Lehtikankaalla parempi valikoima tietenkin koska on isompi.
Kassat täysiä vetelyksiä ja jonot seisoo. Kassalla tarvitaan apua-ei mitään tapahdu.
Laajankankaalla tullaan jonot purkamaan heti. Kiitos siitä.
S-Market lehtikangas vs. laajankangas
33
3022
Vastaukset
- Seisoppa
ei siellä seiso ku tollo ku se ei oo koskaan naista nähny
- ex asiakas
Se on kyllä totta että Lehtikankaan kassa"neidit" on niin hitaita vätyksiä...ainakin ne pari..Eikä tervehtiä edes voi! Kyllä Suomessa työttömiä riittää, oisko työntekijöiden vaihto mitään?
- Anonyymi
Ei ne tuollaiselle haluakaan tervehtiä, joka ei ole käynyt suihkussa..Hyi saatana 🥵🤧🫤
- järki päässä tollot!
No no! Sehän ei ole työntekijöiden vika jos joutuvat pienellä henkilömäärällä pyörittämään kauppaa! Luuletteko tosiaan että kassalla istuminen on ainot työnsarka jota kaupoissa tehdään?????????????????
- Ässäläinen.,-
Ei varmasti ole ainoa työsarka mutta tärkein se on. SIlloin kun kaupassa on maksavia asiakkaita, heitä on palveltava ja kaikki muu saa jäädä. Olen itse jonottanut kymmeniä kertoja kassalla ja huomannut, miten se hyllyjen täyttö ja muu vastaava tuntuu olevan paljon tärkeämpää kuin rahan vastaanotto.
Jos palvelu ei pelaa, se on vain ja ainoastaan työntekijöiden vika. Tosin jos asiakkaat on vääriä, sen kun sanotte heille, eiköhän niitä kauppoja löydy muualtakin.
- Tollo Peloton
Työvoimaa kyllä on mutta eivät tule kassalle. Postiin kyllä mennään asiakasta palvelemaan, johtuu varmaan sopimuspoliittisista seikoista.
Kassalla usein toivottoman pitkät jonot. Olen muutaman kerran nähnyt kun asiakas jättää ostoskorin maahan ja painelee ulos.
Itse muutaman kerran kääntynyt ovelta takaisin ja mennyt laajankankaalle. - fellaatio
Laajakankaan ässässä vähemmän hepatiittia liikenteessä.
- hfghfgdhdgdhdg
Laajakankaalla asuu enemmän juoppoja,ne pyörii yleensä siellä kaupassa, en ole käynyt Laajakankaan S-Marketissa 3-4 vuoteen, epämiellyttävä paikka...enkä aio käydä tulevaisuudessakaan.
- Merja Merjanen
hfghfgdhdgdhdg kirjoitti:
Laajakankaalla asuu enemmän juoppoja,ne pyörii yleensä siellä kaupassa, en ole käynyt Laajakankaan S-Marketissa 3-4 vuoteen, epämiellyttävä paikka...enkä aio käydä tulevaisuudessakaan.
plaaa.... Tavallisia ihmisiähän siellä on.
Pysy sinä juoppo poissa niin hyvä tulee. - Laajis
hfghfgdhdgdhdg kirjoitti:
Se on LaajaNkangas, jos et sattunut tietämään.
- sinne1
Se on kyllä totta että Lehtikankaan ääsmarketissa ei kukaan viitsi tulla purkaan jonoja vaan piileskelevät hyllyjen välissä "pakkaamassa". Laajankankaalla kun jono kerääntyy niin työntekijät jättää pakkaamiset kesken ja tulevat purkamaan jonon! nopea paikka siinä suhteessa ja vielä koska aika useat on pelkkiä kaljan ostajia niin ostokset sujuu nopeasti.
- eRKKI tWISTAA
Olipas tänään laajakankaalla kassalla ihqu typy!
Oikein alkoi kotimatkalla keulimaan. Onneksi oli lyhyt matka eikä kukaan huomannut. - Hillary Clinton
KASSALLA TARVITAAN APUA
- turhapaikka
Laajankankaalle ei meikäläinen enää eksy.
Olen ostanut vanhentunutta ruokaa täydellä hinnalla ja huomannut vasta kotona. Olen kyllä syönyt sen mutta en hyvillä mielin.
Tarkastetaanko päiväyksiä vai halutaanko ne myydä tietämättömille?
Hedelmistäkin osa on aika iäkästä, nahistunutta.
Eikö pakastealtaassa pitäisi olla läpijäätyneet pakasteet. Ei ole täällä.
Tuntuvat puolijäätyneiltä. Osa on uudestaan jäätynyt möykyksi. Tunnustelkaa muutkin asiakkaat.
Bensakin on kalliimpaa kuin naapurissa mutta tankki on epäluotettava, että sikäli.
Likaa ja tahroja näkyi siellä täällä. Ei näytä työntekijöitä kiinnostavan, ei kait se sitten kenellekään kuulu?
Ilmapiiri tuntui huonolta. Ruoskan lävähdykset saattoi melkein kuulla.
Pieni pelko ja huoli selässä laittaa kummasti yrittämään.- kattotaanpäiväykseteikö
kannattaisiko itse katsoo ne päiväykset,ennenkuin ostaa?????? OMA MOKA mitäs ostit,niiiiiiiiiii .
- evpm
Onpa vanha ketju löydetty.
- aaaaaaaaabbbbbbb
miks mun pointti ei kelvannu,"seriffi"
- häpödiskääpööödi
mä tykkään käydä just laajankankaan ässässä,koska siellä asiakaspalvelu pelaa.keskusta muori.
- olisöpö
Vieläkö Lehtikankaan ässässä on sellainen tummatukkainen ihanan näköinen nainen töissä? Oli yleensä kassalla. Asuin siinä Soidinkadulla ja oli lähikauppani silloin 15- vuotta sitten
- Sumakatra
Liian paljon riittää tehtävää myyjille s-marketeissa sen kassalla rahastamisen lomassakin. Tietämättömät tänne valittaa, kun ei ole hajuakaan siitä, mitä kaikkea heidän pitää keretä tehdä.
Lehtikankaan ja Laajankankaan kassat ovat kaikki mukavia ja varmasti tekevät työnsä, mitä pitää tehdäkin, ja pas*apalkalla tietty tuolla alalla.
Ja mitä kaikkea se asiakaspalvelija joutuukaan työvuoronsa aikana kokemaan,kuulemaan,sietämään ällötysasiakkaiden suusta. Ei siinä aina ole hymy hangonkeksinä.
Vaihda alaa, sanot sinä tietämätön...varmaan vaihtaisi alaa moni as.palvelija, mutta kun ei tällä kaupungissa ole tarjolla oikein mitään työtä!
Itse palveluammatissa ikäni jo olleena, pas*at välitän kuuloluurin jutuista, täällä olevista jutuista, sekä ainaisista narisijoista koskien hintaa,hinnan korotuksista,anna alennusta-ääliöistä,pilkun*ussioista,besserwissereistä,jne....
Itse mielessäni Sinua ääliöasiakas käsken painumaan sinne toiseen kauppaan, tai hevonkuuseen,ole hyvä vaan!...vaikka palvelen Sinua hymyssä suin! Hah!- EmilVonAxe
Isäs olisi pitänyt laskea mällit lakanaan kun sinua teki.
- Sumakatra
EmilVonAxe kirjoitti:
Isäs olisi pitänyt laskea mällit lakanaan kun sinua teki.
Just sinun kaltaisia ällöjä :D
- AnttiPenaali
Sumakatra kirjoitti:
Just sinun kaltaisia ällöjä :D
Onko sulla isot tissit? Vai oletko läski?
- kuutamoUintia
Näille ikuisille valittaja-asiakkaille nauretaan työyhteisössä ja säälitäänkin, miten on pienet kuviot ja elämä heillä. Antaa vaan rauhassa päteä ja olla muka tärkeitä, ehehhehhhhh
- Hähhääää
oliko solehmani pakastealtaassa juomassa kaljaa
- Anonyymi
Höpö höpö, kassat toimivat nopeasti ja apua tulee heti kun sitä hälytetään.
- Anonyymi
Laajiksella pari tosi nättiä myyjätypyä.
- Anonyymi
Laajakangaalla jono seisoo kun porukat laskee kolikoita, ovat jotain vähävarasia köhiä, luulevat olevansa leipäjonossa.
- Anonyymi
Kyllähän se niin on, että Laajankakaalla käy paremmin kaupaksi tupakka ja halvin keskiolut, sen näkee jo parkkipaikalla olevista autoista.
Lehtikangas huomattavasti miellyttävämpi kauppa asioida. - Anonyymi
Onko siinä lehtikankaan ässän yhteydessä vielä se Piccolo kioski?
- Anonyymi
On ja Säästöpankki sekä Pikku Välskäri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954