varokaa aa autokulma tattarisuolla

hulluenska1

huijariliike. eivät ota vastuuta mistään. jos romun saat korjaa itse.minulle eivät myydessä kertoneet että auto oli kolari auto. ja olivat paikanneet auton pohjan lasikuidulla. tattarisuon katsastus asema oli päästänyt sen läpi. ilmeisesti toimii yhteistyössä kyseisen autoliikkeen kanssa. meidän katsastusasemalla lasikuidut ja pakkelit naputettiin irti. ja kylmä totuus paljastui.ihan laho paska.

164

5563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isotpyörät

      Jos autosi on katsastettu ja sen katsastuksen jälkeen vaarallinen liikenteeseen tms on katsastusasema vastussa. Esimerkiksi: Katsastin omaan autooni isommat pyörät. Katsastus meni hienosti läpi ja kaikki kunnossa.
      Ajoin täydellä kuormalla pieneen töyssyyn ja takarenkaasta lähti pala.
      Vein auton rengasliikkeeseen ja siellä sanottiin, että ei näitä saisi tähän hyväksyä ollenkaan. Marssin katsastusasemalle (A-katsastus) siellä annettiin korvaushakemus eteen ja 2 viikkoa myöhemmin olivat korvanneet uudet oikean kokoiset renkaat ja ne olivat leimattu myös rekisteriotteeseen.

      Upeasti hoidettu ja kuuluu kuulemma heidän vastuuseen.

      • Univelka

        ... ja sitten heräsit märästä päiväunestasi ....


      • hulluenska1

        oho eli vien sitten auton katsastusaseman pihalle ja vaadin auton rahat tililleni. jippijaijjee


    • Tattarisuonhautasmaa

      No eikös maantieteellinen sijainti jo paljasta että romujahan tuolla seisoo...

      • hulluenska1

        joo kun en asu pääkaupunki seudulla,niin kävi näin.oikeassa ole


    • Hyvä ostopaikka

      Tattarisuolla myydään kakissa liikkeissä vaan laadukkaita uudenveroisia autoja. Huonokuntoiset myydään jobbareille muualle.
      Älä valita. Se auto on ihan kunnossa.

      • hulluenska1

        haha niinpä. joo no kun oli juuri katsastettu,luulin pohjan olevan kunnossa. muutenhan auto on ihan hyvä. katsastusaseman korjauskehotus toukokuussa. sevis tänään kun soitin sinne. oli pohja korjattava hitsaamalla. liikkeen hitsikone tai minne nyt sitten korjattavaksi lähettivätkin.oli ilmeisesti epäkunnossa. ja hakivat jostakin lasikuitumattoa .nyt se sitten onkin kiva korjata että saa ensin lasikuidut pois.eli joo hyvä ostospaikka


      • huono ostospaikka

        aa autokulman kirjoitus, hahahaaa.hyvin teette lasikuituhommia. tosin a-katsatus ei niitä hyväksy.no ei ne teidän viritykset vastaisuudessa mene läpi siellä tattarinsuon katsastusasemalla.trafi tutkii asiaa,,,,,


    • hulluenska1

      lisätäkseni vielä. toukokuussa katsastus asema oli hylännyt kyseisen auton ja pohja piti korjata hitsaamalla. ei lasikuidulla kuten liike oli sen korjauttanut.sain äsken asian tietooni soittamalla katsastusasemalle jossa se oli katsastettu. joten tämä on faktaa

    • Tattarisuo ok

      Älä valita ja hölise. Tattarisuolla myydään kakissa liikeissä vain kunnon laatu autoja. Jobbarien liikkeet ja niiden romut on muualla

      • hulluenska1

        tattarisuolla myy rikolliset.ainakin minun osaltani rikollista toimintaa.no poliisi käy asiaa selvittämässä. niin törkee huijaus kyseessä etten edes viitsi kuluttajasuojaa tähän sotkea.


      • huijarit aa

        senkin pelle. on se hienoa että liike itse yrittää täällä puolustautua. basti ja jokke. siellä on nyt se linkki jossa autoa kehutte. menää suohon,ai niin tehän olette jo


      • ex vanki

        linnakundit


      • paskasuo

        basti ja jokke,ettekö muuta keksi


    • Jobbari = rikollinen

      Jobbarilla ei ole koskaan liikettä, sillä jobbari on aina pimeää kauppaa tekevä yksityishenkilö. Koska jobbari jättää autojen myyntivoittojen verot maksamatta, hän syyllistyy veropetoksiin, eli hän on rikollinen.

      Nettiauto:
      "Vähiten ostoturvaa tarjoavat valheellisesti tavallisina yksityisinä myyjinä esiintyvät myyjät eli JOBBARIT. Jobbarille on tyypillistä, että hän ei suostu maksamaan ilmoittelusta mitään, ei maksa myyntivoiton veroa, eikä takuulla suostu minkäänlaisiin jälkivaatimuksiin saatuaan rahat myymästään autosta."

      • hulluenska1

        no aa autokulma jopa jobbareita pahempi.niin törkeä petos ainakin minun kohdallani.jos katsastuksessa heidät on määrätty korjaamaan pohja hitsaamalla,niin mitä se lasikuitumatto tekee ruostepaikkojen päällä. pysykää poissa sieltä ellette halua samaa kohtelua.


      • autoapina
        hulluenska1 kirjoitti:

        no aa autokulma jopa jobbareita pahempi.niin törkeä petos ainakin minun kohdallani.jos katsastuksessa heidät on määrätty korjaamaan pohja hitsaamalla,niin mitä se lasikuitumatto tekee ruostepaikkojen päällä. pysykää poissa sieltä ellette halua samaa kohtelua.

        Miten konttori oli sitten hyväksynyt jälkitarkastuksessa tuollaisen kuitukorjauksen? Mitä sieltä sanottiin?
        Tee rikosilmoitus (tosin tuskin poliisia kiinnostaa mikään tuollainen asia).


      • kunnian loukkaus

        No niin. Tuo nettiauton tekstikin todistaa että Tattarisuon liikkeet ei ole jobbareita. Tuo hulluenska1 haukkuu ja mollaa rehellisiä liikkeitä. Tuohan on kunnian loukkaus aa autokulmaa ja muita sen alueen rehellisiä kunnon autoliikkeitä kohtaan.


      • hulluenska1
        kunnian loukkaus kirjoitti:

        No niin. Tuo nettiauton tekstikin todistaa että Tattarisuon liikkeet ei ole jobbareita. Tuo hulluenska1 haukkuu ja mollaa rehellisiä liikkeitä. Tuohan on kunnian loukkaus aa autokulmaa ja muita sen alueen rehellisiä kunnon autoliikkeitä kohtaan.

        taidat olla siellä töissä. soita minulle pelkuri.ja tulkoon huijairiliike vaan syyttelee kunnian loukkauksesta.saavat lasikuitupaskan vaan pihalleen.ja jobbareiksi en ole heitä väittänytkään vaan huijareiksi.


      • hulluenska1
        autoapina kirjoitti:

        Miten konttori oli sitten hyväksynyt jälkitarkastuksessa tuollaisen kuitukorjauksen? Mitä sieltä sanottiin?
        Tee rikosilmoitus (tosin tuskin poliisia kiinnostaa mikään tuollainen asia).

        soitin konttorin esimiehelle,tutkii asiaa kunhan katsastusmies tullut lomilta. hän kertoi auliisti katsastushistorian. toukokuussa ei ollut mennyt läpi ruostevaurioiden takia.ja liike määrätty korjaamaan hitsaamalla. sanoin hänelle että miten ihmeessä auto oli päässyt läpi kun sokeakin olis nähnyt ne lasikuituräpellykset. ei ollut edes massalla piilotettu.. no ei tämä tähän jää.tuttu rikospoliisi lupas auttaa asiassa.


      • huijareiden esi isä
        kunnian loukkaus kirjoitti:

        No niin. Tuo nettiauton tekstikin todistaa että Tattarisuon liikkeet ei ole jobbareita. Tuo hulluenska1 haukkuu ja mollaa rehellisiä liikkeitä. Tuohan on kunnian loukkaus aa autokulmaa ja muita sen alueen rehellisiä kunnon autoliikkeitä kohtaan.

        te ette edes tiedä siitä mitään.huijariliikee. varokaa


      • bastin persepano
        kunnian loukkaus kirjoitti:

        No niin. Tuo nettiauton tekstikin todistaa että Tattarisuon liikkeet ei ole jobbareita. Tuo hulluenska1 haukkuu ja mollaa rehellisiä liikkeitä. Tuohan on kunnian loukkaus aa autokulmaa ja muita sen alueen rehellisiä kunnon autoliikkeitä kohtaan.

        haha basti ja jokke, huijareilla ei ole kunniaa mitä kukaan voisi loukata


    • Typerys.

      Kuka ostaa auton Tattarisuolta? Eikö se ole autojen loppusijoituspaikka?

      • hulluenska1

        kaikki ihmiset eivät asu helsingissä eikä siinä ympäristössä. joten nyt me muuallakin asuvat typerykset ollaan pikkasen viisaampia. ja toivottavasti tämä leviää helsinkiä laajemmalle. tosin on tää sama muutamassa muussakin netti palstassa.


    • itkuvirsiämmä

      Ja kauhian itkun aiheuttaneen romun hintaluokka oli 100 vai 159e?
      Yhyyy nyyh!

      • hulluenska1

        7000e ihmettelen vaan tulisiko sinustakin itkuvirsiämmä,jos olisit autoliikkeestä ostanut juuri katsastetun auton.ja kun itse sen viet katsastukseen auto hylätään lasikuitupaikkauksien takia. oletkos kyseisessä liikkeessä töissä. tiedätte mistä kirjoitan.joten soita pelkuri minulle.


      • hui!
        hulluenska1 kirjoitti:

        7000e ihmettelen vaan tulisiko sinustakin itkuvirsiämmä,jos olisit autoliikkeestä ostanut juuri katsastetun auton.ja kun itse sen viet katsastukseen auto hylätään lasikuitupaikkauksien takia. oletkos kyseisessä liikkeessä töissä. tiedätte mistä kirjoitan.joten soita pelkuri minulle.

        Kamalaa nyt pelottaa hah hah haa.


      • hulluenska1
        hui! kirjoitti:

        Kamalaa nyt pelottaa hah hah haa.

        pelle


      • aa autokulman pellet

        jaa aa autokulma, ei osaa muuta kuin kehua liikettään täällä. basti ja jokke. olisitte vaan ottaneet lusikan kauniisti käteen ja hyvittäneet petoksenne,,, teitä saakin ihan rehellisesti haukkua huijareiksi.


    • Kamux sucks

      Ja nyt ostit samankaltasesta puljusta koslan. Luulet sä ett Kamux ottaa vastuuta
      mistään jos romun saat....sitä saa mitä tilaa

      • hulluenska1

        no ei ollut ainakaan ruostetta lasikuidulla peitelty,niinkuin aa autokulman huijarit tekee.rehellisesti oli ruosteet näkyvissä ja auton historia tiedossa .ja törkeempää huijariliiketta kuin aa autokulma ei varmaan löydy koko suomesta.liike on tietoisesti korjannut auton lasikuidulla,vaikka määräys oli korjattava hitsaamalla. asia tutkinnassa.


      • heritagespringer
        hulluenska1 kirjoitti:

        no ei ollut ainakaan ruostetta lasikuidulla peitelty,niinkuin aa autokulman huijarit tekee.rehellisesti oli ruosteet näkyvissä ja auton historia tiedossa .ja törkeempää huijariliiketta kuin aa autokulma ei varmaan löydy koko suomesta.liike on tietoisesti korjannut auton lasikuidulla,vaikka määräys oli korjattava hitsaamalla. asia tutkinnassa.

        tuollainen puljuhan pitäisi laittaa kiinni


      • joskus huijattu
        heritagespringer kirjoitti:

        tuollainen puljuhan pitäisi laittaa kiinni

        ei ole totta.luulisi että kyseinen touhu jo loppunut.parikymmentä vuotta sitten tämmöisiin huijareihin törmäsi tiuhaan. mutta vielä nytkin.sinun kannattaa tehdä asiasta rikosilmoitus.


      • eli pysykää poissa

        eli samankaltainen pulju kuin teillä. hyvä kun tunnustit basti,jokke


      • wettix
        eli pysykää poissa kirjoitti:

        eli samankaltainen pulju kuin teillä. hyvä kun tunnustit basti,jokke

        Missä on rehellisiä autokauppiaita


    • Hyvä ostopaikka

      Ihme valittaja tuo hulluenska. Nimimerkki kertoo kyllä kaverista kaiken.
      Älä valita. Se auto on ihan kunnossa. Tuossa on kunnianloukkausjuttu kohta kasassa rehellistä yrittäjää kun tuollalailla mollaat.

      Tattarisuolla myydään kaikissa liikkeissä vaan laadukkaita uudenveroisia autoja. Niin myös aa autokulmassa.

      • hulluenska1

        hahahaaaaaaa senkun laitat asian vireille. sinä rehellinen yrittäjä paikkasit auton lasikuidulla vastoin katsastusaseman määräystä.teidän liikkeen asiat jo menossa eteenpäin kuten katsastus aseman. trafi tutkii auton .te joutaisitte linnaan. niin törkeä petos teidän kohdallanne.niin ja miksi ette ole ottaneet yhteuttä korjataksenne huijauksenne.hyvä että ihmiset saavat teidän toiminnastanne tiedon.


      • heritagespringer
        hulluenska1 kirjoitti:

        hahahaaaaaaa senkun laitat asian vireille. sinä rehellinen yrittäjä paikkasit auton lasikuidulla vastoin katsastusaseman määräystä.teidän liikkeen asiat jo menossa eteenpäin kuten katsastus aseman. trafi tutkii auton .te joutaisitte linnaan. niin törkeä petos teidän kohdallanne.niin ja miksi ette ole ottaneet yhteuttä korjataksenne huijauksenne.hyvä että ihmiset saavat teidän toiminnastanne tiedon.

        hienoa että olet pyytänyt trafia autoasi tarkastamaan. täällä hesan ympäristössä,näitä huijari liikkeitä riittää.


      • hanuriperse aa autol
        heritagespringer kirjoitti:

        hienoa että olet pyytänyt trafia autoasi tarkastamaan. täällä hesan ympäristössä,näitä huijari liikkeitä riittää.

        voisivat kaupata hanureita,autojen sijaan


      • tattispala on 1.
        hanuriperse aa autol kirjoitti:

        voisivat kaupata hanureita,autojen sijaan

        Tattis on erittäin tunnettu alue nimenomaan hyvälaatuisista autoistaan ja huipputuotteistaan. Myyjät ovat erittäin arvostettuja henkilöitä suomen autopiireissä.


      • cadillac avo
        tattispala on 1. kirjoitti:

        Tattis on erittäin tunnettu alue nimenomaan hyvälaatuisista autoistaan ja huipputuotteistaan. Myyjät ovat erittäin arvostettuja henkilöitä suomen autopiireissä.

        kiitokset varoituksesta,olin ajatellut hakea avo cäccylän kyseisestä liikkeestä.haenkin toisen yksilön muualta. kiitti sulle


      • hulluenska1
        tattispala on 1. kirjoitti:

        Tattis on erittäin tunnettu alue nimenomaan hyvälaatuisista autoistaan ja huipputuotteistaan. Myyjät ovat erittäin arvostettuja henkilöitä suomen autopiireissä.

        tattispala hahahaaaaaa. on se hienoa että te liikkeen myyjät itse hehkuttelette täällä.tosiasiahan on se etten itsekkään täällä olisi jos olisitte rehellisiä autokauppiaita. siksi on hyvä että ihmiset saavat teidän rehellisestä toiminnastanne tietoa. kun kerran harrastatte lasikuitupaikkauksia niin katsastusmieskin ihmetteli miksi kuidulla korjasitte. olisi ollut niin helppoa hitsata pellin palat.jja tässä teille vinkki kun kumminkin teette näitä vilunki korjauksia;;;;;;;;;;;;;;;;ottakaa peltiä ja laittakaa sikafleksillä kiinni,sen päälle paksua massaa.ainakin katsastusmiehen vasara kolahtaa peltiin.nyt katsastus mies sotki koko työ pisteensä lasikuitumuruihin.minulla on katsastusmies todistajana.myöskin tattarinsuonkatsastus aseman lausunto.merkintä löytyy toukokuulta. pohja korjattava hitsaamalla.ja auto ollut koko ajan teillä. eli te olette tietoisesti pohjan kuiduttaneet lasikuidulla.


