Lidl:essä aina loppu

yks asiakas

Olen pettynyt Lidl:een kun sinne menee tiettyjen mainoksessa olleiden tuotteiden takia niin ne ovat yleensä loppuneet. Miksei tämä kauppaketju kykene hoitamaan, että tiettyjä suosittuja tuotteita riittäisi kaikille. Olisiko aika johdon alkaa opiskella miten kaupankäyntiä hoidetaan oikein.

10

337

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      siksi, että tarjousten tarkoitus on vain saada ihmiset kauppaan.

    • eirudjhfk

      Koska laissa on sellainen porsaanreikä, että jos mainitaan tuotetta olevan "rajoitetun erän", se saattaa loppua nopeastikin.

      Lidlin käyttötavaravalikoiman periaatteellinen ero useimpiin muihin kaupoihin on että tavaravalikoima vaihtuu jatkuvasti. Viikoittaiset tavaraerät ovat myynnissä niin kauan kuin kyseistä erää myymälöissä on, ja sen jälkeen niitä ei ole ennen seuraavaa kertaa.

      • eirudjhfk

        Lisäksi tavaraerien koon mitoituksessa pyritään tietenkin siihen, että erä myydään pois mahdollisimman nopeasti, koska myymälöissä on käyttötavaroille rajallisesti myymälä- ja varastotilaa, ja jotta vältytään ylimääräisiltä logistiikkakustannuksilta.


      • pitää rihkamanne
        eirudjhfk kirjoitti:

        Lisäksi tavaraerien koon mitoituksessa pyritään tietenkin siihen, että erä myydään pois mahdollisimman nopeasti, koska myymälöissä on käyttötavaroille rajallisesti myymälä- ja varastotilaa, ja jotta vältytään ylimääräisiltä logistiikkakustannuksilta.

        ..Niinpä. Asiakastyytyväisyydellä ei ole mitään väliä, kunhan vain homma on tehokasta ja saadaan tuotteista nopeat voitot. No onhan noita kauppoja, jossa asiakastyytyväisyydellä on merkitystä, sekä asiakas voi toivoa valikoimiin tuotteita ilman vakiovastausta "ei kuulu valikoimiin". Kirjoituksestasi käy hyvin ilmi, että olet sakemannin palkkalistoilla täällä lobbaamassa.


      • eirudjhfk
        pitää rihkamanne kirjoitti:

        ..Niinpä. Asiakastyytyväisyydellä ei ole mitään väliä, kunhan vain homma on tehokasta ja saadaan tuotteista nopeat voitot. No onhan noita kauppoja, jossa asiakastyytyväisyydellä on merkitystä, sekä asiakas voi toivoa valikoimiin tuotteita ilman vakiovastausta "ei kuulu valikoimiin". Kirjoituksestasi käy hyvin ilmi, että olet sakemannin palkkalistoilla täällä lobbaamassa.

        "että olet sakemannin palkkalistoilla täällä lobbaamassa."
        En ole. Kirjoittamani asiat eivät mitenkään ylistä Lidlin toimintaa. Sillä nyt vaan sattuu olemaan tuontapainen toimintamalli. Edullisiin hintoihin ja/tai suuriin voittoihin pyrittäessä on tehtävä valintoja.

        En siis ole missään muissa tekemisissä Lidlin kanssa kuin tavallisena asiakkaana. Toisaalta esim. Stockmannilla en käy juuri koskaan.


      • asdf asdfa asdfadsf
        pitää rihkamanne kirjoitti:

        ..Niinpä. Asiakastyytyväisyydellä ei ole mitään väliä, kunhan vain homma on tehokasta ja saadaan tuotteista nopeat voitot. No onhan noita kauppoja, jossa asiakastyytyväisyydellä on merkitystä, sekä asiakas voi toivoa valikoimiin tuotteita ilman vakiovastausta "ei kuulu valikoimiin". Kirjoituksestasi käy hyvin ilmi, että olet sakemannin palkkalistoilla täällä lobbaamassa.

        Kaikki asiakkaat eivät aina voi olla tyytyväisiä, eikä K-kaupan mega-alessakaan aina riitä jotain sisäänheittotuotteita.

        Omakin kokemukseni on, että Lidlissä rajoitetut erät joissain liikkeissä (Kamppi, Sello) loppuu yleensä päivässä, mutta kun kuluttujana sen tiedostaa niin ymmärtää käydä kaupassa ajoissa.


    • kai e:son

      Valittakaa LIdlin asiakaspalveluun. Itse teen aina niin. Viimeksi sain 5€ hyvittyksen kun tuote oli loppu myymälästä 9:30 aamulla.

    • Lidliläinen

      Heippa!

      Lidlin työntekijänä voin kertoa, että tosiaan rajalliset on tilat. Yleensä maanantai- ja torstai-aamuisin jolloin tuotteita tulee myyntiin, on ovia avattaessa kymmenkunta ihmistä jo valmiina oven takana jonottamassa tuotteita.

      Tarjoustuotteita (valikoimassa pysyvästi olevia) on tarkoitus olla tarpeeksi menekkiin nähden, ja yleensä hyvin myyvien erätuotteiden määriäkin on seuraavassa kampanjassa nostettu.
      Erätuotteiden määrään henkilökunta ei valitettavasti pysty vaikuttamaan itse, muuta kuin viemällä viestiä eteenpäin mikäli joku tuote on loppunut "ennen aikojaan".

      Henkilökunnalle saa toki tulla tuotteita toivomaan valikoimaan. Itse emme pysty asiaan vaikuttamaan, mutta voimme viedä tiedon eteenpäin. Parhaiten saatte toiveenne asiasta vastaavien tietoon asiakaspalvelun kautta.

      Toivottavasti jatkossa saatte haluamanne tuotteen ostettua :)

    • smalzin asiaks

      Lidlin suuri puute on smaltzin puuttuminen tuotteista, luulisi sen kluuluvan saksalaisen kaupan vakituotteisiin.

    • eljii

      Kampin Lidlissä viikkotarjoustuotteita löytyy joka toinen kerta. Tiedän kun työmatkalla kävelen ohi monta kertaa viikossa.

      Superlauantain tuotteita täällä maalla ei ole yleensä saanut klo 15 jälkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe