ystäviä yksinäisyyteen?

onkohan?

onko täällä rollolaisia ihmisiä joilla ei liikaa syystä tai toisesta oo kavereita, joiden kanssa viettää aikaa, lenkkeillä, hengeilla.. kuluttaa viikkoja eteenpäin.
Itsellä ei ole, enään. vaikka ihan normaali ihminen olen :D mutta kun menee hanttiin yhden kans siinä menettää kaikki... ois kiva löytää uusia ystäviä! jos sattuis samanhenkisiä löytymään. :) onko liian säälittävää? vai mistä tälläistä pitäis kysellä...?

21

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx ystävä

      spr ystäväpalvelulla on tätä toimintaa. ja vissiin myös neuvokkaalla

    • 817

      Ootko minkä ikäinen?

    • friendssss

      Ei oo säälittävää, täällä toinen samanmoinen :D

    • Tanjuli

      Onhan heitä. Yksin kotosal paljon...jopa liikaa! Ja osa puolison mustasukkaisuuden, sairastelujen, lasten ym. vuoksikin ja vähän pakosta.

    • HENGEILEMAAN?

      Lähdetään HENGEILEMAAN?

    • 22 w

      itte oon 22.

    • MersuMies

      Naiset ovat tervetulleita "hengailemaan" minun kanssa. Kaikki käy!!!

    • ystäviä vain

      joo ja itse en ole "seuraa" hakemassa! onnellisesti kihloissa :)

    • jope 7

      Hei
      Täällä olis aikalailla samanlainen..
      Kerropa itsestäsi lisää
      Jope

    • J75 roi

      Joo oli mulla ystäviä nuorena, tai jonkinlaisia hyväpäiväntuttuja kai lähinnä, mukavaa ajanvietettä ettei tarvinnut kasvaa yksin aikuiseksi. Nyt on ihan sama onko ystäviä vaiko ei, muttei se haittaisikaan. Ei monikaan täällä pysyisi minun ainakaan minun normaali lenkkivauhdissani koska olen kilpaurheilija, joten jos joku muuten haluaa tavata niin ok, kahvilla tms. [email protected], jos kiinnostaa mukava, söpö ja kohtalaisen atleettinen, kaikin puolin järkevä mies. Ei miehille!

      Hyvää juhannusta, kirjoittele!

    • roilainen

      Heippa :) Olisin kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin (minulla ei niitä ystäviä paljoa ole). Olen 17-vuotias tyttö/nainen. Minkä ikäisiä te olette?

    • ysivitonen

      tääl ois kans 17v tyttö jolle uusiin ihmisiin tutustuminen kelpais (:

      ihan niinko alottaja sano, kun menee hanttiin yhden kans niin siinä menettää kaikki.. mut minkäs ikäsiä te muut ootte? :p

    • oisko ystävii jokka kiinnostunu arcik kuntosalilla käynnistä ,uinnista, vaelluksesta, seinäkiipeilystä, keilaamisesta,lasten leffoista, hiihdosta,laskettelusta
      [email protected]

    • Ehehe

      Täälläkin ois yksi 21-vuotias nainen vailla kavereita. Tykkään käydä sillon tällöin lenkillä ja harrastan tanssia parina iltana viikossa. Juhlimassa on myös kivä käyä välillä :D Mulle saa kirjotella osotteeseen [email protected], niin voin kertoa lisää. Miehetki saa toki kirjottaa, mutta en ns. hae seuraa, oma mies löytyy jo :)

      • tyttönen

        heiii :) minä olen 17-vuotias tyttö myös vailla ystäviä. Jos kiinnostaa niin viestiä voi laittaa osoitteeseen: [email protected]


    • jeanne1
    • MersuMies

      MersuMies haluaisi löytää itselleen kunnon panon. Iällä ja koolla ei ole väliä, kuhan ymmärrät häipyä hommien jälkeen.

      • Kerron vaan et:

        näitä naisia löytyy sitte ihan toisilta palstoilta...


      • mersumies hoi..
        Kerron vaan et: kirjoitti:

        näitä naisia löytyy sitte ihan toisilta palstoilta...

        Onko sukupuolella väliä? tulen mielellään työntämään mersun penkillä vähän parrua sun hanuriin,kunhan nuolet sitte kans kunnolla puhtaaksi.


    • roimies88

      Nörtti mies 25v etsii kavereita rovaniemen seudulta. Asunut Roissa n.4kk ja kaverit vähissä.

      Ps. en etsi panoseuraa tai muuta kinkyä

    • Aloittajalle

      ja muillekkin,
      kannattaa varoa kuitenkin ettei joudu jonku narsistin "ystäväpiiriin" rahottamaan sen hommia tai muuten hyväksikäytetyksi.
      Ne saattaa olla saalistamassa just tämmösissä ystäväjutuissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2516
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1645
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1454
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1305
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1162
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      84
      1039
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      998
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      942
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      896
    Aihe