      • tatta ri
        hulluenska1 kirjoitti:

        tattispala hahahaaaaaa. on se hienoa että te liikkeen myyjät itse hehkuttelette täällä.tosiasiahan on se etten itsekkään täällä olisi jos olisitte rehellisiä autokauppiaita. siksi on hyvä että ihmiset saavat teidän rehellisestä toiminnastanne tietoa. kun kerran harrastatte lasikuitupaikkauksia niin katsastusmieskin ihmetteli miksi kuidulla korjasitte. olisi ollut niin helppoa hitsata pellin palat.jja tässä teille vinkki kun kumminkin teette näitä vilunki korjauksia;;;;;;;;;;;;;;;;ottakaa peltiä ja laittakaa sikafleksillä kiinni,sen päälle paksua massaa.ainakin katsastusmiehen vasara kolahtaa peltiin.nyt katsastus mies sotki koko työ pisteensä lasikuitumuruihin.minulla on katsastusmies todistajana.myöskin tattarinsuonkatsastus aseman lausunto.merkintä löytyy toukokuulta. pohja korjattava hitsaamalla.ja auto ollut koko ajan teillä. eli te olette tietoisesti pohjan kuiduttaneet lasikuidulla.

        Ei meillä ole ollut mitään autoa


      • hulluenska1
        tatta ri kirjoitti:

        Ei meillä ole ollut mitään autoa

        kyllä varmaan on teillä kin ollut ainakin yksi auto minkä mä ostin teiltä. olen ostanut sieltä joka firmasta yhden auton ja kaikki on ollut ihan romuja mitä teillä on myynnissä kaikilla. nyt valitan trafiin ja joka paikkaan ja kaupungille ja haluan että kaikki firmat loppuu tattarisuolta. kun se on minun hyvä ulkoilualue siinä jakomäen vieressä mutta kun nuo firmat on siinä niin aina pakko mennä ostamaan joku kiva auto sieltä kun on sossusta saanut vähän rahaa. se on väärin että mun kaikki rahat menee niihin teidän autoromuihin. autokulma ja muut lasikuitufirmat pois tattarisuolta


      • hulluenska1
        hulluenska1 kirjoitti:

        kyllä varmaan on teillä kin ollut ainakin yksi auto minkä mä ostin teiltä. olen ostanut sieltä joka firmasta yhden auton ja kaikki on ollut ihan romuja mitä teillä on myynnissä kaikilla. nyt valitan trafiin ja joka paikkaan ja kaupungille ja haluan että kaikki firmat loppuu tattarisuolta. kun se on minun hyvä ulkoilualue siinä jakomäen vieressä mutta kun nuo firmat on siinä niin aina pakko mennä ostamaan joku kiva auto sieltä kun on sossusta saanut vähän rahaa. se on väärin että mun kaikki rahat menee niihin teidän autoromuihin. autokulma ja muut lasikuitufirmat pois tattarisuolta

        jaahas joku kirjoitti tämän viimeisen minun nimi merkillä. haha mutta ihan hyvin kirjoitettu


      • hulluenska1
        tatta ri kirjoitti:

        Ei meillä ole ollut mitään autoa

        tattari haista paska


      • fiksaa autosi
        hulluenska1 kirjoitti:

        tattari haista paska

        tattarinsuon aa-autokulma myy vain ja ainoastaan raatoja.kun et saa romuasi muihin autofirmoihin ,niin he ottavat sen vastaan käypään kilohintaan. sitten ulkomaalaiset fixsaavat sen ja myyvät sinulle hulluenska1 kalliilla. täysin huijari autoliike.


      • hulluenska1
        hulluenska1 kirjoitti:

        jaahas joku kirjoitti tämän viimeisen minun nimi merkillä. haha mutta ihan hyvin kirjoitettu

        kuka paskianen kirjoittaa mun nimi merkillä. mä oon aito hulluenska1. ole sä vaikka pöpireino2 jos haluut mutta mä oon hulluenska1.
        ja tattarisuon autokaupat ja aa autokulma on täys paska


      • pöpireino 2
        hulluenska1 kirjoitti:

        kuka paskianen kirjoittaa mun nimi merkillä. mä oon aito hulluenska1. ole sä vaikka pöpireino2 jos haluut mutta mä oon hulluenska1.
        ja tattarisuon autokaupat ja aa autokulma on täys paska

        no kun kerran noin kirjoittelet niin ole vaan hulluenska ykkönen.kyllä se mulle sopii


      • Hyvä ostopaikka
        fiksaa autosi kirjoitti:

        tattarinsuon aa-autokulma myy vain ja ainoastaan raatoja.kun et saa romuasi muihin autofirmoihin ,niin he ottavat sen vastaan käypään kilohintaan. sitten ulkomaalaiset fixsaavat sen ja myyvät sinulle hulluenska1 kalliilla. täysin huijari autoliike.

        Tattarisuolla myydään kaikissa liikkeissä vaan laadukkaita uudenveroisia autoja. Niin myös aa autokulmassa.


      • pellet suossa

        te basti ja jokke. ette edes tiedä mitä rehellisyys tarkoittaa


      • käyrään takas
        tattispala on 1. kirjoitti:

        Tattis on erittäin tunnettu alue nimenomaan hyvälaatuisista autoistaan ja huipputuotteistaan. Myyjät ovat erittäin arvostettuja henkilöitä suomen autopiireissä.

        täysiä runkkareita he ovat


    • hulluenska1

      asiat menee eteenpäin ihan kohta trafi tutkiia auto liikkeen jutut ja miten se on petukttanut asiakasta. minulle tuo romun kanssa tappelminen riittää en halunnut ostaa romua vaan hyvän auton täydessä kunnossa niin ne aa autokulmassa sanoi kun ostin sieltä. nyt suunnittelen että vien tuon aa autokulman myymän paska auton romutettavaksi ja ostan itselle toisen auton jostain paremmasta liikkeestä. minulle riittää tuo huijariliikkeen kanssa tappelu ja lasikuitukorjausten ihmettely. ..............
      sinne jää se auto kepeät mullat vaan RPI

    • taitaa olla

      "hullu enskan "vito myytävänä nettiautossa ja kehuu hyväksi!.

      • hullu enska

        ei muuten ole myytävänä. hommaa silmälasit jokke tai basti. otin pois myynnistä kun paljastui minkä paskan minulle myitte.minä en sitä pommia välitä eteenpäin. ensin trafin kaverit tutkivat sen. ja a-katsastusmiehen lausunto jo kotona. kyllä tämä asia etenee kun ette muuten vastuuta ottaneet,vitun huijarit


      • tuliko ostettua
        hullu enska kirjoitti:

        ei muuten ole myytävänä. hommaa silmälasit jokke tai basti. otin pois myynnistä kun paljastui minkä paskan minulle myitte.minä en sitä pommia välitä eteenpäin. ensin trafin kaverit tutkivat sen. ja a-katsastusmiehen lausunto jo kotona. kyllä tämä asia etenee kun ette muuten vastuuta ottaneet,vitun huijarit

        PITKÄS kun noin harmittaa taidat olla "JOBBARI".


      • jokke, basti

        jokke tai basti puhuu täyttä paskaa


      • peräkammarin poitsu
        tuliko ostettua kirjoitti:

        PITKÄS kun noin harmittaa taidat olla "JOBBARI".

        sä olet itse jobbari huijari


      • kuiduttaja pellet

        hahahaaaaaa se olikin hyvä ennenkuin yritin katsastaa. rehellisenä otin pois myynnistä. ensi viikolla trafi tutkii teidän lasikuitutyöt. tosin olis pitänyt ottaa vielä joku venefirmakin


      • basti and jokke

        haha senkin huijari. tämä todistaa että luet tätä palstaa itse basti tai jokke.olette oikeita kusetusammattilaisia.tämän on jo lukenut yli neljä sataa ihmistä. toivottavasti he ymmärtävät pysyä poissa teidää kulmilta. olisitte vaan korvanneet kusetuksenne.minulla siitä todisteita.onko teillä päinvastaisia. muuta kuin nuo teidän omat kirjoituksenne. missä kehutte liikettänne.no kun taas vaihdatte liikkeen nimeä niin homma jatkuu,


      • ei basti ei jokekaan
        basti and jokke kirjoitti:

        haha senkin huijari. tämä todistaa että luet tätä palstaa itse basti tai jokke.olette oikeita kusetusammattilaisia.tämän on jo lukenut yli neljä sataa ihmistä. toivottavasti he ymmärtävät pysyä poissa teidää kulmilta. olisitte vaan korvanneet kusetuksenne.minulla siitä todisteita.onko teillä päinvastaisia. muuta kuin nuo teidän omat kirjoituksenne. missä kehutte liikettänne.no kun taas vaihdatte liikkeen nimeä niin homma jatkuu,

        Pena hvä.
        Oletko tietoinen myös siitä, että myyjäliikkeellä on tarkat yhteystiedot sosiaaliturvatunnuksineen myös sinusta?
        Näillä herjoilla joita levittelet, voidaan sinua syyttää solvauksesta kyseisiä autoliikkeen omistajia kohtaan, jotka fiksusti olet oikein nimeltä maininnutkin.

        Autoliikkeen kunniaa ei voi lain mukaan herjata, mutta kun nimeltä mainitset omistajat, siitä voivat halutessaan herjaussyytteet nostaa.
        ...tai kun osoitteesi tietävät, voi tulla "asiamies" kylään ja siinä ei lakipykäliä kysellä, kun tilit tasataan.

        Pikkuisen kannattaisi miettiä, mitä kirjoittelee.


      • kyllä basti ja jokke
        ei basti ei jokekaan kirjoitti:

        Pena hvä.
        Oletko tietoinen myös siitä, että myyjäliikkeellä on tarkat yhteystiedot sosiaaliturvatunnuksineen myös sinusta?
        Näillä herjoilla joita levittelet, voidaan sinua syyttää solvauksesta kyseisiä autoliikkeen omistajia kohtaan, jotka fiksusti olet oikein nimeltä maininnutkin.

        Autoliikkeen kunniaa ei voi lain mukaan herjata, mutta kun nimeltä mainitset omistajat, siitä voivat halutessaan herjaussyytteet nostaa.
        ...tai kun osoitteesi tietävät, voi tulla "asiamies" kylään ja siinä ei lakipykäliä kysellä, kun tilit tasataan.

        Pikkuisen kannattaisi miettiä, mitä kirjoittelee.

        terve tuloa vaan meille. ja tehän olisitte voineet hoitaa asianne kunnolla. katsastusmieskin ihmetteli kun sen pohjan olisi korjannut helposti hitsaamalla.ja on niitä pahoja asiamiehiä ennenkin nähty. heidän takia lusittukin,kun turpaan saadessa mennään virkavallalle itkemään.TULETTEKO JO HUOMENNA;MINULLE IHAN SAMA: on tietenkin hyvä että teidän toiminta saadaan yleiseen tietoon.


      • penaalipena
        ei basti ei jokekaan kirjoitti:

        Pena hvä.
        Oletko tietoinen myös siitä, että myyjäliikkeellä on tarkat yhteystiedot sosiaaliturvatunnuksineen myös sinusta?
        Näillä herjoilla joita levittelet, voidaan sinua syyttää solvauksesta kyseisiä autoliikkeen omistajia kohtaan, jotka fiksusti olet oikein nimeltä maininnutkin.

        Autoliikkeen kunniaa ei voi lain mukaan herjata, mutta kun nimeltä mainitset omistajat, siitä voivat halutessaan herjaussyytteet nostaa.
        ...tai kun osoitteesi tietävät, voi tulla "asiamies" kylään ja siinä ei lakipykäliä kysellä, kun tilit tasataan.

        Pikkuisen kannattaisi miettiä, mitä kirjoittelee.

        niin teillä on jopa puhelin numeroni että olisitte voineet soittaa.kertoo teistä basti ja jokke oikein paljon.olisitte voineet korjata munauksenne ja asia olisi ollut kunnossa. minulla on todisteita ja todistajia toisin kuin teillä.ette ole myöskään kertoneet miksi paikkasitte auton pohjan lasikuidulla.katsastusasemalla kerrottiin auliisti kun yrititte autoa katsasta toukokuussa. auto korjattava hitsaamalla.kyllä te olette tässä herjaus asiassa heikoilla jäillä.mennään vaan oikeuteen,kyllä se minulle sopii. ja se toinenkin vaihto ehto käy.minulla on oikeus kertoa toimistanne kun ette korjanneet virhettä.


      • Terkkuja vaan sulle
        penaalipena kirjoitti:

        niin teillä on jopa puhelin numeroni että olisitte voineet soittaa.kertoo teistä basti ja jokke oikein paljon.olisitte voineet korjata munauksenne ja asia olisi ollut kunnossa. minulla on todisteita ja todistajia toisin kuin teillä.ette ole myöskään kertoneet miksi paikkasitte auton pohjan lasikuidulla.katsastusasemalla kerrottiin auliisti kun yrititte autoa katsasta toukokuussa. auto korjattava hitsaamalla.kyllä te olette tässä herjaus asiassa heikoilla jäillä.mennään vaan oikeuteen,kyllä se minulle sopii. ja se toinenkin vaihto ehto käy.minulla on oikeus kertoa toimistanne kun ette korjanneet virhettä.

        Älä nyt mollaa eio me mitään autoa olla sulle myyty. Tuo on ihan perätöntä väitettä. Yrität vaan kusettaa.


      • terkkuja takas
        Terkkuja vaan sulle kirjoitti:

        Älä nyt mollaa eio me mitään autoa olla sulle myyty. Tuo on ihan perätöntä väitettä. Yrität vaan kusettaa.

        juuri näin kävi kun soitin teille. kukaan ei ole myynyt autoa minulle.minulla teidän liikkeen kuitti tässä nenän edessä.kaveri joka oli mukana sitä paskaa ostamassa todistaa. myyjinä basti ja jokke.laitanko tähän linkin. löytyy nettiauton myydyistä.jos joku kusettaa niin te sen homman osaatte.


      • Terkkuja vaan taas
        terkkuja takas kirjoitti:

        juuri näin kävi kun soitin teille. kukaan ei ole myynyt autoa minulle.minulla teidän liikkeen kuitti tässä nenän edessä.kaveri joka oli mukana sitä paskaa ostamassa todistaa. myyjinä basti ja jokke.laitanko tähän linkin. löytyy nettiauton myydyistä.jos joku kusettaa niin te sen homman osaatte.

        Laita vaan linkki tai vaikka sata linkkiä jos sulla mitään sellasta edes on. Uhittelet vaan ja puhut paskaa koko ajan. Ei me mitään autoa olla sulle myyty. Lopeta tuo kusettaminen


      • siinä sulle runkkari

      • basti ja kusettaja
        Terkkuja vaan taas kirjoitti:

        Laita vaan linkki tai vaikka sata linkkiä jos sulla mitään sellasta edes on. Uhittelet vaan ja puhut paskaa koko ajan. Ei me mitään autoa olla sulle myyty. Lopeta tuo kusettaminen

        kuten linkistä näkyy kehut autoa huippu hyväksi,vitun pelle


      • Terkkuja sulle taas
        siinä sulle runkkari kirjoitti:

        http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/vito/5002819 siinä bastin ja jokken tekemä lasikuitu paska.

        No niin ei tuo ole mieltä. Sanoinhan mää että ei me olla sulle mitään autoa myyty. Me ollaan kenkäkauppiaita.


      • terveiset takas
        Terkkuja sulle taas kirjoitti:

        No niin ei tuo ole mieltä. Sanoinhan mää että ei me olla sulle mitään autoa myyty. Me ollaan kenkäkauppiaita.

        basti ja jokke myykää vaikka hevosia,ihan sama. linkistä näkyy kuinka autoa kehutaan ja liikettäkin.runkkareita ja vastuun pakoilioita olette, menkää vittuun tai upottakaa itsenne tattarisuohon ,vitun pellet


      • mänkee jo
        Terkkuja sulle taas kirjoitti:

        No niin ei tuo ole mieltä. Sanoinhan mää että ei me olla sulle mitään autoa myyty. Me ollaan kenkäkauppiaita.

        suohon menkää pellet


      • terkut ja hyvästit
        terveiset takas kirjoitti:

        basti ja jokke myykää vaikka hevosia,ihan sama. linkistä näkyy kuinka autoa kehutaan ja liikettäkin.runkkareita ja vastuun pakoilioita olette, menkää vittuun tai upottakaa itsenne tattarisuohon ,vitun pellet

        Turha sun on väittää että olet ostanut meiltä mitään autoa. Ihan sama mikä linkki sulla muka jossakin on. Paskaa puhut. Me myydään vaan kenkiä Mikkelissä eikä mitään laatuautoja.


      • käyrä odottaa

      • Hullu on
        käyrä odottaa kirjoitti:

        kehuvat vielä hyväksi. vitun pellet

        Painu suohon hulluenska. Et ole edes ostanut mitään autoa. Mollaat vaan toisia!


      • haistakkee pa
        Hullu on kirjoitti:

        Painu suohon hulluenska. Et ole edes ostanut mitään autoa. Mollaat vaan toisia!

        voitte yrittää pistää minut suohon basti ja jokke. te olette jo siellä tattarinsuon aa -autokulman suossa


    • paska aa alkoholikul

      AA-AUTOKULMA TÄYSIN PASKA LIIKE

      • lahopaska aa autokul

        samaa mieltä kyseisestä liikkeestä


    • jokke/basisti

      mä ole andy mulla aina kolkyt donaa fikkarissa. ma lähte tattrinsuolle ziigaa mulle uusi pirssi. ma ole autoa vaile.mut tuleeko jokke tai basti mulle aja birssi tai bändi basisti.te sitte älkä huijata minua. ei mitä mätä keikka pirssi

    • mätäpaska

      mätäpaskamätäpaska . sellainen käsitys minulla siitä liikkeestä

    • Analysoija.

      Aloitusviestin alakoulumainen kirjoitustyyli ja koko ajan samoina toistuvat kirjoitusvirheet paljastavat, että hullu-enska on itse kirjoittanut noin 40 tämän "keskustelun" 50 viestistä.

      • pelletoimintaa

        joo basti tai jokke ja te aa autokulmalaiset olettekin kirjoittaneet loput


      • suojussi ja kuokka
        pelletoimintaa kirjoitti:

        joo basti tai jokke ja te aa autokulmalaiset olettekin kirjoittaneet loput

        mäne suohon,mäne tattarisuohon. ota suosta auto,aa autokulma suo autosta timmin tekköö, tervveissii persieestä.


      • hulluenska1

        haista sinä paska anaysoija et osaa mitään ja valehtelet. itse kirjoitin kaikki ne jutut joissa on mun nimimerkki paitsi tuo yksi jonka joku muu kirjoitti mun nimellä, nuo jobbarit tuossa yrittää puolustella kun paskan myivät


      • kohta kohta

        te pellet loput,no kohta tulee noottia viranomaisilta


    • Tod. tyytyväinen

      Olen joka kerta saanut Tattarisuon automyymälöistä erinomaisen kulkupelin. Olen ostanut uuden joka toinen vuosi ja kaikki ovat olleet automaailman timantteja.

      • kuspäät

        basti ja jokke ei osta sieltä mitään. heidän pyrkimys on vain ja aioastaan ihmisten kusettaminen.


      • bastin niksit

        niksipirkka; jos autossasi on niin iso reikä, ettet saa pakkelia reijässä pysymään tee näin.ota k-kauppojen mainos lehti. tunge se reikään tiukasti ja paklaa reikä umpeen.sitten hiontaa ja maali päälle. takuulla kestää seuraavaan vesisateeseen saakka.


      • kusetusonlahja
        bastin niksit kirjoitti:

        niksipirkka; jos autossasi on niin iso reikä, ettet saa pakkelia reijässä pysymään tee näin.ota k-kauppojen mainos lehti. tunge se reikään tiukasti ja paklaa reikä umpeen.sitten hiontaa ja maali päälle. takuulla kestää seuraavaan vesisateeseen saakka.

        hei mäkin paikkaan noin. kiitokset niksistä


      • nyt sossuun

        mäkin haen sossut fyrkkaa


    • ei helvata

      voi vitun tonttu. ostitko oikeasti tattarinsuolta auton.siellä ei ole rehellistä autokauppaa ollut ikinä.

    • hulluenska1

      onko muilla kokemuksia kyseisestä liikkeestä.

    • hulluenska1

      Tulinkin järkiini ja osti myös vaimolle hienon kulkupelin samaisesta putiikista. Autossa on tosin outo hartsin haisu, mutta kulkee tykisti. Ehtii akkakin kaljakauppaan rivakasti.

      • TAIDATTE OLLA

        Kotona kovassa komennossa kirjoittelu loppuu klo:17,00 ja viikonloppuisin ei ollenkaan mistähän se kertoo!!!!.


      • kerro Enska
        TAIDATTE OLLA kirjoitti:

        Kotona kovassa komennossa kirjoittelu loppuu klo:17,00 ja viikonloppuisin ei ollenkaan mistähän se kertoo!!!!.

        Tai sitten illat ja viikonloput menee hullenskalla ryypätessä? Näinkö on?


      • terv basti

        kunnes käyt autoasi katsastamassa. sitten vaimosi hakee kaljat munamankelilla


      • enska kertoo
        kerro Enska kirjoitti:

        Tai sitten illat ja viikonloput menee hullenskalla ryypätessä? Näinkö on?

        pakko juoda vitutukseen kun on aa autokulman romu pihalla.eli oikeassa olet.lasikuidun poistoa, että saan pohjan hitsattua.skooooool på alla finnar


      • kertoo siitä
        TAIDATTE OLLA kirjoitti:

        Kotona kovassa komennossa kirjoittelu loppuu klo:17,00 ja viikonloppuisin ei ollenkaan mistähän se kertoo!!!!.

        kertoo siitä että pitää olla välillä auton alla,poistamassa laittamaasi lasikuitua basti.tosin sittenhän tämä romu palaisi ja loput voisin tuoda liikkeenne pihalle


      • perus suomalainen
        enska kertoo kirjoitti:

        pakko juoda vitutukseen kun on aa autokulman romu pihalla.eli oikeassa olet.lasikuidun poistoa, että saan pohjan hitsattua.skooooool på alla finnar

        Miksi finneille pitää skoolata? Ei ne niin kivoja ole.


    • Nyt kandee kuiduttaa

      Lasikuidun pörssihinnat on lähtenyt nousuun. Nyt kannattaa vetää pohjat kontikseen ennen hintojen nousua!

      • tattar

        tattarinsuolla alan ammattilaiset


      • tattar okh pottar
        tattar kirjoitti:

        tattarinsuolla alan ammattilaiset

        Älkää haukkuko alan ammattilaisia. Ne on niin rautaisia laatuautojen kauppiaita että ei ole tosikaan.


      • antonio anulus
        tattar okh pottar kirjoitti:

        Älkää haukkuko alan ammattilaisia. Ne on niin rautaisia laatuautojen kauppiaita että ei ole tosikaan.

        käyrän työsiirtolasta oppinsa saaneet myyjät aa autokulmas.basti ja jokke


      • Suora odottaa
        antonio anulus kirjoitti:

        käyrän työsiirtolasta oppinsa saaneet myyjät aa autokulmas.basti ja jokke

        Tuolla tavalla kun mollaat visattomia rehellisäihmisiä niin sulla on suora tosi lähellä. Suoira haaste kunnian loukkauksesta nimittäin. Pidä varasi mitä loruja ja solvauksia kirjoitat.


      • odotan suoraa
        Suora odottaa kirjoitti:

        Tuolla tavalla kun mollaat visattomia rehellisäihmisiä niin sulla on suora tosi lähellä. Suoira haaste kunnian loukkauksesta nimittäin. Pidä varasi mitä loruja ja solvauksia kirjoitat.

        haista sinä paska.teillä ei ole kunniaa,mitä kukaan voisi loukata, basti ja jokke.ette ole viattomia ettekä rehellisiä. eli mistähän te saatte sen kunnian loukkauksen kasaan.minä puhun totta ja auto oli mätä paska,te runkkarit vaan pakoilette vastuuta.


      • Sivusta katsoja olen
        odotan suoraa kirjoitti:

        haista sinä paska.teillä ei ole kunniaa,mitä kukaan voisi loukata, basti ja jokke.ette ole viattomia ettekä rehellisiä. eli mistähän te saatte sen kunnian loukkauksen kasaan.minä puhun totta ja auto oli mätä paska,te runkkarit vaan pakoilette vastuuta.

        Sinuna minä olisin todella varovainen tuollaisen kirjoittelun kanssa. Voi olla että kohta ei ole pöydässäsi leipää jos jatkat tuolla tavalla. Haukut ja solvaat nimeltä mainiten toisia ihmisiä jotka voivat olla vaikka miten syyttömiä.


      • hulluenska 13
        Sivusta katsoja olen kirjoitti:

        Sinuna minä olisin todella varovainen tuollaisen kirjoittelun kanssa. Voi olla että kohta ei ole pöydässäsi leipää jos jatkat tuolla tavalla. Haukut ja solvaat nimeltä mainiten toisia ihmisiä jotka voivat olla vaikka miten syyttömiä.

        joo mutta kun basti ja jokke eivät ole syyttömiä. kaksi katsastusasemaa todistajina sekä ottamani valokuvat.minä olen aika vahvoilla tässä asiassa.


      • basti jokke
        Suora odottaa kirjoitti:

        Tuolla tavalla kun mollaat visattomia rehellisäihmisiä niin sulla on suora tosi lähellä. Suoira haaste kunnian loukkauksesta nimittäin. Pidä varasi mitä loruja ja solvauksia kirjoitat.

        no pellet kuinka on, ei ole näkynyt eikä kuulunut. no vissiin vedätte kokaa naamariin mun rahoilla. sen näköisiä myyjät teillä päin


      • kokkelijokke
        Suora odottaa kirjoitti:

        Tuolla tavalla kun mollaat visattomia rehellisäihmisiä niin sulla on suora tosi lähellä. Suoira haaste kunnian loukkauksesta nimittäin. Pidä varasi mitä loruja ja solvauksia kirjoitat.

        mikä kunnia,haha ootko tosissas.


      • Näin on
        kokkelijokke kirjoitti:

        mikä kunnia,haha ootko tosissas.

        Hulluenskan kunnia on mennyt jo kun täällä toisia solvaa. Ja kertoo perättömiä juttuja.


      • vittumikäliike
        Näin on kirjoitti:

        Hulluenskan kunnia on mennyt jo kun täällä toisia solvaa. Ja kertoo perättömiä juttuja.

        vai perättömiä. alusta löytyy se linkki vitosta ja teidän liikkeen myynti ilmoitus.ja katsastusasemia kaksi todistajina.sekä valokuvat pohjasta. älä basti kirjoittele paskaa.


      • perätön hulluenska
        vittumikäliike kirjoitti:

        vai perättömiä. alusta löytyy se linkki vitosta ja teidän liikkeen myynti ilmoitus.ja katsastusasemia kaksi todistajina.sekä valokuvat pohjasta. älä basti kirjoittele paskaa.

        En mä mikään pastillli ole. Mä olen kalakauppias Kihniöstä. Älä mulle ala valittaa. Sä et ole mulkta ostanut yhtään mitään. Osta edes muikku. Et osta sitä etkä ole ostanut mitään autoakaan. Kunhan valitat.


      • bastinanaalileikit
        Suora odottaa kirjoitti:

        Tuolla tavalla kun mollaat visattomia rehellisäihmisiä niin sulla on suora tosi lähellä. Suoira haaste kunnian loukkauksesta nimittäin. Pidä varasi mitä loruja ja solvauksia kirjoitat.

        katsos basti ja jokke. te olette sen suoran kanssa tyhjän päällä.en mä niin tyhmä ole että syyttä ketään hauku. ja huom ilman todistusaineistoa. vitun pellet


      • kokkelipää
        perätön hulluenska kirjoitti:

        En mä mikään pastillli ole. Mä olen kalakauppias Kihniöstä. Älä mulle ala valittaa. Sä et ole mulkta ostanut yhtään mitään. Osta edes muikku. Et osta sitä etkä ole ostanut mitään autoakaan. Kunhan valitat.

        taidatkin basti olla tosi aineissa kun noin kirjoittelet


    • ny ei pelletoimintaa

      Perun kaikki paska puheet aa autokulma liikeestä tattarinsuolla. se on ihan kunnon firma tulevat vastaan reilusti ja saan valita uuden paremman auton sopu välirahalla.

      • täysin pelle toimint

        en peru yhtään mitään ja tattarisuon autokulmaan en astu ikinä.korkeintaan jos pesäpalloa haluan heille opettaa.basti ja jokke ei ole ottanut minuun mitään yhteyttä korjatakseen huijauksensa.vitun pellet. p.s. olis pesäpallomailoja varattuna pilvin pimein


      • huijariliike

        te ette ota vastuuta mistään,hiton huijarit


      • terkkuja vaan sulle
        huijariliike kirjoitti:

        te ette ota vastuuta mistään,hiton huijarit

        Meidän liike vastaa kaikista myymistään tavaroista koko sen tavan mitä pitää ja vielä paremmin. eikä taatusti huijata ketään suotta syytät me ei olla myyty sulle yhtään mitään tavaraa


      • käy lääkärissä
        terkkuja vaan sulle kirjoitti:

        Meidän liike vastaa kaikista myymistään tavaroista koko sen tavan mitä pitää ja vielä paremmin. eikä taatusti huijata ketään suotta syytät me ei olla myyty sulle yhtään mitään tavaraa

        ei ole teistä kuulunut mitään,eli älä puhu paskaa


      • ei lääkäriin. moi
        käy lääkärissä kirjoitti:

        ei ole teistä kuulunut mitään,eli älä puhu paskaa

        Miksi meistä pitäisi kuulua kun et ole meiltä mitään ostanut. me myydään naistenvaatteita ja sä olet kasi mies?


      • lääkitys kohallaan
        ei lääkäriin. moi kirjoitti:

        Miksi meistä pitäisi kuulua kun et ole meiltä mitään ostanut. me myydään naistenvaatteita ja sä olet kasi mies?

        kyllä näkee että te olette hullumpia kuin jopa minä. vitun huijari basti ja jokke.käykää katsomassa ihmiset mitä he myyvät. netistä löytyy AA AUTOKULMA ja huijarit BASTI JA JOKKE


      • huijariliike37
        terkkuja vaan sulle kirjoitti:

        Meidän liike vastaa kaikista myymistään tavaroista koko sen tavan mitä pitää ja vielä paremmin. eikä taatusti huijata ketään suotta syytät me ei olla myyty sulle yhtään mitään tavaraa

        myitte mb viton, ruostepaskan


      • nyt menee paremmin
        lääkitys kohallaan kirjoitti:

        kyllä näkee että te olette hullumpia kuin jopa minä. vitun huijari basti ja jokke.käykää katsomassa ihmiset mitä he myyvät. netistä löytyy AA AUTOKULMA ja huijarit BASTI JA JOKKE

        Taisi mennä pojhilla pupu pökyssy kun kirjotellaan täällä palstalla. Nyt on basti ja jokke oikealla aisalla ottavat ruostepaskan takaisin ja maksavat rahat takaisin. vien ne johonkin toiseern autroliikkeeseen ostan auton ja kierrän tattarinsuon kaukaa.
        Loppu hyvin kaikki hyvin kuitenkin kun sain autorahat takaisin ja vähän vaivanpalkkaa ajanmenosta.


      • ei mene paremmin
        nyt menee paremmin kirjoitti:

        Taisi mennä pojhilla pupu pökyssy kun kirjotellaan täällä palstalla. Nyt on basti ja jokke oikealla aisalla ottavat ruostepaskan takaisin ja maksavat rahat takaisin. vien ne johonkin toiseern autroliikkeeseen ostan auton ja kierrän tattarinsuon kaukaa.
        Loppu hyvin kaikki hyvin kuitenkin kun sain autorahat takaisin ja vähän vaivanpalkkaa ajanmenosta.

        taas tätä paskaa. te ette ole ruostepaskasta hyvittäneet minulle mitään.


    • Hauska vitsi

      Auto Tattarisuolta, hauska vitsi. :)

      Minä soitin kerran yhteen Tattarisuolla sijaitsevaan romuttamoon varaosatarpeen takia: puhelimeen vastattiin vahingossa "leikkasko se kiinni"

      • naurattaa

        haha joo nyt minuakin naurattaa.tattarisuo pitää kiertää kaukaa. siellä pesii huijarit. etenkin basti ja jokke


    • wwehrjkll

      Tattarisuo on romuliikkeitten ja autopurkaamojen luvattu maa.Siinä ei kait mitään.Mutta en ymmärrä,jos joku lähtee ostamaan "autoa" ihan oikeasti sieltä.Vaikka ei tunne seutua,kyllä huomaa millaista tavara on.On uskomatonta,että joku vielä kehtaa kertoa,että ostin liikkeestä 500e auton ja siinä olikin vikaa.Kuka korvaa?
      Liikekin oli ihan siisti, työmaakoppi toimistona,vanha nahkasohva asiakkaille,tyttökalenteri seinällä ja kahviakin sai paskasesta keittimestä.
      En ole mitenkään hyvätuloinen,mutta olen onneksi pystynyt käyttämään merkkiliikettä ja ei ole pettymyksiä ollut.

      • basti and jokke

        ensiksi käy katsomassa viestiketjun linkkiä. mersu vito ei ollut 500 euron auto. ja toiseksi en asu helsingissä. kolmanneksi vehon vaihtoautoihin ei ole varaa.neljänneksi se vito oli hiton hieno päälle päin ja teknisesti ok.myyjät vain eivät kertoneet osto hetkellä että auto oli ollut kolarissa. eikä sitä että toukokuussa kun yrittivät sen katsastaa tuli hylätyksi,pohjan ruostevaurioiden takia. ja olivat korjanneet vastoin katsastusaseman määräystä (korjattava hitsaamalla) ruosteet oli piilotettu lasikuidulla.


      • wewwerkill
        basti and jokke kirjoitti:

        ensiksi käy katsomassa viestiketjun linkkiä. mersu vito ei ollut 500 euron auto. ja toiseksi en asu helsingissä. kolmanneksi vehon vaihtoautoihin ei ole varaa.neljänneksi se vito oli hiton hieno päälle päin ja teknisesti ok.myyjät vain eivät kertoneet osto hetkellä että auto oli ollut kolarissa. eikä sitä että toukokuussa kun yrittivät sen katsastaa tuli hylätyksi,pohjan ruostevaurioiden takia. ja olivat korjanneet vastoin katsastusaseman määräystä (korjattava hitsaamalla) ruosteet oli piilotettu lasikuidulla.

        Olihan se Vito silloin korkeintaan tonnin euron arvoinen. Saahan sitä myyjä omastaan pyytää mitä haluaa vaikka 50 tonnia. Ei se ole kielletty. Eri asia tuleeko kauppoja. Hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Nyt kun on jo paljon aikaa kulunut ja autolla ajettu niin sen arvo on se parisataa. Turhaa tuo hullu enska keuhkoaa että on mennyt maksamaan romusta ylihintaa.


      • born to be wild
        wewwerkill kirjoitti:

        Olihan se Vito silloin korkeintaan tonnin euron arvoinen. Saahan sitä myyjä omastaan pyytää mitä haluaa vaikka 50 tonnia. Ei se ole kielletty. Eri asia tuleeko kauppoja. Hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Nyt kun on jo paljon aikaa kulunut ja autolla ajettu niin sen arvo on se parisataa. Turhaa tuo hullu enska keuhkoaa että on mennyt maksamaan romusta ylihintaa.

        oletkos ihan hullu basti,ja samanlainen lahopää vissiin jokkekin.kyseessähän on vaan teidän huijjaus.te olette korjanneet auton pohjan pelkästään huijaus mielessä. sitä paitsi sen olisi korjannut nopeammin hitsaamalla vitun pellet.auton hintahan oli kohdillaan jos te saatanan mulkut olisitte laittaneet pohjan katsastusaseman määräämällä tavalla. olette oikeita kusipäitä.tässä jo muutama kerhon kaveri käynyt liikkeenne ulkopuolella,mutta olen sanonut etteivät paskaan koske.


    • Hullu maajussi

      Pitää laittaa muistiin tuon liikkeen nimi,tulee kuitenkin silloin tällöin osteltua autoja tuolta suunnalta.Ei siitä mitään tule,jos autoja myydään ihmisille lasikuidulla paikattuna.Melkoisia velmuja,jos jutut ovat totta.Ilmoittelehan Hullu Enska,että miten lopulta kävi.Mahtaneeko tuollaiselta puljulta saada mitään koskaan,korjaustavat jo kertovat hälläväliä-asenteesta.

      • maajussinkamu

        hullumaajussi. älä todellakaan sieltä osta.ja loppukirjoituksessa olet oikeessa. ne vaan täällä yrittävät liikettä kehua. mulle eivät ole soitelleet.


    • Juuso.

      Ko. liike ostaa ja myy autoja enimmäkseen avoimella rek. otteella, joten rekisteriin ei jää mitään merkintää liikkeen omituksista. Näin vältetään veroja, sillä yksityinen ei ei useinkaan tarvitse kuittia kaupasta.

      • hulluenska13

        jaa no antoivat kyllä minulle kuitin maksusta


      • Hyvä autoliike aa
        hulluenska13 kirjoitti:

        jaa no antoivat kyllä minulle kuitin maksusta

        Siinäs näet se on rehellinen liike ja myy kunnon tavaraa. Ihan sääntöjrn mukaan eikä ole jobbari. Älä valita turhasta.


      • jokkenperäreikä
        Hyvä autoliike aa kirjoitti:

        Siinäs näet se on rehellinen liike ja myy kunnon tavaraa. Ihan sääntöjrn mukaan eikä ole jobbari. Älä valita turhasta.

        se kuitti ei tee teistä rehellisiä basti. ja jokkekaan ei ole yhtään rehellisempi,eikä kukaan muukaan siellä työskentelevä. P:S: OLETTEKO OSTANEET LISÄÄ MATTOA JA HARTSIA:


    • Hyvä autoliike se on

      Tuo on täysi vale koko sun juttu. Aa autokulma käyttää autot Tattarisuon K1 katsastuksessa joka tekee laatutuyötä. Se on joka vuosi Suomen tiukimpien katsastusasemien listalla. http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288482732457.html
      kaikki autot jotka sieltä pääsee läpi on taatusti hyväkuntoisia eikä mitään pakkelikorjattuja. Liike myy vain hyviä katsastettuja autoja.

    • Hyvä pojat

      Aa Autokulma Tattarisuolla on hyvä vaihtoauto firma. Olen ostanut sieltä jo monta autoa ja aina on saanut ensiluokkaisen auton ja minua on palveltu hyvin. Jotain pientä laittoa on joskus ollut ja sen ne pojat on hoitaneet kuntoon heti ja mukisematta. Ja nyt tuli vielä joulukorttikin. Hyvä liike se on! Hyvää joulua sinne Tattarisuolle!

      • paska maku jäi

        itse ostin DI-AUTOSta. toyota corolla no hyvältä vaikutti mutta parin viikon päästä vikoi tuli piti jotai osia vaihtaa etu.oik. akseliki kolisi no korjauksii meni 600 ja auto toimii nyt hyvin mutta paska makujäi suuhun ja en enää ikinä kyllä tattarisuolta osta mitää


    • parin tonnin kikotin

      olitko liikkeeseen yhteydessä ollenkaan?
      kaverille ostettiin tuolta di-autosta reilun 2000e auto josta hajosi viikossa startti, liike maksoi koko homman osat työt josta jäi todella positiivinen maku

      • Tyytyväinen ostaja

        Tattarisuolta saa hyviä autoja sopivalla hinnalla. Ja palvelu pelaa. Jos jotain on niin hoidetaan kuntoon. Turhaan tällä palstalla jotkut yrittää mustata paikan mainetta ja sepittää tarinoita. Jokelle ja kavereille terveisiä!


      • pastillipena
        Tyytyväinen ostaja kirjoitti:

        Tattarisuolta saa hyviä autoja sopivalla hinnalla. Ja palvelu pelaa. Jos jotain on niin hoidetaan kuntoon. Turhaan tällä palstalla jotkut yrittää mustata paikan mainetta ja sepittää tarinoita. Jokelle ja kavereille terveisiä!

        jaa no paskaa jauhatte,Viton pohja nyt kunnossa,pari neliötä peltii meni ja hirveesti työ tunteja.te paskiaiset ette vastanneet puhelimeen kun yritin soittaa teille- Kusipäitä olette.


    • ökysika

      mitä sä mul,ku täällä vaahtoat?saat 2000 siitä vitosta olkoon pohja vaikka kaurasäkeillä paikattu.miksi muuten veit sen leimalle?ilmoituksen mukaan se oli just leimattu.

      • bastin ja joken kein

        se oli leimattu, mutta katsastus oli edessä kun ette odottaneet viikkoa sen katsastamisen kanssa. ai niin tehän mainostatte liikettänne digiviihteen seksikanavalla. myytte viissiin käytettyjä keino peräaukkoja. siis niitä mitä te olette panneet. mutta kai te pesette kakan ensin pois. hyh hy basti ja jokke


      • Terkkuja vaan taas
        bastin ja joken kein kirjoitti:

        se oli leimattu, mutta katsastus oli edessä kun ette odottaneet viikkoa sen katsastamisen kanssa. ai niin tehän mainostatte liikettänne digiviihteen seksikanavalla. myytte viissiin käytettyjä keino peräaukkoja. siis niitä mitä te olette panneet. mutta kai te pesette kakan ensin pois. hyh hy basti ja jokke

        Älä nyt valehtele. Ei meillä mitään mainosta ole millään pornosivulla. Me ollaan rehellinen liike ja mainostetaan vain kunnon rehellisillä sivuilla. Sun jutut menee koko ajan uskomattomammaksi.


      • seksikanava
        Terkkuja vaan taas kirjoitti:

        Älä nyt valehtele. Ei meillä mitään mainosta ole millään pornosivulla. Me ollaan rehellinen liike ja mainostetaan vain kunnon rehellisillä sivuilla. Sun jutut menee koko ajan uskomattomammaksi.

        työ kaveri näki mainoksenne kyseisellä sivulla. sitten meitä valehtelioita onkin kaksi. myykää ihan missä myytte vitun huijarit


      • Puppua puhut
        seksikanava kirjoitti:

        työ kaveri näki mainoksenne kyseisellä sivulla. sitten meitä valehtelioita onkin kaksi. myykää ihan missä myytte vitun huijarit

        Kuka mukä myisi autoja netin seksisivuilla? Paksua puppua tuo väite!


    • sivusta1

      Hullu on toi hulluenska. Käykää AA-Autokulman pojat katsomassa youtube ja hulluenska miten se käyttäytyy.

      • Terkkuja sullekin

        Kiitti vinkistä käydään heti kun ehtii. kauppa käy kun siimaa ja kiirettä pitää täällä.


      • lahopääät

        juu kannattaa oikeesti käydä, sitten näette miten pää pehmenee kun autoliike huijjaa.,haha olette basti ja jokke kusipäiden aatelia


      • käyräääääääään
        Terkkuja sullekin kirjoitti:

        Kiitti vinkistä käydään heti kun ehtii. kauppa käy kun siimaa ja kiirettä pitää täällä.

        niin jatkakaa vaan samaan malliin, niin pääsette takas käyrän työsiirtolaan harjoittelee lasikuituhommii. basti ja jokke


      • terkkuja vaan sulla
        lahopääät kirjoitti:

        juu kannattaa oikeesti käydä, sitten näette miten pää pehmenee kun autoliike huijjaa.,haha olette basti ja jokke kusipäiden aatelia

        taidat itse olle hoidon tarpeessa. jutut vaan paksunee. höpölöpöähän ne on ollut koko ajan.


    • Talvi terveisiä vaan

      Taitaa Enska olla itse käyrässä kun ei enää kirjoittele. Tai sitten meni pupu pöksyyn kun lakimiehet kolkutteli ovella tän herjauksen takia. Sillä lailla

    • damn you shitt

      haha nuoleaskelen vaan haavoja. ne runkkarit eivät uskaltaneet haastaa minua mitenkään.eivätkä muutenkaan korvanneet virhe vastuuta. jatkavat vaan ihmisten kusettamista virne naamalla.toivoin että olisivat tosiaankin syyttäneet herjauksesta,mutta paskat housussa eivät uskalla. eivät myöskään uskaltaneet tulla minun oven taakse vaikka uhkasivat. sitäkin toivoin.oli haulikkokin ladattuna mutta ihan turhaan. pelkurit ,nössöt, vellihousut. mutta jos basti ja jokce saatte jostakin uskallusta, esim huumeista. niin tere tulemast. terv hulluenska

      • enska linnaan

        Siinä taas hulluenska uhoo ampuvansa viattomia kauppiaita tai vaikka sivullisia voivat olla. Tutkintaan vaan nuo enskan puheet.


      • Terkkuja taas

        Ei enska ole mitään autoa ostanut tästä AA autokulmasta. Puhuu ihan omiaan kieroutunut kaveri. Haukkuu vaan täällä rehellistä liikettä. Onneksi kauppa käy kuin siimaa ei ihmiset usko enskan palturia.


    • kokemusta on

      liike on yks reiluimpia missä olen käynyt

      • paras autoliike

        Se liike on paras. Hulluenska ei ole siellä koskaan käynytkään. Näkeehän se tosta hulluenskan valituksesta ihan tyhjänpuhuja koko hulluenska ja sepittää vaan omia juttuja.


      • kerrankäynyt
        paras autoliike kirjoitti:

        Se liike on paras. Hulluenska ei ole siellä koskaan käynytkään. Näkeehän se tosta hulluenskan valituksesta ihan tyhjänpuhuja koko hulluenska ja sepittää vaan omia juttuja.

        Kyllä se aa autokulma on oikeasti kusettajien keskus


    • pyöräillen

      Ajelin tänään fillarilla ohi niin hartsi haisi tuntuvasti kohdalla,taisi olla katsastuskorjaus menossa.

    • Jakke ja kumppanit

      Aivan turha yrittää hulluenska ja kaverit mollata AA Aautokulmaa. Se on kahden tai kolmen Aan parasta A luokkaa autuliike. Pojat on rehellisiä ja tekevät hyvää reilua kauppaa eikä kuseta ketään. Siellä ei hartsia ole käytetty olet tainnut kännissä pyöräillä jossain venesatamassa päin.

    • iso1

      Jaa, olen ostanut AA autokulmasta 2 autoa , kaikki toimi kuten pitääkin.
      Ei ole valittamista, etsin nyt yhtä autoa jos AA autokulmassa on sellainen niin voin ostaa sen sieltä, siis kolmannen.
      t
      ISO J

    • ateisti/foliohattu

      Todella vakuuttavaa iso1:

      Kirjautunut viimeksi: 19.3.2014 16:29
      Liittynyt jäseneksi: 19.3.2014
      Viestisi: 19.3.2014

      Miksi vaivaudut kirjautumaan yhden viestin takia?
      Uskon sinuun kuin jumalaan, että olet rehdillä asialla etkä puolusta kyseistä liikettä.

    • halppuri5

      Hyvä paikka ostaa halpa auto.

    • Anonyymi

      AA Autokulma voisi vaan vaihtaa nimensä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe