Olen pettynyt Lidl:een kun sinne menee tiettyjen mainoksessa olleiden tuotteiden takia niin ne ovat yleensä loppuneet. Miksei tämä kauppaketju kykene hoitamaan, että tiettyjä suosittuja tuotteita riittäisi kaikille. Olisiko aika johdon alkaa opiskella miten kaupankäyntiä hoidetaan oikein.
Lidl:essä aina loppu
10
337
Vastaukset
- ....................
siksi, että tarjousten tarkoitus on vain saada ihmiset kauppaan.
- eirudjhfk
Koska laissa on sellainen porsaanreikä, että jos mainitaan tuotetta olevan "rajoitetun erän", se saattaa loppua nopeastikin.
Lidlin käyttötavaravalikoiman periaatteellinen ero useimpiin muihin kaupoihin on että tavaravalikoima vaihtuu jatkuvasti. Viikoittaiset tavaraerät ovat myynnissä niin kauan kuin kyseistä erää myymälöissä on, ja sen jälkeen niitä ei ole ennen seuraavaa kertaa.- eirudjhfk
Lisäksi tavaraerien koon mitoituksessa pyritään tietenkin siihen, että erä myydään pois mahdollisimman nopeasti, koska myymälöissä on käyttötavaroille rajallisesti myymälä- ja varastotilaa, ja jotta vältytään ylimääräisiltä logistiikkakustannuksilta.
- pitää rihkamanne
eirudjhfk kirjoitti:
Lisäksi tavaraerien koon mitoituksessa pyritään tietenkin siihen, että erä myydään pois mahdollisimman nopeasti, koska myymälöissä on käyttötavaroille rajallisesti myymälä- ja varastotilaa, ja jotta vältytään ylimääräisiltä logistiikkakustannuksilta.
..Niinpä. Asiakastyytyväisyydellä ei ole mitään väliä, kunhan vain homma on tehokasta ja saadaan tuotteista nopeat voitot. No onhan noita kauppoja, jossa asiakastyytyväisyydellä on merkitystä, sekä asiakas voi toivoa valikoimiin tuotteita ilman vakiovastausta "ei kuulu valikoimiin". Kirjoituksestasi käy hyvin ilmi, että olet sakemannin palkkalistoilla täällä lobbaamassa.
- eirudjhfk
pitää rihkamanne kirjoitti:
..Niinpä. Asiakastyytyväisyydellä ei ole mitään väliä, kunhan vain homma on tehokasta ja saadaan tuotteista nopeat voitot. No onhan noita kauppoja, jossa asiakastyytyväisyydellä on merkitystä, sekä asiakas voi toivoa valikoimiin tuotteita ilman vakiovastausta "ei kuulu valikoimiin". Kirjoituksestasi käy hyvin ilmi, että olet sakemannin palkkalistoilla täällä lobbaamassa.
"että olet sakemannin palkkalistoilla täällä lobbaamassa."
En ole. Kirjoittamani asiat eivät mitenkään ylistä Lidlin toimintaa. Sillä nyt vaan sattuu olemaan tuontapainen toimintamalli. Edullisiin hintoihin ja/tai suuriin voittoihin pyrittäessä on tehtävä valintoja.
En siis ole missään muissa tekemisissä Lidlin kanssa kuin tavallisena asiakkaana. Toisaalta esim. Stockmannilla en käy juuri koskaan. - asdf asdfa asdfadsf
pitää rihkamanne kirjoitti:
..Niinpä. Asiakastyytyväisyydellä ei ole mitään väliä, kunhan vain homma on tehokasta ja saadaan tuotteista nopeat voitot. No onhan noita kauppoja, jossa asiakastyytyväisyydellä on merkitystä, sekä asiakas voi toivoa valikoimiin tuotteita ilman vakiovastausta "ei kuulu valikoimiin". Kirjoituksestasi käy hyvin ilmi, että olet sakemannin palkkalistoilla täällä lobbaamassa.
Kaikki asiakkaat eivät aina voi olla tyytyväisiä, eikä K-kaupan mega-alessakaan aina riitä jotain sisäänheittotuotteita.
Omakin kokemukseni on, että Lidlissä rajoitetut erät joissain liikkeissä (Kamppi, Sello) loppuu yleensä päivässä, mutta kun kuluttujana sen tiedostaa niin ymmärtää käydä kaupassa ajoissa.
- kai e:son
Valittakaa LIdlin asiakaspalveluun. Itse teen aina niin. Viimeksi sain 5€ hyvittyksen kun tuote oli loppu myymälästä 9:30 aamulla.
- Lidliläinen
Heippa!
Lidlin työntekijänä voin kertoa, että tosiaan rajalliset on tilat. Yleensä maanantai- ja torstai-aamuisin jolloin tuotteita tulee myyntiin, on ovia avattaessa kymmenkunta ihmistä jo valmiina oven takana jonottamassa tuotteita.
Tarjoustuotteita (valikoimassa pysyvästi olevia) on tarkoitus olla tarpeeksi menekkiin nähden, ja yleensä hyvin myyvien erätuotteiden määriäkin on seuraavassa kampanjassa nostettu.
Erätuotteiden määrään henkilökunta ei valitettavasti pysty vaikuttamaan itse, muuta kuin viemällä viestiä eteenpäin mikäli joku tuote on loppunut "ennen aikojaan".
Henkilökunnalle saa toki tulla tuotteita toivomaan valikoimaan. Itse emme pysty asiaan vaikuttamaan, mutta voimme viedä tiedon eteenpäin. Parhaiten saatte toiveenne asiasta vastaavien tietoon asiakaspalvelun kautta.
Toivottavasti jatkossa saatte haluamanne tuotteen ostettua :) - smalzin asiaks
Lidlin suuri puute on smaltzin puuttuminen tuotteista, luulisi sen kluuluvan saksalaisen kaupan vakituotteisiin.
- eljii
Kampin Lidlissä viikkotarjoustuotteita löytyy joka toinen kerta. Tiedän kun työmatkalla kävelen ohi monta kertaa viikossa.
Superlauantain tuotteita täällä maalla ei ole yleensä saanut klo 15 jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä suoraan
Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.671706Voisitko nainen kertoa mulle
Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun1631411- 881232
- 1201204
Miehelle naiselta
Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te481106- 70869
- 104835
Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa
Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-190758Olen syvästi masentunut
En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi95751Mitä vastaat jos
Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍36654