cristiano ronaldo=homo????

............................

pitääkö paikkaansa, että cristiano ronaldo on suklaapuolen miehiä?

miksi missään ei lue niin (esim. fanisivuillaan) mutta useat henkilöt puhuvat eri keskustelupalstoilla, että hän olisi gay.

mikä on siis totta?

39

4693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adelina

      NiinPä...onkohan se homo :S :(

    • luulen

      miksikäs muuten noin hyvännäköisen tyypin siviilisääty on sinkku?

      • Samiira^

        löytyiskö jostai tietoo et se ois homo , koska ei siit varmoi voi olla...mist te revitte ton tiedon , siis et se ois homo..vittu jos se on homo niin meen hakkaa sen :P läbä...mut kuiteski vittu mua ärsyttää jos se oikeesti siis ois homppeli ? !


      • Mikael
        Samiira^ kirjoitti:

        löytyiskö jostai tietoo et se ois homo , koska ei siit varmoi voi olla...mist te revitte ton tiedon , siis et se ois homo..vittu jos se on homo niin meen hakkaa sen :P läbä...mut kuiteski vittu mua ärsyttää jos se oikeesti siis ois homppeli ? !

        Ei se varmaa oikeesti oo homo..mut voi olla sillä tuhannet ehkä miljoonat tytöt/naiset kuolaa sen peräs, se vois sormella valita kenet ottaa, mutta ei

        ..siis ainoa järkevä selitys on et se on HOMO !
        Mut en mee mtn sanoo ku en tiiä sen elämäst pätkän vertaa ...mut toivon ettei se oo homo, mut mielummi se ois homo , sillä sillo tytöt/naiset ei vois ainakaa kuolaa sen peräs..


      • S.S
        Mikael kirjoitti:

        Ei se varmaa oikeesti oo homo..mut voi olla sillä tuhannet ehkä miljoonat tytöt/naiset kuolaa sen peräs, se vois sormella valita kenet ottaa, mutta ei

        ..siis ainoa järkevä selitys on et se on HOMO !
        Mut en mee mtn sanoo ku en tiiä sen elämäst pätkän vertaa ...mut toivon ettei se oo homo, mut mielummi se ois homo , sillä sillo tytöt/naiset ei vois ainakaa kuolaa sen peräs..

        Kyllä nyt on maailmanloppu käsillä kun noin vakavia asioita on ilmennyt. Nyt meni unet ja mielenterveys järkkyy!!


      • juhaldo
        Samiira^ kirjoitti:

        löytyiskö jostai tietoo et se ois homo , koska ei siit varmoi voi olla...mist te revitte ton tiedon , siis et se ois homo..vittu jos se on homo niin meen hakkaa sen :P läbä...mut kuiteski vittu mua ärsyttää jos se oikeesti siis ois homppeli ? !

        ronaldo EI OO HOMO


      • tiiännää

        URPOT Ronaldo ei ole homo vaan se on vain kateellisten paskapuhetta! Ollut juttua monien naisten kanssa, viimeksi Irina Shaykin kanssa.


      • Anonyymi
        tiiännää kirjoitti:

        URPOT Ronaldo ei ole homo vaan se on vain kateellisten paskapuhetta! Ollut juttua monien naisten kanssa, viimeksi Irina Shaykin kanssa.

        No ootko kuullut bi 🙄


    • Niin

      Mitä sitten vaikka olisikin?

      • jups

        niinpä olen täysin samaa mieltä! eihän meillä voi olla mitään mahdollisuuksii sen suhteen ja sitä on erittäin mukava kattoo ni haittaako se meitä jos se homo oiski. mitä kyllä suuresti epäilen....! cristiano ronaldo on ihailtava kentillä! =)


    • toivoton

      Ei se voi olla homppeli!!! Siis miettikää! Vaik sil ei ny ookkaa tyttö ystävää ni ei se tarkota et se ois homo!! Jos se ei vaa oo löytäny ketää sopivaa..

      • siis

        niin ja toi sun viestis on niin naiivi ja lapsellinen, ja sää luulet varmaan olevas se oikee sille :)


      • eräs;)
        siis kirjoitti:

        niin ja toi sun viestis on niin naiivi ja lapsellinen, ja sää luulet varmaan olevas se oikee sille :)

        että musta se ei oo homo jos se on käynyt"treffeillä" naisten/tyttöjen kanssa. olen nimittäin lukenut joltain sen sivulta että se on käynyt.


      • totuus!
        eräs;) kirjoitti:

        että musta se ei oo homo jos se on käynyt"treffeillä" naisten/tyttöjen kanssa. olen nimittäin lukenut joltain sen sivulta että se on käynyt.

        ai olet lukenut jostakin? en usko. ja jos se on käynyt treffeillä, se on kaappihomo! ei ole päässyt sinuiksi itsensä kanssa ja yrittää todistaa itselleen ettei ole homo. hei Ronaldo, on tullut aika poistua kaapista!


      • eräs;)
        totuus! kirjoitti:

        ai olet lukenut jostakin? en usko. ja jos se on käynyt treffeillä, se on kaappihomo! ei ole päässyt sinuiksi itsensä kanssa ja yrittää todistaa itselleen ettei ole homo. hei Ronaldo, on tullut aika poistua kaapista!

        kantsii uskoo, et oon lukenu! nimittäin Cristianon sivulla luki että ei tyttöystävää, mutta se on käynyt treffeillä jonku Jordanan kans ja se on tyttö!!!


      • totuus!
        eräs;) kirjoitti:

        kantsii uskoo, et oon lukenu! nimittäin Cristianon sivulla luki että ei tyttöystävää, mutta se on käynyt treffeillä jonku Jordanan kans ja se on tyttö!!!

        mähän sanoinkin, että se on kaappihomo.


      • mie vaan
        totuus! kirjoitti:

        mähän sanoinkin, että se on kaappihomo.

        ronny ei todellakaa ole mikään homo, uskotteko kaiken mitä joku idiootti puhuu vaikka missään sivuilla ei ees lue mitään sellasita.se on vaan niin kiireinen näitten jalkapallo juttujensa kanssa ettei oo kauheesti kerenny mitää naisia kattelee.sitä paitsi kuka siitä haluaisi julkisuudessa kertoa.


      • totuus!
        mie vaan kirjoitti:

        ronny ei todellakaa ole mikään homo, uskotteko kaiken mitä joku idiootti puhuu vaikka missään sivuilla ei ees lue mitään sellasita.se on vaan niin kiireinen näitten jalkapallo juttujensa kanssa ettei oo kauheesti kerenny mitää naisia kattelee.sitä paitsi kuka siitä haluaisi julkisuudessa kertoa.

        "ronny ei todellakaan ole mikään homo"

        ja mistä sä sen tiedät! ai että sä olet aina oikeassa ja muut väärässä. haista paska. tai no sitähän sanotaan, että: ihmiset, jotka LUULEVAT tietävänsä kaiken. ärsyttävät meitä, jotka TIEDÄMME kaiken. ja kaikkihan jalkapalloilijat ovat kiireisiä, mutta melkein kaikilla on tyttöystävä/vaimo.


      • HAHHAH
        totuus! kirjoitti:

        "ronny ei todellakaan ole mikään homo"

        ja mistä sä sen tiedät! ai että sä olet aina oikeassa ja muut väärässä. haista paska. tai no sitähän sanotaan, että: ihmiset, jotka LUULEVAT tietävänsä kaiken. ärsyttävät meitä, jotka TIEDÄMME kaiken. ja kaikkihan jalkapalloilijat ovat kiireisiä, mutta melkein kaikilla on tyttöystävä/vaimo.

        eiköhän sun olis aika astuu ulos kaapista.. x) x) michael jackson odottaa sua jo.. x) x) se on varmaan mielissään sun minipippelist.. :P


      • Ansku
        HAHHAH kirjoitti:

        eiköhän sun olis aika astuu ulos kaapista.. x) x) michael jackson odottaa sua jo.. x) x) se on varmaan mielissään sun minipippelist.. :P

        Ehkä just tän takia kukaan ei halua kertoa julkisuudes mitää. Jos kerrotaan, sit haukutaan. Ja jos ei kerrota, sitte LUULLAAN kaikkea paskaa. Tarviiko sitä komentoida ilkeästi Cristianon menemisiä, antaa söpispojan pelata ja olla rauhassa.
        Toivon hälle kaikkea hyvää... :) Kateelliset pitäkööt turpansa kiinni. Se jos Cristiano sattuu olemaan varsin jumaloitava jätkä ei oo keneltäkää muulta pois sinänsä... :P


      • hahhah
        Ansku kirjoitti:

        Ehkä just tän takia kukaan ei halua kertoa julkisuudes mitää. Jos kerrotaan, sit haukutaan. Ja jos ei kerrota, sitte LUULLAAN kaikkea paskaa. Tarviiko sitä komentoida ilkeästi Cristianon menemisiä, antaa söpispojan pelata ja olla rauhassa.
        Toivon hälle kaikkea hyvää... :) Kateelliset pitäkööt turpansa kiinni. Se jos Cristiano sattuu olemaan varsin jumaloitava jätkä ei oo keneltäkää muulta pois sinänsä... :P

        ansku mä en puhunu tos edellises viestis ronaldosta..vaa yhest toisest tyypist jonka kanssa oon jutellu tääl...en muista nimimerkkii...mut joku jätkä ser on..ronaldo on ihan sairaan söpön näkönen ja vittuako välii vaikka sattuis olemaan homo..mitä en kyl usko et on.. :P


      • Anonyymi

        Miksei voi olla? 🤔


    • C.Ronaldo_on_ihuna

      En taida uskoo et se on homo, joku KAKSLAHKEINEN ´vaa on ollu ERITTÄIN kateellinen sen kyvyista, kropasta, kasvoista, hiuksista...*huoh* elikkä, uskon et kyseessä on pelkkä JUORU!!!! :D kuka julkkis nyt välttyis juoruilta?!

      • Kirppu

        Se Jordana Jardel on huippumalli ja ne seurusteli mut meni poikki, Ronaldo on sanonu ettei haluu asettuu aloilleen liian nuorena, eikä siksi seurustele kenenkään kanssa. En usko että on homo, lopettakaa nuo ilkeiden juorujen levittäminen. Ja tää on muuten puolueeton kommentti, en kuulu siihen Ronaldon faniporukkaan, vaikka se onkin aika hauska kaveri :-)
        Cassano on maailman suloisin pelaaja, mutta ei Ronaldokaan paha oo...


      • darkness
        Kirppu kirjoitti:

        Se Jordana Jardel on huippumalli ja ne seurusteli mut meni poikki, Ronaldo on sanonu ettei haluu asettuu aloilleen liian nuorena, eikä siksi seurustele kenenkään kanssa. En usko että on homo, lopettakaa nuo ilkeiden juorujen levittäminen. Ja tää on muuten puolueeton kommentti, en kuulu siihen Ronaldon faniporukkaan, vaikka se onkin aika hauska kaveri :-)
        Cassano on maailman suloisin pelaaja, mutta ei Ronaldokaan paha oo...

        Kirppu tuossa edellä puhuu asiaa. Minä itse en usko, että Cristiano olis homo. Tai no se on minulle ihan yksi ja sama, onko vai eikö, eipä se minun elämääni mitenkään vaikuta, mutta en usko.

        Suomalaisten pikkutyttöjen on turha haaveilla Ronaldosta. Ei ne kuitenkaan sitä ikinä tule tapaamaan. Anteeksi vaan, jos mursin vaaleanpunaiset kuvitelmanne.

        Aina on levitetty juoruja siitä, onko joku julkkis homo. Esim. vaikka the Darknessin laulaja, Justin Hawkins. Melkein kaikki on sitä mieltä, että homo se on. se kuitenkin seurustelee ihan naisen kanssa, ja ne suunnittelee jo häitä.

        Ronaldo on taitava pelaaja. Nuori, nopea ja muutenkin mielenkiintoinen. siinä syy, miksi juoruja levitellään. Miettikää nyt vaikka Beckhamia. Miesrukka ei voi mennä edes vessaan, ilman että siitä jossain juorulehdessä ei tiedettäisi. Ja oikeasti, mitä todisteita teillä on ylipäätään siitä, että Ronaldo on homo? Portugali-Hollanti matsin Ronaldon ja van Niilsteroin halaus, vai? Ei teilläkään hyvin mene.


      • "pikku"tyttö
        darkness kirjoitti:

        Kirppu tuossa edellä puhuu asiaa. Minä itse en usko, että Cristiano olis homo. Tai no se on minulle ihan yksi ja sama, onko vai eikö, eipä se minun elämääni mitenkään vaikuta, mutta en usko.

        Suomalaisten pikkutyttöjen on turha haaveilla Ronaldosta. Ei ne kuitenkaan sitä ikinä tule tapaamaan. Anteeksi vaan, jos mursin vaaleanpunaiset kuvitelmanne.

        Aina on levitetty juoruja siitä, onko joku julkkis homo. Esim. vaikka the Darknessin laulaja, Justin Hawkins. Melkein kaikki on sitä mieltä, että homo se on. se kuitenkin seurustelee ihan naisen kanssa, ja ne suunnittelee jo häitä.

        Ronaldo on taitava pelaaja. Nuori, nopea ja muutenkin mielenkiintoinen. siinä syy, miksi juoruja levitellään. Miettikää nyt vaikka Beckhamia. Miesrukka ei voi mennä edes vessaan, ilman että siitä jossain juorulehdessä ei tiedettäisi. Ja oikeasti, mitä todisteita teillä on ylipäätään siitä, että Ronaldo on homo? Portugali-Hollanti matsin Ronaldon ja van Niilsteroin halaus, vai? Ei teilläkään hyvin mene.

        jaa,ehkä me "pikku" tytöt sitä koskaan nähä,mut saadaan me sitä fanittaa,spede!


    • cristianonrealfani<3

      en haluu uskoo että se on homo,en usko et se on homo!!!! mitkä on cristianon fani-sivut????

    • ei HOMPPELI

      Ei hätää !!! RONALDO ei oo homppeli. Sillähän on se vaimo ja lapsi. Joten ei hätää !!!

    • Laps ainakin on

      Ainakin se on sutaissut brittiläistä opiskelijaa yhden lapsen verran....

    • Ronaldonotgay

      Ei Cristiano Ronaldo santos aveiro ei ole homo.Ronaldolla on naisystävä heillä tuli pari päivää sitten 4kk. Ronaldo on sanonut että ottaa puolison Portugalista eli synnyinmaastaan tai Brasiliasta. Eli hän ei ainkaan tutkinnon mukaan ota Nikoa miehekseen tai muita suomalaisia. eli ei hätää. Vielä kerran Cristiano Ronaldo on hetero ei homo!

    • Heterojacicolo

      Aiwansama

    • kyrpäjyrä82
    • 9586r0ftiue9tio

      työnnä löylykauhaa perseesees!

    • ällötys

      No onhan tuo ihan julkihomo. Ei kai kukaan mies tuolla tavalla huomion kipeästi pillittäisi koko ajan kentän pinnassa.

    • suositan

      Kyllä kannattaa tarkistaa mieheltä itseltään ennen kuin jatkatte omia toimianne tällaisen oletuksen varassa?

    • Anonyymi

      Hän ei voisi olla homo jos hänellä on vaimo ja miks kaikki pilkkaa Cristiano Ronaldoo
      Se on hyvä pelaaja ja hyvä tyyppi NYT SEIS RONALDON KIUSAUS!

    • Anonyymi

      Monet palstoilla puhuvat ja kyselevät ovat gay... miksi Ronaldon täytyisi täyttää heidän fantasiaansa?

    • Anonyymi

      Onkohan negros-marocot homoja! Eivät ainakaan kyynelehdi hävitessään!

    • Anonyymi

      Mitä väliä tuolla seikalla on? Hän ei ole koskaan ollut joukkuepelaaja. Tällä seikalla on merkitystä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe