Epäluotettava LUONTAISTUKKU- verkkokauppa

Hui J. Attu

Varoituksen sana Luontaistukku-nimisestä verkkokaupasta.

Ei toimita jälkitoimitukseen jääneitä tuotteita, eikä palauta rahoja sitten millään. Yhteyttä on lisäkseni ottanut kuluttajaoikeusneuvoja, mutta minkäänlaista vastausta ei tule.

Mainostavat että maksaminen turvallista Suomen maksuturvan kautta, on varmasti paljon mahdollista, mutta minä olin tyhmä enkä älähtänyt heti, kun jäi tuotteitä jälkitoimitukseen.

Todellä ärsyttävää, kun tuollaisia epärehellisiä yrittäjiä liikenteessä.
Vaikka minulla ei kyse kuin muutamasta kympistä,(vaikka onhan se itseasiassa paljonkin rahaa) periaatteen takia sapettaa vielä enemmpän. Yritys tekee varmaan hyvää tiliä, jos kusettaa asiakkaita järjestelmällisesti (kuten nyt jälkikäteen olen hieman kuullut toisaaltakin) niin kauan kuin asiakkaita nyt yhtään riittää. Kuvittelisi olevan hyvin lyhytnäköistä toimintaa tuollainen epäluotettava Luontaistukku- verkkokaupan toiminta.

47

11445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgdfgd

      Soita kuluttajaneuvojalle.

    • miliisi1

      Kannattaa ehdottomasti ilmoittaa asiasta kuluttajavirastoon ja kuluttajaneuvojalle. Yritys käyttää myös markkinoinnissa lainvastaisia väittämiä.

    • ap vastaa

      Kirjoitin ehkä hieman epäselvästi, mutta olen ottanut yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Hän koetti ottaa yhteyttä tuohon surkupuljuun, vaan tuloksetta. Olisi pitänyt riitauttaa asia vaan muutaman euron takia ei sellaista jaksa. Mutta koetan varoitella ihmisiä muuten.
      Mitä tarkoitat lainvastaisilla väittämillä?

      • Anonyymi

        Tuesitkö, että väärän tiedon levityksestä saa rangaistuksen.


    • Pahasti Pettynyt

      Minulla samanlainen kokemus eli varokaa tilaamasta Luontaistukusta!!!!

      • Erämies2

        Olen äimänä. Asiakkuus Luontaistukun kanssa on kestänyt tähän mennessä 2 vuotta.
        Täsmällisempää toimitusta en ole saanut missään muualla.
        Siis KAIKKI ASIAT JA MUUTOKSET ovat toimineet hienosti.

        Kirjoitan mielipiteeni siksi, että tuo yritys ei ansaitse yksinomaan noin huonoa palautetta.
        Joskus asiat jumittavat missä yrityksessä tahansa johtuen mahd. harjoittelijoista tai muuten taitamattomista työntekijöistä.
        Tänä päivänä oman kokemukseni mukaan luotan Luontaistukun toimintaan ja tuotteisiin täysin.
        18.2.2019 SH Turku


      • Anonyymi
        Erämies2 kirjoitti:

        Olen äimänä. Asiakkuus Luontaistukun kanssa on kestänyt tähän mennessä 2 vuotta.
        Täsmällisempää toimitusta en ole saanut missään muualla.
        Siis KAIKKI ASIAT JA MUUTOKSET ovat toimineet hienosti.

        Kirjoitan mielipiteeni siksi, että tuo yritys ei ansaitse yksinomaan noin huonoa palautetta.
        Joskus asiat jumittavat missä yrityksessä tahansa johtuen mahd. harjoittelijoista tai muuten taitamattomista työntekijöistä.
        Tänä päivänä oman kokemukseni mukaan luotan Luontaistukun toimintaan ja tuotteisiin täysin.
        18.2.2019 SH Turku

        Juuri näin!!!! Ittekkin tilannu iät ja ajat, ja oon erittäin tyytyväinen!!!


    • Ei hyvä

      Nyt on tainnut käydä tuo Luontaistukun epärehellinen kaupanteko kannattamattomaksi, kun nettisivuja ei löydy enää.. Täytyy varoa vaan, ettei luontaistukku ole kohta jonain muun nimisenä nettikauppana tyrkyllä.. Vitael Oy omistaa tuon luontaistukku kaupan.

    • Olli Särkkälä

      Hei,

      Tämä viestiketju on päättynyt lähes kaksi vuotta sitten. Asiakaspalveluumme on tullut tähän viestiketjuun liittyen muutamia yhteydenottoja, sillä meidän verkkokauppamme osoite muistuttaa tätä - ilmeisesti epärehellisesti toimineen - yrityksen verkkokaupan osoitetta.

      Suomen Luontaistukku Oy on Suomalaisen Työn Liiton aainlippuyritys, joka on perustettu vuonna 2011. Ensimmäiset kolme vuotta toimimme Olivian Natural -toiminimellä (www.olivian.fi) ja nyt tänä vuonna uudistimme liiketoimintakonseptiamme ja perustimme Luontaistukku.fi -verkkokaupan Olemme viimeisen kolmen vuoden aikana palvelleet vuosittain tuhansia asiakkaita. Toimintamme pääpaikka (verkkokaupan lähettämö sekä tehdas) sijaitsevat Ylivieskassa, Pohjois-Pohjanmaalla, jossa tällä hetkellä työllistämme 7 kokoaikasta työntekijää.

      Toteamme ja informoimme, että meillä ei ole mitään yhteyttä tai yhteyksiä aikoinaan toimineeseen luontaistukku.com -verkkokauppaan tai sen takana vaikuttaneeseen yritykseen.

      Ystävällisin terveisin,
      Olli Särkkälä
      Toimitusjohtaja

      Suomen Luontaistukku Oy
      Korjaamotie 22,
      84100 Ylivieska
      Y-tunnus: 2469356-9

      www.luontaistukku.fi
      facebook.com/luontaistukku

      • 2:30

      • salovri

        Olen ollut jo jonkun aikaa Olivian Natural,nykyinen Luontaistukku.fi:n asiakas ja ollut todella tyytyväinen.Jos on jotain jäänyt jälkitoimitukseen,on tuote toimitettu niin nopeasti kuin mahdollista.Jos on ollut asiaa puhelimitse,sekin on toiminut loistavasti.Siis unohtakaa toinen luontaistukku ja eikun tilaamaan.
        Onnellista ja Parempaa tätä vuotta kaikille!!!!


      • Anonyymi

        Hei, tänä aamuna sain puhelun numerosta 04577505514 ja puhelimessa oli Tia Mäkikangas Luontaistukusta myyden B-12-vitamiinia.
        Tori.fi:ssä saman niminen henkilö on syyllistynyt petokseen. Hän on erehdyttänyt maksavia asiakkaitaan siten, että on jättänyt toimittamatta maksetut tuotteet. Tästä syystä velkomiskanne pitää tehdä. Hän toimi "Palomi" nimimerkin takana.


      • Anonyymi
        salovri kirjoitti:

        Olen ollut jo jonkun aikaa Olivian Natural,nykyinen Luontaistukku.fi:n asiakas ja ollut todella tyytyväinen.Jos on jotain jäänyt jälkitoimitukseen,on tuote toimitettu niin nopeasti kuin mahdollista.Jos on ollut asiaa puhelimitse,sekin on toiminut loistavasti.Siis unohtakaa toinen luontaistukku ja eikun tilaamaan.
        Onnellista ja Parempaa tätä vuotta kaikille!!!!

        Minä olen ollut adiakkaana vuosia. Ei mitään valittamista. Aikpinaan tilasin chian siemeniä 1000g x 3 pussia. Ihmettelin, että ompa oudon näköistä. Etiketti vaihtunut pakkausvaiheessa sisällys koivusokeria. Ei tarvinnut palauttaa ja oikea tuote tuli tilalle vitamiineja. Tyytyväinen edelleen.


    • Kondis

      Minullakin vain hyviä kokemuksia.

    • teemutti

      Olen ollut Olivian nykyisen Luontaistukun asiakas jo vuosia ja palvelu on ollut erinomainen. Toimitukset nopeita ja laatu hyvä.

      • Utelias18

        Hei, sivuillanne lukee: Ostamme siis raaka-aineita ja tuotteita tavarantoimittajilta ja sitten pakkaamme ne omalla tuotantolaitoksellamme...Tarjoamme korkealaatuisia, tutkittuja ja turvallisia vaihtoehtoja hyvinvointisi turvaamiseksi.

        Laitoin teille viestin, viikkoja sitten, missä huippulaadukkaita tuotteita valmistetaan, mistä ne tulee, mutten saanut mitään vastausta vieläkään.


    • EiVedetäNenästä

      Meinasin ostaa mutta luettuani tämän tulin toiseen tulokseen. Ostan muualta.

      • Raipe53h

        Kyseessä ei ole siis sama yritys.


    • HAnttila

      Ostin toukokuun alussa erän Suomen Luontaistukusta. Toimittivat väärään osoitteeseen ja kun huomautin siitä ja pyysin siirtämään tilaukseni oikeaan osoitteeseen he lupasivat. Mitään ei tapahtunut. Olen pari kertaa e-mailannut asiasta ja yrittänyt soittaa/eivät vastaa eivätkä mitenkään kommentoi asiaan. Tosi paska firma.. aemminkin sotkeneet asioita mutta ensimmäinen ja kohdaltani viimeinen kerta kun nilkit pääsevät kusettamaan..

    • Fanittaja

      Hei,
      Ei nyt taas! Voi tätä viestiketjua. Aluksi sotketaan kaksi samannimistä yritystä keskenään ja lopussa - kun vihdoin puhutaan samasta yrityksestä - joku viitsii piestä kelpo kauppaa kuin vierasta sikaa.

      Onhan se selvää, kun tämän kokoinen verkkokauppa toimii, joka varmasti lähettää tuhansia ja tuhansia tilauksia vuodessa - ehkä kuukaudessa - niin kaikki ei aina onnistu. Miksi vain noita huonoja kokemuksia jaetaan?
      Jos sillä jotain väliä on, niin itse olen kymmeniä kertoja tilannut Luontaistukusta ja aina on tuotteet perille tulleet - ja asiakaspalvelu aina toiminut. Minähän en muualta haluakaan ostaa. Laatua ei kerta kaikkiaan halvemmalla ja luotettavammin saa. Että tällaista minulla.

      • Anonyymi

        Loistavat tuotteet ja nopeat toimitukset...parempaa palvelua en ole saanut mistään !!!!
        t : anselmi


    • toteaja-

      Säikähdin jo että vakiokauppaani moititaan, mutta ei onneksi.
      Hyvin ovat paketit kulkeneet, eikä hinnoissakaan, ainakaan ostamissani tuotteissa, ole moittimista.

    • nivelpsori

      Pari kertaa tilannut ja toimitus kestänyt 2-3 arki päivää.Ei ongelmia.Tuotteet kohtuu hintaisia kun ei le tota"fitnes"sanaa nostamassa hintoja.Suosittelen.
      Manteliöljyä kaipailen artikkeliksi.

      • Vitalix

        Samat sanat. Erittäin nopeaa ja luotettavaa toimintaa edulliseen hintaan!


    • jookoskookos

      Todellakin suosittelen tilaamaan! Jonkun kivijalkaliikkeen mustamaalaamista ihan selvästi :(

    • Nimimerkki

      "Suomen Luontaistukku Oy on vuonna 2011 perustettu suomalainen perheyritys. Ravintolisämme valmistetaan noudattaen alan korkeimpia laatustandardeja." (lainaus: www.luontaistukku.fi/yritysinfo)

      Käsittääkseni Luontaistukku ei valmista yhtäkään heidän myymäänsä tuotetta itse. Tuotteet valmistetaan siellä täällä, Aasiassa tai Etelä-Amerikassa. Yrityksen hallitus tai osakkaat ovat voivat kyllä olla suomalaisia, mutta tuotteet pakataan (huom. ei valmsiteta) Eestissä. Luontaistukku toimii enemmänkin "valmistuttajana".

      Pakkaaminen on sitä, että kun esim. jauhot tulevat valmiiksi pakattuina esim. 250 tai 1000 gramman pusseissa, niin sitte niihin laitetaan omalla nimellä eli tässä tapauksessa "Luontaistukku" tarrat kiinni.

      - Vuosina 2011-2015 tuotteen pakattiin Ylivieskassa Pohjois-Pohjanmaalla.
      - 2015 keväällä/kesällä pakkaaminen siirtyi Tampereelle.
      - 2016-2017 pakkaaminen siirrettiin Eestiin, jolloin suomalainen työvoima vaihtui eestiläiseen työvoimaan. Suomessa kun maksetaan enemmän veroja kaikesta.

      • Anonyymi

        Tuota samaa kusetusta moni "kotimainen" merkki käyttää, tuotteet vaan pakataan täällä Suomessa, ei valmisteta.


    • Olli_Särkkälä

      Tämä yli kuusi vuotta vanha viestiketju on aloitettu aivan toisesta yrityksestä, jolla ei ole mitään tekemistä Suomen Luontaistukku Oy:n tai Luontaistukku.fi -verkkokaupan kanssa ja myöhemmin sitten sekoitettu meidän yritykseen...

      Toteamme ja informoimme taas kerran, että meillä ei ole mitään yhteyttä tai yhteyksiä aikoinaan 2010-luvun alkupuolella toimineeseen luontaistukku.com -verkkokauppaan tai sen takana vaikuttaneeseen yritykseen.

      Sitten vastaus viimeisimpään: No selväähän on se, että kukaan ei valmista maca-jauhetta tai pähkinöitä itse. Nämä tuotteet ostetaan tietenkin ympäri maailman. Ravintolisiäkään ei myöskään kukaan itse oikeasti valmista, toiset pakkaavat valmiita tuotteita valmiisiin kapseleihin tai puristavat ne tableteiksi - ei oikein mikään tuotemerkki voi kaupallisesti niitä yrttejä itse poimia, uutteita uuttaa tai eristää jostain kasvista. Raaka-aineet tässäkin siis tulee toimittajilta. Kaikki ravintolisien valmistuskin on siis oikeasti pakkaamista. Meistä kuitenkin olisi mukava, jos joku keskustelua haluaisi jatkaa Luontaistukusta, niin se voisi tapahtua siten, että siihen ei nyt jatkuvasti sekoiteta jotain lähemmäs vuosikymmen sitten suunnilleen samannimisellä domainilla toiminutta yritystä.

      Kiitos!

      Yst. Terv.
      Olli Särkkälä
      Luontaistukku.fi

    • murrmurr

      Minä olen pari kertaa tilannut luontasitukusta koivusokeria. Nopea toimitus ja edullinen hinta, ei valittamista.

    • Anonyymi

      Itse luontaistukusta tilanneena ei moitteita, nopea palvelu. Edullinen. Ensimmäinen kerta ku vaivaudun antamaan palautetta mutta kun luin tämän ketjun, katsoin sen aiheelliseksi.

    • Anonyymi

      Hei, haluan tuoda oman kokemukseni myös tähän viestiketjuun. Tilasin juuri eilen ensimmäisen tilaukseni ja tänään se on jo minulla kotona. Todella nopea palvelu, pullot oli tosi hyvin pakattu. Aion todellakin jatkossakin tilata Luontaistukusta, laadukkaita hintavertailuissa hyvin pärjääviä tuotteita. Kiitos.

      • Anonyymi

        Kummasta tilasit, luontaistukku.fi vai luontaistukku.com?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasta tilasit, luontaistukku.fi vai luontaistukku.com?

        Luontaistukku.fi:stä, huomasin vasta kysymyksesi. Hyviin toimii, tänään tuli jo kolmas tilaus perille, jonka eilen tilasin. Tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luontaistukku.fi:stä, huomasin vasta kysymyksesi. Hyviin toimii, tänään tuli jo kolmas tilaus perille, jonka eilen tilasin. Tyytyväinen.

        Todella hyvä ja nopea palvelu. Tilasin torstaina illalla 22 maissa ja tänään lauantaina voin jo 15.30 hakea paketin lähikaupan laatikosta. Toisen kerran tilasin jo.
        .fi osoite on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvä ja nopea palvelu. Tilasin torstaina illalla 22 maissa ja tänään lauantaina voin jo 15.30 hakea paketin lähikaupan laatikosta. Toisen kerran tilasin jo.
        .fi osoite on.

        Pakkauskokomerkintä ainakin mustikkajauheessa on hämäävä. Painoon sisältyy myös pakkaus. Eli 125 gramman pussi sisältää itse tuotetta 115g ja pussi painaa 10g. "Puolen kilon" setistä puuttuu siis 40g itse tuotetta.

        Kilpailevissa tuotteissa en ole moista huomannut.

        Tilaus, toimitus ja itse tuotteen laatu ovat ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkauskokomerkintä ainakin mustikkajauheessa on hämäävä. Painoon sisältyy myös pakkaus. Eli 125 gramman pussi sisältää itse tuotetta 115g ja pussi painaa 10g. "Puolen kilon" setistä puuttuu siis 40g itse tuotetta.

        Kilpailevissa tuotteissa en ole moista huomannut.

        Tilaus, toimitus ja itse tuotteen laatu ovat ok.

        Eivätkä tietenkään julkaise omalla sivullaan kriittisiä arvosteluja. Kaikki on 5 tähteä ja kehut päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä tietenkään julkaise omalla sivullaan kriittisiä arvosteluja. Kaikki on 5 tähteä ja kehut päälle.

        "Eivätkä tietenkään julkaise omalla sivullaan kriittisiä arvosteluja. Kaikki on 5 tähteä ja kehut päälle."

        Juuri niin, en osta mielellään kaupasta on vain kehu-arvosteluja. En usko niihin.

        Luen vain negatiivisia ja 1-3 tähden arvosteluja, mutta se ei muuta ostopäätösteni. Meitä on niin montaa kirjoittajaa ja mielipidettä.

        Tuo koskee kaikkia kauppoja kotimaassa ja ulkomailla. pelkät 5-tähdet kehut on pahasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvä ja nopea palvelu. Tilasin torstaina illalla 22 maissa ja tänään lauantaina voin jo 15.30 hakea paketin lähikaupan laatikosta. Toisen kerran tilasin jo.
        .fi osoite on.

        "Todella hyvä ja nopea palvelu. Tilasin torstaina illalla 22 maissa ja tänään lauantaina voin jo 15.30 hakea paketin lähikaupan laatikosta. "

        𝐌𝐢𝐧𝐮𝐥𝐥𝐞 𝐞𝐢 𝐦𝐞𝐫𝐤𝐢𝐭𝐬𝐞 𝐤𝐨𝐬𝐤𝐚𝐚𝐧 𝐦𝐮𝐮𝐭𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐩𝐚̈𝐢𝐯𝐚̈𝐧 𝐧𝐨𝐩𝐞𝐮𝐬. 𝐉𝐨𝐬 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐞 𝐫𝐮𝐧𝐬𝐚𝐚𝐬𝐬𝐚 𝐯𝐢𝐢𝐤𝐨𝐬𝐬𝐚 𝐬𝐞 𝐨𝐧 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐬𝐭𝐚,
        𝐣𝐨𝐬 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐞 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐧𝐨𝐩𝐞𝐚𝐬𝐭𝐢, 𝐭𝐮𝐧𝐭𝐮𝐮 𝐞𝐭𝐭𝐚̈ 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐤𝐚𝐮𝐩𝐚𝐬𝐬𝐚 𝐭𝐢𝐥𝐚𝐮𝐤𝐬𝐢𝐚.

        tuo
        Anonyymi
        24.10.2020 15:57 taisi olla kaupa oma kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luontaistukku.fi:stä, huomasin vasta kysymyksesi. Hyviin toimii, tänään tuli jo kolmas tilaus perille, jonka eilen tilasin. Tyytyväinen.

        taitaa olla kaupan oman henkilökunnan kirjoituksia,
        eihän se kenellekään merkitse se tuleeko 2-3 päivässä vai viikossa.


        heikkoa mainontaa vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Todella hyvä ja nopea palvelu. Tilasin torstaina illalla 22 maissa ja tänään lauantaina voin jo 15.30 hakea paketin lähikaupan laatikosta. "

        𝐌𝐢𝐧𝐮𝐥𝐥𝐞 𝐞𝐢 𝐦𝐞𝐫𝐤𝐢𝐭𝐬𝐞 𝐤𝐨𝐬𝐤𝐚𝐚𝐧 𝐦𝐮𝐮𝐭𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐩𝐚̈𝐢𝐯𝐚̈𝐧 𝐧𝐨𝐩𝐞𝐮𝐬. 𝐉𝐨𝐬 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐞 𝐫𝐮𝐧𝐬𝐚𝐚𝐬𝐬𝐚 𝐯𝐢𝐢𝐤𝐨𝐬𝐬𝐚 𝐬𝐞 𝐨𝐧 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐬𝐭𝐚,
        𝐣𝐨𝐬 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐞 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐧𝐨𝐩𝐞𝐚𝐬𝐭𝐢, 𝐭𝐮𝐧𝐭𝐮𝐮 𝐞𝐭𝐭𝐚̈ 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐤𝐚𝐮𝐩𝐚𝐬𝐬𝐚 𝐭𝐢𝐥𝐚𝐮𝐤𝐬𝐢𝐚.

        tuo
        Anonyymi
        24.10.2020 15:57 taisi olla kaupa oma kirjoitus.

        "𝐣𝐨𝐬 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐞 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐧𝐨𝐩𝐞𝐚𝐬𝐭𝐢, 𝐭𝐮𝐧𝐭𝐮𝐮 𝐞𝐭𝐭𝐚̈ 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐤𝐚𝐮𝐩𝐚𝐬𝐬𝐚 𝐭𝐢𝐥𝐚𝐮𝐤𝐬𝐢𝐚." Ja tämä on suora päätelmä, että tuotteet ovat huonoja, hmmm(?) Eli parasta on, kun tuotetta saa odotella vähän aikaa, niin tuntuu "oikeammalta" vai :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taitaa olla kaupan oman henkilökunnan kirjoituksia,
        eihän se kenellekään merkitse se tuleeko 2-3 päivässä vai viikossa.


        heikkoa mainontaa vain.

        Vuonna 2021 firmaan rekisteröity 1 henkilö.


    • Anonyymi

      Luontaistukku myy Serrapeptaasi nimistä valmistetta. Olen aiemmin käyttänyt toisen valmistajan tuotetta, joka on toiminut hyvin ja joka on oikein valmistettu eli tuote on enterokapselissa. Luontaistukun valmiste ei toiminut 5kkn käytön jälkeen. Otin yhteyttä Luintaistukun omistajaan Olliin ja hän kertoi, että kapseli ei ole enterokapseli. Rahat meni siis hukkaan.
      Serrapeptaasi tuhoutuu vatsahappojen vaikutuksesta jo mahalaskussa eikä siis imeydy jos sitä ei ole pakattu enterokapseliin. Siispä tuoteesta ei ikäväkyllä ole hyötyä.

    • Anonyymi

      Onkohan vielä myynnissä https://www.luontaistukku.fi/omega-369

      ALA-, EPA-, DHA- ja GLA, Linoleeni- sekä oleiinihappo

      Esim EPA ja DHA ovat molemmat hyviä , mutta niiden yhteiskäyttö kumoaa toisensa , eikä käytöstä ole mitää hyviä ja hyötyjä.
      Ylläolevasti ainakin itse olen lukenut japanin ja usan sivuilta.
      Ei pitäisi käyttää edes saman puolivuotiskauden aikana molempia.

      Näytti muillakin olevan myynnissä, esim Opti3 EPA-DHA-valmiste
      Ottakaapa selvää olenko oikeassa vai "väärässä", siitä yhteiskäytöstä.

    • Anonyymi

      Olen tilannut vuosia Luontaistukusta tuotteita ja EI KOSKAAN ole ollut obgelmia, kaikki mikä on luvattu on toimitettu. Olet tainnut sekoittaa johonkin toiseen kauppaan?

    • Anonyymi

      Varmaan mennyt tukut sekaisin. Luontaistukku.fi on kyllä ollut kokemani mukaan aina luotettava toimija. Nopeat toimitukset ja ystävällinen palvelu

    • Anonyymi

      Aika vanha viesti mutta pakko tätä on kommentoida. En tiedä lienekkö kirjoittajalla oma luontaistuotekauppa vähän huonossa vireessä ja siksi pitää kilpailiioita mustamaalata vai mennyt puurot ja vellit sekaisin mutta luontaistukku on kokemuksellani luotettava kauppa. Tein tilauksen sunnuntai-iltana ja tuote oli lähi ärrällä tiistaina päivällä. Tiedotukset tilauksen lähtemisestä, seurantakakoodit ja muut tuli kaikki nopeasti.
      Niin ja ne hinnatkin on kilpailukykyiset. Enää ei tartte Amazonista tilailla :)

    • Anonyymi

      Spämmäilevät jatkuvasti. Kieltolinkki ei pelannut netissä ja asiakaspalvelu lupasi poistaa nimen listalta. Hetken kuluttua taas alkoi mainospommittaminen ja taas pyytävät käyttämään kyseistä toimimatonta linkkiä, vaikka en ole enää edes mitään tilannut tuolta enkä enää tilaakaan. Luotettavat firmat kysvät reilusti, saako lähettää maonoskirjeitä, mm. Sinun apteekki. Eli älkää tilatko Luontaistukulta, jos ette halua mainostulvaa meiliinne. Eivät kunnioita asiakkaan yksityisyyttä eivätkä pidä sopimuksiaan. Taitaa olla kuluttajasuoja-asia...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      298
      3381
    2. 202
      2931
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      231
      1986
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      166
      1271
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe