-Asperger: Ei saa kontaktia ihmisiin
-Heikko lahjaisuus: Tyhmä
-Pakko-oireinen häiriö: Pakonomaisia ajatuksia ja harhakuvitelmia
-Lyhyt pituus(164cm): Ei kelpaa parisuhteeseen eikä seksiin, myöskin työelämässä suuri rasite.
-Masennus: Ei ole motivaatiota elää ja elämä ei tunnu miltään, eikä jaksa tehdä mitään.
-Puhevika: Puhe on sössöttävää ja hampaat kolahtelee inhottavasti puhuessa.
Tälläisestä miehestä naiset eivät kiinnostu, eikä tätä myöskään hyväksytä työelämään. Ystäviä ei voi saada, eikä myöskään parisuhdetta.
Elämä tulee olemaan yksinäistä, ahdistunutta ja katkeraa. Eläminen ei kannata.
Olen vahvasti sitä mieltä, että kuolema on minulle nyt ainoa vaihtoehto, koska lyhyelle miehelle maailma ei tarjoa yhtään mitään. Olen huomannut että naiset inhoavat lyhyitä miehiä enkä jaksa sitä ajatusta, että pitää elää koko elämä täysin yksin.
Kaikki on jäänyt elämässä kesken paitsi peruskoulun suoritin loppuun verenmaku suussa vasta parikymppisenä.
Minua paskempaa ihmistä ei ihan heti löydykkään ja mihinkä lyhyestä miehestä muuten olisikaan. Edes puistossa örveltävä känninen pummikaan ei ole niin inhottava ihminen kuin lyhyt ja vammainen mies.
Jos kuvittelette minua tekstini perusteella älykkääksi, niin sitä en todellakaan ole.
Perusteluni itsemurhalle
41
1277
Vastaukset
- Haittaaks se?
Juu älä pelkää, en kuvitellut.
Niin on oon suo 1 cm pitempi mut allekirjotan vaan osan tosta.
Otin 4 kissaa..Kissat o kivoi. - Sirkkailija
Kuinka ajattelit tappaa itsesi? itse ajattelin vetää 60mg sirdaludia viinapullon kyytipojaksi. Olisi hienoa jos kuolisi unessa, ettei tarvisi turhaan kärsiä. Ennen sitä ajattelin kuitenkin ottaa pikavipin ja jättää kaiikki rahani perheelleni. Ehkä sillä tavalla minustakin jää jotain hyvää tähän maailmaan.
- vuyuf
Vai niin, noi lääkkeet on vaan hieman epävarmoja. Itselläni on sattumoisin ase käytössä jolla ajattelin ampua itseäni sydämeen.
- Idiootti,pelle,vässy
Kuvittelet lopunkin koittaessa pääseväsi siitä ali missä aita on matalin =D
Jos järkesi pelais ja tuntisit kuolinpesän toimintamallit niin voi veljet =D
- Hyvä idis!
Toihan on tosi hyvä idea! En itse keksinyt aikaisemmin!
- Trull
Jos trolli trollittaa trollia trollimetsässä niin välittääkö trolli?
- Hei..
Sinun äitisi on trolli h-u-o-r-a,
- ek3890
"Olen huomannut että naiset inhoavat lyhyitä miehiä enkä jaksa sitä ajatusta, että pitää elää koko elämä täysin yksin."
Inhoavat?.....
Minulla oli 160-senttinen kaveri (lyhyt mies siis hänkin) ja kyllä hän sai tyttöystävän. Tyttöystävä oli pari senttiä pitempi, mutta mitä sitten? On naisia joille miehen luonne on tämän ulkomuotoa tärkeämpi asia kumppania etsiessä. Enkä usko tämän lyhyen miehen olevan maailman ainut lyhyt mies, joka sai naisen. - Keissa
No tekstisi perusteella olet ainakin minua paljon älykkäämpi. Oletko ajatellut, että on olemassa pieniä tyttöjäkin ja he eivät välttämättä halua hongankolistajaa. On myös tyttöjä joilla on samantyylisiä persoonallisuuden eroja. Ajattele jos kaikki tässä maailmassa olis täydellisiä kuin jostakain muodista valettuja. Olis se sittten tylsää. Eikö ole rikkaus että meitä on niin monenlaisia.
Sinä osaat kyllä vhhta itseäsi. Kyllä sinullakin on ihan samanlainen oikeus elää tämä ihmiselämä. Miksi meidän pitäisi alistua elämään vain jonkin ihmistyypin, mielestään fiksujen ja jonkin yhteiskunnan norman mukaan. Juuri tällä tavoin me alistumme heidän muottinsa.
Elämän onnellisuus ja mielekkyys on kiinni myös henkilökohtaisista asenteista. Jospa et anna periksi ja löydät oman itsearvosi sittenkin. Sittenkin olet Luojan luoma arvokas ihminen ja ainutlaatuinen sellainen.
Onhan niitä lyhempiäkin miehiä ja elvät ihan onnellista elämää. Et ole lyhyt ollenkaan.- tytön tyllerö
Olen 157 cm tyttö, jos olisin nuori niin minulle kelpaisit ja muutkaan mielestäsi puutteet eivät voisi estää seurustelua.
- vuyuf
tytön tyllerö kirjoitti:
Olen 157 cm tyttö, jos olisin nuori niin minulle kelpaisit ja muutkaan mielestäsi puutteet eivät voisi estää seurustelua.
Kiva kuulla mutta minun on lähes mahdotonta löytää sinunlaistasi naista. Suurin osa naisista, jopa lyhyistä naisista, haaveilevat pitkistä miehistä. Olen koittanut hakea netistä(ilman mitään vaatimuksia), baareista ja tansseista mutta kukaan ei ole kiinnostunut minusta millään tavalla. Edes seksiä en ole koskaan saanut.
Olenhan minä nykyään avohoidossa mutta tätä päätä ei taatusti saa koskaan kuntoon, lähinnä lääkkeillä pysyn jotenkuten kasassa.
- tytön tyllerö
No älä hyvä nuori vielä heitä pyyhettä kehään. Oletko kuullut että hyvää kannattaa odottaa. Tämä yskinjäämisen pelko on nyt saanut kuormittaa sinut ihan kokopäiväisesti.
Olet ihan mukava poika. Välistä vain elämän murheet pakkaavat masentamaan tosi totta tosiaan. - Kati
Voi hyvä tavaton!
Onko se näi helppoa lähteä ilman, ettei katso mitä tämä elämä tuo tullessaan.
Olen 159cm, nainen jo kolme lasta saannut, niistä vanhin ja kaikkein pienin,
Hän on ilmeisesti saanut samat# keenit", kuin äitinsä, en ole edes koskaan huomannut olevani pieni, ei ihmisen pituudella ole mitään väliä, vaan sinä sillä on väliä.
Sisukas aina sannansa pitävä ja ei anna periksi, ehkä sitä olen minakin ollut.
En edes asiaa ole sen tarkemmin tarkastelleut.
Ai niin, partneri se ei ole pituudesta eika sen pituudesta kiinni!!!!!!!!!!!!!
Tsepiä,
Moikka - sdadasasdasd
Ei todellakaan naiset inhoa lyhyitä miehiä, muut kuin sellaset pinnalliset paskat jotka ei edes olisi sun arvoisiasi :) Toiset taas ei pidä liian pitkistä, syitäkin on monia. Kaikille löytyy joku ja ulkonäöllä on vaan pieni merkitys.
Olen itse pääsemässä todella vaikean masennuksen yli. Ainakin vähän on ruvennut helpottaan. Käytännössä koko nuoruus tuli oltua masentuneena :( Mutta ei voi mitään.
Ei elämässä ole mitään hävittävää, kuolla ehtii myöhemminkin! :) - 4323432v 2v42v42422
Näin se vaan saa tämä meidän yhteiskuntamme vihaamaan itseämme tai erilaisuuttamme niin paljon että haluaa kuolla. Suomi on muutenkin sisä siittoinen kansa jolla on niin vitun huono itsetunto että jos jotakin ei voi haukkua ja saada siten paremmuuden tunnetta niin alkaa tehdä pahaa ja silloin tartutaan pulloon.
Parempi että et tapa itseäsi koska maailma on sitä värikkäämpi mitä enemmän uniikkeja ihmisiä maailmassa on eikä vaan niitä ¨liuku hihna¨ ihmisiä tai mitä nukkeja nyt ovatkaan.
Maailmassa on monen kokosia ja näköisiä ihmisiä ja varmasti saat vielä naisen itsellesi jos vain haluat. 164cm ei mielestäni ole mikään kääpiö. Olen vain 20cm pidempi ja jos seisoisit vieressäni niin olisit vain puoli päätä lyhyempi. Jos pituutesi on sinulle paha taakka niin voit yrittää kompensoida sitä vaikka bodaamalla. - pituusongelmainen
Ymmärrän tuon sinun pituus ongelmasi aika hyvin. Itse olen taas nainen ja 185cm eikä sekään kovin mukavaa ole. Siitä saa aina kuulla että KAUHEA kun sä oot pitkä jne. Varsinkin tuo sana kauhea ei kuullosta kovin kivalta, ja aina on saanut kuulla vittuilua hongankolistaja ja majakka syndroomasta....
Ja kun tuolla ihmisten ilmoilla kulkee niin kyllä useampi mies on mua lyhyempi kun pidempi.
Suomalaisen naisen keski pituus on noin on noin 167,5 ja miehen 181 eli aika samoissa mennään mutta eri suuntiin... - KLOVNI on silloin..
" Jos pituutesi on sinulle paha taakka niin voit yrittää kompensoida sitä vaikka bodaamalla."
Lyhyt ja bodattu on vielä naurettavamman näköinen klovni.- kato peiliin vaan
Ja mikä vittu sä oot arvosteleen yhtään ketään? Vitun paisti...
- pienten puolesta
Klovnille: Tollo, tietysti on parempi olla ainakin vähän treenattu kuin ihan voimaton.
Siis itse olet klovni.
- stupid
Minä olen suunnilleen samanlainen kuin aloittaja, paitsi että olen nainen. Ja samassa jamassa: yksin koko ikäni. Mutta enpä tapa itteeni. Poikkean valtaväestöstä mutta ei mahda mitään, tämmöiseksi olen syntynyt. Elän tämän elämän näillä eväillä. Jos se jotakuta haittaa niin... EIPÄ KIINNOSTA PÄTKÄÄKÄÄN! Aloittaja koita jaksaa. Tiedät ainakin että sinulla on kohtalotovereita. Pysytään elossa ihan piruuttamme! ;)
- Kylmät kädet
Kunnon kirjoitus, 'vuyuf'.
Aivan hätkähdin, kun samaistuin niin paljon. - No niin saatana
Mikä siin nyt kestää?
- Kk
Sinusta tulee yksinäinen, kun tapan itseni. Usko pois.
- -----------
Kk kirjoitti:
Sinusta tulee yksinäinen, kun tapan itseni. Usko pois.
Kukaan ei varmasti halua että tapat itsesi usko pois. Moni jää kaipaamaan ihan varmasti ihan valtavasti. Itsemurha on itsekäs teko.
Ethän sinä ominaisuuksillesi itse mitään voi. Etkä ole yhtään sen huonompi,kun esim. minä. Olen vähän pidempi,mutta sairauksia on paljon enemmän. Eikä ole parisuhdetta, ollut koskaan. Ja mitä kavereistani olen nähnyt, en ole jäänyt mitään vaille. Ja varma voit olla, että onhan sinua lyhyempiä naisia satojatuhansia. Kunt.paikoissa olen nähnyt joitakin, jotka eivät ole onnistuneet itsemurhassa. Monelle jäänyt pysyvä aivovamma. Sinulle ei kukaan sellaista halua.
- POLKU ON EDESSÄ!
ITSEMURHA ON AINOASTAAN POLKU IKI IKUISEEN VAPAUTEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Battery
Mieti kuiten muita vapauttavia vaihtoehtoja... saata ittes kriisiin...siitä voi alkaa hyvä polku elämään. muutos, katso kaikkea elämääsi sivusta ja tee analyysit. Vapaus voi olla todellista.
- POLKU ON EDESSÄ!
Battery kirjoitti:
Mieti kuiten muita vapauttavia vaihtoehtoja... saata ittes kriisiin...siitä voi alkaa hyvä polku elämään. muutos, katso kaikkea elämääsi sivusta ja tee analyysit. Vapaus voi olla todellista.
"Mieti kuiten muita vapauttavia vaihtoehtoja... "
Luettele minulle muita vapautuksia?
Itsemurha on se todellinen ja iki ikuinen vapaus. Ihan melkeen tulee tippa linssiin kun edes ajattelee miten kaunis ajatus se on. - onvai
onvai? eika!!i onhan sitä nt muitakin keonoja selvitä kuin tehdä itse murha. oon kyl ite ajatellu itsemurhaa ni ei tarvis kestää tätä kauheeta maailmaa ja en mä ees jaksa kohta ees elää tää on nii kauheeta tää elämä mut kiitos ku sanoit et se on vapaus!! ;-)
- Bad Reason
On olemassa monia komeita ja suosittuja lyhyitä miesnäyttelijöitä: Michael J. Fox 165cm, Tom Cruise 170, Dustin Hoffman 166. Myös Peter Dinklage joka on vain 135cm pitkä on mielestäni komea mies ja naimisissa http://img2.timeinc.net/people/i/2011/cbb/blog/111003/peter-dinklage-440.jpg
Mun mielestä siis lyhyys on huono syy itsemurhalle :) .- Kylmät kädet
164 cm on todella lyhyt mieheksi, mutta sen voi kääntää edukseen. Toisin on meidän väliinputoajien kanssa, kuten minä 173 cm.
Tällaiselle torsolle ei ole mitään tarkoitusta. Naisten hoivavietti kun alkaa puremaan vasta alle 170 cm kohdalla.
- vuyuf
Mielestäni lyhyys on hyvä syy kuolla, jos toinen vahtoehto on elää koko elämä yksinäisyydessä ja seksittömyydessä.
Sinun mainitsemasi miehet ovat näyttelijöitä ja miljonäärejä, joten naisten saannista ei ole pulaa.
Vaikka joku väittääkin, että lyhytkin mies saa naisen, niin se ei ole ainakaan minun kohdalla totta. Naisen täytyisi omata pedoliilisia taipumuksia, että voisi olla suhteessa minun kanssa. Näytän lähinnä ala-aste ikäiseltä pojalta, joka on puhevammainen vajukki.- älä jäm'ähdä
Sinun persooanallisuuteen kuuluu aki hahmottaa juuri asiat noin: elämä on poismennyt, jos ei ole teityn pitkä, loppuelämä ilman seksiä tai parisuhdetta. Ei elämän realiteetti ole niin mustavalkoista.
Yritä ajatella laajemmin.
- dfsa
minulla on hieman samanlaisia ongelmai kuin sinulla. olen nainen 155cm. en pidä siitä että olen lyhyt. sairastuin jopa syömishäiriöön sen takia. nykyään normaalimitoissa ja pidän itseäni lihavana. ja se on kamalaa. en haluaisi että paino pilaa elämäni mutta niin se vain tekee. sinun elämäsi pilaa se ettet saaa seksiä. anoreksia vei minulta seksuaalisuuden mutta se ei haittaa. minä vain haluan olla laiha ja jos en saa olla laiha, haluan kuolla.
- assad
Kuolema ei ole vaihtoehto. Tää elämä ei pääty kuolemaan. Jos teet itsarin, siitä vasta sun kärsimys alkaakin.
Etsi lohtua muualta.
Oon kärsinyt masennuksesta jo lähes pikkutytöstä asti (en tosin ole lyhyt, vaan todella pitkä naiseksi joten tunnen oloni välillä hirveän rumaksi ja hirveeks hongankolistajaks kun kaikki miehet ovat saman pituisia tai lyhyempiä kuin minä... en ole mitenkään sievä tai siroluinen...). Itsemurhaa on ajatellut, itteäni oon vahingoittanutkin mutta nyt mä olen löytänyt itelleni pelastuksen Jeesuksessa Kristuksessa.
Mä tulin uskoon ja pelastuin sillä. Ei mun masennus vieläkään ole mihinkään kadonnut, mutta mulla on luottamus parempaan huomiseen. Tämä elämä on elämisen arvoista tuntukoon se sitten vaikka kuinka huonolta. Olen onnellinen ,etten päättänyt päiviäni. Mä haluaisin, että te ymmärtäisitte, että on elämässä muutakin kuin oma ulkonäkö ja miehet/naiset, vaikka nekin on toki tärkeitä. Mä rukoilen teidän puolestanne, ja mä toivon, että teistä kukaan ei vedä tästä tekstistä hernettä nenään, loppupelissä se on jokaisen itsensä päätettävissä, minkä ratkaisun tekee. - ::-::
Tsemiä vaan sullekkin..itse olen miettinyt myös itsemrhaa pääsisi tästä kaikesta paskasta eroon.
- Tulen sen saamaan..
"Kuolema ei ole vaihtoehto. Tää elämä ei pääty kuolemaan. Jos teet itsarin, siitä vasta sun kärsimys alkaakin."
Tuohan on pelkurin puhetta!
Kuolema on nimenomaan se vaihtoehto. Ja vaikka elämä ei päättyisi tähän, se jatkuisi toisella päällä. Eli kuolema on se vaihtoehto, ikuiseen helpotukseen ja rauhaan.- assad
Minusta puhuminen luovuttamisesta ja kuolemasta on pelkurin puhetta. Rohkea elää haitoista huolimatta. Kuolema ei ole vaihtoehto, se on luovuttamista. Oikeesti, pitäkää kiinni elämästänne. Elämä on elämisen arvoista.
Jos elämä jatkuu kuoleman jälkeen, mistä tiedätte onko se ikuista helpotusta, vai ikuista tuskaa?
Jos ei elämä kiinnosta, niin hylätkää vaikka kaikki täällä koto-Suomessa ja hankkikaa rahat kokoon ja muuttakaa vaikka Afrikkaan tai jonnekki pienelle seikkailulle - kerran haluatte kuolla miksei nähdä vähän maailmaa ja kokea pieni seikkailu ennen sitä? Silloin ei edes haittaa että se voi olla vaarallista tai menetät kaiken - olethan jo menettänyt kaiken luovuttaessasi.
- ----dd---
Höpö höpö se on rohkea teko ja hyppy tuntemattomaan itse keräilen vielä rohkeutta, mutta eiköhän lähiaikoina tapahdu.
- avun saanut
Ei itsemurha koskaan ole ratkaisu. Mitä takeita siitä edes on, että tilanne kuoleman jälkeen paranisi? Uskontojen mukaan se ei ole automaatio, uskonnottomalla puolestaan ei ole mitään käsitystä siitä, mitä tapahtuu. Itse uskon, että Jumala on meidät luonut ja hänen vallassaan on päättää, milloin synnymme ja kuolemme. Ja hän on Jumala, joka lohduttaa alas painettuja, tätä varten täytyy tosin kääntyä hänen puoleensa.
"Ajatelkaa, veljet, mitä te olitte, kun teidät kutsuttiin: teissä ei ollut monta ihmisten mielestä viisasta, ei monta vaikutusvaltaista, ei monta jalosukuista. 27 Mikä maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailmassa on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen häpeään sen, mikä on voimakasta. 28 Mikä maailmassa on vähäpätöistä ja halveksittua, mikä ei ole yhtään mitään, sen Jumala valitsi tehdäkseen tyhjäksi sen, mikä on jotakin. 29 Näin ei yksikään ihminen voi ylpeillä Jumalan edessä. 30 Jumalan vaikutusta on se, mitä te Kristuksessa Jeesuksessa olette. Hänet Jumala on antanut meille viisaudeksi, vanhurskaudeksi, pyhitykseksi ja lunastukseksi. 31 Näin toteutuu kirjoitus: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta." (1. Kor. 1.) - ....................
Kaikissa ihmisissä on hyviä ja huonoja puolia. En usko, että sinulla on vain huonoja puolia. On myös ihmisiä, joilla on asiat paljon huonommin kuin sinulla.
Vaikka on vaikeaa, elämästä voi yrittää tehdä siedettävämpää ja mukavampaa tekemällä sellaista, mistä pitää.
Jos haluat työtä, niin varmasti olet hyvä jossakin työssä, johon ei tarvitse koululahjakkuutta. Jos haluat parisuhteen, niin on naisia, joita pituutesi ei haittaa. On varmasti asioita, jotka ovat elämässäsi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184231Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421881- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91274Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691