Brasilialainen tohtori uskoo, että Pohjois-Suomeen syntyi 11 vuotta sitten avaruusolennon jälkeläinen.
– Ihmiskuntamme on niin lähellä katastrofia, että muilta asutuilta planeetoilta on lähetetty meidän auttamiseksemme nuoriin ihmisiin istutettuja sieluja, ufotutkija Tapani Koivula sanoo.
– Ymmärrän, että tämä on ensimmäistä kertaa kuultuna täyttä scifiä, mutta samanlaisia väitteitä ja tapauksia on ilmennyt useita.
Suomalaisten kannalta erityisen kiinnostava on brasilialaisen tohtorin Waldo Vieiran väite siitä, että Suomeen olisi 11 vuotta sitten syntynyt tällainen poika.
Ufotutkijan hurja väite: Suomeen syntyi 11 vuotta sitten avaruusolennon jälkeläinen
Vieiran väittämä avaruusolento halusi syntyä ihmiseksi entisen planeettansa kaltaisiin olosuhteisiin.
Suomen elinolosuhteet kuin entisellä planeetalla
Kun suomalaisryhmä oli vierailulla tiedekeskuksessa Brasiliassa, sen johtajana toiminut Vieira väitti tehneensä erään avaruusolennon kanssa 25 vuoden ajan kokeita, joissa he vaihtoivat kehojaan.
– Tekniikka perustui ruumiista irtautumisilmiöön, jota Vieira on tutkinut vuosikymmeniä. Kokeissa Vieira ja avaruusolento siirsivät tietoisuutensa toistensa kehoihin. Siten he pystyivät tarkastelemaan maailmaa toisenlaisten aistien kautta.
Vuosien yhteistyön jälkeen avaruusolento ilmoitti tohtorille, että se oli päättänyt syntyä ihmiseksi.
– Kuulemma hänen oli pitänyt valita sellainen ihmissikiö, jonka elinolosuhteet olivat samanlaiset kuin planeetalla, jossa avaruusolento itse aikaisemmin asui. Ilmaston piti olla viileä, maastossa paljon vesistöjä ja asukkailla tavallista suuremmat keuhkot.
– Yllätys, yllätys – olento kertoi löytäneensä tällaisen paikan Pohjois-Suomesta. Vieiran mukaan olento syntyi pohjoissuomalaisen pojan ruumiiseen ulkonaisesti normaalilla tavalla, Koivula sanoo.
Ufotutkijan hurja väite: Suomeen syntyi 11 vuotta sitten avaruusolennon jälkeläinen
Yhteys kadonnut
Väitetty poika olisi nyt 11-vuotias.
– Kukaan ei tiedä, kuka hän on. Vieira sanoi, että hänen yhteytensä avaruusolentoon on tällä hetkellä kadonnut. Mutta on täysin mahdollista, että kun poika vanhenee, tohtorin yhteys olentoon palautuu. Pojalla saattaa olla jokin tärkeä tehtävä, Koivula toteaa.
– Tällaisten kiehtovien tapausten vuoksi olen ollut koukussa ufoihin yli 40 vuotta. En lue scifi-kirjoja, koska todelliset kokemukset ovat paljon ihmeellisempiä.
Muitakin kristallilapsia
Koivula ymmärtää, että tarina kuulostaa uskomattomalta.
– Lapsi saattaa itse muistaa eläneensä muualla, jopa vierailla planeetoilla. Mutta jos hän alkaa kysellä tällaisista asioista vanhemmiltaan, normaali reaktio on tietysti sanoa: "Älä höpsi tuollaisia satuja".
– Tällöin moni lapsi lopettaa kyselemisen. Näitä tapauksia on kuitenkin monia. Uuden ajan lapsista on tehty myös kirjoja. Heitä kutsutaan kristallilapsiksi.
http://www.studio55.fi/irtiarjesta/artikkeli.shtml/1624820/ufotutkijan-hurja-vaite-suomeen-syntyi--vuotta-sitten-avaruusolennon-jalkelainen
Pohjois-Suomessa asuu humanoidi
27
1954
Vastaukset
- ebvbbrb
"Tekniikka perustui ruumiista irtautumisilmiöön, jota Vieira on tutkinut vuosikymmeniä. Kokeissa Vieira ja avaruusolento siirsivät tietoisuutensa toistensa kehoihin. Siten he pystyivät tarkastelemaan maailmaa toisenlaisten aistien kautta." Tota tuo obe;ee ilmiö on melkoisen mielenkiintoinen ajatus, se taas että yksi mölli voisi auttaa miljardeja oottipetteriyrjöjä, se on huhhaa ja höötä.
>>– Kuulemma hänen oli pitänyt valita sellainen ihmissikiö, jonka elinolosuhteet olivat samanlaiset kuin planeetalla, jossa avaruusolento itse aikaisemmin asui. Ilmaston piti olla viileä, maastossa paljon vesistöjä ja asukkailla tavallista suuremmat keuhkot.
- Jonne_98
LOL Se UFO-MIES on yks Simo meiän luokal! Se o iha vitu ufo jätkä ku se ei juo ES!!!! SIL PÄRISEE MUUTENKI!!!
- Jumalan valittu
Muuten oikein mutta se syntyi jo 1946 Keminmaalla.
Tässä valokuva todisteeksi:
http://www.vaalikone.fi/files/images/candidatephotos/keskusta/7_vayrynen-paavo/vaalimainos69.full.jpg - Andromaberdonni 95%
Kylläpäs te olette skeptisiä ja siis skenen ainoita skepoja.
Heh..edellä esille tulleet ilmaisuthan ovat vakiotavaraa sutturan foorumeilla silloin,kun joku luistaa riveistä ja samalla alkaa "todistelu" sillä rautanka-ja kanki-mallilla.
No,onneksi tämä ei ole sutturan foorumi joten voin itsekin sanoa sen,että koko juttu
on täyttä fuulaa. - Magn.eetti
Kryon kuulemma ennustanut tuon alunperin.
- entinen varaktori
Tuolta löytyy varsin paljon juttuja joissa Tapani Koivula on mukana. Oikein yllätyin.
http://www.studio55.fi/haku.shtml?gcsq=Tapani Koivula - ertywt5y
Kyseinen muukalaispoika on saatu kuvattua.
http://2.bp.blogspot.com/_uTpI7monJ94/TGdD4dAHnDI/AAAAAAAAAlI/rvgDaDsBjh8/s1600/yoda-ep3-hero-eng.jpg- 234234234234
Jep, tässä pojan isä.
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20070222162329/starwars/images/6/6d/Sidiousspar.jpg - fghfghfghfghfghfgh
234234234234 kirjoitti:
Jep, tässä pojan isä.
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20070222162329/starwars/images/6/6d/Sidiousspar.jpgtässä koko suku
http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2010/270/a/3/jedi_high_council_ep_iii_by_adlpictures-d2zlxtl.jpg - Seontosisiistiiii
Uuh!..siiis tosi siistii Nyy Eitsii kun Pohjois-Suomessa asuu humanoidi...Uuh!...nyt on sokka irtii,kun on näin siistii Nyy Eitsii..Uuh!
- Lemuriaani
Seontosisiistiiii kirjoitti:
Uuh!..siiis tosi siistii Nyy Eitsii kun Pohjois-Suomessa asuu humanoidi...Uuh!...nyt on sokka irtii,kun on näin siistii Nyy Eitsii..Uuh!
Hienoa että täällä on muitakin toveri NyyEitsiläisiä.
- Seontosisiistiiii
Lemuriaani kirjoitti:
Hienoa että täällä on muitakin toveri NyyEitsiläisiä.
Todellakin on siis tosi siistii,kun meitä toveri Nyy Eitsiläisii on siis ihan ihgun paljon..se on siis ihan Uuh!..siistii.
- Anakin.S
Me valon jedisoturit suojellaan häntä. Tiedetään missä hän on muttei kerrota kellekään.
- jokukuu
Lähellä mitä katastrofia?
Ainakin muistan, oliko 93, tai 1994 se Jagin Dokkari sarja "Ufos and paranormal phenomenas", niin siinnä toisessa jaksossa lopussa joku suomalaisnainen väitti, että ei tule kulumaan kymmentäkään vuotta, kun katastrofi tulee ajankohtaiseksi, mikäli nyt oikein muistan. No, nyt eletään 2016, ja ei vielä ole tappahtunu, vai alkoiko sillo 10 vuotta ton dokkarisarjan jälkeen aikoinaan pikkuhiljaa joku katastrofi tapahtumaketju joka päättyy maan akselin kallistumiseen lähivuosina?
Se nainenhan väitti jotensakin näin, että akselimme tulee vaihtamaan asentoa, jolloin tänne tulee paljon humanoideja evakuoimaan meitä täältä.- safgdrahtheathth
Ei ne mamut meitä mihinkään vie, päinvastoin lisää tulee tänne. Kohta Suomen rahat loppu. Se on se katastrofi. Yhteiskunta kaatuu.
- auto.Maagi-puolliks
oikeesti... sitä pitäis vaan katella... tai ampuu haulikollqa pari kertaa... - ja kattois taas, miten meni?
- Jagpöh
Ja pöh sanon minä ja jatkan,että emme ole lähellä katastrofia.
Syy siihen on hyvin yksinkertainen eli se,että Maan akselin kaltevuus on aina ollut 23,44 astetta,eikä se siitä tule muuttumaan.
Ei edes minkäänlainen katastrofiketju voi aiheuttaa sitä,että maan akselin kaltevuus tulisi muuttumaan.
Pelkkää hörhökuplassa elämistä on myös kuvitelmat siitä,että humanoidit saapuisivat pahan paikan tullessa evakuoimaan meidät.
Heh,olisihan siinä humanoideille puuhaa yllin kyllin ja vähän liikaakin koska heidän pitäisi evakuoida kaikki maapallon yli 7 miljardia ihmistä!
Eli siis hörhökuplassa ei kannata elää.
Toisaalta eräät ovat elävinään hörhökuplassa vai siitä syystä,että saavat medianäkyvyyttä ja sen myötä nyhtävät rahaa herkkäuskoisilta. - joöhu
Jagpöh kirjoitti:
Syy siihen on hyvin yksinkertainen eli se,että Maan akselin kaltevuus on aina ollut 23,44 astetta,eikä se siitä tule muuttumaan.
Ei edes minkäänlainen katastrofiketju voi aiheuttaa sitä,että maan akselin kaltevuus tulisi muuttumaan.
Pelkkää hörhökuplassa elämistä on myös kuvitelmat siitä,että humanoidit saapuisivat pahan paikan tullessa evakuoimaan meidät.
Heh,olisihan siinä humanoideille puuhaa yllin kyllin ja vähän liikaakin koska heidän pitäisi evakuoida kaikki maapallon yli 7 miljardia ihmistä!
Toisaalta eräät ovat elävinään hörhökuplassa vai siitä syystä,että saavat medianäkyvyyttä ja sen myötä nyhtävät rahaa herkkäuskoisilta.ei ne kaikkia esim. raamatun mukaan aio evakuoida, vaan jyvät akanoista.
- asfrgthrsjyduktjr
Jagpöh kirjoitti:
Toisaalta eräät ovat elävinään hörhökuplassa vai siitä syystä,että saavat medianäkyvyyttä ja sen myötä nyhtävät rahaa herkkäuskoisilta.Suomen talous on kyllä aika lähellä katastrofia...
- tosikarvaanen
Aloittaja valehtelee. EteläSuomessa asuu vielä isompi.
(ja naisten suosikki) - Indy-Anna
tiiä yhden suomalaisen tyypin, joka kävi ettimässä Brasilian takasamettistä ittelleen nuoremman beiben. Mun tietääkseni kumpikaan nähny ufoja, ees Youtuubbista o.o
Raportti End. ...on poikki jo? Tä.. .et saanu kuvaa? - normitähteläinen
No tossa väitteessä ei ollut mitään hurjaa, ehkä skeptikkojen näkökulmast kyllä?
- Alfons_Andro
Suomessa asuu kymmenittäin andromedalaisia humanoideja.
Sielut istutettiin lappalaisiin sikiöinin noin 15 vuotta sitten. - Unhoita
Hei, Olet oikeassa että on, ja lisäksi myös yksi neljävuotias poika. En voi kertoa enempää...
- Joulupukki3
Minua luullaan jostain syystä milloin menninkäiseksi ja milloin humanoidiksi. Totta on että olen hiukan erikoisen näköinen ja asun täällä selkosilla.
Olen kuitenkin aivan tavallinen suomalainen mies. - pihal
mä olen niin pihalla kaikesta täällä, että toisinaan uskon olevani jostain aivan muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974