jetan talli karkkilassa

vinkki

Suosittelen paikkaa maalaisjärkisille ratsastajille. Hevoset viihtyvät ja tallilla on rento meininki. Hyvä vaihtoehto niille jotka eivät hienoissa pilkunviilaustalleissa viihdy :) www.Jetantalli.fi

9

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surullista

      huonoin talli missä olen käynnyt en koskaan mene ,hevoset ei koulutettuja niin kuin ei opettajakaan omistaja ilkeä ja epämukava...mikä pahinta hevoset kärsii!!!

    • Ristiriitaista

      Olipas täysin ristiriitaiset mielipiteet! Olisko jollain muulla vielä kyseisestä tallista jotain sanottavaa? Kokemuksia??

    • aIUDJK

      Oon käyny jetalla neljä vuotta, oon tykännyt ! Opetus vois toki olla parempaa, mut muuten tosi kiva. Jetta on muuttunu aika paljon tän aikana, nykyään tosi mukava ja reipas! Hevoset on kivoja ja maastot mitä parhaimpia. Kaiken tasoisille ratsastajille tunteja, maalaisjärkiselle ja einiinvaativalle paras paikka. Vaikka ei maneesia oo niin ei meitä sokerista oo tehty. Tosi rento :)

    • Anonyymi

      En suosittele. Omistaja tuo esiin hyvinkin selvästi sen, että koronaa ei olisi olemassakaan, ja muutenkin kerran kun menin maski päässä tallille pahimpaan korona-aikaan, niin pyysi hän minua ottaa sen pois. Hevoset kärsii vaikka ihania onkin. Turvallisuudella ei niinkää ilmeisesti väliä, sillä minutkin laitettiin hyppäämään jo 70-80cm esteratoja vaikka aloittelia olinkin.

      • Anonyymi

        Miten hevoset kärsii sun mielestä ?


      • Anonyymi

        Voin joo samaistua.. omistaja avoimesti kertonut miten hakannut raipalla tallin oman kasvatin varsana kun tätä potkaissut, siis varsan!!??
        Opetus myös nykyään hintaan nähden ihan epäsuhteessa, hintalaatusuhde ei siis kohdallaan. Omistaja/opettaja todella töykeä ja asiaton. Toki jos joku viihtyy nii antaa mennä, ei itse jaksanut kuunnella nälvimistä ja ohjeistusta siitä miten hevosia tulisi raipata voimalla että kuuntelee.. kas kummaa kun tallin hepoista se ”huonomaineisin” ja joka ”puree ja osottaa mieltään” oli omassa hellässä ja ymmärtävässä otteessa semmone mussukka et ei mitään rajaa. Omistaja ei selkeesti ymmärrä hevosten päälle tarpeeks.


    • Anonyymi

      kyllä ja jos eivät viihdy tehdää niistä meetvurstia saat kilon konistas kotiis loput me myymme.

    • Anonyymi

      oikein kiva paikka maalaisjärkisille ihmisille, hevoset ovat onnellisia ja kilttejä

    • Anonyymi

      Oikein hyvä paikka. Opetus tosin kohtalaista ja tallin pitäjä itse saattaa olla jossain ihan muualla mutta kävin kerran, ja voisin mennä uudestaan. Hintalaatu suhde on kohdillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe