Onko kokemuksia Oulun seudulla toimivasta Rakennuspalvelu Aholasta? Itselläni valitettavasti on, ja kehoitan välttämään kyseisen yrityksen kanssa asioimista. Ko. yrityksen nimissä minulle myyty artikkeli ei ollut myyjän kuvauksen mukainen ja valmiiksi rikki, ja tämä aiheutti minulle useiden satojen eurojen lisälaskun. Myyjäosapuoli oli asiasta tietoinen kaupantekohetkellä. Myyjäyrityksen edustaja on luvannut moneen kertaan hyvittää korjaussumman, sekä suullisesti että kirjallisesti, mutta korvausta ei ole parin kuukauden odottelun aikana useista tiedusteluista huolimatta näkynyt. Puhelimitse tiedusteltaessa asiaan luvataan palata "ihan heti kun pääsee koneelle", koskaan ei ole palattu. Mielestäni tämä kertoo jo hyvin paljon kyseisen yrityksen toimintamallista. Välttäkää tätä yritystä, alueella toimii paljon rehellisiäkin yrittäjiä!
Rakennuspalvelu Ahola
?Pettynyt?
1
1961
Vastaukset
- ??Pettynyt??
Kyse on Rakennus ja AsennusPalvelu Aholasta Ky:stä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883204Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3202809Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621242Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281031- 74990
- 79987
- 117960
- 72924