Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Itäkeskus, uskaltaako mennä?

Espoosta

Ajattelin reilun kymmenen vuoden jälkeen käydä Itäkeskuksessa katsomassa mikä on meininki.

Uskaltaako sinne mennä ilman teräasetta tms. suojaa?

84

5026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • push66

      Mene vain..

      • Tervetuloa vain

        Alottajalle: Uskallat kunhan ensin opettelet käyttäytymään. Perinteisesti tyypillinen nousukas, joka on Espooseen asumaan hankkiutunut, on kuin alokas armeijassa, pitää opetella käyttäytymään ennenkuin ihmisten ilmoille voi päästää. Kaikki on hyvin niin kauan kuin pysyt siellä Espoon takametsissä muiden yhtä sivistymättömien moukkien joukossa. Kun tulet tänne paremmille alueille, on osattava kohteliaisuuskäytäntöjä (mm. autoa ei ajeta ravintojan sisäänkäynnin oven eteen "portaille", ja tervehtimiskoodi on myös paikallan osata.) Kun alat puhutella jotakuta vaikkapa ravintojan henkilökuntaa, tai kaupan henkilökuntaa, on keskustelun aloittaessa paikallaan tervehtiä ihan sanomalla "Päivää". Kätteleminen on Espoolaimoukille tapa joka on vielä niin vieras, että ei kaikkea nyt samalla kertaa. Riittää kun opettelet sanomaan päivää aluksi.

        Nousukasmaisella etuilevalla ja tönivällä asenteella herätät negatiivista huomiota, ja silloin sinun onkin paikallaan olla varuillasi.

        Kuten huomaat vaaran aiheuttajana olet sinä itse, joten teräaseet ym voit jättää ihan oman elantosi hankkimista varten sinne omiin takametsiisi.

        Täällä sivistyneistön alueilla ei metsästetä ei ryöstellä eikä kidnapata ihmisiä kuten espoossa on tapana, vaan vaihdannan välineenä toimii raha.

        Täällä sivistyneistön alueilla on myös poliiseja toisin kuin siellä keskellä ei mitään. Toisinsanoen täällä asioidessasi on syytä ajaa liikennesääntöjen mukaan, ja pysäköidä oikein.

        Tyypillinen Espoolainen kaahailu ja toisten kiilailu liikenteessä maustettuna kunnon ylinopeudella voi saada kaltaisillesi typerysmoukille matkan katkeiluja poliisin isällisten oppien opettamana ja sopivien sakkolappujen saattelemana.

        Tervetuloa vain vierailulle, mutta muista kohteliaisuus ja jätä kiilailu ja moukka -asenteesi sinne omalle alueellesi Espooseen.


    • yksi kysymys

      oletko sä ihan idiootti? uskaltaako mennä ilman suojaa... ei h*elvetti tätä porukkaa.

      • pelkurikansaa

        Todellakin. Oiskohan tää jo jonkunlainen pohjanoteeraus täällä? Tai vitsi vaan? Eihän kukaan voi olla noin tyhmä, että tollasta tosissaan kyselee. Vai voiko?


      • Nousukas turhajoukko
        pelkurikansaa kirjoitti:

        Todellakin. Oiskohan tää jo jonkunlainen pohjanoteeraus täällä? Tai vitsi vaan? Eihän kukaan voi olla noin tyhmä, että tollasta tosissaan kyselee. Vai voiko?

        Voi kai jos kysyjä on espoolainen. Espoo on täynnänsä ääliöitä. Poisluettuna maalta sinne tulleet. Eli espoossa ei ole yhtään ääliötä. Vain maalta tulleita maalaistolloja, jotka muuttuvat espoossa nousukkaiksi.


      • Tampere-talo
        pelkurikansaa kirjoitti:

        Todellakin. Oiskohan tää jo jonkunlainen pohjanoteeraus täällä? Tai vitsi vaan? Eihän kukaan voi olla noin tyhmä, että tollasta tosissaan kyselee. Vai voiko?

        Minun isä käy 2 kertaa viikossa äidin luona yökylässä. Muina öinä se yöpyy pikkuvaimojen luona. Niitä on neljä ja niiden 12 lasta on minun puoliserkkuja.
        Äidiltä tämän kuulin.


      • Anonyymi

        Se pitää kokonaan jättää maahantunkeutujille ja umpihyysäreille jotka tässäkin ketjussa puolustaa näitä elukoita.


    • Metrossa seisokkeja

      mormonejavoi olla vähemmän.turvallisuudesta en tiedä!!!

    • Trastuitui

      Kyllä siellä uskaltaa kulkea. Itselleni oli suuri yllätys vuosaaren aurinkolahdessa, lähes kaikki alueella asuvat ja alueella liikkuvat ovat venäläisiä.

      • Anonyymi

        Niinpä Aurinkolahti pilattiin kunniakansalaisilla heti valmistuttuaan. Voi hyvin kysyä miksi niitä palkitaan tälläisillä alueilla ja asunnoilla.


    • pysy siellä vaan

      Älä missään nimessä tule sieltä Espoosta tänne. Jos kuitenkin tulet niin älä ala rikolliseksi. Käytä ainoastaan sateensuojaa jos sataa. Onhan siellä espoossakin kuulemma joku iso-omena. Kai sieltä alepa löytyy jos ostoksille haluat.

      Sit voit käydä liittymässä Mormoneihin. Teillä siellä espoossa on oma temppelikin. Pysy vaan siellä. Turvassa ;)

      • Nettomaksaja

        Jossain oli joku Jumbokin. Vantaa, Espoo, mitä näitä nyt on?
        Toisessa oli lentokenttä, toinen täysin tarpeeton. Lentokenttäkin tosin 200km syrjässä sivistyneestä Suomesta, mutta kait pitää olla joku puskurivyöhyke, jossa voidaan säilöä kaapusakki. Kalliiksi tulee kyllä, pe..een kalliiksi.


    • Espoolainen myös

      Kierrät vain kaukaa ne metroasemalla ja Itäkeskuksen penkeillä kiitos-paidoissaan istuskelevat juopporemmit, jotka siellä ryyppäävät leijonaviinaa, pummaavat tupakkaa ja pelottelevat pikkulapsia.

      Vaikka ei niistäkään kai muuta haittaa useimmiten ole kuin myötähäpeän tunne?

      • Espoosta

        Kävin parin tunnin kierroksella Itiksessä niin kuin sitä nykyään kutsutaan ja myös Vuosaaressa.

        Ei tuntunut lainkaan vaaralliselta mutta monenlaista kulkijaa tuli nähtyä. Varmaa ei hetkeä että ei olisi ollut ulkomaalaistaustaisia näköpiirissä mutta eipä se haitannut.

        Kokonaisuutena melko tavallinen kauppakeskus jossa kauppojen tarjonta aika samalla tasolla kuin muualla. Jotain eksoottista tietysti löytyy mitä muualta ei välttämättä saa.

        Pieni esimerkki kuinka raha on tiukassa monelle. Torilla istuskellessani huomasin että parin minuutin välein roskikset käytiin tarkistamassa tyhjien pullojen varalta. Juodessani siinä urheilujuomaa viereen istui vanha rouva kärryineen ja hän sitten nappasikin roskiksesta sinne laittamani tölkin.


    • uusstadilainen

      Itis on tylsä paikka, samat liikkeet kuin joka paikassa. Ja sitä paitsi siellä on remontti. Tuli taannoin tylsänä päivänä huvikseen käytyä. Teräaseelle tai muillekaan ei ollut tarvetta.

    • Espoosta

      Kiitos vastauksista. Taidan huomenna käydä katsastamassa Itiksen ja Vuosaari on vielä harkinnassa...Pitäähän lomalla käydä vähän niin kuin ulkomailla.

      • urpot..

        Jaa, tää olikin jotain hah-hah-hauskoja Hommaforum aivopieruja. Ylläri.


      • Paris New York Helsi

        Tottakai espoolaiselle stadi on kuin ulkomaa. Paljon ihmisiä, ja vilskettä verrattuna sinne peltoalueille, joissa tietkin ovat päällystämättä.


    • voivoivoivoivmeitä

      Kyllä itäkeskuksessa uskaltaa päivällä hyvin kulkea. Mutta illalla ja yöllä ei suomipojan kannata enää yksin kaduilla kulkea itiksessä. Maahanmuuttajat pitävät huolen siitä, että ainakaan kovin mukava kävelyreissu ei olisi tiedossa.

      • gffgfggggggggggggggg

        Hahah, mitä paskapuhetta! Ai ettäkö Itiksessä ei voisi kävellä öisin? Mitenhän se on onnistunut niin multa, mun tyttöystävältä kuin mun mutsiltakin? Ja ilman mitään häiriöitä. Antakaa nyt jo näiden hommaforum paskapuheiden olla :D


      • Jamp-pa
        gffgfggggggggggggggg kirjoitti:

        Hahah, mitä paskapuhetta! Ai ettäkö Itiksessä ei voisi kävellä öisin? Mitenhän se on onnistunut niin multa, mun tyttöystävältä kuin mun mutsiltakin? Ja ilman mitään häiriöitä. Antakaa nyt jo näiden hommaforum paskapuheiden olla :D

        Taidat olla maahanmuuttaja eli Yön Timona on helppo maastoutua pimeään aikaan.


      • :=))

        Täällä ei todellakaan maahanmuuttajat tee yhtään mitään eikä tule tekemään! Meniks jakeluun? Niillä ei ole varaa menettää mainettansa jos mielivät itse kulkea edes päivisin.


      • öööööööh
        Jamp-pa kirjoitti:

        Taidat olla maahanmuuttaja eli Yön Timona on helppo maastoutua pimeään aikaan.

        Enpä kuule taida olla. En vain ehkä käy riittävän ahkerasti hommaforumilla istuttamassa itseeni aiheettomia, naurettavia pelkotiloja kuten sinä.


      • autobaanari2
        gffgfggggggggggggggg kirjoitti:

        Hahah, mitä paskapuhetta! Ai ettäkö Itiksessä ei voisi kävellä öisin? Mitenhän se on onnistunut niin multa, mun tyttöystävältä kuin mun mutsiltakin? Ja ilman mitään häiriöitä. Antakaa nyt jo näiden hommaforum paskapuheiden olla :D

        "Ai ettäkö Itiksessä ei voisi kävellä öisin? Mitenhän se on onnistunut niin multa, mun tyttöystävältä kuin mun mutsiltakin?"


        Kurkkaapas aikasi kuluksi rikostilastoja Itäkeskuksen suunnalta, löytyy googlella helposti. Se, että sinä, tyttöystäväsi ja mutsisi olette selvinneet kunnialla, ei poista sitä tosiasiaa että riski on olemassa. Tämän tajunnet itsekin nopeasti tilastoja katsoessasi, ihan ilman hommaforumin apua. En siis tarkoita pelkästään maahanmuuttajia, vaan siellä nyt asuu jos jonkinlaista sankaria ihonväristä riippumatta.

        Vai tosissasiko väität, että on sama asia kävellä esim. Munkkivuoressa keskellä yötä kuin Itäkeskuksessa?


      • Itiksen nuori
        autobaanari2 kirjoitti:

        "Ai ettäkö Itiksessä ei voisi kävellä öisin? Mitenhän se on onnistunut niin multa, mun tyttöystävältä kuin mun mutsiltakin?"


        Kurkkaapas aikasi kuluksi rikostilastoja Itäkeskuksen suunnalta, löytyy googlella helposti. Se, että sinä, tyttöystäväsi ja mutsisi olette selvinneet kunnialla, ei poista sitä tosiasiaa että riski on olemassa. Tämän tajunnet itsekin nopeasti tilastoja katsoessasi, ihan ilman hommaforumin apua. En siis tarkoita pelkästään maahanmuuttajia, vaan siellä nyt asuu jos jonkinlaista sankaria ihonväristä riippumatta.

        Vai tosissasiko väität, että on sama asia kävellä esim. Munkkivuoressa keskellä yötä kuin Itäkeskuksessa?

        Kallio on tilastoissa paljon vaarallisempi paikka kuin itis ja sitä se onkin ja munkkivuoressakin on huumeporukoita, pikku huopalahti eli entinen kaatopaikka ihan vieressä ja siellä asuu ongelmatapauksia, Munkassa ei ole mitään palveluitakaan, Itiksessä kaikki. kade, kade...


      • kustaavaasanen
        gffgfggggggggggggggg kirjoitti:

        Hahah, mitä paskapuhetta! Ai ettäkö Itiksessä ei voisi kävellä öisin? Mitenhän se on onnistunut niin multa, mun tyttöystävältä kuin mun mutsiltakin? Ja ilman mitään häiriöitä. Antakaa nyt jo näiden hommaforum paskapuheiden olla :D

        "Mitenhän se on onnistunut niin multa, mun tyttöystävältä kuin mun mutsiltakin? "


        Vautsi, onpas todella nerokasta logiikkaa. Jos lottovoittaja tulee sanomaan sinulle, että lotossa on ihan äärimmäisen helppo voittaa, koska onnistuihan se häneltäkin heti, niin oletko sitä mieltä että pakko sen on sitten pitää paikkansa?

        Olisi kannattanut vähän yrittää etuilla siinä jonossa missä järkeä aikanaan jaettiin.


      • Anonyymi
        Jamp-pa kirjoitti:

        Taidat olla maahanmuuttaja eli Yön Timona on helppo maastoutua pimeään aikaan.

        Ei muuten ole. Taidan tietää tämän gffffgggg-tyypin ja erittäin läheisesti. Ihan tavallinen suomalainen sen voin sanoa. Ja totta puhuu kun kertoo tyttöystävästä ja äidistään.


      • Anonyymi
        :=)) kirjoitti:

        Täällä ei todellakaan maahanmuuttajat tee yhtään mitään eikä tule tekemään! Meniks jakeluun? Niillä ei ole varaa menettää mainettansa jos mielivät itse kulkea edes päivisin.

        Ai Timolla ei ole varaa menettää mainettaan?


      • Anonyymi
        gffgfggggggggggggggg kirjoitti:

        Hahah, mitä paskapuhetta! Ai ettäkö Itiksessä ei voisi kävellä öisin? Mitenhän se on onnistunut niin multa, mun tyttöystävältä kuin mun mutsiltakin? Ja ilman mitään häiriöitä. Antakaa nyt jo näiden hommaforum paskapuheiden olla :D

        Itis kuin koko Itä-Helsinki ikään katsomatta uskaltaa likkua 7 päivää/ 24 tuntia. Tapahtumatta yhtään mitään.Pysykää siellä Helsingin rajojen ulkopuolella ihan rauhassa.Kylä löpejä on mahtunut ja todella pahoja : Espoon koko suuri piiristä unohtamatta Vantaa!Joku kumma ennakko uulo Itä_helsinkiä kohtaan.Pysty metsässäkö ihmiset asuu,jotka negativisia asioita kirjoitaa? Eivät näe nenää pidemälle!Vai kateudesta. Eipä tuo Tapiola tai iso_omena asutuksetaan ole sen kumosempi lähiö.Alkuperäiset Espoolaiset ei edes pierase Tapiolaan tai Ison Omenan alue.Ihan mieluiten tulevat Hakaniemen torille haliin kuin Itä-Keskus ITIS kaupaan. Syystä!


    • Östra Centrum

      Maahanmuuttajia liikaa. Kyllähän siellä uskaltaa yli satakiloinen mies liikkua, kunhan kiertää kaukaa pöhinätilanteet.

    • stadi4evah

      sello on vaarallisempi, sellossa sentään ammutaan ihmisiä ;)

      • NSM search

        Joo siellähän Sellossa Espoon Leppävaarassa oli asialla Kosovon lahja Suomelle, Ibrahim Shukupolli.
        Ampui viisi ja suolisti puukolla ex-eukkonsa aikaisemmin
        Muuten sitä Sellon viereistä tornitaloa kutsutaan Ibrahamin minareetiksi !!


    • Va Ro vainen

      Itiksessä on parasta liikkua korvatulpat korvissa, koska mamujen meluisa ja rähinältä kuulostava huutopuhe voi vaurioittaa ihmisen kuulon.

      • Anonyymi

        tulpat ihan senkin takia kun se lammaspaimenten kälätys kurkkuäänineen on niin oksettavan kuuloista !


    • Joskus Espoossa

      Tapiola se tällä hetkellä vasta hävityksen kauhistus onkin...

      Muistuttaa jotain amerikkalaista maailmanloppuleffaa.

    • Ap Espoosta

      Olen taas suunnittelemassa matkaa itäiseen Helsinkiin nähdäkseni miten siellä päin asuvat pärjäävät. Viime vuonna siis kävin Itiksessä vaikka alkuun vähän pelottikin.

      Onko suositella jotain matka-kohteita itäisestä Helsingistä mm. Jakomäen, Kontulan ja muilta alueilta. Kiinnostaa nähtävyydet, luontokohteet, paikalliset erikoisuudet ja viinaakin voisi ottaa jonkin verran..

    • Oveeripop

      Jakomäki ei ole itää vaan lähinnä pohjoishesaa, oletko suvelan slummista kotoisin, se taitaa olla Pk-seudun huonoimpia alueita.

    • Ohjeet sulle
      • Stadi = mesta paikka

        Mielenkiintoista. Taidanpa syksyllä varata itselleni lennot Espooseen.


      • Hyvää matkaa
        Stadi = mesta paikka kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Taidanpa syksyllä varata itselleni lennot Espooseen.

        Toi matkatarjous oli kahdenhengen majotus aamiaisella, mutta hinta ei sisältänyt lentoja. Oli oikein erikseen mainittu että ei sisällä lentoja Espooseen.
        On se kaukana toi Espoo kun ihan lennotkin tarvitaan.


    • espoos ei oo kenttää

      MIKSI pitäs mennä itikseen? Samat kamat (romut) saa muualtakin. Safka ja perus kama löytyy naapurin Rismasta, joka ei ainakaan kalliimpi ole.

      Itiksessä on toki HUMALAISIA, niitä josta ei saa puhua kun itkevät heti, et ei oo heittin vika ja lisää niit jost ei saa puhuu. Loput onkin aika tavis kamaa skeittaajasta pappa skeittaajaan ja pikki lolitasta tavis mummeliin.

      Pahin ja suurin vika itiksessä on se, et EI OO SUOMALAINEN enään.

      Emboo ja Jumboo, Omppuu ja Celloo eikös näit hillumis tuhlaamis mestoja oo vaikka kuin. Venakot toki kutee Flamingossa ja leveilee, mut eihän sinne tarvii yöksi jäädä.

      Stadissa sydämmessä Stokka on laskenut tasoaa uudistuksen jälkeen. Osastot on muuttaneet ja opasteen on huonot. Katossakaan ei lue enään mitä siinä suunnassa on. Onneksi ei oo pakko ostaa mitään.

      KAMPPI olis kiva, jos ne pennut ja muut alle 18 k ei notkuis siellä missään. Hissinkin käyttäminen ei oikeen suju katu likoilta, kun liikaa nappeja.

    • Poikittaisliikenne

      Ne koneet laskeutuukin varmaan pellolle. Sama kuin Mikkelin kentällä tai muissa pienpaikkakunnissa. Kyllä lentäjät osaa ja varmaan niillä on autokuljetukset matkatoimiston kautta lentokoneelta hotellille ja takaisin. Rahallahan kuulemma saa ja hevosella pääsee. Onkohan tolla matkatoimistolla hevoskuljetus jos siltä pellolta ei autolla voi päästä? sadeaikaan voi olla niin kuraista ettei autoilla pärjää.

    • ähläm sähläm

      ei, heti tallinnanaukiolla on vastassa 90% todennäköisyydellä agressiivinen mannelauma ja kaikesta omaisuudesta kannattaa pitää tiukasti kiinni ja niitä somaleita on sitten ihan perkeleesti liikaa kuluttamassa suomalaisten rahoja siinä mäkkärissä ja hesessä, ihan oikeesti mustanaan se käytävä kun on koko suku mukana.

      • Sandaalifetissi

        Mutta ei aamupäivisin kun sompuilla on nykyisin samat työajat kuin mustalaisilla.Nukutaan ensi klo 10.00 asti ainakin ja sitten pikkuhiljaan aamupalan jälkeen aletaan valumaan kohti Kelan anteliasta tiskiä.


      • Anonyymi

        Isiksen Ent. tallinan aukio, nyk. taliban aukio


    • kevättuleee

      Ei mitään tapoja, sivistystaso erilainen - ei siis mitään eikä minkäänlaista sivistystä eikä yleistietoa mistään. Huutavat, tönivät, tuijottavat, koskettelevat, raiskaavat, ovat laiskoja, eivät halua oppia muita kieliä, kulttuureja, historiaa ... Uskonto sanelee ja on syy kiinnostuksen puutteeseen !

      Naiset eivät osaa lukea, kirjoittaa, eivät ole työelämässä, vaan raskaana koko elämänsä ajan. Raskauksia naista kohden saattaa olla elämän aikana jopa 12, osa menee kesken, osa jää elämään. Tarkoitus naisilla ei olekaan opetella Suomen kansalaiseksi ja tavoille, vaan säilyttää alkuasukastapansa reteesti ja olla pää ylpeenä ylhäällä, huutaa mamupuhetta puhelimessa ja kiertää Itiksessä, KELA:ssa ja sossussa naisjoukoin huutavien ja kasvattamatta jääneiden (koska aika ei riitä rakastaa niitä) lapsien kera. Lapsiin käytetään väkivaltaa, huutamista ja lyömistä kasvatuksena, koska pinna ei kestä - tunteita, rakkautta ei, ehtiikö tunnesidettä syntyä, kun jo uusi lapsi putkahtaa syliin ?

      Mamumiehet eivät juurikaan suomalaisia kumarra, eivät tiedä sivistystavoista mitään, etuilevat, kävelevät viisi rinnakkain, kukaan ei vastaantulevaa ota huomioon - varsinkaan naista. Miehet etuilevat bussissa, kauppajonossa, kioskilla, eivät huomioi lainkaan muita ihmisiä, antavat esimerkiksi painavan ulko-oven läiskähtää takanatulevan sormille tai kasvoille jne.

      Mamumiehet saattavat olla suhteissa usean naisen kanssa, ja näitä perheidyllejä on eri osoitteissa. Sossu maksaa asunnon, toimeentulon joka perheidyllille. Juridisestihan monet suhteet ovat Suomessa siis yksinhuoltajaperheitä, koska avioliittoja ei maassamme ainakaan vielä sallita yhtä enempää kerralla.

      Ehkäisyä ei yleisesti käytetä, koska tarkoitus todellakin on valloittaa ja täyttää maat ja koko maailma kokonaan muslimikansoiksi. Naisen tehtävä on antaa lasten syntyä, mitä enemmän, sitä parempi.

      Miksi Suomen vuonna 2015 piti mediassa kansainvälisesti kuuluttaa ja kutsua heidät Suomeen ?

      Rajat avattiin kaikille, ihan kaikille, halukkaille tulla matkailemaan ja makoilemaan patjoillemme.

      Suomen kansa ei ole valinnut itsevaltiashallitusta tekemään tällaista - maanpetturuudeksikin tuota toimintaa voi luonnehtia.

      Suomi on tulevaisuudessa lastemme ja lastenlastemme aikana sitten jo erilainen. Suomen oma itsenäinen kulttuuri katoaa nopeasti - Suomessa keskimäärin lapsia syntyy perheeseen tilastollisesti 1.5 lasta, vertaa ja laske mamujen sikiävyys.

      Muutaman sukupolven jälkeen Suomi on siis muslimivaltio.

      Suvun vanhoista valokuvista on mahdollisuus muistella ja kertoa kuin satua ihanasta Suomen maasta ja kansasta, kansanluonteesta, yritteliäisyydestä, rehellisyydestä, sitkeydestä, osaamisesta ja varsinkin hyvinvoinnista, jota riitti kaikille (ennen vuotta 2015).

      Kevennykseksi:

      Mutta kuka selväjärkinen suomalainen (!) nainen voisi mamumiehen ottaa ? Ei kukaan selväjärkinen ! En koskisi tikullakaan.

      • Utelias.Uudeltamaalta

        Rakastan kirjoitustasi. Juuri nyt ajankohtainen, koska Itis järjesti muslimeille paastokauden päättäjäiset. Oiva tapa karkottaa suomalaiset asiakkaat. Itse en halua asioida niin monikulttuurisessa ympäristössä.


      • sskessu

        Kirjoitat asiaa.


      • Anonyymi

        Luin kirjoituksesi alusta loppuun.
        Pelkkä asiaa.
        Kai sitten olen rasisti koska minun mielestä maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä.
        Senkuin maleksii missä maleksii mutta suomalaisille naiselle/naisille ei tarvitse huudella törkeitä, epäkunnioittavia kommentteja isolla laumalla jos hän menee töihin hameella! Se on erittäin noloa naiselle joka sattuu vain kulkemaan ohi.
        Puhun kokemuksesta. En ole pukeutunut ikinä provosoivasti vaan miten nyt asiallisesti töihin pukeutuva nainen pukeutuu. Oli paha mieli jälkeenpäin ja vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin kirjoituksesi alusta loppuun.
        Pelkkä asiaa.
        Kai sitten olen rasisti koska minun mielestä maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä.
        Senkuin maleksii missä maleksii mutta suomalaisille naiselle/naisille ei tarvitse huudella törkeitä, epäkunnioittavia kommentteja isolla laumalla jos hän menee töihin hameella! Se on erittäin noloa naiselle joka sattuu vain kulkemaan ohi.
        Puhun kokemuksesta. En ole pukeutunut ikinä provosoivasti vaan miten nyt asiallisesti töihin pukeutuva nainen pukeutuu. Oli paha mieli jälkeenpäin ja vieläkin.

        Olin silloin eräässä virastossa töissä toimistovirkailijana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin kirjoituksesi alusta loppuun.
        Pelkkä asiaa.
        Kai sitten olen rasisti koska minun mielestä maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä.
        Senkuin maleksii missä maleksii mutta suomalaisille naiselle/naisille ei tarvitse huudella törkeitä, epäkunnioittavia kommentteja isolla laumalla jos hän menee töihin hameella! Se on erittäin noloa naiselle joka sattuu vain kulkemaan ohi.
        Puhun kokemuksesta. En ole pukeutunut ikinä provosoivasti vaan miten nyt asiallisesti töihin pukeutuva nainen pukeutuu. Oli paha mieli jälkeenpäin ja vieläkin.

        Kyllä ne mamut osaavat käyttäytyä jos vaan haluavat. Katso vaikka kuinka keskenään ovat ystävällisiä ja kohteliaita. Kyse on jostain muusta.


    • exsuvakki

      Ota ainakin linkkari taskuun, niin minullakin on, vaikka olen nainen. Tarvittaessa käytän sitä.

    • Eikoskaanitikseen

      On paljon järkevämpää käydä ostoksilla Tallinnassa. Rättipäitä ei näy missään

      • jättäkäämennyt

        Ja venäjällä.


    • suvakkihuoraHaaratauki

      Ei huolta me tyttöjen kans päätettiin perustaa haarat auki liike ainakun paidassa lukee suvakki huora niin. We are ready suosi matua potki kotimaista
      Noniin joko panettaa.

      • Anonyymi

        Kyllä Helsingissä pitää kaikki somalit ja irakilaiset ja muut matut tehdä oma reservaatio itäkeskukseen ja korka aita ympärille. Kaupungin valtuutettu


    • Vitutus

      Kävin ensimmäistä kertaa elämässäni, kolmen tunnin kauppareissun aikana auto varastettiin parkkihallista. En käy toiste..

    • Anonyymi

      Mitä kieltä Itäkeskuksessa puhutaan. Pärjääkö enää suomen tai ruotsin kielellä?
      Entä Puhoksessa?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikä on alueenne Venäläistilanne Onko näkynyt mielipiteenkääntäjiä öljyineen.

      psykedeelit eli tajunnanmuuntohuumeet ovat Venäläisten suosimia mielipiteiden käännössä,

      Näitä huumeita voi saada päähänsä tietämättään vaikka teekutsuilla tai kahvittelutilaisuuksissa. Psykedeelejä käytetään tässä samaan tapaan kuin hipit tai vaikka Charles Manson niitä käyttivät 1960-luvulla,

      Ihminen voi olla psykedeeliohjauksessa tietämättään koska kevyt pilvi ei välttämättä tunnu kovinkaan voimakkaasti ja oireet voidaan sekoittaa vaikka korkean verensokerin tai normaalin väsymysraukeuden tilaan.

      Tässä tilassa ihmisen voi kuitenkin hypnotisoida pelkällä normaalilla puheella vastaanottamaan vaikka Venäläismielisiä mielipiteitä. Tietysti mielipiteiden huumekääntö ei onnistu mikäli ihminen pitää lujasti kiinni mielipiteistään vaan tässä tapauksessa psykedeelit vahvistavat hänen alkuperäisiä mielipiteitään. Tällasia öljyilijöitä käytettiin myös Krimin valtauksen yhteydessä kääntämään paikallisten mielipiteitä,

      Mikäli kohtaa tällaisia öljyilijöitä heidät kannattaa ilmoittaa Suojelupoliisille. Tietysti tällaisen voi myös polkea suohon mikäli heihin törmää.. Rangaisuksetta voi ehkä selvitä mikäli onnistuu todistamaan mistä on kyse.

      Näiden mielipiteen kääntäjien tarkoitus tietenkin on etsiä henkilöitä jotka voivat tarvittaessa opastaa miehitysjoukkoja maahan. Monet toimivat Suomenkielisen nimen takaa ja heitä voi olla vaikeaa tunnistaa. Tämä Suomenkielien nimi on usein joku harvinainen nimi. kaikki sukunimethän ovat Suomessa suojattuja, joten Venäläisen täytyy keksiä Suomenkielinen nimensä itse.
      Tällaista toimintaa on havaittu ainakin muualla Suomessa Helsinki voi valitettavasti olla tällainen pesäke.

      Hyväntekeväisyysjärjestöt voivat ainakin olla yksi paikka jossa tällaisia Venäjämielisiä ja öljyilijöitä hyysätään.

      Järjestösektorille usein hakeutuu vasemmistolaisia ja varsinkin iäkkäät vasemmistolaiset ovat usein Venäjämielisiä ja voivat ottaa töihin järjestöihin tällaisia "Öljymiehiä" Invalidiliitto voi mahdollisesti olla tällainen pahuudenpesäke. Mitä mahdollisesti tapahtuu Ruskeasuon toimitalossa. Myös Amnesty voi olla tällainen paikka ja Amnestyssä tärkeänä toimihenkilönä työskentelevä Salla Saarela esittelee joillain luennoillaan Stalinin kuvaa ihailevass sävyssä.

    • Anonyymi

      Aikamiehet uskaltaa, laumaelätit käyvät mieluiten lasten kimppuun.

    • Anonyymi

      Kohta lähestyy se 10 vuotta, jolloin olet luvannut mennä Itähelsinkiin eli ensi vuonna 2022, ja tilannehan on viittä vaille Ruotsissa.

      Sinulta varastetaan kaikki mitä jätät valvomatta hetkeksikään, mutta näinhän käy kaikkialla Suomessa.

      Asetta kannetaan joka puolella eli valkoihoisen puukotetuksi tulemisen riski on Suomen korkein Itäkeskuksen alueella.

      Alue on annettu maahanmuuttajien vai sanoisinko maahanvaltaajien käyttöön.

      Ruotsin Malmö ja vastaavat alueet, jonne poliisit eivät uskalla enää mennä on hyvin lähellä Suomessa.

      Arviolta 5-10 vuotta enää niin ei mitään mahdollisuuksia.

      Suomen köyhiä alueita johtaa vain rikollisuus siinä vaiheessa, huumeet, väkivalta, aseet jne jne.

      Elitisti alueet voisi jatkaa samaan malliin, mutta hekin ovat kyllästymässä omaan tyhjyyteensä, samalla lailla tappavat itsensä tai perheensä.

      Hyvä Suomi ja Kiitos tästä.

      • Anonyymi

        Eikö suomalaisilla ole selkärankaa? Mitä hyötyä siitä on että ajetaan turverekat Helsingin keskustaan kun on pienestä rahasta kyse. Ei mitään.
        Miksei marssita koko Suomi ja kanneta ministerit ulos hallitustalosta, jos eivät muuten ymmärrä lähteä. Sillä olisi jotain merkitystä.
        Mitään eivät suomalaiset tee kun niitä orjuutetaan.


    • Anonyymi

      Itäkeskus on pian samaa tasoa kuin Malmö Ruotsissa. Kaikki mamut muuttaa pääkaupunkiseudulle joten olette "meillä on unelma"-tollot saaneet mitä olette tilanneet.

    • Anonyymi

      ..No eipä tervitse mennä. Paikka on kuin apinoiden planeetta !

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, taisimme törmätäkin Pukevan ovella.


    • Anonyymi

      Suomen typerin paikka, näitäkös nykyiset kaupunkilaiset ovat ja kivee vielä kumartelevat

      • Anonyymi

        Kun tuuli käy heidän ylitseen eikä heitä enään ole
        - paikat joudutaan purkamaan koska kukaan ei heidän asumuksiisa enään mene


      • Anonyymi

        Missä tässä on ajatus?


    • Anonyymi

      En kyllä enää menisi ilman ritarin teräs kuorta, johon ei puukko pystyisi. Kyllä kun kävin viimeksi katsomassa Itä-keskusta aivan kauheeta oli ja jos menet illalla, niin älä vaa erehdy autostas poistumaan, pidä lukossa ovet ja ajat vaan pois karkuun.
      Poliisitki ovat samanlaisia, ei ne muuten uskaltas liikkua, samaa jengiä kaikki ovat. Näin se elämä jatkuu ja saa jatkuakin. Täyttäkin on, että tuuppaamatta ei eteen päin tahdo päästä, niin se tahtoo olla kyllä jo muuallakin, näin se on pyhän sodan edellä, sotaväki kokoontuu.

    • Anonyymi

      Semmoses tungokses on helppo tuupata, vaikka terävästikin.

    • Anonyymi

      Pistosuojattu hupputakki ja viiltosuoja kaulaan ja hanskoin.
      Mutta jos haluat kokea jännitystä /hengenvaara /tauteja ,mene muuta omalla vastuulla.
      Toimiiko tuolla mikään vakuutus pahoinpitelyssä vai onko suljettujen listalla?

    • Anonyymi

      Suomalainen on siellä jo EI-TOIVOTTU KÄVIJÄ

      En kyllä menisi kun olen joutunut noita väistämäänkin
      SIIS PK-SEUTU ON TUHOUTUMASSA

    • Anonyymi

      Täällä Tukholmassa on jo ongelma ja niin tukee olemaan sielläkin.

    • Anonyymi

      Los Angeles yöllä: kokonaisia kaupunginosia, kadut täynnä ihmisiä mutta valkoihoiset puuttuvat katukuvasta yöaikaan. Woke-kulttuuri jyllää. Sama tilanne tulee olemaan myös maamme pääkaupunkiseudulla kun globalismi ja ääriliberalismi sokaisee päättäjien silmät.

    • Anonyymi

      Mutiksessa eli Itiksessä on sossun rahajakopäivän jälkeen pääosa kävijöistä rotuvammaisia.

    • Anonyymi

      Vastaus: Ei kannata mennä.
      Perustelut vastaukselleni: Kokonaisuutta tarkastellessa huomionarvoista on se, ettei em. kaupunginosasta löydy mitään sellaista positiivista asiaa, jota ei muualta löytyisi (negatiivisia kylläkin).
      Siellä on niin paljon "magneetteja" elämän negatiivisille elementeille, kuten huumeruiskujen jakelukeskus narkomaaneille -ja vieläpä päiväkodin välittömässä läheisyydessä.
      Itse olen perheellinen ihminen, en käytä päihteitä, urheilen jne. vapaa-aikanani, mutta tänäpäivänä (2021) en liiku pk-seudulla ilman asianmukaista arsenaalia matkassani.
      Mielenkiintoista, mitä kaupasta nykyään saa - ja ei saa ostaa; esim. et saa ostaa sähkölamautinta/kaasua (kunnollista sellaista), teleskooppipamppua tms, mutta miekan, jalkajousen, moottorisahan, kirveen, vesurin, tehokkaan ilmanpaine-aseen (ei siis ilmapistooli), puukon, vasaran jnejne. hankkiminen on ok...

    • Anonyymi

      Täysin tahditon aloitus! Jospa jäisit sinne omille nurkillesi vaan.

    • Anonyymi

      Aloitus on vuodelta 2012, on moni asia muuttunut niiltä ajoilta...

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe