      • Riistetty
        eijaksanäitäpönttöjä kirjoitti:

        Jännä miten aina kuvitellaan laskutaidottomina ja maalaisjärkeä vailla, että se lainattu summa on se minkä joutuu maksamaan takaisin. Pääoman päälle juoksee korkea korko näissä kulutusluotoissa, lisäksi on nostopalkkiota, tilinhoitomaksua ja mitä vielä. Sitten jos tämä Armas Pikavippaaja makselee onnessaan vielä jotain minimierää lyhennyksiin, niin se menee pelkästään korkoihin ja joka lyhennyksellä pääoma lyhenee noin 0,02€. Mikä tarkoittaa sitä että suuri pääoma jatkaa koron kerryttämistä samaa tahtia koko ajan ja jatkossakin lyhennykset menevät korkoihin. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta?

        Taitaa olla taas yksi itse tietämätön täällä että eikös tuo ole jo koronkiskontaa. Jätän asian muitten viisampien tutkittavaksi kun ei minun maalaisjärkeen mahdu.


      • EiOsaMaksaminenKannata
        eijaksanäitäpönttöjä kirjoitti:

        Jännä miten aina kuvitellaan laskutaidottomina ja maalaisjärkeä vailla, että se lainattu summa on se minkä joutuu maksamaan takaisin. Pääoman päälle juoksee korkea korko näissä kulutusluotoissa, lisäksi on nostopalkkiota, tilinhoitomaksua ja mitä vielä. Sitten jos tämä Armas Pikavippaaja makselee onnessaan vielä jotain minimierää lyhennyksiin, niin se menee pelkästään korkoihin ja joka lyhennyksellä pääoma lyhenee noin 0,02€. Mikä tarkoittaa sitä että suuri pääoma jatkaa koron kerryttämistä samaa tahtia koko ajan ja jatkossakin lyhennykset menevät korkoihin. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta?

        Rahan ostoarvo on pudonnut Suomessa niin paljon ettei osamaksusopimukset enää juurikaan kannata. Minä taas tein heille ehdotuksen jo muistutuksien alkupeleissä et hoidan koko laskun mainitsemani päivänä. Maksupäivä on se päivä joilloin varmasti tiedän että minulla on mahdollisuus hoitaa koko klöntti kaikkineen kuluineen(yli 400). Tuon 300 alkupääoman laskun hoito meni minun kohdalla ruvelle kun raha ei jostain syytä Suomessa 2017 puolella ole liikkunut joillain sektoreilla odotetulla tavalla jopa kuukausien odottelua. Ihan kuin Suomessa olisi jotain vialla. Ilmaista työtä pokerinaamaa on kyllä teettä.


    • dhhowvohhvowrhlfvln

      Mikä siinä Blue Financessa oikein houkuttaa ja koukuttaa teitä eniten? Ensiksi maksatte nostoprovisiota 15 % lainasummasta, sen jälkeen maksatte vielä vuotuista korkoakin 96 % vielä 5 €/kk laskutuskuluja. Eli jos lainaatte heiltä 2000 euroa kahdeksi vuodeksi, joudutte maksamaan takaisin annuiteettina 24 x 223,45 € = 5362,80 €.

    • EpätietoinenTurkusest

      Miksi tätä yhtiötä ei ole tilintarkastettu?

    • whaatt888888

      Olisi pitänyt lukea tämä eka. Onko kukaan saanut täältä lainaa ongelmitta??? Ihmeellistä touhua

    • Kokemus1

      Lähettivät tänään huomautuslaskun summalla 391,40€ ja eräpäivä: HETI.

      No sitten kirjoitin asiakaspalveluun kovat sanat, että siinä ensimmäisessä laskussahan luki, että voi maksaa myös erissä ja vastaus oli:

      Hei,

      Teille on lähetetty virheellisesti muistutuslasku koskien kertaluottoanne. Olemme pahoillamme aiheutuneesta häiriöstä. Luottosopimuksen mukainen osamaksusuunnitelmanne on edelleen voimassa. Voitte jättää muistutuslaskun huomioimatta.

      Varmaan monelle tullut tuo virheellinen lasku? Että joopa joo muka virheellisesti...

    • Anonyymi

      EN TODELLAKAAN VOI SUOSITELLA KYSEISTÄ LAINAPAIKKAA!

      Taas sieltä tuli tällainen sähköposti:

      " Hyvä asiakkaamme. Kirjanpitomme mukaan oheinen lasku on maksamatta. Pyydämme maksamaan laskun viipymättä.

      Maksutapahtuman helpottamiseksi laskun maksutiedot näet myös tästä,

      Maksun saaja: Blue Finance Oy
      Saajan tilinumero: FI39 8307 8710 0165 99
      Viitenumero: -
      Maksun summa: 547,64 €
      Eräpäivä: HETI

      Tekemänne maksu kirjautuu palveluumme parissa pankkipäivässä, jonka jälkeen voitte nostaa aiempaa suuremman luoton niin halutessanne. Laskun maksamatta jättäminen johtaa laskun eräännyttämiseen "

      Ystävällisin terveisin,
      Blue Finance Oy
      Laskutus

      Jotain hämärää tuossa puljussa on...

      Kirjoitin kovat sanat sinne. Varmaan taas kirjoittavat, että virheellisesti lähetetty. Joopa joo...

      T. Kokemus1

      • Anonyymi

        Seuraava erä on siis 24.5.2019 eli ajallaan olen maksanut edelliset erät!

        T. Kokemus1


    • Anonyymi

      Ihan hyvää 8%:n korkoa ovat maksaneet sijoituksille jo useamman vuoden. Tässä nollakorkojen maailmassa 8%:n vuotuinen korko on varsin hyvä. Juu tiedän kyllä että he lainavat sijoittamiani rahoja persaukisille kulutusluottojen muodossa. Mulle ropisee tilille parisataa euroa kuukaudessa korkotulojea verojen jälkeen. Ihan kiva lisätienisti tekemättä mitään. Persaukisiahan se varmasti vituttaa, kun tienaan heidän työpanoksellaan. Rährähräh!

      • Anonyymi

        Eli sulle ropisee oikeesti 8 euroa /kk kun pistit sen ainoan ylimääräisen satasesi likoon. No saahan sinä sillä monta pussia makaroonia ja syyn rehvastella täällä. Muista myös maksaa verot ja ilmoittaa tulorekisteriin ettet saa sossusta liikaa tuon takia!


      • Anonyymi

        Että oikein 2400€ vuodessa. Kylläpä olet rikas suursijoittaja. Kannattaa kyllä noilla tuloilla ylpeillä täällä. Haha! 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että oikein 2400€ vuodessa. Kylläpä olet rikas suursijoittaja. Kannattaa kyllä noilla tuloilla ylpeillä täällä. Haha! 😎

        Satatonnia sijoitettuna osakkeisiin, jotka antavat 3,5% osinkotuoton vuodessa tarkoittaa 3500€ vuodessa. Joten eipä tuo 2400€ vuodessa kuluttajalainoista niin huono ole, saahan sen huomattavasti pienemmällä pääomalla. Vielä kun ne rahat saa revittyä persaukisilta vasemmistolaisilta, niin aina vain parempi. Saa jotain takaisin niistä maksetuista tukirahoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satatonnia sijoitettuna osakkeisiin, jotka antavat 3,5% osinkotuoton vuodessa tarkoittaa 3500€ vuodessa. Joten eipä tuo 2400€ vuodessa kuluttajalainoista niin huono ole, saahan sen huomattavasti pienemmällä pääomalla. Vielä kun ne rahat saa revittyä persaukisilta vasemmistolaisilta, niin aina vain parempi. Saa jotain takaisin niistä maksetuista tukirahoista.

        Kovaa selittelyä Suoli24-palstalla. Hieman haiskahtaa, että itse olet persaukinen. Kyllä on itsetunto matalalla, jos pitää 2400€ vuosituotolla netissä ylpeillä. Noh, kukin tavallaan.


    • Anonyymi

      2000 velka paisui ulosotossa ilman oikeudenkäyntiä 5000 euroon .

      • Anonyymi

        Luonnollista ja oikein. Olisit maksanut velkasi ajallaan.


    • Anonyymi

      Miksi nuo ei lähettänyt sitä lainasopimusta lainan ottamisen jälkeen ja ei ole laskuakaan näkynyt??? Lainan ottamisesta on aikaa muutama kuukausi.

      Olen laittanut sinne sähköpostia, mutta eihän nämä voi vastata siihen!!!

      Ihme touhua kyllä!!!

      Varmaan kohta eräännyttävät koko laskun ja laittaa koko lainasumman kerralla maksettavaksi.

      Enkä kyllä soita sinne. Omapa on mokansa!!! 😠😠😠

      • Anonyymi

        Minulla ollut viime syksystä laina ja laina-aika oli 4kk mutta en ole saanut vielä yhtäkään laskua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ollut viime syksystä laina ja laina-aika oli 4kk mutta en ole saanut vielä yhtäkään laskua..

        No just. Aika hämärää touhua noilla 🤔

        Mitä tässä nyt pitäis tehdä? 😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just. Aika hämärää touhua noilla 🤔

        Mitä tässä nyt pitäis tehdä? 😐

        Kuluttajavirastoon ilmoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just. Aika hämärää touhua noilla 🤔

        Mitä tässä nyt pitäis tehdä? 😐

        Jospa ei kuluja tule kokoajan lisää.. Näitä en kyllä maksa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluttajavirastoon ilmoitusta.

        Finanssivalvontaan ilmoitusta.


    • Anonyymi

      Lain mukaan yrityksen ei ole pakko lähettää laskua tai maksumuistutusta.

      • Anonyymi

        Höpö höpö...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö...

        Luet mitä lainasopimuksessa lukee.

        Jos ei ole sovittu mistään laskun lähettämisestä eikä lainasopimuksessa ole mainittu edes pankkitilin numeroa, sinun tulee käydä paikan päällä itse maksamassa velka lainanantajalle. Lain mukaan velkojalla ei ole mitään velvollisuutta ottaa maksua vastaan ennen eräpäivää ilman kohtuullista korvausta.

        Voit toki käyttää asiamiestä tai -naista.

        Yrityksen ei ole koskaan mikään pakko kertoa pankkitilinsä numeroa asiakkailleen.

        Viivästyskorko alkaa juosta heti laskun eräpäivästä lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luet mitä lainasopimuksessa lukee.

        Jos ei ole sovittu mistään laskun lähettämisestä eikä lainasopimuksessa ole mainittu edes pankkitilin numeroa, sinun tulee käydä paikan päällä itse maksamassa velka lainanantajalle. Lain mukaan velkojalla ei ole mitään velvollisuutta ottaa maksua vastaan ennen eräpäivää ilman kohtuullista korvausta.

        Voit toki käyttää asiamiestä tai -naista.

        Yrityksen ei ole koskaan mikään pakko kertoa pankkitilinsä numeroa asiakkailleen.

        Viivästyskorko alkaa juosta heti laskun eräpäivästä lähtien.

        Asia selvä, olkoon sitten näin tämä asia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia selvä, olkoon sitten näin tämä asia :D

        Toivottavasti tämä ei ole mikään vedätysyritys ja joku hirveä lasku korkoineen tulee postista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tämä ei ole mikään vedätysyritys ja joku hirveä lasku korkoineen tulee postista.

        Tänään tuli sähköpostiin lasku summalla 618,66€ ja 24.7.2020 eräpäivä (Kertamaksu)

        Itse eivät lähettäneet laskua. vaikka kyselin sitä monta kertaa...😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tuli sähköpostiin lasku summalla 618,66€ ja 24.7.2020 eräpäivä (Kertamaksu)

        Itse eivät lähettäneet laskua. vaikka kyselin sitä monta kertaa...😡

        Onkohan tuokaan nyt ihan oikein... Minulle tuli 14 päivää maksuaikaa koko laina kerralla maksettava..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tuokaan nyt ihan oikein... Minulle tuli 14 päivää maksuaikaa koko laina kerralla maksettava..

        Sama täällä ei ole laskuja tullut aiemmin haluttiin ihmetoimintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tuli sähköpostiin lasku summalla 618,66€ ja 24.7.2020 eräpäivä (Kertamaksu)

        Itse eivät lähettäneet laskua. vaikka kyselin sitä monta kertaa...😡

        Kyllä saavat bluefinancella joustaa asiassa


    • Anonyymi

      Älkää ottako tuolta lainaa... En suosittele!!!

    • Anonyymi

      Vatipäät...

    • Anonyymi

      Miksi tällainen huijaus lainapaikka saa olla toiminnassa? Ihan selvästi jotain hämärää tuossa...

    • Anonyymi

      Menis nurin...

      • Anonyymi

        Niinpä ja menis nurin ja sitä paitsi mun laskut on maksettu kaikki 4 erää ja silti tuli yli 600€ laskua, kenellehän ne rahat ovat sit menneet jotka on maksettu yli 100€ per erä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ja menis nurin ja sitä paitsi mun laskut on maksettu kaikki 4 erää ja silti tuli yli 600€ laskua, kenellehän ne rahat ovat sit menneet jotka on maksettu yli 100€ per erä

        Finanssivalvontaan ilmoitusta vaan.


    • Anonyymi

      ”Blue Finance on täysin suomalainen rahoitusyhtiö sinivalkoisin arvoin. Toimimme luotettavasti ja ripeästi, unohtamatta palvelumme arvokkuutta asiakkaillemme. Eettisyys ja asiakkaan etu ovat liiketoimintamme kantavia arvoja”

      Ja höpö höpö muka luotettavasti 🙄

      • Anonyymi

        Niinhän siinä kauniisti lukee monellakin firmalla...
        Onko muuten työttömyys sellainen syy jolla saa lykkäystä maksuun


    • Anonyymi

      Eipä tuo kovin luotettavalta lainapaikalta vaikuta, vaikka eräs (nimeämainitsematon) blogi niin väittääkin netissä. Minulta ainakin meni luottamus tuohon lainapaikkaan...

      Hyvästi 👋😡

      • Anonyymi

        Ja varmaan monelta muultakin meni luottamus...


    • Anonyymi

      Nuo näköjään valikoivat kelle vastaavat sähköpostissa 🙄 Ihme touhua kyllä... Huoh!

    • Anonyymi

      Tai sitten sinne on tullut niin paljon valituksia etteivät ehdi nopeasti vastaamaan 😂

    • Anonyymi

      Tuolta yleensä tulee paluuviestinä sähköposti otsikolla:

      ”Viestinne asiakaspalveluumme on vastaanotettu”

      Jos ei tule tuollaista sähköpostia, niin onkohan ne estänyt sähköpostiosoitteen? 🤔

      • Anonyymi

        Kannattaa kokeilla sitten myös toisella sähköpostilla :)


    • Anonyymi

      Noilla on Facebook-sivut niin kannattaa sieltäkin kautta laittaa palautetta.

    • Anonyymi

      Laskut tuli nyt viime syksynä otetusta lainasta... Kerralla maksettava vaikka piti olla kk lyhennys.. Ja muistutuslaskua pukkasi erikseen jokaisesta 100 100 300 vipistä

    • Anonyymi

      Maksoin laskut tänne yht. 4 kpl ja yhteensä 600e
      Ei ole kirjatunut "heidän järjestelmään" pankista pitit tilata kuitit erikseen vielä 2.5e kpl jotka piti lähettää asiakaspalveluun, ei vastausta aspasta eikä ole vieläkään kirjatunut maksetuksi.

      hyvä paikka :)

    • Anonyymi

      Miten voi olla ongelmia kaikilla tänne kirjoittaneilla ?
      Kun ottaa pankista lainaa ja maksaa erät pois ajallaan, niin ei koskaan ole ongelmia.

      • Anonyymi

        Näin se vain on porukalla joukkokanne ja asiakaspalvelu on vitsi


      • Anonyymi

        No pankeilla on kovemmat kriteerit saada lainaa...


    • Anonyymi

      Niiden sähköposti on ruuhkautunut.

      “Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa, vastaamme viestiinne 1-2 viikon kuluessa”

      No odottelen.

    • Anonyymi

      Otin vuosi sitten 300 e pikavipin, maksoin pois kuukauden kuluttua kokonaan ja koska olin ensimmäistä kertaa asiakkaana minun ei tarvinnut maksaa korkoja. Nyt tuli 112 e lasku. Asiakaspalvelussa on ruuhkaa..... Toisaalta eihän Suomessa toimi moni muukaan paikka; lähikaupasta jää alet saamatta eikä viralliset hinnat pidä paikkaansa, osoitteenmuutokset junnaa jossain....... Suomessa on edesmennyttä appiukkoa lainaten paljon pienenä pölästytettyjä työntekijöitä.

    • Anonyymi

      Tämä ketju aloitettu jo 8 vuotta sitten ja sama meininki BlueFinancella jatkuu. Ei laskuja, ei maksumuistutuksia, suoraan perintään epäämääräisine kuluineen. Ei omia asiakassivuja kuten monella muulla. Miksi tämä firma saa edelleen jatkaa toimintaa?

    • Anonyymi

      Ilmoitukset tuonne
      Tiedustelut ja kyselyt: elinkeinot.etela(a)avi.fi
      Virallinen sähköposti: kirjaamo.etela(a)avi.fi

    • Anonyymi

      Laittakaa ilmoituksia AVI Finanssivalvonta kkv poliisi.... Jos ja kun tulee valituksia. Ja kopiot kaikesta BF:n kanssa käydyistä maksuista sähköposti keskustelut. Kopiot kannattaa säilyttää ainakin 10-20 vuotta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tää on kyllä hauska firma. Jos maksat ylimääräistä, niin saat lainapäätöksen nopeasti. Jos maksat vielä lisää ylimääräistä, niin saat rahat tilille nopeasti. Muuten kestää lainapäätös vähintään päivän ja rahat saat ehkä kahdessa päivässä. Eli jos haet torstaina vippiä, niin saat rahasi vasta ensi viikolla. Jos siis et maksa ylimääräisiä riistohintoja "nopeasta palvelusta".

      • Anonyymi

        Tämä kuuluu laskea luottokorkoon mukaan, mitä ei ole tehty. Kaikki liittymään Velallisten tukiryhmä VTR:ään Facessa niin saatte rahanne takaisin Bluefinancelta. Sama koskee Weststaria ja J. W. Yhtiöitä.


    • Anonyymi

      Saako Bluefinancesta vielä lainaa?

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei.

    • Anonyymi

      Nyt on tämä paskafirma saanut 100000€ uhkasakon näistä perseilyistään. Kauan siinä kesti. Maksavat varmaan sakon ja jatkavat kuin ennenkin. Ihme ettei näitä saa heivattua hiuksista mäkeen vaan saavat jatkaa vuosikymmeniä perseilyä.

    • Anonyymi

      Päätös ei ole lainvoimainen. Lopullinen päätös voi kestää vuosia ja voi muuttua. Minusta ei ole selkeä asia, joten ei nyt mustamaalata ennenkuin lopullinen päätös tiedetään.

    • Anonyymi

      Se on UHKAsakko. Tuskin realisoituu.

    • Anonyymi

      Näin ne tekee kun et hoida asioitasi. Tämä on kohtuullinen firma mutta a-vippi on suolesta ja syvältä. Jengi joutunut tosi kuseen. 20 e vippi ollut hetkessä 250 e ja laskutetaan sama asia moneen kertaan. Oikeusjuttuja vireillä.

    • Anonyymi

      Onko Lehtonen siis nostanut vajaat 10 miljoonaa euroa osinkoja ja nyt etuosakkeiden lunastukset on lopettu? Tällaista kuulin.

    • Anonyymi

      Päättäjätiedot
      Vastuuhenkilöt

      Toimitusjohtaja Lauri Kristian Lehtonen, toimitusjohtaja (12/2019), hallituksen jäsen (7/2015)

    • Anonyymi

      Tästä boe financen riska sakista on tehty uutisten mukaan 5/ 2023 poliisin esitutkintakin jo Lounais suomen poliisin toimesta. Josko nyt tää rikkollis sakki saataisiin kuriin jo? Toivotaan niin

    • Anonyymi

      Ei tässä ole mitään uutta, rikollisia olleet aina.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe