Tietääkö kukaan saako Raahesta mistään salmiakkijauhetta vai pitääkö lähteä oulusta asti hakemaan??
FilmTownia mietin, taidan soittaa sinne sitten kun aukeaa.
Sit tietenkin näitä kahviloita, mitä kahaviloita raahessa on kuin tiina-elina? (myisköhän kahvilat edes mulle, no pitää soitella ja kysellä :D )
Mutta ois kiva jos joku osais sanoa heti jos tietää että mistä saa tai mistä ei saa.
Mistä saan salmiakkijauhetta????
7
754
Vastaukset
- höööntsee
Jauha itse jostain salmiakista jos ei löydy.. Shittarissa voisi olla jossain hyllyn välissä.
- salmiakkikossuuu
apteekista varmaan saa, myös kaupoista saa jotain leivonta mursketta ja karkkihyllyillä saattaa myös olla jotain salmiakkipulveria ainakin ennen myytiin semmoista.
Lidlissä myydään myös håganolin salmiakkimixeriä (nestemäistä) - jauhe
kysy pastilli pojalta.
- NH4Cl
Tässä 25-prosenttista ainetta sokerilla ja rypälesokerilla jatkettuna:
http://www.maustekauppa.net/salmiakki-pussi-250g-p-174.html
PS. Ammoniumkloridi on tymäkkää tavaraa, sillä saa monenlaiset leipomukset pilattua. Parhaiten aine soveltuu lakritsipötköjen kevyeen tomuttamiseen. Myös irtomakeispussiin voi laittaa teelusikallisen ja ravistella sen tasaiseksi levittämiseksi. Aine jämeröittää monenlaisten makeisten makua niitä pilaamatta.- NH4Cl
Korostan vielä malttia annostelussa. Tuo 250 gramman pussi riittää todella pitkälle.
- oskuk
6e posti tuolle salmiakkipussille. Aika törkeä postimaksu. Jää ostamatta.
- NH4Cl
Siksi kannattaakin tilata erilaisia mausteita samalla kertaa.
Vertaapa vaikka mustapippurirouheen kilohintaa (noin 23 eur/kg) niiden vähittäiskaupassa myytävien pikkupussien ja -purkkien hintoihin (yli 40, jopa yli 50 eur/kg):
http://www.maustekauppa.net/mustapippri-rouhe-purkki-340g-p-59.html
Yli viidenkymmenen euron tilaukset toimitetaan ilman postikuluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993